مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

راهنماي خريد كارواش خانگي

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

راهنماي خريد كارواش خانگي

 

يكي از امكانات كارآمدي كه در بين تمام امكانات ذكر شده در بخش قبل به آن اشاره شد، كارواش خانگي مي باشد. براي برخي از ما شستشوي وسيله نقليه و ماشين كاري بسيار زمان بر است يا براي برخي ديگر اين يك كار يك فعاليت دشوار و ترسناك است كه حتي ممكن است به شكستن كمر آنها منجر شود.

 

 از طرفي شستشوي ماشين در كارواش هاي صنعتي در واقع دومين عامل آلودگي آب هاي سطحي در ايالات متحده و ساير كشورها است كه به خودي خود يك مشكل بسيار بزرگ مي باشد. بنابراين در چنين شرايطي استفاده از يك كارواش خانگي مي تواند گزينه بسيار مناسبي براي افراد و محيط زيست باشد.

 

البته استفاده از كارواش هاي خانگي تنها براي شستشوي اتومبيل و خودرو استفاده نمي شوند؛ از اين دستگاه هاي كارواش مي توان براي شستشوي حياط، محوطه حيات و باغ، نماي ساختمان ها و … نيز بهره برد.

 

امروزه شركت ها و برندهاي متعددي در جهان وجود دارند كه به كار طراحي و توليد كارواش هاي خانگي مشغول هستند كه در اين ميان شركت هيونداي نيز از نام و كيفيت معتبر و قابل قبولي برخوردار مي باشد. از جمله كارواش هيونداي.

 

شركت كارواش هيونداي يا همان شركت هيوندا يك شركت كره اي مي باشد و با توجه به اين مطلب كه شركت هيونداي ساخت كجاست مي توان گفت كه در واقع كارواش هاي خانگي هيونداي يكي از شناخته شده ترين انواع كارواش خانگي در جهان مي باشند كه طرفداران بسياري نيز دارد.

 

به طور كلي براي مصارف خانگي و نيمه صنعتي كارواش هاي برقي از كارواش هاي بنزيني مناسب تر هستند؛ تميز تر و كم سر و صدا تر هستند، خيلي ساده و تنها با فشردن يك دكمه روشن مي شوند، سبك تر هستند و به راحتي از پس انجام وظايف مورد نياز يك كارواش خانگي و نيمه صنعتي بر مي آيند.

 

كارواش هاي بنزيني براي كاربردهاي سنگين ساخته مي شوند. معمولا قدرت بيشتري از كارواش برقي دارند و براي انجام كار پيوسته و طولاني مدت و يا پروژه هاي بزرگ مناسب هستند. كارواش بنزيني از آن جا كه به برق نياز ندارد قابليت جابه جايي بيشتر دارد و در جاهايي كه دسترسي به برق آسان نيست هم كاربرد دارد. اما بايد توجه داشت كه به علت مصارف كاملا صنعتي و قيمت بسيار بالاتر نسبت به كارواش هاي برقي ،اين دسته از كارواشها زياد مرسوم نيستند.

نكات مهم هنگام خريد كارواش خانگي

وزن مناسب: نخستين نكته اي كه بايستي به هنگام خريد كارواش خانگي به آن توجه نماييد، قيمت و ابعاد دستگاه مورد نظر شما مي باشد. فراموش نكنيد كه كارواش مد نظر شما قرار است در محيط هاي غير صنعتي و بزرگ مورد استفاده شما قرار بگيرد، پس بايد هم از وزن مناسبي برخوردار باشد و هم داراي ابعاد و طراحي قابل قبولي جهت سهولت در امر جا به جايي باشد.

 

طول كابل منبع تغذيه: تقريبا تمام دستگاه هاي پمپاژ كننده دنيا با برق مستقيم شهري به كار مي افتند و در اين بين، برخورداري از كابل بلند متصل كننده اين نوع از دستگاه به منبع تغذيه مورد نيازشان، مي تواند هم سبب راحتي بيشتر شما در هنگام استفاده از كارواش هاي خانگي گردد و هم دغدغه نبود پريز برق در برخي از مكان ها را برايتان تا حد قابل قبولي كاهش دهد.

