مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

خرید انواع ماهی و میگو تازه جنوب از الو ماهی

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

خرید انواع ماهی و میگو تازه جنوب از الو ماهی

 

 

یکی از بهترین سایت خرید و فروش ماهی دریای بوشهر و جنوب وب سایت «الو ماهی» به آدرس alo-mahi.ir می باشد.





امروزه با گسترش فضای مجازی شما عزیزان میتوانید در دورترین نقطه کشور نیز به ماهی و میگو های تازه دریای جنوب دسترسی داشته باشید.ما برای شما خرید آنلاین را به راحتی فراهم کرده ایم.

در شرایطی که هر روز بر تعداد مشتری های آنلاین و آنلاین شاپ ها اضافه میشود ، سایت «الو ماهی» این امکان را بوجود آورده تا شما بتوانید با انتخابی راحت ماهی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

در سایت الو ماهی شما میتوانید از دسته انواع ماهی تازه ، همه ماهی های دریای خلیج فارس را مشاهده کنید.

معرفی ماهی های دریای جنوب :

ماهی شیر :

ماهی شیر از پرطرفدارترین و کم تیغ ترین ماهی های جنوب است.

 

پروتئین ماهی شیر بسیار بالا  و سرشار از اسید چرب امگا 3 است.

 

ماهی شیر در دسته ماهی های گوشتی جنوب است که وزن بالایی دارد و گوشت ان بافت نرمی دارد.

 

ماهی شیر فقط یک فلس خیلی نازک و ریز وسطش دارد، که این تیغ به راحتی قابل جدا شدن است.

 

به دلیل اینکه ماهی شیر گوشت زیادی دارد بهترین روش برای پخت این ماهی خوشمزه، سرخ کردن است.

 

اگر میخواهید ماهی شیر را سرخ کنید بهتر است که این ماهی مدل استیک شده یا اصطلاحا کالباسی پاک شود.

 

بیشتر مردم ماهی شیر را به دلیل  طعم این ماهی و کم تیغ بودن ان دوست دارند و ماهی شیر همیشه جز انتخاب های مردم جنوب و سایر شهرها است.

ماهی سرخو :

ماهی سرخو جز ممتازترین ماهی های جنوب است.

 

مانند تمام ماهی های جنوب سرشار از پروتئین و امگا3 است.

 

گوشت ماهی سرخو نرم و لطیف است.

 

ماهی سرخو برای شکم پر و قلیه ماهی و سرخ کردن مناسب است.

 

میزان تیغ و ضایعات ماهی سرخو کم است.

 

همچنین ما در سایت alo-mahi.ir یک دسته با نام انواع میگو نیز قرار دادیم که شامل دسته های زیر میگردد.

 1 شاه میگو

2 میگو متوسط

3 میگو ریز

وب سایت الو ماهی به آدرس alo-mahi.ir  با هدف دسترسی سریع شما عزیزان به خرید آنلاین و بدون دردسر پا به عرصه پخش جزئی و عمده ماهی و میگوی تازه کرده است.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 7 دی 1401 | 18:30 | نویسنده : mm |

پروفیل مبلی چیست؟

 


پروفیل مبلی چیست؟

پروفیل مبلی محصولی فولادی است که از ورق سرد با ضخامت 0.7 الی 1.5 میلیمتر تولید می شود. رایج ترین پروفیل های مبلی، قوطی پروفیل مبلی با سطح مقطع مربع و یا قوطی سبک با سطح مقطع مستطیل شکل می باشد. 

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام صبا پروفیل، قیمت پروفیل مبلی همیشه به قیمت ورق روغنی که از آن تولید میشود بستگی دارد. پروفیل سبک که با نام مبلی نیز خوانده می شود دارای 13 نوع ضخامت است که عموما از ضخامت شش دهم میل 0.6 تا ضخامت یک و نیم میل 1.5 تولید می شود.

قیمت پروفیل سبک در ضخامت شش دهم به دلیل کندی فرآیند تولید و ایجاد ضایعات ورق، همیشه گرانتر از دیگر ضخامتها میباشد. 

