مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

مجله پزشکی و سلامت

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

محلول ضد عفونی کننده

شست و شوی مرتب و کامل دست ها از نکات بهداشتی و ضروری است که باید به آن توجه کرد. رعایت این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که تماس مداوم با اشیای مختلف باعث ایجاد آلودگی های فراوان بر دست می شود.

جهت پاک کردن آلودگی ها از سطح دست گزینه های مختلفی وجود دارد؛ به عنوان مثال شستن دست با آب و صابون یا استفاده از مواد ضد عفونی کننده دست آلودگی ها را می زداید.

شاید این سوال ها برای شما پیش آید که چرا باید از ضدعفونی کننده ها استفاده کنیم، این مواد چه خاصیتی دارند و غیره. در این مقاله سعی داریم نکاتی راجع به این محصولات در اختیار شما قرار دهیم.

چرا باید از ضد عفونی کننده دست استفاده کرد؟

برای همه ما پیش آمده است در موقعیتی قرار گرفته باشیم که امکانات موجود در آن محدود باشد؛ برای مثال دسترسی به آب و صابون نداشته باشیم. در این زمان باید چه کنیم؟

برخی بیماری ها وجود دارند که در دسته بیماری های عفونی یا مسری قرار می گیرند. تا به حال فکر کرده اید که در مواجهه با این افراد مبتلا به این بیماری ها باید چه کرد که از انتقال بیماری جلوگیری شود؟

زمانی که در محیط بیمارستان قرار دارید، محیطی که به دلیل مراجعه کنندگان فراوانی که به بیماری های مختلف مبتلا هستند خطرناک است، می دانید توصیه های لازم جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری های مسری چیست؟

در تمام این موارد توصیه ای که باید مورد توجه همگان قرار گیرد استفاده از ضد عفونی کننده دست است. جدی گرفتن این توصیه جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری های مسری پر اهمیت است. در صورتی که از این مورد به راحتی بگذرید شاهد بروز مشکلات جدی ناشی از آن خواهید بود.

مواد تشکیل دهنده ضد عفونی کننده های دست

محتویات ضد عفونی کننده دست از ایزوپروپیل الکل، اتانول، پروپانول یا پوویدون آیوداین تشکیل شده است. همچنین در تهیه این محصول از مواد پلی آکریلیک اسید، پروپیلن گلیکول و اسانس استفاده می کنند.

در بسیاری از این محصولات گلیسیرین نیز وجود دارد؛ گلیسیرین ماده ای است که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

در صورت استفاده مداوم از مواد ضد عفونی کننده به شما پیشنهاد می کنیم که ژل های ضدعفونی کننده دست را خریداری کنید؛ چرا که در این محصول از نرم کننده استفاده شده است و از خشکی دستان شما پیشگیری می کند.

لازم به ذکر است که الکل موجود در این مواد در از بین بردن میکروب ها تاثیر به سزایی دارد؛ به طوری که اثر آن از آب و صابون نیز بیشتر است.

اگر از این نوع ماده جهت از بین بردن ویروس ها استفاده می کنید، باید دقت داشته باشید که محصول خریداری شده شما بر پایه الکل 70 درصد باشد.

در این صورت این اطمینان را به شما می دهیم که ترکیب الکل با مواد دیگر به خوبی وظیفه ضد عفونی کردن دست ها را انجام دهد.

نحوه عملکرد محلول های ضد عفونی کننده

محلول ضد عفونی کننده دست در انواع محلول، ژل و فوم وجود دارد که پایه اصلی آن ها الکل است. تمام میکروارگانیسم ها پوششی دارند که به آن غشای سلولی نیز گفته می شود.

استفاه از ضد عفونی کننده ها باعث می شود که این غشای سلولی یا همان پوشینه تخریب شود. با تخریب این دیواره مقاومت میکروارگانیسم ها شامل باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها در هم می شکند و از بین می روند.

نکاتی که در خرید ضد عفونی کننده دست باید به آن توجه داشته باشید

این روزها در بازار مواد تقلبی فراوانی یافت می شود؛ توصیه ما به شما این است که ضدعفونی کننده ها را از مراکز قانونی تهیه کنید.

این مواد در داروخانه ها و فروشگاه های معتبر در دسترس عموم قرار دارند. با این حال چند نکته وجود دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

یکی از نکات قابل توجه در هنگام خرید این محصول دقت به مواد تشکیل دهنده آن است. در برخی از محصولات غیر استاندارد از متانول استفاده شده در حالی که درصد الکل موجود در آن پایین است.

باید بدانید که متانول نه تنها کاربرد ضد عفونی کننده ندارد، بلکه ماده ای سمی به حساب می آید. این ماده جذب پوستی دارد و بسیار خطرناک است.

همچنین توضیحات درج شده روی محصولات را به طور کامل مطالعه کنید؛ محلول های ضد عفونی کننده در انواع مختلفی تولید می شوند، برخی از آن ها کاربرد صنعتی دارند و برخی دیگر مخصوص ضد عفونی کردن سطوح هستند. دقت کنید که در توضیحات آن عنوان ضد عفونی کننده دست ذکر شده باشد.

نحوه استفاده از ضد عفونی کننده دست

قبل از استفاده از این مواد باید توجه داشته باشید که آلودگی زیادی در سطح دست شما وجود نداشته باشد؛ به عنوان مثال چربی. وجود چربی ها باعث می شود که اثر ضدعفونی کننده ها کاهش پیدا کند و تمام میکروارگانیسم های موجود از بین نرود.

پس از آغشته کردن دست به این مواد به سرعت آن را خشک نکنید. این مواد باید فرصت کافی جهت از بین بردن میکروب ها را داشته باشند. به مدت 20 الی 30 ثانیه صبر کنید و اجازه دهید این محلول خود به خود تبخیر شده و خشک شود.

آیا استفاده از این محلول ها عوارضی دارد؟

اگر در دسته افرادی قرار دارید که به طور مداوم باید دست های خود را ضدعفونی کنید، پس از مدتی شاهد خشکی دست های خود خواهید شد. ضدعفونی کننده دست و مواد موجود در آن چربی و رطوبت پوست را از بین می برند و باعث بروز خشکی و در مواردی اگزما می شوند.

اما سهولت استفاده، قابلیت حمل و تاثیر فوری از مزایای آن به حساب می آید که قابل چشم پوشی نیست.

کلام آخر

به طور کلی باید گفت که بهترین ضد عفونی کننده دست آب و صابون است. این ترکیب در بیشتر موقعیت ها در دسترس است؛ اما در صورتی که شرایط استفاده از این ضد عفونی کننده رایج را نداشتیم باید از موادی بر پایه الکل استفاده کنیم.

این روزها محصولات متنوعی جهت ضدعفونی کردن دست در قالب محلول، اسپری، ژل و فوم تولید می شوند؛ اما استاندارد بودن این محصولات از نکات بسیار مهم است که باید به آن ها توجه داشت. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات لازم را در جهت شناخت این نوع محصولات ارائه کنیم.

همان طور که در متن اشاره کردیم خرید این محصولات از مراکز قانونی بسیار اهمیت دارد.