 

موتور قدرتمند: دقت كنيد اگر قرار باشد شما براي شستشوي هر نقطه اي در محيط شخصي خود، چندين و چند مرتبه از كارواش خانگي تان استفاده نماييد، زمان زيادي را صرف خواهيد نمود و انرژي بسياري را تلف خواهيد كرد! پس بهتر است به هنگام خريد يك كدام از اين دستگاه پاكسازي كننده خانگي حتما به توان موتور به كار رفته در ساخت آن و همچنين قدرت پاشش آب از درون دستگاه به بيرون را مد نظر خود قرار دهيد.

 

از ديگر نكاتي كه در هنگام انتخاب كارواش خانگي بايد درنظر داشته باشيد مدت زمان استفاده از اين دستگاه است. چنانچه قرار باشد كارواش خانگي به صورت محدود به كار گرفته شود انتخاب دستگاه هايي كه داراي direct drive هستند بهترين گزينه به شمار مي رود. متقاضياني كه تمايل دارند دستگاه قدرتمند اما كم وزن و كم هزينه اي را خريداري كنند اين مدل از كارواش هاي خانگي بهترين گزينه خواهند بود. البته بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه پمپ دستگاه با سرعت بسيار زيادي خواهد چرخيد و اين مسئله مي تواند استهلاك دستگاه را تسريع كند اما در كاربرد محدود مشكلي را به وجود نمي آورد.

اگر مدت زمان استفاده از كارواش خانگي بسيار زياد باشد بهترين گزينه استفاده از دستگاه هايي است كه از پمپ هاي تسمه اي در آن ها استفاده شده است. چرا كه سرعت چرخش كمتري داشته و استهلاك آن نيز به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كرده و مدت زمان بيشتري كارايي خواهد داشت.

 

انواع كارواش هيونداي

بطور كلي تنوع در اين حوزه از محصولات هيوندا نيز به چشم مي خورد. انواع مختلف كارواش هاي هيونداي مانند كارواش چند كاره هيونداي يا كارواش چهار كاره هيونداي و كارواش سيار هيوندا از جمله مدل هاي پرطرفدار كارواش هاي هيوندا مي باشند.

 

 به عنوان مثال كارواش چهار كاره هيونداي با قدرت موتور 800 وات و تواني معادل با1500 وات كه داراي 2 نازل جاروبرقي، تفنگي و لنس مي باشد كه وزني معادل با 8 كيلوگرم دارد و با گارانتي 1 ساله به مشتري تحويل داده مي شود. قدرت مكش اين كارواش معادل 16 كيلو پاسكال و توان مكش آن برابر با 220 وات مي باشد.

 



تاريخ : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | 15:40 | نویسنده : mm |

همکاری در فروش تجهیزات پزشکی

سامانه آنلاین زیمانو در سال 1399 با مشارکت چندین نفر از متخصصین مجرب و متعهد در حوزه تجهیزات پزشکی ، بهداشتی و فناوری اطلاعات تـأسیس شده است.

زیمانو با استفاده از تجربیات گذشته خود و پس از تحقیقات میدانی و شناسایی خلا ها و مشکلات موجود در زنجیره تامین کالا مصمم شد فعالیت خود را به طور تخصصی و متمرکز بر تامین و توزیع تجهیزات پزشکی و بهداشتی با کیفیت و اصیل از طریق استفاده از بستر های فناوری اطلاعات، توسعه دهد.

ویژگی‌های عمده فروشگاه تجهیزات پزشکی زیمانو چیست؟

تجهیزات پزشکی و بهداشتی ( مثلا خرید کاندوم ) با سلامت مردم سر و کار دارد و فروش این محصولات مسئولیت سنگینی دارد. بنابراین اولین و مهم‌ترین اصل در خصوص تهیه تجهیزات پزشکی، اصالت و کیفیت کالای مورد نظر است.