در صنعت به پروفیل مبلی به دلیل سبکی در وزن و ضخامت، پروفیل سبک نیز گفته می شود. این نوع پروفیل در بسیاری از صنایع و تولیدات مانند ساخت پایه میز، صندلی و تخت، در تولید انواع اگزوز خودرو، تولید بدنه و فرمان خودرو، کانکس و کانتینر، ساخت لوازم خانگی و هزاران نوع تولیدات دیگر استفاده می گردد، در نتیجه قیمت پروفیل سبک در بهاء تمام شده بسیاری از کالاها تاثیرگذار می باشد.

https://cdn.isna.ir/d/2021/10/13/4/62057251.jpg

وزن پروفیل مبلی

https://cdn.isna.ir/d/2021/10/13/4/62057249.jpg

عوامل موثر بر قیمت پروفیل مبلی

قیمت پروفیل مبلی تا حد زیادی وابسته به کیفیت محصول تولید شده است. کیفیت پروفیل نیز به ورق روغنی که از آن ساخته شده بستگی دارد. هر چه کیفیت ورق روغنی بالاتر باشد بالطبع کیفیت پروفیل تولید شده از آن نیز بالاتر است. به عنوان عامل دوم و تاثیرگذار بر کیفیت پروفیل مبلی یا پروفیل سبک نحوه صحیح جوشکاری پروفیل است. پروفیلهای مبلی با جوش دو سر ورق تولید می شوند. برای خنک کاری فرایند جوشکاری از آب و صابون استفاده می شود. پس از انجام فرایند جوشکاری چنانچه محلول آب و صابون از داخل قوطی سبک خارج نشود می تواند باعث زنگ زدگی و افت کیفیت محصول شود.

قیمت پروفیل مبلی به کارخانه تولیدکننده آن هم بستگی دارد. محصولات برخی از تولیدکنندگان در مقایسه با دیگر کارخانه از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، در نتیجه قیمت بالاتری نیز دارند. از تولیدکنندگان با کیفیت پروفیل مبلی می توان به پروفیل مبلی ساوه اشاره کرد.

کاربردهای پروفیل سبک

از پروفیل سبک در صنایع مختلفی استفاده می‌شود که عبارتند از:

تولید مبلمان اداری و خانگی، ساخت تجهیزات صنایع هوایی، مورد استفاده در صنعت خودروسازی، ساخت تجهیزات و مبلمان شهری، ساخت دوچرخه، ساخت تابلوهای تبلیغاتی

ویژگی و مزایای پروفیل سبک

به طور کلی، پروفیل سبک در دو نوع بدون درز و درزدار تولید شده که هر کدام در موارد متفاوتی قابل استفاده هستند. لوله‌های بدون درز، همان طور که از نام آن‌ها پیداست، فاقد هرگونه درز هستند و در عین داشتن قطر و دیواره‌های نازک، مقاومت و استحکام زیادی در مقابل فشارهای درونی و بیرونی دارند؛ این در حالی است که لوله‌های درزدار، از نظر وزنی نسبت به انواع بدون درز، سنگین‌تر هستند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پروفیل سبک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرم‌پذیری عالی، تنوع وزنی زیادی، سطح با کیفیت، قابلیت آبکاری، دارای قطر و ضخامت بسیار دقیق، ابعاد مطلوب.

صادرات پروفیل سبک

بی شک صادرات لوله و پروفیل می تواند در کنار ارزآوری برای میهن عزیزمان امکان و اشتغال فراوانی در کشور ایجاد کند، پروفیل سبک در همه کشورها مصارف زیادی از جمله موارد ذیل را دارد :

صنایع خودروسازی: اگزوز خودرو، فرمان خودرو، سپرسازی، صندلی، سیستم ترمز خودرو و …

صنایع ساختمان: لوله برق، درب و پنجره، نرده، حفاظ و ساخت استراکچر و بدنه کانکس و …

صنایع تزئینی: ساخت پایه گلدان، دکوراسیون داخلی و …

ملزومات منزل: دسته تی خانگی، نردبان، رخت‌آویز، پایه میز و صندلی پلاستیکی و تا شو و …

لذا می توانیم با بسترسازی مناسب امکان تامین این کالای اساسی در کشورهای همجوار را فراهم سازیم.



تاريخ : چهار شنبه 30 آذر 1401 | 2:16 | نویسنده : mm |

چگونه بهترین سالن زیبایی را انتخاب کنیم؟

سالن های زیبایی در زندگی خانم ها نقش بسیار موثری ایفا می کند. چرا که اکثر خانم ها برای رفع مشکلات زیبایی خود مجبور هستند به مراکز زیبایی مراجعه کنند. سالن های زیبایی نسبت به قدیم خدمات بسیار گسترده تری ارائه می دهند و به یک مرکز جامع آرایشی و زیبایی تبدیل شدند. اول از هر کاری برای مراجعه به یک سالن زیبایی باید دقت کنید که دارای مجوز ارائه خدمات زیبایی هست یا نه و آیا تمام اصول بهداشتی را رعایت می کند؟

اگر نمی دانید برای انجام خدمات زیبایی و رفع نیازهای آرایشی و بهداشتی به کدام مرکز زیبایی مراجعه کنید، بهتر است در این مقاله همراه ما باشید. هدف از ارائه این مقاله معرفی ۱۰ تا از بهترین سالن زیبایی درتهران می باشد تا شما نیز با آنها آشنا شوید.