در این راستا فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان با داشتن مجوز از سوی وزارت بهداشت کشور و سابقه طولانی مدت در زمینه تجهیزات و محصولات پزشکی به شما عزیزان خدمات متنوعی را ارائه می کند. برخی از این خدمات عبارتند از:

خرید اینترنتی محلول ضد عفونی کننده دست

  • وجود محصولات متنوع از برندهای معتبر دنیا
  • ارائه سیستمی دقیق و پر سرعت جهت ثبت سفارشات
  • امکان پیگیری محصولات خریداری شده
  • پرداخت خسارت ناشی از حمل و نقل محصول
 


تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 | 1:30 | نویسنده : mm |

ماسک سه لایه

در این مقاله ما به بررسی ماسک های گوناگون به ویژه ماسک های سه لایه جراحی می پردازیم.

استفاده از این ماسک های صورت تا حدودی می تواند از هر شخص محافظت کند اما سطح این حفاظت به نوع ماسکی بستگی دارد که از آن استفاده می کنید.

امروز استفاده از ماسک کاربرد گسترده ای در زندگی ما دارد و سلامت ما را تامین می کند.

پس با توجه به این اهمیت زیاد باید به بررسی دقیق تری از ماسک ها پرداخت و انواع آنها را شناخت و حتی به دیگران این اطلاعات را انتقال داد. امیدوار هستیم با در اختیار گذاشتن این مطالب برای شما نقشی در سلامتی شما ایفا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

البته دقت داشته باشید که با هیچ ماسکی، نمی توان به حفاظت صد درصدی رسید و تنها به آن اکتفا نمود؛ بلکه باید در کنار استفاده از ماسک هم فاصله اجتماعی و هم نکات بهداشتی دیگر مانند نحوه برداشتن ماسک از صورت و انداختن در سطح زباله و … رعایت شوند.

استفاده هر ماسکی فقط می تواند به مدت چند دقیقه سلامت شما را حفظ کند پس از ساعات طولانی ها ارتباط با دیگران خودداری نمایید. در ضمن در فواصل زمانی کوتاه با دستان پاکیزه به تعویض ماسک اقدام کنید.

 شناخت بهترین نوع ماسک

معیار کارشناسان برای انتخاب یک ماسک مواردی مانند پارچه ای بودن آن، فیت شدن بر روی صورت ، داشتن لایه نفوذناپذیر قدرتمند در برابر میکروارگانیسم ها و در عین حال تنفس راحت حین استفاده از ماسک است .

سطح مراقبت یک ماسک در برابر آلودگی ها به این بستگی دارد که جنس آن از چیست و چگونه روی بینی و دهان قرار می گیرد.

از نکات مهم دیگر، تنفس راحت هنگام استفاده از آن است اگر با وجود ماسک نفس کشیدن برای شما دشوار شود استفاده از آن به تدریج کاهش یافته تا افراد کمتر مورد آزار قرار گیرند.

علت اهمیت بالای ماسک سه لایه

قطعا هر یک از ما در طول زندگی روز مره خود با افردی جز افراد خانواده در ارتباط هستیم و یا اشیایی از آن ها می گیریم یا می دهیم و این تبادل ابزار خود زمینه انتقال آلودگی ها را بیشتر می کند.

هنگامی که داریم این مقاله را می نویسیم با وجود ویروس کرونا در حال حاضر راهی جز رعایت نکات بهداشتی نداریم.

ماسک زدن خود از مهم ترین نکات بهداشتی است که وجود آن تاثیر بسزایی در زندگی ما دارد اما در استفاده هر چیزی باید ابتدا اطلاعات کافی از آن کسب نمود تا مبادا با استفاده نادرست از آن سلامتی خود و اطرافیانمان را به خطر اندازیم.

ماسک پوششی چند لایه و استریل است که از عبور قطرات و ترشحات ، میکروارگانیسم ها و آلودگی آن ها، هنگام صحبت کردن یا عطسه و سرفه از دو طرف جلوگیری می کند.

در واقع ماسک زدن می تواند دلالیل مختلفی برای هر فردی داشت باشد اما هدف اصلی ماسک زدن مانع گشتن از شیوع ویروس به اطرافیان است به عبارتی دیگر ماسک زدن دیگران به سلامت شما و  و ماسک زدن شما به حفظ سلامت جامعه و دیگران کمک می کند.

معرفی انواع ماسک ها

حال می خواهیم تک تک ماسک های موجود را مورد بررسی قرار دهیم و به توضیح خلاصه واری از هر کدام بپردازیم.

ماسک های سه لایه جراحی یا پزشکی

ماسک سه لایه یا فیس ماسک جراحی، پوشش چند لایه و یکبار مصرفیست که با قرار گرفتن روی صورت از ورود هر گونه آلودگی به منافذ صورت جلوگیری می نماید.

این دسته از ماسک ها اغلب در فعالیت های پزشکی به کار برده می شوند؛ زیرا ماسک ها کاغذی یا پارچه ای به خاطر درصد حفاظتی کمی که دارند نمی تونند مانع عبود آلودگی های عفونتی شوند.

از کاربرد گسترده این ماسک ها می توان به استفاده از آن در دندانپزشکی و مراکز زیبایی و درمانی اشاره کرد.

بسیاری از محققان می گویند که این ماسک ها می توانند از پراکنده شدن بسیاری از ترشحات فرد بیمار ممانعت کنند. سطح این فیلترینگ در ماسک های جراحی متفاوت است.

ماسک های سه لایه جراحی از نظر کیفیت و بافت گوناگون بوده و امکان دارد هر نوعی از آن ها مناسب اتاق جراحی نباشند.

این ماسک ها ساخته شده از پارچه های پروپیلن استریل ویژه ای هستند ( که رایج ترین آنها اسپان باند است ) و تقریبا در دسترس همه بوده اما توانایی فیلتر ذرات بسیار ریز موجود در هوا را ندارند.

ماسک جراحی شامل سه لایه است. این لایه ها عبارتند از: یک لایه میانی ملت بلون و دو لایه جانبی اسپان باند ( به جای اسپان باند می شود از sms یا bico هم استفاده نمود ).

لایه ملت بلون با قابلیت ذخیره بار الکتریسته ساکن به عنوان مانعی در برابر عبور ذرات عمل می کند و در فضای بین دو لایه اسپان باند قرار گرفته است.

دو لایه دیگر اسپان باند مانند اَلَک عمل کرده و به صورت فیزیکی مانع عبور ذرات و ویروس ها می گردد.

عمر ماسک سه لایه جراحی

عمر این ماسک ها به مدت یک بار قرار گرفتن روی صورت است و به محض برداشتن از روی دهان باید به سطل زبال منتقل گردند.

این ماسک ها غیر قابل شستشو هستند ؛ البته در کل شستن هیچ ماسکی و استفاده مجدد از آن کار صحیحی نیست

مهم ترین علت استفاده از ماسک های سه لایه

هنگامی که شما بازدم می کنید این نوع ماسک از انتشار، ذرات ریز ترشح شده از دستگاه تنفس ، ممانعت می کند.

اگر اشخاصی مانند پرستار ها و پزشکان و جراحان که بیماری ندارند از ماسک سه لایه جراحی استفاده کنند درصد احتمال انتقال بیماری را به حداقل می رسانند. البته این جمله زمانی کاملا درست است که ماسک جراحی استفاده شده از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد.

معمولا ماسک های سه لایه جراحی اگر از کیفیت مرغوب برخوردار باشند می توانند بیش تر 95% از نفوذ ویروس و میکروب تا قطر 0.3 میکرون جلوگیری به عمل آورند.