فردی که قصد تهیه لوازم پزشکی و بهداشتی را مثلا قصد خرید یک دستگاه فشارسنج دارد، به دنبال شفافیت است و حتما باید از مشخصات محصول مورد نظر خود اطلاع کامل داشته باشد.

رسالت اصلی این سامانه ایجاد جامعیت، شفافیت، اصالت و کیفیت در تامین کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم با روش حذف کلیه واسطه ها و بر هم زنندگان نظام طبیعی بازار می‌باشد.

خریداران تجهیزات پزشکی نیاز به بستری دارند که ابتدا با مشخصات دقیق محصول مورد نظر و طرز استفاده آن آشنا شوند و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران دسترسی، کیفیت و نحوه دریافت محصول نباشند.

در روزگار فعلی با پیشرفت علم و استفاده روزافزون از اینترنت، خرید سریع، بدون معطلی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خواسته تمام افراد است.

ما در زیمانو سعی می‌کنیم با فراهم آوردن بستری امن، شفاف و راحت که موجب دسترسی همه افراد شود، کلیه موانع فوق را از سر راه مصرف کنندگان بر داریم ، تا بتوانند تجربه خوب و لذت بخشی از خرید خود داشته باشند.

مزیت رقابتی زیمانو چیست؟

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده مانند شفافیت، سرعت و امنیت، مزیت بزرگ و قابل توجه زیمانو حساب کاربری ویژه مراکز و بیماران در منزل است.ما برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد و واسطه‌ها روی سایت شرایطی فراهم نموده ایم تا کلیه مراکز درمانی، خانه‌های سالمندان، خیریه‌ها، سالن‌های زیبایی، شرکت‌ها و سازمان‌ها، رستوران‌ها، مراکز آموزشی و پزشکی، همکاران حوزه پزشکی و سلامت بتوانند با قیمت‌ها وشرایط ویژه خرید کنند (مثلا خرید نوار تست قند خون)

همچنین ما به عنوان مسئولیت اجتماعی خود برای بیماران در منزل نیز این امکان را فراهم نموده ایم تا از قیمت‌های ویژه مراکز بهره‌مند گردند. زیرا افرادی که بیمار در منزل دارند، صرف نظر از پرداخت هزینه‌های گزاف دارو و تحمل سختی مراقبت از بیمار، به دنبال یک بستر برای تهیه لوازم مصرفی ای هستند که همواره به آن نیاز دارند و باید هر چند وقت یک بار آن را دوباره تهیه کنند.

 

نحوه گرفتن نمایندگی تجهیزات پزشکی از زیمانو

برندها و تامین کنندگان محترم به راحتی می‌توانند در سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، اقدام به اخذ نمایندگی فروش کنند. برای انجام این کار می‌توانید در قسمت " همکاری با ما" درخواست خود را اعلام کنید. به جز این روش، می‌توانید از طریق هر کدام از راه‌های ارتباطی ما ( قابل مشاهده در سایت) با ما در ارتباط باشید. تماس تلفنی، ارتباط با واتس اپ و همچنین ایمیل زیمانو از آسان ترین این روش‌ها است.

در حال حاضر زیمانو افتخاری همکاری و داشتن نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر، با کیفیت و مطرح تجهیزات پزشکی را داراست و همواره می‌کوشد یک بستر معتبر، امن و قابل اعتماد برای مشتریان عزیز فراهم کند.

مزیتهای همکاری در فروش زیمانو

برای همکاری در فروش تجهیزات پزشکی و بهداشتی، دو راه متداول وجود دارد.

یک: پر کردن فرم همکاری با ما. پس از بررسی فرم همکاری بر روی سایت، با شما تماس خواهیم گرفت و می‌توانید به عنوان یکی از همکاران فروش ما در زیمانو فعالیت کنید.