چگونه یک سالن آرایشی خوب انتخاب کنیم؟

همیشه با مراجعه کردن به یک سالن زیبایی جدید با حرف ها و جملات تکراری مانند قبلا موهات رو کجا کوتاه کردی یا ابروهاتو قبل از چه کسی برداشته است؟ مواجه می شویم. این کلمات همیشه برای مطرح کردن خدمات و حرفه ای سالن زیبایی ایجاد می شود تا به شما بفهماند از این به بعد فقط به این سالن مراجعه کنید.

چگونه یک سالن آرایشی خوب انتخاب کنیم؟

اگر ساکن تهران هستید و از مراجعه به سالن‌ های متعدد خسته شده اید دیگر نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با ویژگی های مهم یک سالن زیبایی آشنا می کنیم تا بهتر بتوانید بهترین سالن زیبایی در تهران را انتخاب کنید.

مهمترین اصل یک سالن زیبایی رعایت نظافت و بهداشت محیط است.

برای انجام هر اقداماتی مانند برداشتن ابرو یا میکاپ و هر چیز دیگری اولین ویژگی مهم سالن زیبایی رعایت نظافت و بهداشت است‌. معمولاً سالن هایی که به صورت کاملا حرفه ای در این زمینه فعالیت می‌کنند قبل از هر چیزی به این مسئله اهمیت می دهند و روزانه به صورت چند بار تمام وسایل را ضدعفونی می کنند. همچنین تمام پرسنل سعی می کنند محیط آرایشگاه را تمیز نگه دارند. تمیز نگه داشتن وسایل آرایشگری مانند تجهیزات مورد نیاز برای کوتاهی مو و یا اصلاح ابرو بیشتر از هر وسیله دیگری در آرایشگاه اهمیت دارد. پس فراموش نکنید با مراجعه به آرایشگاه حتماً به وسایل سالن و محیط اطراف با دقت نگاه کنید و در صورتی که با عدم رعایت نظافت و بهداشت مواجه شدید دیگر برای انجام اقدامات زیبایی با آن سالن مراجعه نکنید.

مدیریت زمان و خوش قولی به مشتریان

برخی از آرایشگاه ها اگرچه با تعیین وقت قبلی مراجعه می کنید اما باز هم باید زمان زیادی منتظر بمانید. در واقع مشتریان خود را مجبور می کنند ساعت های زیادی در آرایشگاه بمانند تا نوبتشان شود. این موضوع باعث خستگی زیاد مراجعین می‌ شود و حتی باعث می‌ شود فرد به خاطر مشغله های زیاد دیگر به چنین آرایشگاهی را برای اقدامات زیبایی خود مراجعه نکند. پس قبل از مراجعه به ساعت کاری سالن مورد نظر خوب دقت کنید و در صورتی که وقت شما را در زمان های نامناسب مشخص کرد، بدانید که نظم و زمانبندی کارشان اصلاً مناسب نیست.

 



تاريخ : چهار شنبه 18 آبان 1401 | 16:20 | نویسنده : mm |

جدیدترین اخبار پزشکی افزایش شیوع آنفولانزا

 

اخبار پزشکی آنفولانزا و سرما خوردگی در مدنیوز

 آنفلوآنزا در حالیکه هنوز زمستان نیامده، زودتر از انتظار رسید، اکنون در جامعه با یک جهش و تعداد رو به افزایش بیماران مبتلا به آنفلوآنزا به خصوص دانش آموزان روبه‌رو شدیم، در واقع آنفلوآنزا امسال زودتر از سال‌های قبل شیوع پیدا کرد، در سال‌های قبل معمولا از اواسط آبان با افزایش موارد آنفلوآنزا مواجه می‌شدیم اما امسال چند هفته زودتر شروع شد و ادامه خواهد داشت.