کاربرد ماسک پزشکی

استفاده پرسنل بیمارستان، جراحان و همه افرادی که با بیماران عفونی در ارتباط اند.

قابلیت مانع گشتن از عبور ذرات گرد و غبار برای افردی که در مناطق دارای گرد و غبار ساکن اند.

همچنین اگر در محلی با بوی های بد خیلی حضور دارید، استفاده از ماسک های سه لایه راه حل مناسبی برای شماست.

ماسک پارچه ای

محققان بر این باور اند که پارچه صد در صد کتان دارای بافت فشرده و محکمی هستند که از آن می توان برای تهیه یک ماسک خوب استفاده کرد و حتی در مشاهدات میکروسکوپی، ساختار پارچه های کتان نسبت به پارچه های معمولی دارای بافت نرم تر بوده و موانع بیشتری برای ذرات عبوری دارند.

در تحقیقاتی که به تازگی درباره تولید ماسک با پارچه های مصنوعی صورت گرفته به این نتیجه رسیدند که تنها پارچه های صد درصد پلی استر برای فیلتر مناسب اند و نکته قابل توجه اینجاست که ماسک نزدن بهتر از استفاده از ماسک تهیه شده از پارچه های مصنوعیست.

در تحیقیقات دیگر گفته شده که ماسک هایی که چند لایه هستند مانع بهتر و موثر تری برای عبور ذرات به شمار می روند.

اگر به دنبال استفاده از ماسک مناسبی هستید به شما پیشنهاد می شود که از ماسک های چند لایه استفاده نمایید.

اهمیت شکل ماسک

علاوه بر جنس یک ماسک نحوه قرار گیری آن روی صورت بسیار مهم است.

برای اینکه یک ماسک به خوبی بینی و دهان شما را بپوشاند استفاده از ماسک های چین دار توصیه می شود و ماسک هایی که فاقد چین خوردگی در بخش جلویی هستند اثر کمتری خواهند داشت. ( البته این مورد برای ماسک های سه لایه صدق می کند )

همچنین ماسک های چین دار با ایجاد فضای خالی بیشتر امکان تنفس راحت تری برای شما فراهم می کنند تا دیگر نیازی به نفس کشیدن از درزهای جانبی ماسک نداشته باشید.

نحوه پوشیدن ماسک

چگونه ماسک سه لایه را به صورت بزنیم ؟

ابتدا به مدت 20 ثانیه دستان خود را با صابون بشویید.

سپس دست های خود را با یک حوله پاکیزه خشک کنید.

ماسک را از کاور بیرون آورید و کاملا آن را بررسی کنید تا پارگی یا سوراخی روی آن وجود نداشته باشد.

پس از اینکه از بررسی آن اطمینان حاصل نمودید لبه ای از ماسک را که دارای خمیدگی است اطراف بینی قرار دهید.

قبل از پوشش آن روی صورت لبه خمیده را به سمت بالا ببرید.

چگونه ماسک را از صورت برداریم ؟

باز هم دست های خود را طی 20 ثانیه  شسته و با حوله ای تمیز خشک کنید.

بعد از ناحیه بند یا کش ماسک  از صورت بردارید.

حتما دقت کنید که نباید به هیچ عنوان به بخش جلویی و فیلتر دست بزنید تا آلوده نشود.

حال ماسک را از همان قسمتی که گرفتید در کیسه ای جدید قرار داده  و داخل سطل زباله بیندازید.

<rb:only_more_post>
 


تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 | 1:19 | نویسنده : mm |

انواع کپسول اکسیژن

انواع کپسول های اکسیژن در سایزهای مختلف 1 لیتری – 2 لیتری – 5 لیتری – 10 لیتری – 20 لیتری – 40 لیتری

کپسول اکسیژن چیست ؟

وسیله ای است برای رساندن اکسیژن به کسانی که دچار کمبود اکسیژن شده اند.

افرادی که دچار بیماریهای قلبی ، ریوی ، مسمومیت با گاز شده اند.

اجزای کپسول اکسیژن :

1- کپسول اکسیژن : مخزنی استوانه ای شکل و حاوی اکسیژن .

2 – مانومترشامل :

  • فشارسنج
  • شیر تنظیم کننده خودکار
  • جریان سنج
  • پیچ کنترل
  • شیشه محتوی آب مقطر

فشار سنج : نشان دهنده فشار گاز درون کپسول است.

شیر تنظیم کننده خودکار : فشار گاز درون کپسول را قبل از رسیدن به مانومتر کاهش می دهد.

جریان سنج : مقدار اکسیژن مصرف شده را بر حسب لیتر در دقیقه نشان می دهد.

فشار سنج : نشان دهنده فشار گاز درون کپسول است.

شیر تنظیم کننده خودکار : فشار گاز درون کپسول را قبل از رسیدن به مانومتر کاهش می دهد.

جریان سنج : مقدار اکسیژن مصرف شده را بر حسب لیتر در دقیقه نشان می دهد.

پیچ کنترل : بوسیله آن میزان اکسیژن را با توجه به جریان سنج می توان تنظیم کرد.

شیشه محتوی آب مقطر : برای مرطوب کردن اکسیژن به کار می رود.

نحوه نگهداری کپسول اکسیژن :

  • کپسول اکسیژن دور از نورمستقیم آفتاب و حرارت قرارگیرد.
  • کپسول اکسیژن همیشه پر وآماده باشد.
  • کپسول اکسیژن در محل مناسب غیر از اتاق کاربهورزقرار داشته باشد تا از افتادن احتمالی آن جلوگیری شود.
  • برای جابجایی کپسول اکسیژن از پایه چرخدار استفاده شودودر صورت نبودن ،به حالت دورانی حرکت داده شود.
  • برای تعویض کپسول اکسیژن از آچار مخصوص استفاده شود.
  • کپسول اکسیژن دور از نورمستقیم آفتاب و حرارت قرارگیرد.
  • کپسول اکسیژن همیشه پر وآماده باشد.
  • کپسول اکسیژن در محل مناسب غیر از اتاق کاربهورزقرار داشته باشد تا از افتادن احتمالی آن جلوگیری شود.
  • برای جابجایی کپسول اکسیژن از پایه چرخدار استفاده شودودر صورت نبودن ،به حالت دورانی حرکت داده شود.
  • برای تعویض کپسول اکسیژن از آچار مخصوص استفاده شود.

چرا در منزل به اکسیژن نیاز است ؟

اگر بیمار شما مشکل ریه دارد و به راحتی تنفس نمی کند بر اساس دستورپزشک نیاز است در منزل اکسیژن بگیرد.

اکسیژن بھ بیمار شما کمک می کند:

  1. بهتر نفس بکشد
  2. احساس بهتری داشته باشد و راحت بخوابد.
  3. هوشیارتر شود و درد کمتری حس کند.

مواردی را که شما زمان استفاده ازاکسیژن در منزل باید بدانید:

  • لوله بینی و ماسک را دو بار در هفته باآب و صابون بشوئید و خشک کنید.
  • زمان گرفتن اکسیژن بیمار احساس خشکی در دهان و بینی می کند بنابراین چند بار در روز دهان و بینی بیمار را با آب شستشو دهید.
  • مراقب باشید اگر لوله کانولا روی گوش بیمار است قرمز نشود.
  • اگر عقربه گیج اکسیژن باز شد و زیر Lit5 بود یعنی اکسیژن در کپسول نمی باشد و یا میزان اکسیژن کم است و باید دوباره پر شود.