دو : بازاریابی از طریق affiliate marketing : . کافیست با ایجاد حساب کاربری روی سایت و کلیک کردن بخش "بازاریاب" در حساب کاربری خود، به عنوان یکی از بازاریابان زیمانو فعالیت کنید و بر اساس فروش، پورسانت دریافت نمایید. با این روش شما یک لینک اختصاصی از سایت را به مشتریان داده و از هر بار خرید آن‌ها، پورسانت فروش در حساب کاربری شما شارژ خواهد شد.

از جمله مزایای همکاری در فروش زیمانو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • می‌توانید در هر زمان و مکانی در زمینه فروش فعالیت کنید و این فعالیت برای شما محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

  • با ارائه لینک اختصاصی خود به مشتریان ( مربوط به روش دوم ) به طور خودکار از هر فروش، پورسانت در پنل بازاریابی شما قرار خواهد گرفت.

  • قابلیت دسترسی به تاریخچه ارجاعات، کلیک ها و درآمدهای کسب شده از طریق لینک اختصاصی خود را دارید.

  • نحوه دریافت پورسانت بسیار آسان بوده و نیاز به طی کردن مراحل خاصی ندارد.

  • این همکاری فرصت خوبی برای ارتباط با اقشار و مراکز مختلف همچون مراکز درمانی، شرکت‌ها و خیریه‌ها را فراهم می‌کند.

سخن پایانی: همانطور که در این مطلب اشاره شد، خرید تجهیزات پزشکی و همینطور فروش آن، حساسیت بالایی داشته و نیاز به نظارت و شفافیت دارد. بنابراین، سعی فروشندگان تجهیزات پزشکی می‌بایست در به وجود آوردن هرچه بیشتر این شفافیت و امنیت باشد. فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی زیمانو، مفتخر است که توانسته علاوه بر ایجاد بستری امن، با کیفیت و به دور از آشفتگی بازار، سهولت خرید اینترنتی در حوزه تجهیزات پزشکی و بهداشتی را نیز به مخاطب ثابت کند.

منبع:

https://zeemano.com/





تاريخ : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | 16:7 | نویسنده : mm |

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو اگر شما در دسته افرادی هستید که دچار طاسی و کم پشتی مو شده‌اید میتوانید با مراجعه به پزشک متخصص مو و همچنین مشورت با مشاوران کلینیک‌های کاشت مو ، از این روش استفاده کنید.

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد از جمله عوامل ژنتیکی و موروثی . این موارد از اصلی‌ترین دلایل ریزش مو به حساب می‌آید. از دیگر دلایل ریزش مو در  افراد میتوان به استفاده مداوم از لوازم گرمایی، اتوی مو، عوامل هورمونی، انتخاب نادرست شامپوی مو و استفاده مداوم از رنگ‌های شیمیایی اشاره کرد.

عمل کاشت مو روش‌های زیادی دارد که پزشک بعد از انجام معاینات با توجه به سن و وضعیت بدن شما تصمیم میگیرد که از چه روشی برای شما استفاده کند. حال اگر شما تصمیم گرفته‌اید که کاشت مو را انجام دهید و دنبال اطلاعات در مورد آن هستید بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین عمل‌ها به حساب می‌آید. در این روش فولیکول‌های پرتراکم سر را جدا می‌کنند و در بخش فولیکول‌های کم تراکم قرار می‌دهند. یعنی به طور عامیانه، کاشت مو یک عمل جراحی است که در این عمل، موها را به نقاط طاس، نازک یا کم موی پوست سر منتقل می‌کند.

در این روش فولیکول‌های آسیب دیده ترمیم می‌شوند. بر اساس پژوهش‌های انجام شده از هر پیاز مو یک الی چهار تار مو رشد می‌کند که در روش کاشت مو به دلیل استفاده از روش‌های جدید از تغییر و یا دستکاری ریشه مو را انتقال می‌دهند.

در یک جلسه از کاشت مو که معمولا یک روز طول می‌کشد، ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ گرافت مو را بهم پیوند میز‌نند. این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود. البته مانند هر عمل زیبایی برای نتیجه بهتر باید کارهایی قبل و بعد از عمل انجام دهید.