برخی از پزشکان بر این باورند که دلیل همه گیری شیوع آنفلوآنزا زودتر از معمول کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، در یکی دو سال قبل مردم به دلیل نگرانی از شیوع کرونا از ماسک استفاده می‌کردند اما الان که آمار موارد ابتلا و مرگ ناشی از ویروس کرونا کاهش پیدا کرده واز وقتی که مردم ماسک‌ها را کنار گذاشتند در چنین شرایطی اگر یک نفر به آنفلوآنزا مبتلا شود زنجیره ابتلای سایر افراد هم شروع خواهد شد و گسترش پیدا می کند. جدید ترین اخبار پزشکی مد نیوز مربوط به آنفولانزا را می توانید از طریق سایت مد نیوز دنبال کنید.

آنفلوانزا را با سرماخوردگی اشتباه نگیرید

آنفلوانزا یکی از شایع ترین بیماری های فصل سرماست که منشا آن ویروسی بوده وباعث عفونت دستگاه تنفسی انسان می شود، این  عفونت ویروسی بینی، گلو و ریه‌ها را درگیر کرده ولی  معمولا از نظر بالینی با سرماخوردگی معمولی اشتباه می‌شود ولی از آن خیلی شدیدتر است و به صورت  ناگهانی بروز می‌کند.

وی، لرز، تب، سردرد، گلودرد، سرفه، آبریزش و گرفتگی بینی، درد و ضعف عضلانی و بی‌حالی را از شایع ترین علایم آنفلوآنزا دانست و افزود: ممکن است برخی از بیماران تهوع، استفراغ و اسهال هم داشته باشند و  این بیماری دارای عوارض جدی در کودکان زیر ۲ سال و افراد بالای ۶۵ سال می باشد. 

نحوه انتشار آنفلوانزا چگونه است؟

خسرونیا اظهار داشت: ویروس آنفلوانزا از طریق ترشحات تنفسی بیماران در اثر سرفه یا عطسه گسترش می‌یابد ولی از طریق دست دادن و تماس با وسایلی که فرد مبتلا به آن‌ها دست زده است نیز منتقل می‌شود. این بیماران از دو روز قبل تا ۲۴ ساعت پس از فروکش کردن تب، ناقل بیماری هستند. بعضی از افراد ممکن است مبتلا به این ویروس شوند ولی هیچ علائمی نداشته باشند و همزمان ویروس را به دیگران منتقل کنند.

وی با بیان اینکه مکانهای پر جمعیت مانند اتوبوس و مترو می تواند عامل انتقال ویروس آنفلوانزا باشد، تصریح کرد: در شرایطی که ویروس آنفلوآنزا ممکن است ساعت ها در محیط سرد و رطوبت کم در محیط زنده بماند و ترشحات آلوده را منتقل کند، به همین دلیل به همه افراد توصیه می شود در این مکانهای بسته حتما ماسک بزنند و دستهای خود را ضدعفونی کنند.

 



تاريخ : شنبه 14 آبان 1401 | 16:15 | نویسنده : mm |

پورت شیمی درمانی چیست؟

پورت شیمی درمانی از یک لوله ی سیلیکونی و انعطاف پذیر تشکیل شده است که پورت را به رگ مرکزی بدن متصل می کند و هر گونه تزریق دارو، سرم و خون از طریق پورت و لوله اش روی رگ مرکزی انجام می شود.

شیمی درمانی برای درمان بیماری هماتولوژی و انکولوژی مانند سرطان می باشد و به نوعی از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

در این نوع درمان از داروها و قرص های شیمیایی برای از بین بردن توده های سرطانی استفاده می شود. یکی از روش های تزریق دارو به بدن بیمار استفاده از پورت می باشد.

استفاده از این روش بسیار مفیدتر است چون ترزیق زیاد خون یا دارو با استفاده از سرنگ علاوه بر درد و ناراحتی زیاد، باعث سوراخ شدن رگ های خونی و مسدود شدن و نازک شدن آنها می شود.

همچنین برخی مواقع داروها و مواد شیمیایی که تزریق می شوند بسیار سوزاننده می باشند که بهتر است به جای تزریق مستقیم به رگ از پورت استفاده شود.

پورت شیمی درمانی دستگاه کوچکی می باشد که در سمت راست قفسه ی سینه و زیر پوست قرار می گیرد. پزشکان از این پورت برای تزریق دارو، خون به رگ بیمار و نمونه گیری استفاده می کنند.

طریقه کاشت پورت زیر پوست

بهتر است عمل پورت گذاری حداقل یک هفته قبل از شیمی درمانی انجام شود چون این کار عوارض جانبی آن را تا زمان انجام شیمی درمانی کاهش می دهد.