 اگر علائم زیر را مشاهده کردید سریع به پزشک و یا پرستار خود اطلاع دهید:

  1. اگر بیماردچار سردرد شدید ، گیجی ،بی نظمی در تنفس شد.
  2. اگر بیمار احساس عصبی شدن نمود.
  3. اگر بیمار دچار سختی در تنفس شد.
  4. اگر لبها و زیر ناخن های بیمار آبی شد.

 

 

 

توجه کنید :

هنگام اکسیژن درمانی از کشیدن سیگار یاروشن کردن کبریت خودداری شود ، زیرا اکسیژن گازی بی رنگ و بو و قابل اشتعال است. وسایل الکتریکی داخل اتاق از نظر درست کار کردن وخارج نشدن جرقه، مرتب کنترل شود.خارج نشدن جرقه، مرتب کنترل شود. همیشه در ابتدای کار شیر اصلی کپسول وسپس پیچ کنترل را باز کنید. پس از اتمام کار لوله پلاستیکی و ماسک را گندزدایی کرده و در محفظه ای تمیز قراردهید.

 

 


تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 | 1:17 | نویسنده : mm |

گروه پزشکی وابسته به رویان سلامت

مجموعه کلینیکهای تخصصی پوست و مو و زیبایی رویان  سلامت با چندین مرکز بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و …) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید  FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

سالهاست که باافتخار در عرصه خدمات زیبایی با مدرنترین شیوه ها در سطح کشورهای پیشرفته دنیا در خدمت هموطنان عزیز هستیم

·        کسب عنوان های مختلف در این عرصه توسط پزشکان حاذق مجموعه و ثبت روشهای مدرن در زمینه زیبایی و کاشت مو ،کلینیک رویان سلامت را به عنوان یک برند برتر از دیگر متمایز کرده و این امر تحقق نیافته مگر با تلاش و پشتکار شبانه روزی و تحقیقات فراوان و بالابردن سطح علمی در مجموعه

·        در آستانه توجهات خاصه خداوند متعال با افتخار به اطلاع میرساند مجموعه کلینیک های رویان سلامت در چهارمین کنگره بین المللی سلامت‌ کشورهای اسلامی به عنوان برترین کلینیک ایران برگزیده و تندیس طلایی و لوح افتخار بهترین کلینیک زیبایی در راستای خدمات زیبایی و سلامت نوین از بین ده ها کشور شرکت کننده در این کنگره بین المللی را بدست آورده و باز هم در سکوی افتخار برترین و بهترین ها قرار گرفته است.


·        ما مفتخر هستیم در سایه توجهات خداوند متعال به عنوان بزرگترین مجموعه زیبایی کشور ،کارآفرینی و حمایت از پزشکان نخبه ایرانی ، عنوان برترین و موفق ترین کلینیک زیبایی ایران را داشته باشیم


·        امید است بار این امانت را با قدرت هر چه روز افزون و حمایتهای شما عزیزان با توفیقات روز افزون به سرمنزل مقصود برسانیم برآن شدیم لیستی از خدمات متمایز رویان کلینیک را برای عزیزان همراه شرح دهیم


·        دارنده گواهینامه کاشت مو به روش super fue به صورت انحصاری در خاور میانه و اجرای این روش به صورت انحصاری 


·        ثبت روش تزریق چربی با دستگاه بادی جت آلمان بنام پزشکان نخبه رویان کلینیک برای اولین بار در ایران


·        ثبت رکود به کار گیری روش مدرن تزریق چربی و سبک شناسی براساس آناتومی صورت با بیش از ده هزار پرونده موفق تزریق چربی به عنوان ایمن ترین روش زیبا سازی و متعادل سازی صورت


·        ثبت بیش از هشتاد درصد رضایتمندی از ارائه خدمات این کلینیک توسط باشگاه مشتریان و اعضای خانواده بزرگ رویان در سراسر کشور

ثبت بیشترین ارائه خدمات به شهرستانها و بیش از ده هزار مورد ارائه خدمات به ایرانیان خارج کشور و ارز آوری در راستای تولید ملی

·        کار آفرینی بدون واسطه برای جمعی بیش از دویست نفر از پرستاران و پزشکان و فارغ التحصیلان عرضه IT در این مجموعه


·        تاسیس مجموعه بزرگ خدمات دندانپزشکی با بروز ترین تکنولوژیها و دستگاههای مجهز هم ردیف کشورهای برتر آمریکایی و اروپایی


و بسیاری خدمات دیگر که در این مقال نمی گنجد

به یاری و پشتیبانی شما عزیزان و همراهان همیشه پیشتاز خواهیم ماند با ما همراه باشید…‌. 

بالاترین سطح کیفی کاشت مو درکلینیک رویان سلامت

1-انجام کاشت مو در مجهزترین مراکز کاشت مو

2-جدیدترین متدهای روز دنیا (SUT-FUT-Super FUE)

3-ارائه ی ضمانت نامه ی رویش مجدد موی بیمه ایران

4- تسهیلات قرض الحسنه و اقساط بدون بهره

5-بکارگیری پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا

6-بالاترین نشان استاندارد سلامت در حوزه کلینیک های پوست و مو

7-ارائه خدمات توسط مجربترین و زبده ترین پزشکان متخصص و فوق تخصص

8-انجام خدمات در کلینیک های تخصصی پوست و مو دارای مجوز

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. 

همانگونه که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. 

برای مثال:

تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.

مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.

شرایط پرداخت اقساطی و تسهیلات قرض الحسنه ی کاشت مو در کلینیک های رویان سلامت

اعطای تسهیلات قرض الحسنه بلند مدت با همکاری بانک رسالت

لازم به ذکر است مراجعین محترمی که تمایلی به دریافت تسهیلات بانکی ندارند، می توانند بدون ضامن با پرداخت 50% به صورت نقد و 50% به صورت چک اقدام به عمل نمایند.





تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1399 | 1:15 | نویسنده : mm |

ماسک سه لایه راما ( Rama )

ماسک های سه لایه یکبار مصرف این روزها نسبت به ماسک های بادوام کاربرد بیشتری دارند. نیازی به توضیح بیشتر نیست؛ همین که می دانید ماسک های یک بار مصرف کاربرد آسان تری دارند، کافیست .

چرا که ماسک سه لایه یک بار مصرف را می توانید بلافاصله بعد از هر بار استفاده تعویض کنید. بنابراین خیالتان از بابت بهداشتی بودن ماسک آسوده است. یکی از ماسک های یکبار مصرف، ماسک سه لایه جراحی راما ( RAMA ) نام دارد.

 

 این ماسک از سه لایه تشکیل شده است:

1.                               یک لایه اسپان باند در قسمت درونی ماسک

2.                               یک لایه ملت بلون در وسط

3.                               یک لایه اسپان باند در بیرون ماسک

ماسک سه لایه راما قدرت فوق العاده ای در فیلتر کردن هوای ورودی به مجاری تنفسی دارد. شما حتی اگر در معرض آلودگی و میکروب های بیماری زا هم قرار بگیرید، با وجود استفاده از این ماسک، سلامت شما حفظ می شود.