در زمان شروع عمل به کف سر شما بی حسی زده می‌شود. به همین دلیل درحین عمل افراد هیچ دردی را حس نمی‌کنند. اما ممکن است بد از گذشت زمانی از عمل، مقدار کمی از درد را حس کنند که امری طبیعی است. مقدار درد طوری نیست که نتوانید کارهای روزانه خود را انجام ندهید. بلکه نیاز به کمی استراحت دارید و به راحتی میتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. در نهایت بعد از گذشت ۳ تا ۵ روز می‌توانید نتیجه کار را ببینید. با توجه به مهارتی که پزشک شما دارد کاشت مو تا ۹۸ درصد میتواند با موفقیت به نتیجه برسد.

کاشت مو و بهترین روش کاشت مو

انواع روش‌ کاشت مو

کاشت مو روش‌های زیادی دارد که میتوانید یکی از این روش‌ها را با مشورت پزشک خود انتخاب کنید.

  • کاشت مو به روش FUT یا FUSS

این روش یکی از قدیمی ترین روش‌های کاشت مو به حساب می‌آید. به همین دلیل زمان استفاده از این روش بیمار را بیهوش می‌کردند و با استفاده از روش جراحی فلپی از بانک مو را برای استفاده از این روش برمی‌دارند. این روش عوارض زیادی را با خود همراه داشت. عوارضی چون دردهای بعد از عمل، باقی ماندن جای بخیه، احتمال نگرفتن کاشت‌های انجام شده و در نهایت بیهوشی. بعد از گذشت مدتی روش‌های جدیدی پدید آمد به همن دلیل استفاده از این روش کاهش یافت. از مزایای این روش میتوان به شانس برداشتن گرافت مو از بان مو بسیار زیاد است.

برای انجام عمل کاشت مو به روش FUT ، جراح شما مراحل زیر را دنبال می کند:

  1. جراح با استفاده از چاقوی جراحی، تکه‌ای از پوست سر شما را برمی‌دارد. این قسمت معمولاً از پشت سر شما برداشته می‌شود. اندازه نوار معمولاً حدود ۶ تا ۱۰ اینچ طول دارد. اما می‌تواند از گوش به گوش دیگر کشیده شود.
  2. ناحیه‌ای که پوست سر برداشته شده را با بخیه می‌بندند.
  3. جراح شما و دستیارانش نوار پوست سر را با چاقوی جراحی به قطعات کوچکتر جدا می‌کنند. آنها ممکن است قطعه را به ۲۰۰۰ قطعه کوچکتر تقسیم کنند که گرافت نامیده می شود. برخی از این گرافت‌ها ممکن است هر کدام فقط یک تار مو داشته باشند.
  4. جراح با استفاده از یک سوزن یا تیغ، سوراخ‌های کوچکی در پوست سر شما ایجاد می‌کند که در آن مو کاشته می‌شود.
  5. جراح موهای قسمت برداشته شده از پوست سر را وارد سوراخ‌های ایجاد شده سر می‌کند. که این مرحله در عمل کاشت مو پیوند نامیده می‌شود.
  6. سپس محل‌ جراحی را با بانداژ یا گاز می‌پوشانند.

تعداد خاصی از پیوندهایی که دریافت می‌کنید به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع موی شما
  • اندازه محل پیوند
  • کیفیت (از جمله ضخامت) مو
  • رنگ مو

 



تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | 20:38 | نویسنده : mm |

عناصر تشکیل دهنده قرص هیرتامین (HAIRTAMIN)

قرص تقویت کننده مو هیرتامین Hairtamin را می‌توان یکی از قوی‌ترین مکمل‌های برای رشد بیشتر مو نامید. این محصول که در بازار جهانی در زمره طبیعی‌ترین داروهای تقویت ریشه مو قرار دارد، تاثیر به‌سزایی در خوش حالت‌تر شدن موهای سر و جلوگیری از ریزش آن‌ها دارد.