عمل پورت گذاری با یک عمل ساده انجام می شود و نیازی به بیهوشی نیست و با یک بی حسی موضعی ساده هم هیچ دردی احساس نمی شود. ابتدا روی پوست برش کوچکی انجام می شود و پایه ی پورت در آن جا قرا می گیرد سپس لوله ی پورت از طریق سونوگرافی هدایت می شود و از رگ موجود در زیر چانه و گردن می گذرد تا بالای قلب میرسد در آخر نیز پوست اطراف پورت با استفاده از نخ قابل جذب دوخته می شود.

انواع لوله (کاتتر)

لوله های مربوط به پورت ها انواع مختلفی دارند ولی در حالت کلی همه ی آنها کار مشابهی انجام می دهند و تفاوت آن ها در محل قرارگیری آنها می باشد:

  • کاتتر PPIC: این کاتتر توسط دکتر یا پرستار با تجربه و آموزش دیده داخل رگ موجود در آرنج قرار داده می شود. برای انجام این کاشت نیازی به بیهوشی نیست و با یک بی حسی موضعی ساده هم می تواند این عمل را با موفقیت انجام داد.

  • کاتتر Hickman: این کاتتر توسط دکتر یا پرستار با تجربه و آموزش دیده داخل رگ موجود در قفس سینه قرار داده می شود. این کاتتر از رگ موجود در گردن می گذرد و به قسمت بالایی قلب که رگ مرکزی بدن در آن جا قرار دارد ختم می شود. برای انجام این عمل علاوه بر بی حی موضعی از قرص های خواب آور و آرامش بخش نیز استفاده می شود.

این پورت همراه کاتتر می تواند به مدت چند هفته یا چند ماه بر روی بدن باقی بماند.

مزایای استفاده از پورت شیمی درمانی

  • شیمی درمانی مناسب بیماری هایی می باشد که به طور مداوم از بیماری نمونه گیری انجام می شود و در طول درمان تزریقات زیادی با سرنگ انجام می شود. استفاده ی بیش از حد از سرنگ به مرور زمان باعث سوراخ شدن و ناطدک شدن رگ ها می شود که این هم یک مشکل اضافه می شود.

  • در طول روز بدون هیچ نگرانی و دردی، نمونه گیری و تزریقات مداوم انجام می شود.

  • خطر آسیب به بافت و عضله را کاهش می دهد.

  • با استفاده از پورت شیمی درمانی می توان هر گونه عملیات لازم را در خانه نیز انجام داد.

جه خرید پورت شیمی درمانی میتوانید باتجهیزات پزشکی سدان در تماس باشید



تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1401 | 19:14 | نویسنده : mm |

گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر

کلینیک توانبخشی طراوت تهرانسر با  تجهیزات کامل و مکانی مناسب و بعد از کسب مجوز از سازمان‌ نظام پزشکی تهران، از بهترین  کلینیک های گفتاردرمانی، کاردرمانی و ارتوپد فنی در غرب تهران است که در جهت ارتقای سطح آموزش و توانبخشی و بهره گیری افراد نیازمند به خدمات توانبخشی در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. مجموعه ما با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین درمانگران حوزه توانبخشی آماده ارائه خدمات توانبخشی به مراجعین محترم هستیم. خدمات این مرکز شامل گفتاردرمانی،کاردرمانی، ارتوپد فنی و نوروفیدبک، بیوفیدبک و تی دی سی اس است. در این مرکز ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات انجام می گیرد. 

 

گفتاردرمانی طراوت تهرانسر

گفتاردرمانی بر بهبود مهارت های ارتباطی و گفتاروزبان اعم از مهارت های درک و بیان زبان از جمله زبان غیرکلامی کودکان تمرکز دارد.

چه افرادی به خدمات گفتاردرمانی در تهرانسر نیاز دارند؟

گفتاردرمانی طراوت تهرانسر ارائه دهنده خدمات گفتاردرمانی با بهترین کیفیت به ساکنین عزیز تهرانسر، منطقه 21و کلیه اهالی محترم شهر تهران می باشد. خدمات گفتاردرمانی تهرانسر شامل مواردی  زیر است:

اختلالات تولیدی (تلفظ): 

این اختلال می تواند با یا بدون علت مشکلات ساختاری باشد در بسیاری از موارد کودک بدون داشتن مشکلات ساختاری در تلفظ برخی از صداهای گفتاری مشکل دارد مثلا ممکن است کودک به جای صدای/ر/ صدای /ل/ را جایگزین کند و کلمه رادیو را لادیو بگویید. از دیگر دلایل اختلالات تلفظی، آسیب های شنوایی، شکاف کام و لب است.