ماسک راما تا 95% در برابر میکروارگانیسم های تا سایز 0.3 میکرون نفوذناپذیر می باشد

 

نکته مهم در استفاده از ماسک سه لایه راما

در زمان استفاده از ماسک لایه راما، باید لبه های ماسک به طور کامل صورت را پوشش دهد. هوای ورودی به مجاری تنفسی و هوایی که از دهان و بینی خارج می شود، باید از لابه لای لایه های ماسک عبور کند. قسمت بالای ماسک را روی بینی فیکس کنید و سایر قسمت های ماسک را هم روی صورت قرار دهید.

توجه داشته باشید این ماسک یک بار مصرف را بعد از 8-9 ساعت استفاده، تعویض کنید.

ماسک سه لایه راما به این دلیل که در صورت های مختلف خیلی خوب فیکس شود نیم سانت کوچکتر از ماسک های معمول است.

 

ماسک راما با لایه ملت بلون

ویژگی های ماسک سه لایه جراحی راما

·                                 بسته بندی 20 عددی

·                                 دارای لایه میانی ملت بلون خالص

·                                 دارای فیکساتور بینی

·                                 دارای کش های با اندازه و کیفیت مناسب

·                                 فول پرس اولتراسونیک

·                                 دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی به شماره 54083576

·                                 دارای کد IRC از سازمان غذا و دارو به شماره 8981657863868305

آیا ماسک راما دارای ملت بلون است ؟

بله ماسک راما دارای یکی از ضخیم تریم و با کیفیت ترین ملت بلون های تولید داخل کشور است

ماسک راما دارای فیسکاتور بینی می باشد ؟

بله. کارخانه راما در جدیدترین ماسک های تولیدی خود از بهترین فیکساتورها بهره برده است.

آیا این ماسک صورت را کامل می پوشاند ؟

این که یک ماسک صورت هر فردی را کامل بپوشاند بستگی به بزرگی یا کوچکی و گردی یا خالی بودن صورت هر فرد است. در نظر داشته باشید که تمامی ماسک ها در طول و عرض یکسانی تولید می شوند.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1399 | 1:13 | نویسنده : mm |

فروشگاه اينترنتي تجهيز محيط

فروشگاه اينترنتي تجهيز محيط به پشتوانه 21 سال تجربه کاري در زمينه خدمات HSE ميتواند هزاران خريدار و فروشنده در سراسر ايران را به هم متصل کند وهمچنين مردم و صنايع را از لحاظ کيفيت ايمني توانمند کند.
تجهيز محيط بهترين و با کيفيت ترين محصولات تجهيزات حفاظت فردي و خدمات را عرضه ميکند.

در بازارهاي ما ، هزارن نفر و ده ها صنايع ، چه آنلاين و چه آفلاين ، براي ساخت ، فروش و خريد کالاهاي منحصر به فرد به يکديگر متصل مي شوند. ما همچنين طيف گسترده اي از خدمات و ابزارهاي فروشنده را ارائه مي دهيم که به کارآفرينان خلاق کمک مي کند تا مشاغل خود را شروع ، مديريت و هدايت کنند.مأموريت ما تجسم مجدد تجارت به روشهايي است که دنياي پر تحقق و ماندگار تري ايجاد مي کند و ما متعهد هستيم که از قدرت تجارت براي تقويت صنايع و توانمندسازي مردم استفاده کنيم.

مشاوره،بررسي،انتخاب،خريد و دريافت خدمات ايمني با تضمين بهترين قيمت،اصالت کالا، تضمين بازگشت کالا ، مشاوره فني و منحصر به فرد ترين خدمات را در فروشگاه اينترنتي تجهيز محيط تجربه ميکنيد.

هدف فروشگاه تجهيز محيط جمع آوري و بهره گيري از بهترين تجهيزات حفاظت فردي ارايه شده در سطح جهاني و فروش به سازمان ها و موسسات و صنايع گوناگون در راستاي افزايش ايمني و کاهش ميزان تلفات ناشي از آسيب هاي فردي است.

www.tajhizmohit.com

 

 

پشتيباني

ما فروشگاه اينترنتي تجهيز محيط سعي بر انجام بالا ترين کيفيت خدمات داريم. از اين رو شما مشتريان عزيز جهت انتخاب و دريافت مشاوره فني و همچنين خدمات پس از فروش و پشتباني از محصولات ميتوانييد 7 روز هفته در ساعات اداري ( 8 صبح-18بعد از ظهر) با ما تماس بگيريد تا کارشناسان ما به شکل مطلوب پاسخگوي شما باشند.

آسودگي خاطر و رضايت مندي مشتريان همواره از الويت‏‌هاي تجهيز محيط بوده است و در اين راستا مي‏‌کوشيم  تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسائلي روبرو شوند که در چنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

س با ما در تماس باشيد.

 

پرداخت ايمن

در گذشته که خريدها تنها از طريق فروشگاه هاي سنتي انجام مي شد پرداخت ها به صورت نقدي بود و اين مشکلات بسياري را به وجود مي آورد. اما امروزه ديگر کمتر پيش مي آيد در کيف پول خود به اندازه کافي پول نقد داشته باشيم، با خريد آنلاين از تجهيز محيط ديگر نيازي به حمل پول نقد نيست و با پرداخت آنلاين به راحتي و با اطمينان کامل مي توانيم خريد خود را انجام دهيم.

در فروشگاه تجهيز محيط شما به وسيله امن ترين درگاه هاي پرداخت کشور نظير درگاه بانک ملي ، درگاه بانک ملي ، و درگاه بانک سامان اقدام به پرداخت هرينه سفارشات خود ميکند و تجربه اي بي نظير از يک خريد ايمن را تجربه ميکنيد

 

تجربه خريد

يکي از مشکلاتي که در خريد از فروشگاه هاي سنتي وجود دارد، معطلي بسيار است. در صورتي که هنگام خريد چندين خريدار در محل حضور داشته باشند باعث معطلي و ايجاد صف هاي طويل مي شود. در حالي که در خريد از فروشگاه هاي اينترنتي اين مشکل حل شده است و به طور همزمان 100 ها خريدار مي توانند سفارش خود را بدون معطلي ثبت کنند و در زمان و مکان مورد نظر سفارش خود را دريافت کنند.

در صورتي که به دنبال محصول و يا خدمات خاصي باشيم ديگر نيازي نيست زمان زيادي را صرف کنيم تا تمامي فروشگاه هاي شهر را به دنبال کالاي مورد نياز خود بگرديم. با يک کليک در قسمت جستجوي فروشگاه اينترنتي تجهيز محيط مي توانيم به کالا و خدمات موردنظر و اطدست يابيم يا از طريق کارشناسان سايت پاسخ سوالات خود را پيدا کنيم.

در خريد اينترنتي محصولات متنوع و همچنين اطلاعات فراواني در مورد آن‌ها وجود دارد که به ما اين امکان را مي دهد محصولات مختلف را از همه جهات بررسي و با يکديگر مقايسه کنيم و همچنين به راحتي مي‌توانيم نظرات ديگر خريداران را در مورد محصولات مختلف مطالعه کنيم و هوشمندانه تر و راحت تر انتخاب کنيم.