 این قرص با بهره گرفتن از انواع ویتامین‌های مفید برای ریشه مو، افزایش ضخامت، استحکام و همچنین کاهش ریزش مو و نازک شدگی آن را در پی دارد. به بیانی ساده‌تر، می‌توان ادعا کرد قرص هیرتامین حاوی هرآن‌چیزی است که مو به طور طبیعی به آن نیازمند است.
با تغییراتی که طی سال‌های گذشته در سبک زندگی، عادات غذایی و همچنین تغییرات اقلیمی به وجود آمده، رشد مو یکی از مواردی است که با معضلات و مشکلات عمده‌ای روبه‌رو شده است. از همین رو، این موضوع به یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های ایرانی تبدیل شده تا با کنکاش در میان روش‌ها و راه‌های مختلف مقابله با ریزش مو و یا بهبود و تقویت رشد آن، خود را از گزند چنین معضلاتی در امان نگاه دارند.

عناصر تشکیل دهنده قرص هیرتامین (HAIRTAMIN)

مکمل هیرتامین بسیار اثر بخش است و تقریبا برای هر تیپ ریزش مو تاثیر مثبت دارد
بین تقریبا ۲۰-۳۰ تا ترکیب در مکمل هیرتامین وجود دارد که مهم ترین ها را در ادامه معرفی می کنیم.

قرص تقویت کننده مو هیرتامین ؛ قابل استفاده برای انواع مو

هیرتامین محدود به نوع مو، سن و حتی نژاد شما نیست؛ بنابراین، موی شما از هر نوعی که باشد، این قرص با تامین نیازهای ضروری از کاهش و ضعف آن جلوگیری می‌نماید. شرکت تولیدکننده این محصول در توضیحات خود ادعا می‌کند: «کمبودهای تغذیه‌ای رابطه مستقیمی با ریزش مو دارد. 

در نتیجه با بهبود وضعیت داخلی بدن می‌توانید ظاهر و سلامتی مو را بهبود دهید. مهم نیست که علت اصلی ریزش موتان استرس باشد یا عوامل هورمونی یا رژیم غذایی یا عوامل محیطی یا هر عامل دیگری. این مکمل ریزش مو شما را درمان می‌کند.»

موارد استفاده قرص هیرتامین ؛ از مو تا ناخن

شاید با نگاه به نام این محصول، تصور کنید که مورد استفاده آن فقط برای تقویت مو است، اما سخت در اشتباهید؛ چراکه این محصول نه‌تنها با تامین مواد مغزی، موهایی زیباتر، شاداب‌تر و محکم‌تر را برای انواع موی کوتاه و بلند به ارمغان می‌آورد، بلکه به سلامت پوست و ناخن شما نیز کمک می‌کند.
این دارو با بهره‌گیری از فرمولاسیون علمی، انواع ویتامین‌ها و مواد مکمل را با چیدمانی استاندارد و بهینه در کنار هم قرار می‌دهد. هرتامین را می‌توان معجونی متشکل از ویتامین‌ها ، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی دانست که با تقویت فولیکول‌های مو، دوام و شادابی هر چه بیشتر آن‌ها و همچنین جلوگیری از ریزش را در پی دارد.