اختلال روانی گفتار (لکنت): 

این اختلال به عنوان لکنت یا قطع جریان طبیعی گفتار به وسیله ی تکرارهای پی در پی یا کشیده گویی صداها، هجاها یا کلمات در گفتار یا ناتوانی فرد در شروع کلمه شناخنه می شود و معمولا بین سن 5/1 تا 6 سالگی در کودکان دیده می شود همچنین این اختلال با درصد کمتری در برخی افراد بزرگسال نیز وجود دارد.

اختلالات صوت( صدا): 

این اختلال  به دلایل مختلفی  ایجاد می شود که باعث تغییراتی در صدا می شود از جمله لرزش صدا، نفس آلود شدن، گرفتگی، کلفتی یا نازکی صدا شود.

اختلالات زبان

شایع ترین اختلال دوران کودکی می باشد شامل اختلالات درکی و اختلالات بیانی است.

الف) اختلالات درکی : 

 کودک در درک صحبت دیگران دچار مشکل می شود و متوجه حرف اطرافیان نمی باشد مثلا به کودک گفته می شود برو در را باز کن اما کودک به دلیل اختلالات درکی متوجه این دستور نمی شود و نمی تواند این کار را انجام دهد. دلیل این مشکل می تواند به دلیل اختلالات متنوعی باشد.

ب) اختلالات بیانی : 

اینکودکان معمولا خزانه واژگان محدودی دارند و در مراحل بعدی در جمله بندی و گفتن جمله مشکل دارند و  به سختی کلمات را کنار هم قرار می دهند. 

زبان پریشی : 

این اختلال می تواند در اثر وارد شدن ضربه به سر، سکته  مغزی، تومور مغزی، عفونت یا دمانس رخ دهد و می تواند شامل طیف وسیعی از مشکلات در بخاطرسپردن کلمات تا ناتوانی کامل در صحبت کردن، خواندن یا نوشتن باشد . 

اختلالات بلع و غذا خوردن: 

اختلال در بلع مشکل در انتقال غذا و مایعات از دهان به سمت معده است. این اختلال در کودکان با دلایل متفاوتی مانند نارس به دنیا آمدن کودک، اختلالات رشدی و.... همچنین در بزرگسال به خصوص افرادی که دچارسکته مغزی شده اند، شایع است.

C:\Users\LENOVO\Desktop\مطالب سایت فلش2\مطالب سایت\عکس\طراوت\IMG_20200721_213319_941.jpg



کاردرمانی طراوت تهرانسر:

کاردرمانی، درمان به وسیله کار و فعالیت تعریف می شود و در قالب فعالیتهای هدفمند، جهت به حداکثر رساندن استقلال مراجع،  با هدف تسهیل مشارکت مراجعین در نقش های زندگی و موقعیت های مختلف مانند: منزل، مدرسه، محیط کار و اجتماع است. کاردرمانی شامل چند مرحله است که عبارتند از: ارزیابی، طراحی برنامه درمان، اجرا و ارزیابی مجدد است. 

چه افرادی به خدمات کاردرمانی نیاز دارند؟

کاردرمانی طراوت تهرانسر دارای چهار حیطه کاردرمانی جسمی تهرانسر ، کاردرمانی ذهنی تهرانسر، کاردرمانی درکی حرکتی و کاردرمانی روان در تهرانسر است. در حیطه کاردرمانی جسمی تهرانسر ، مراجعین به دو دسته کودکان و بزرگسالان تقسیم می شوند.

در حیطه کودکان، درمان موارد زیر انجام می شود:

  1. کودکان مبتلا به فلج مغزی 

  2. کودکانی با تاخیرات رشدی-حرکتی(مانند تاخیر در گردن گرفتن، نشستن و راه رفتن)

  3. کودکان دارای کوتاهی عضلات.

  4. کودکان دارای عضلات شل و ضعیف.

  5. کودکانی که در انجام دادن حرکات ظریف مانند بستن دکمه لباس یا بند کفش مشکل دارند.

  6. کودکان دارای مشکلات تعادلی

  7. کودکان میکروسفال، هیدروسفال.

  8. کودکان دارای اختلالات مادرزادی مانند در رفتگی مادرزادی ران و.....

  9. کودکان دارای اختلالات ژنتیکی که متاثر از آن کودک دچار مشکلات جسمی و حرکتی شده است.

در حیطه جسمی بزرگسالان درمان موارد زیر انجام می شود:

  1. اختلالات نورولوژیک نظیر: ضایعه نخاعی، سکته مغزی، ام اس، پارکینسون

  2. اختلالات ارتوپدی نظیر: شکستگی دست و پا، ضایعات تاندونی، سوختگی ها و...