 



تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1399 | 14:44 | نویسنده : mm |

آزمون اس ای تی چیست ؟

آزمون سات یا همان اس ای تی مخفف عبارت Scholastic Aptitude Test می باشد که همان طور که در بالا نیز ذکر شد برای ورود به مقطع کارشناسی به خصوص در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی در دانشگاههای ایالت متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، ترکیه، نروژ و … از آن استفاده می شود. آزمون SAT از دو بخش تشکیل شده است که افراد با توجه به هدف های تحصیلی خود باید یکی از این دو را انتخاب کنند.

در نوع اول که به آزمون General SAT معروف است برای افرادی کاربرد دارد که می خواهند تحصیلات خود را در مراکز آموزشی سپری کنند ولی نوع دوم آن که به Subject SAT معروف است برای افرادی پیشنهاد می شوند که هدفشان ورود به دانشگاه های ممتاز دنیا می باشد.در واقع می توان گفت مجموع نمرات این آزمون با نمرات دبیرستان شخص می تواند شاخص مناسبی برای ورود افراد به دانشگاه ها باشد.

تاریخچه برگزاری آزمون SAT

تمام امتیازات توسعه، انتشار و برگزاری آزمون اس ای تی متعلق به یک نهاد خصوصی و غیر انتفاعی به نام کالج برد در ایالات متحده است. این آزمون برای ارزیابی میزان آمادگی دانشجویان برای ورود به دانشکده ها در آمریکا می باشد. SAT در ابتدا به گونه ای طراحی شده بود که با برنامه های درسی دبیرستان مطابقت نداشته باشد، اما به تجدید نظر نهایی که در سال 2016انجام شد تغییرات اساسی در محتوای آن به وجود آمد.

یعنی در واقع رئیس هیئت مدیره کالج برد، دیوید کلمن، اعلام کرد که هدف این آزمون باید این باشد آن چه که دانش آموزان در دبیرستان ها با معیارهای جدید یاد می گیرند را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد. در آخرین اظهار نظر اعضای این موسسه اعلام شده است که آزمون ذکر شده در صدد است تا میزان تفکر انتقادی دانش آموزان را از یک طرف و از طرف دیگر قدرت تجزیه و تحلیل مفاهیم یاد گرفته شده توسط دانش آموزان را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد.

آزمون SAT در ترکیه چه چیزهایی را می سنجد؟

می توان گفت آزمون SAT در ترکیه که بر مبنای دانش زبان انگلیسی شکل گرفته است تفکر تحلیلی دانشجویان، حل مسئله، مهارت های درک مطلب را مورد سنجش قرار می دهد. البته از از مارس 2016، امتحان SAT به طور چشمگیری تغییر کرده است.

آزمون SAT  شامل دو بخش جداگانه است: SAT 1 (آزمون استدلال یا همان Reasoning Test ) وSAT 2 (آزمون موضوع یا همان Subject Test ).

 

شما می توانید از پکیج کلاس های آمادگی برای آزمون SAT الو اپلای استفادده کنید

SAT 1: Reasoning Test

مدت زمان این بخش ۴ ساعت می باشد که داوطلب موظف است در مدت ۴ ساعت به تمام سوال های آن پاسخ دهد.  در این بخش سوالات مربوط به بخش ریاضی و ادبی باید پاسخ داده شود. سوالاتی مربوط به بخش هندسه، ریاضی، ادبیات و نوشتن مقاله یا انشای انگلیسی.

SAT 2 : Subject Test

این بخش از آزمون SAT در ترکیه یک ساعت به طول می انجامد و شامل اطلاعاتی در مورد دروس دوره دبیرستان می باشد. دروسی مانند ریاضی، تاریخ، زیست شناسی و … .

لازم به ذکر است که نتایج بخش ۱ در ترکیه بسیار بیشتر از نتایج بخش ۲ حایز اهمیت می باشد.و در نظر داشته باشید که آزمون SAT در ترکیه بر پایه ی زبان انگلیسی می باشد به همین دلیل لازمه شرکت در آن دانش زبان انگلیسی بالا می باشد.

آزمون General SAT

آزمون General SAT توسط کالج برد در 6 مقطع زمانی مختلف در سال در همه جای دنیا برگزار می شود. البته در ترکیه 5 بار شاهد برگزاری این آزمون هستیم. شما می توانید زمان آزمون اس ای تی را از سایت کالج برد بررسی کنید. مدت زمان اعتبار این آزمون دو سال می باشد و بعد از طی شدن این زمان نمره آزمون باطل می شود و شخص می بایستی دوباره این آزمون را تکرار کند.

سیستم نمره دهی این آزمون به همراه محتوای مورد سنجش آن در سال 2016 دستخوش تغییرات بسیاری شد. سیستم نمره دهی در این آزمون در حال حاضر مابین 400 الی 1600 می باشد. برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه متقاضی حداقل باید دارای نمره 1300 به بالا باشد.

محتوای آزمون General SAT

مدت زمان برگزاری این آزمون اس ای تی نزدیک به 4 ساعت می باشد یعنی زمان آزمون SATبرای پاسخ گویی به تمام سوالات در 4 آیتم 4 ساعت خواهد بود. بر اساس آن استعدادهای ریاضی و ادبی داوطلب مورد سنجش قرار گرفته می شود. یعنی به طور خلاصه شامل ریاضی، هندسه، و همچنین ادبیات و انشای انگلیسی می باشد.

البته در صورتی که شما قصد تحصیل در ترکیه را داشته باشید باید به بخش های ریاضی و هندسه و همچنین Critical Reading توجه کنید. در ترکیه بخش انشاء نویسی اهمیت چندانی ندارد و این بخش برای پذیرش شما در دانشگاه های ترکیه اهمیتی ندارد.

سوالات بخش ریاضی و هندسه

در این بخش از آزمون SAT ( آزمون سات ) متقاضیان می بایستی بتوانند سوالات مربوط به جبر، توانایی حل مسئله، تجزیه و تحلیل اطلاعات، آمار، هندسه و … را که در دروس دبیرستان خود بیشتر آنها را مطالعه کردند، پاسخ دهند. برای این بخش 25 دقیقه در نظر گرفته شده است که باید متقاضیان بتوانند به 20 سوال که به صورت 4 گزینه ای در نظر گرفته شده است پاسخ دهند.

در این بخش افراد نمی توانند از ماشین حساب برای پاسخ گویی سوالات استفاده کنند ولی در بخش بعدی منابع آزمون سات، ریاضی و هندسه که دارای 38 سوال 4 گزینه ای دیگر است متقاضیان می توانند از ماشین حساب برای پاسخ گویی به سوالات استفاده کنند. مدت زمان این بخش 55 دقیقه می باشد. خاطر نشان می سازیم که منابع آزمون اس ای تی ترکیه به مانند منابع آزمون آمریکا می باشد و هیچ تمایزی بین آنها برقرار نمی باشد.

سوالات بخش ادبیات، خواندن

در این بخش از آزمون SAT توانایی افراد در خواندن و درک و فهم متون به زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می گیرد. به عنوان مثال متنی داده می شود و از متقاضیان خواسته می شود که جواب سوالات را بر اساس متن ذکر شده بدهند. این بخش از 52 سوال تشکیل شده است که فرد باید در مدت زمان 65 دقیقه به همه آنها پاسخ دهد.