هیرتامین ، فاقد هرگونه مواد شیمیایی

بر کسی پوشیده نیست که داروهای شیمیایی، علاوه بر بهبود بیماری یا مشکل، عوارض جانبی منفی و گاها مخربی را بر بدن دارند. این در حالی است که طراحی هیرتامین به گونه‌ای است که با عاری بودن از هرگونه مواد شیمیایی، مکانیزم متفاوتی را روی بدن مصرف‌کننده داشته باشد. کارکرد این قرص به شکلی است که همانند غذا، صرفا مواد طبیعی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و هیچ‌گونه عوارض منفی از خود برجای نمی‌گذارد. تولیدکنندگان این محصول معتقدند که نباید سلامت بدن را به قیمت رشد موی سالم به خطر انداخت؛ بنابراین، به جای اینکه سیستم بدن را با مواد شیمیایی تحت تاثیر قرار دهیم، با ارائه مواد مغذی و حیاتی رشد مو را تحریک می‌کنیم.
مکانیزم بدن به‌گونه‌ای است که مواد غذایی مصرفی را وارد جریان خون کرده و از طریق آن به نقاط مختلف بدن می‌رساند. با این حال، متاسفانه مو کمترین سهم را از این سیستم توزیع داشته و همواره نیازمند سهمی بیشتر است. محصولی که هم‌اکنون پیش روی شما قرار دارد، ترکیبی مناسب از ویتامین‌ها و تقویتی‌هایی است که به رشد مو، ضخیم‌تر و قوی‌تر شدن آن کمک می‌کنند. هیرتامین نه‌تنها این ترکیب را به موی شما می‌رساند، بلکه ترکیب گیاهی منحصربه‌فرد درون خود را در جهت رشد سریع‌تر موها به کار می‌گیرد.