در حیطه کاردرمانی ذهنی و درکی حرکتی تهرانسر ، درمان اختلالات زیر انجام می شود: 

  1. نقص در توجه و تمرکز

  2. اختلالات یاگیری( مانند اختلال در خواندن و نوشتن)

  3. بیش فعالی

  4. اختلال در حافظه

  5. مشکلات شناختی

  6. طیف اتیسم

  7. کودکان دست و پاچلفتی

  8. اختلالات حسی

حیطه کاردرمانی روان تهرانسر شامل درمان اختلالات رفتاری نظیر: پرخاشگری، لجبازی، بی قراری، عدم دستورپذیری، عدم تحمل پذیری، اختلالات اضطرابی، فوبیا و.... در کودکان است و در بزرگسالان شامل درمان اختلالاتی نظیر اختلالات خلقی، اختلالات اضطرابی(مانند وسواس)، سو مصرف مواد، اسکیزوفرنی، اختلالات شخصیت و.... است.

C:\Users\LENOVO\Desktop\مطالب سایت فلش2\مطالب سایت\عکس\طراوت\6.jpg

ارتوپد فنی تهرانسر

ارتوپد فنی از جمله رشته های درمانی در حوزه توانبخشی است.که به طراحی و ساخت ارتز و پروتز برای مراجعین می پردازد. اگرچه ارتوپد فنی ، به توانبخشی جسمی افراد می پردازد ولی با بهبود شرایط آن به طور غیر مستقیم با روان افراد نیز در ارتباط است.

خدمات ارتوپد فنی تهرانسر

 خدمات ارتوپد فنی تهرانسرشامل : کفی طبی، کفش طبی، صندل طبی، پروتز زیر زانو . پروتز بالای زانو، پروتز چشم، پروتز گوش، پروتز انگشت، بریس کرانیال، بریس های اندام تحتانی و بریس های اندام فوقانی و ستون فقرات است. ارتوپد فنی طراوت تهرانسر آماده ارائه تمام خدمات ارتوپد فنی به اهالی عزیز تهرانسر، منطقه 21 و کلیه اهالی محترم تهران می باشد.

C:\Users\LENOVO\Desktop\مطالب سایت فلش2\مطالب سایت\عکس\طراوت\ارتوپد فنی(کربند قرقره ای).jpg

نوروفیدبک، بیوفیدبک وتی دی سی اس تهرانسر

درمان با کمک نوروفیدبک ، بیوفیدبک و تی دی سی اس در این مرکز انجام می شود. در ابتدا بیمار ارزیابی می شود و با توجه به نتایج ارزیابی درمان مناسب به بیمار ارائه می شود. مدت زمان جلسات بین 30تا 45 دقیقه است و حداقل 2 الی3 جلسه در هفته می باشد. 

چه کسانی به خدمات نوروفیدبک، بیوفیدبک وتی دی سی اس تهرانسر نیاز دارند:

بیش فعالی

اختلالات یادگیری

اتیسم

اختلالات توجه و تمرکز

اختلالات اضطرابی

دردهای مزمن و سردردهای میگرنی

افسردگی

اختلال وسواس فکری و عملی

اختلالات خواب

منبع:

 

https://taravatrehab.com






تاريخ : چهار شنبه 20 مهر 1401 | 17:45 | نویسنده : mm |

خرید کرم مرطوب کننده مناسب پوست

یکی از آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه ها برای جوان و شاداب نگه داشتن پوست صورت و بدن می باشد.

استفاده روزانه از کرم مرطوب کننده باعث می‌شود تا رطوبت پوست شما حفظ شود و از خشک شدن و چروک پوست شما جلوگیری می کند .

اگر پوست شما به طور منظم مرطوب نشود به تدریج پیر و چروک می شود و این یکی از مهمترین دلایل استفاده از انواع مرطوب کننده می باشد .

مهمترین ترکیبات موجود در کرم های مرطوب کننده:

آنتی اکسیدان ها

مواد بازسازی کننده پوست مثل مواد ترمیم کننده ای که در ساخت کرم ترمیم کننده پرودرما ،کرم ترمیم کننده بیتروی که در ساخت این دو کرم به کار رفته است.

نرم کنندهها

تفاوت مرطوب کننده و آبرسان پوست:

مواد مرطوب کننده

مرطوب کننده ها موادی با پایه روغن هستند که مواد پوشاننده (occlusive) مانند وازلین و روغن های معدنی و همچنین امولینت‌ هایی چون استرها و روغن های گیاهی (روغن جوجوبا، روغن نارگیل و …) در برمی‌گیرند.