در نظر داشته باشید که برای پاسخ دادن به سوالات این بخش باید فرد دارای دانش زبان انگلیسی باشد. البته در این بخش 44 سوال دیگر نیز وجود دارد که در ارتباط با مهارت های نوشتاری فرد می باشد که متقاضی در طی 25 دقیقه باید به آنها پاسخ دهد. مدت زمان این دو بخش در مجموع 3 ساعت می باشد ولی در نظر داشته باشید که دفترچه اول در ابتدا جمع آوری می شود و سپس متقاضی می تواند بخش دوم را آغاز کند. این بدین معنی می باشد که فرد باید برای زمان خود برنامه ریزی داشته باشد.

سوالات بخش مقاله و انشاء

در این بخش از آزمون اس ای تی از شخص خواسته می شود که یک مطلب در ارتباط با مسایل مختلفی که اعلام می شود در طی 50 دقیقه بنویسد. موضوعات می توانند در حوزه های مختلفی به مانند تاریخ، جامعه شناسی، علوم، هنر و … باشند. به همین دلیل افراد باید دارای خزانه لغات بالایی باشند تا بتوانند در این بخش نمرات لازم را کسب کنند. البته در نظر داشته باشید که نمره این بخش به صورت جدا ارایه می شود و در بسیاری از مراکز آموزشی به خصوص دانشگاه های ترکیه به این بخش اهمیتی داده نمی شود.

هزینه ثبت نام آزمون SAT

هزینه ثبت نام آزمون اس ای تی در کشور آمریکا در حدود 45 دلار برای دانش آموزان آمریکایی و کانادایی می باشد این در حالی است که دانش آموزان و متقاضیان بین المللی مبلغی در حدود 97 دلار آمریکا برای ثبت نام باید پرداخت نمایند. البته زمانی که ددلاین ثبت نام تمام شد کالج برد با توجه به زمان تاخیر مبلغی در حدود 30 الی 50 دلار اضافه تر دریافت می کند. همچنین در صورتی که شما قصد تغییر محل آزمون را داشته باشید مبلغ 30 دلار باید اضافه تر پرداخت نمایید.

 

 

 

 



تاريخ : یک شنبه 4 آبان 1399 | 15:31 | نویسنده : mm |

دوره آشپزی در ارزانترین کشور اروپا اوکراین با مجموعه چف مستر آکادمی

دوره آشپزی در ارزانترین کشور اروپا | اوکراین

دوره آموزشی آشپزی بین المللی در پایتخت اوکراین
یکی از مجهزترین کارگاه‌های آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی در اروپا و در شهر کی‌یف اوکراین
با امکان کارآموزی در رستوران در طول دوره آموزشی آشپزی
با اعطای مدرک بین المللی از اروپا
در حال حاضر بهترین کشور اروپایی هم برای شغل آشپزی و هم برای آموزش آشپزی کشور اوکراین است.
تحصیل در رشته آشپزی در اروپا یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید برای تضمین امنیت شغلی خود در آینده به آن فکر کنید و در موردش برنامه‌ریزی داشته باشید.
موزشگاه چف ماستر آکادمی در کشور اوکراین در شهر کی‌یف برگزارکننده تمامی دوره‌های اموزشی مرتبط با آشپزی و شیرینی‌پزی، همراه با کارآموزی در محیط رستوران و کارگاه شیرینی پزی با رویکرد جذب موفق در بازار کار و ارائه کننده مدارک معتبر بین المللی می‌باشد.
یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در میزان موفقیت دوره‌های آموزشی آشپزی و شیرینی‌پزی، عملی بودن و کاربردی بودن آن دوره آشپزی و شیرینی‌پزی است بدین معنی که هنرجو بتواند در حین کلاس آموزشی، موارد ذکر شده را خودش انجام دهد؛ بعنوان مثال خودش بتواند چاقو را در دست بگیرد، با اجاق‌های صنعتی پخت و پز در آشپزخانه خودش کار کند و در یک آشپزخانه رستوران در حجم واقعی برنج را پخت کند و یا پیتزا را درون فر قرار دهد و با سرعت کار در یک آشپزخانه واقعی از نزدیک آشما شود. فارغ التحصیل چنین دوره‌ای می‌تواند به راحتی بعنوان یک آشپز متخصص و دوره دیده در هر رستوران یا هتلی مشغول به کار شود و حتی در صورت اینکه تمایل داشته باشد برند شخصی و بیزینس خودش را راه‌اندازی کند، مشغول راه‌اندازی رستوران یا کیتیرینگ خودش بشود.

ydvc_1k1x_1.jpg

در کلاس‌های آموزشی مجموعه چف مستر آکادمی این سیستم تمرین محور و کارآموزی حین دوره تعریف شده است.
برلی کسب اطلاعات بیشتر و رزرو دوره میتوانید از طریق شماره واتس اپ 00380631900523 اقدام فرمائید
هشت هفته اقامت در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین
هشت هفته کلاس آموزشی شش روز در هفته که شامل سه روز در هفته آموزش عملی در محیط آشپزخانه و رستوران می‌باشد و سه روز در هفته بصورت کارآموزی در محیط آشپزخانه و رستوران می‌باشد.
مجموعه چف مستر آکادمی در شهر کی‌یف دوره آشپزی منحصر بفردی در نظر گرفته است بطوری که متقاضیان شرکت کننده در این دوره فقط لازم است هزینه بلیط هواپیما تا کشور اوکراین را بپردازند و مابقی هزینه‌ها اعم از هزینه ویزای کشور اوکراین، هزینه دوره آموزشی دو ماهه در کشور اوکراین، هزینه هشت هفته اقامت در شهر کی‌یف، هزینه 120 وعده غذای گرم (بعنوان ناهار و شام)، هزینه ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه باریسپل شهر کی‌یف اوکراین تا محل اقامت هنرجویان دوره آموزشی آشپزی، هزینه بیمه مسافرتی، هزینه گشت شهری و حتی هزینه عوارض خروج از کشور نیز در این پکیج تعریف شده است.
ظرفیت دوره آموزشی آشپزی چف مستر آکادمی فقط و فقط هشت نفر می‌باشد.
متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزشی آشپزی چف مستر آکادمی پس از دو ماه اقامت در شهر کی‌یف اوکراین، در صورتی‌که علاقه داشته باشند در کشور اوکراین بیزینس راه‌اندازی کنند می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از طریق وکلای رسمی دادگستری کشور اوکراین، اقامت خود را به اقامت یک ساله تا سه ساله تبدیل نمایند.
دوره آموزشی آشپزی تخصصی مجموعه چف مستر آکادمی شامل انواع غذاهای بین المللی و فرنگی و همچنین غذاهای پرشین یا ایرانی می‌باشدکه منظور از غذاهای بین المللی یا آشپزی ملل، غذاهای رایج در کشورهای مختلف می‌باشند که برای فعالیت در زمینه رستوران و کیترینگ به عنوان آشپز یا سرآشپز و ایجاد موقعیت‌های عالی در زمینه خود اشتغالی در ایران و حتی خارج از ایران گزینه مناسبی برای اقدام به مهاجرت می‌باشد. دوره آموزشی آشپزی مجموعه چف مستر آکادمی به صورت تمرین محور یا به اصطلاح عملی و ورک شاپ برگزار شده و تمامی مواد اولیه و ابزارهای مورد نیاز بر عهده مجموعه چف مستر آکادمی می‌باشد.
محل برگزاری دوره آموزشی آشپزی در محل خود آموزشگاه مجموعه چف مستر آکادمی در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین می‌باشد که دارای کامل‌ترین تجهیزات در زمینه آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی است.