عناصر تشکیل دهنده قرص هیرتامین

براساس آنچه در وبسایت این محصول آمده، هیرتامین شامل ۲۳ ماده زیست‌فعال است که رشد سالم مو و تقویت و ابقاء فولیکول آن را در پی دارند. ویتامین‌ها و مواد مغزی که در ترکیب این محصول به کار رفته‌اند، عبارتند از:
ویتامین A: سلامت سلول‌های شما و بهبود آسیب‌های پوست سر که از عمده دلایل ریزش مو است را در پی دارد.
ویتامین‌های B: این گروه از ویتامین‌ها را می‌توان یکی از مهم‌ترین مواد که نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد مو دارند، نامید. این گروه مسئول متابولیسم مواد مغذی پر مصرف است و استخراج بیشترین مواد مغذی از آنچه در طول روز می‌خوریم را بر عهده دارد. به عقیده بسیاری از کارشناسان، تغذیه مناسب بهترین راه برای جذب ویتامین‌ها و مکمل‌هاست اما با تغییر سبک زندگی، بسیاری از ویتامین‌ها به سادگی به بدن ما نمی‌رسند. Hairtamin با گردهم آوردن این گروه از ویتامین‌ها، سعی کرده نتایج بهتری را برای مصرف‌کننده رقم بزند.
ویتامین C: حتما در مورد کلاژن شنیده‌اید اما لازم است بدانید که تولید آن در بدن، نیازمند وجود سطح خاصی از این ویتامین است. این ماده به بافت ریشه‌های مو در کیسه‌های ترشحی کمک می‌کند.
ویتامین D: این ویتامین علاوه بر این که بیداری کیسه‌های ترشحی مو را در پی دارد، بستر رشد مجدد مو از طریق آن‌ها را فراهم می‌کند.
بیوتین: به ماده‌ای اطلاق می‌شود که که متابولیسم چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌هایی که رشد بهتر و سلامت و مورد نیاز هستند را بر عهده دارد. این ماده در میان دانشمندان با نام ویتامین H نیز شناخته می‌شود؛ ویتامینی که به حفاظت از مو و کیسه‌های ترشحی مو کمک می‌کند. کمبود بیوتین در بدن موجب جلوگیری از رشد مو می‌شود. از دیگر مزایای آن نیز می‌توان به افزایش کیسه‌های ترشحی مو برای جلوگیری از شکنندگی اشاره کرد.
رزماری: رز ماری به عنوان یکی از موثرترین مواد در تقویت ریشه مو شناخته شده است. این گیاه به تقسیم سلولی در کیسه‌های ترشحی مو کمک می‌کند و رشد و کیفیت مو را افزایش می‌دهد. این ماده در تولید قرص Hairtamin نیز سهیم است.
گیاه گزنه: آزمایشات انجام شده حاکی از اثرات ضد التهابی گیاه گزینه و تاثیر آن در به تعادل هورمون‌ها است که هر دوی این موارد رشد مو را بهبود می‌دهد.
عصاره دم اسب (Horsetail): این ماده مفید که حاوی حاوی سیلیس و سلنیوم است، مقادیر خوبی مواد معدنی دارد که رشد مو را بهبود می‌بخشد و برای تقویت مو و افزایش درخشش مو مفید است. همچنین، سلنیوم موجود در این ماده با تنظیم ید در بدن، به رشد متعادل مو کمک می‌کند.
عصاره ریشه ژاپنی (Knotweed): این ریشه از یک گیاه ژاپنی که فواید بسیار زیادی برای بهبود ریشه مو به همراه دارد، تهیه می‌شود. از خواص متعدد این گیاه می‌توان به خاصیت ضد سرطانی، ضد التهابی و ضد میکروبی آن اشاره کرد که به درمان بیماری‌های پوستی نیز کمک می‌کند.
روی: همواره از این ماده به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مواد برای حفظ مو و همچنین سلامت پوست و ناخن‌ها نام برده می‌شود. نقش روی در بسیاری از فرآیندهای بدن حیاتی است و این کار به صورت تولید سلول‌های مفید انجام می‌شود. تعادل هورمونی، عملکرد سیستم ایمنی نرمال و جذب مناسب ویتامین‌ها را می‌توان از مزایای شاخص این ماده مفید معرفی کرد. ترکیب روی به‌گونه‌ای است که مواد تشکیل‌دهنده آن برای رشد موثر مو ضروری هستند. از دیگر ویژگی‌های روی برای سلامت موی سر می‌توان به جلوگیری کردن از نازک شدن و ریزش مو و همچنین تمیز کردن پوست و جلوگیری از بروز آکنه اشاره کرد. استفاده از اندازه کافی روی و مواد معدنی دیگر برای رشد مو ضروری است، چراکه نقش آن در حفظ سلامت مو کلیدی و قدرتمند است.
عصاره ریشه زردچوبه: عصاره Turmeric یا زردچوبه به صورت عصاره‌ای می‌تواند برای موهای شما به چند روش مفید باشد. یکی از موادی که در زردچوبه وجود دارد، کورکومین است. کورکومین جزئی از زردچوبه است که می‌تواند فعالیت رشد کیسه‌های ترشحی مو را مهار کند که منجر به نابودی کیسه‌های ترشحی مو می‌شود و اگر از آن به درستی استفاده نشود، ریزش بیش از حد مو را موجب می‌شود. درمقابل، زردچوبه می‌تواند در درمان بیماری‌های مختلف پوست مثل درماتیت، شوره سر و اگزما که عوارضی مانند خارش، پوسته‌پوسته شدن، التهاب و نازک شدن موها را به دنبال دارد، مفید باشد. curcumin یک جزء فعال در زردچوبه است که به دلیل خواص ضد التهابی، ضد عفونی‌کننده و ضد باکتری که دارد، موثر است.
از دیگر مواد مهم و تعیین‌کننده Hairtamin می‌توان به ترکیباتی چون عصاره برهمی، آلوئه ورا، لوتین، سدیم و عصاره چای سبز اشاره کرد که خواص آن‌ها برای مو بر کسی پوشیده نیست.

راه های تشخیص هیرتامین اصل و تقلبی (فیک)

طریقه مصرف قرص هیرتامین

یکی از مهم‌ترین موارد در مصرف یک دارو، نحوه مصرف آن است. براساس‌ آنچه روی برگه راهنمای این قرص درج شده، بهترین نوع مصرف آن به شرح زیر است:
جهت کسب بهترین نتیجه، هر روز در یک ساعت مشخص مصرف شود.
همراه با یک وعده غذایی (ترجیحا با صبحانه) میل شود.
بهترین و کامل‌ترین عملکرد با مصرف دو بسته قرص در طول ۲ ماه حاصل خواهد شد.
نکته: مصرف آن برای خانم‌های باردار و افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

منبع : قرص هیرتامین



تاريخ : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | 16:52 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.