 



تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 | 13:45 | نویسنده : mm |

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی بدون تردید یکی از پر مخاطب ترین و پر مراجعه ترین حوزه های مشاوره و روانشناسی در سراسر دنیا می باشد. گرچه در ایران به دلیل یک سری از دلایل بازدارنده مانند شرم و خجالت، این آمار نسبت به سایر کشورهای دنیا کمتر است، اما با این حال هر روزه تعداد قابل توجهی از مردم کشورمان به منظور دریافت خدمات مشاوره جنسی و مشکلات زناشویی به مطب ها و کلینیک های روانشناسی مراجعه می کنند.

مشاوره جنسی شامل تمامی خدمات مشاوره ای است که روانشناس به منظور آگاهی بخشی و یا حل بخشی از مشکلات در این حوزه (مانند مشکلات زناشویی که زوجین به آن دچار می شوند.) به مراجعین ارائه می دهد.

 

خجالت از مشاوره جنسی

مسئله خجالت از مشاوره جنسی، نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر، حتی کشورهای اروپایی نیز مطرح است. اما باید بدانیم که عامل اصلی وقوع بسیاری از طلاق ها و جدایی ها، همین مشکلات زناشویی و عدم آگاهی ها از مسائل جنسی است. مشکلاتی که بسیاری از آن ها با برگزاری جلسات مشاوره جنسی به راحتی قابل حل هستند.

به همین دلیل است که جوامع و دولت ها می بایست با انجام اقدامات فرهنگی برنامه ریزی شده و دقیق، این مسئله را برای عموم مردم جا بیندازند که مراجعه به روانشناس برای دریافت خدمات مشاوره جنسی و شرح مشکلات زناشویی و جنسی با او، خجالت و شرم و حیا ندارد. مطمئنا اگر اقدامات مناسب و ادامه داری در این راستا صورت گیرد، می تواند در بلند مدت تاثیر شگرفی در کاهش آمار طلاق داشته باشد.

حجب و حیای انسانی به خودی خود چیز بدی نیست. بلکه کاملا برعکس، یکی از صفات حسنه انسان است. اما وقتی می توان با برگزاری چند جلسه مشاوره جنسی، جلوی فروپاشی یک خانواده را گرفت، خجالت کشیدن کاملا بی مورد و غیر منطقی است.

 

مشاوره جنسی برای زوج های جوان

بدون شک یکی از اصلی ترین مراجعین مشاوره های جنسی، زوج های جوان هستند.

کمتر کسی در آستانه ازدواج به مشکلات زناشویی و جنسی فکر می کند. (مگر این که به یک مشکل جنسی جدی دچار باشد‌.) اغلب افراد در این مواقع به فکر مسائل اقتصادی و معیشتی، مسائل اخلاقی و ... هستند. و هیچکس فکرش را هم نمی کند که زندگی مشترکش به دلیل مشکلات زناشویی در آستانه طلاق و جدایی قرار بگیرد.

به هر حال باید این مسئله را پذیرفت که مشکلات زناشویی و ناآگاهی های جنسی، سهم قابل توجهی در افزایش آمار طلاق در جامعه دارند. اما در این بین وظیفه زوجین چیست؟ زوج های جوان، پیش از این که کارشان به طلاق و جدایی برسد، می بایست مسئله را کاملا جدی بگیرند و برای حل انواع مشکلات زناشویی خود، بدون آن که احساس شرم و خجالت کنند، به یک روانشناس خوب مراجعه نمایند.

 

مشاوره جنسی برای نوجوانان

این که مشاوره جنسی تنها مختص به بعد از ازدواج است، یک تصور کاملا اشتباه می باشد.گرچه عمده مراجعین مشاوره جنسی، زوج های جوان هستند، اما این واقعیت را باید پذیرفت که هر کسی که به بلوغ جنسی می رسد، خواه مجرد باشد و خواه مزدوج، به مشاوره جنسی احتیاج دارد.

اما فایده و کاربرد مشاوره جنسی برای نوجوانان و افراد مجرد چیست؟ دوران بلوغ برای نوجوانان می تواند دوران بسیار پرخطر و حساسی باشد. از آن جایی که در مدارس و مراکز آموزشی کشور ما هیچ گونه آموزشی در خصوص مسائل جنسی به افراد داده نمی شود (اگر هم همچین آموزش هایی وجود داشته باشد، خیلی خیلی کم و محدود است.) ، نوجوانانی که به بلوغ جنسی می رسند، به دلیل ناآگاهی های جنسی، ممکن است به راه خطا کشیده شده و مشکلات بزرگی را برای خود و خانواده شان ایجاد نمایند.

در بسیاری موارد هم ممکن است نوجوانان از بیماری ها و مشکلات جنسی مختلفی رنج ببرند و باز هم به دلیل عدم آگاهی، این مشکلات را از والدین خود پنهان نموده و یا از راه های نادرستی اقدام به درمان خودسرانه آن ها کنند.

از آن جایی که بیان این مشکلات و پرسش های جنسی با افراد دیگر و غریبه ها، نسبت به والدین، برای کودکان و نوجوانان راحت تر است، پدر و مادرها می بایست در صورت احساس چنین مسائل و مشکلاتی در زندگی فرزند خود، او را به سمت مراجعه به روانشناس سوق داده و راهنمایی کنند.

 



تاريخ : جمعه 25 مهر 1399 | 14:21 | نویسنده : mm |

ثبت شرکت در اوکراین و خرید بیزینس فعال

با ثبت شرکت در اوکراین و خرید بیزینس فعال در اوکراین برای خود و خانواده خود درآمد ارزی ایجاد نمائید و از مزایای اقامتی کشور پهناور و زیبای اوکراین استفاده کنید
گروه حقوقی بازرگانی مستر ویزا (آقای ویزا)، با هدف انجام مشاوره ثبت شرکت و راه اندازی بیزینس به منظور ایجاد درآمد ارزی برای ایرانیان سراسر دنیا فعالیت می نماید.


مشاوره ها و انجام تمامی امور ثبت شرکت و راه اندازی بیزینس توسط وکلای پایه یک دادگستری ایران و وکلای رسمی کشور اوکراین انجام میپذیرد
اقامت اوکراین از طریق خرید بیزینس فعال و ثبت شرکت در اوکراین در چند وقت اخیر مورد توجه عدۀ‌ بسیاری از مهاجران واقع شده است و بسیاری از افراد به دلیل موقعیت خوب این کشور و نزدیکی آن به بازارهای کلیدی در این کشور سرمایه گذاری می‌کنند


افرادی که در اوکراین شرکت ثبت میکنند و مالیات میپردازند حتی میتوانند در آینده از مزایای بازنشستگی قانونی در کشور اوکراین بهره مند بشوند
با گروه حقوقی مستر ویزا با هزینه کمتر، سریع تر و مطمئن تر به هدف خود برسید
گروه حقوقی مستر ویزا از شهرهای ایران نماینده فعال می پذیرد


متقاضیان می توانند از طریق شماره واتس اپ 00380631900523 وقت مشاوره رزرو نمایند



تاريخ : جمعه 25 مهر 1399 | 14:17 | نویسنده : mm |
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Slide Skin:.