این مواد روی پوست لایه‌ای را تشکیل می‌دهند که مانع از خارج شدن آب می‌شود. آنها همچنین در کاهش خشکی پوست و افزایش لطافت آن نقش مهمی دارند.

مواد آبرسان

آبرسان ها موادی تحت عنوان humectants (هموکتانت یا جاذب الرطوبه) همانند گلیسیرین، اسید هیالورونیک، آلوئه ورا و … هستند که آب را از هوا یا پوست شما جذب می‌کنند و بر روی پوست نگاه می‌دارند.

دلایل مختلف دیگر نیز برای خشک شدن پوست وجود دارد از جمله:

کمبود های غذایی

فاکتورهای ژنتیکی

صابون های نامناسب

استخر

دوش گرفتن طولانی با آب گرم

مواد آرایشی غیر استاندارد

مواد شیمیایی

هوای سرد زمستان

چه زمانی از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم:

بین زمان شستن پوست و زدن مثلا  محصول برند پرودرما به اسم سی سی کرم پرودرما نباید فاصله ی زیادی باشد چون باید جلوی از بین رفتن رطوبت را بگیرید و پوست تان را مرطوب و نرم نگه دارید.

تفاوتی ندارد که تازه صورت تان را شسته اید یا از حمام بیرون آمده اید؛ وقتی که پوست تان هنوز مرطوب است از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

پوست یک ارگان ارتجاعی شگفت‌انگیز است؛ با این حال، بسیار حساس بوده و در برابر فاکتورهای خارجی ظریف است.

علاوه‌ براین، اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی شما تغذیه کننده‌ی سلولهای پوست است.

غذاهایی را مصرف کنید که سرشار از اسیدهای چرب هستند مانند ماهی و مخصوصا ماهی سالمون، روغن زیتون  طبیعی و تخم مرغ. مقدار زیادی آب بنوشید!
انواع کرم مرطوب کننده ،آبرسان ، لوسیون پوست و بدن از برندهای معتبر داخلی و خارجی با رایحه های مختلف در فروشگاه ویتالوکس



تاريخ : یک شنبه 20 شهريور 1401 | 17:36 | نویسنده : mm |

شماره تماس سمساری اینترنتی در تهران

سمساری در شرق تهران

 

سمساری محلی به محلی می گویند که در آن کالاهای دست دوم خرید و فروش می شوند . همه ما حداقل یک بار به سمساری مراجعه کرده اند .هنگامی که نیاز است کالایی با قیمت مناسب خریداری کنند و یا زمانی که نیاز باشد وسایل منزل ومحل کارتان را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنتان می رسد سمساری است . با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران ان موضوع باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای تهران که هستید به محل مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری کنیم.

سمساری تهران آنلاین در تهران آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن لوازم خانگی دست دوم شما با با منصفانه ترین و بالاترین قیمت خریداری نمایید. شما می توانید برای ارتباط با ما از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید.

در صورتی که قصد دارید در مورد مشخصات یک سمساری معتبر در تهران بیش تر بدانید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به طور مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش بدهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد. در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در تهران در تماس باشید. سمسارچی خریدار لوازم خانگی شما با بیشترین قیمت در تمام تهران است.

سمساری در تهران

آدرس و شماره سمساری در تهران

سمسارچی در تهران خریدار لوازم خانگی شما با مناسب ترین قیمت می باشد. سوالات خود را از ما بپرسید.

جهت اطلاع از آدرس و شماره سمساری در تهران با ما در تماس باشید. سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در تمامی مناطق تهران بزرگ.

شماره تماس سمساری معتبر شبانه روزی در تهران

اگر قصد دارید در باره ویژگی های یک سمساری شبانه روزی معتبر در تهران بیشتر اطلاع داشته باشید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های ضروری از برخی از ارگان های دولتی مثل شهرداری و… را دارد. به صورت مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش دهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد. پس در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد می شود. 

سمساری شبانه روزی مبل تهران – خریدار خرده لوازم انباری در تهران – خریدار وسایل لوکس و لاکچری منزل

بزرگ ترین امانت فروشی در تهران – خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران

به راحتی می توانید برای کسب اطلاعات و خرید و فروش از سمساری آنلاین، با سمسارچی خریدار لوازم کارکرده منزل در تماس باشید.

شما می توانید همچنین در بخش بلاگ سمسارچی آخری مطالب روز خرید و فروش لوازم خانگی و آموزش آن را پیدا کنید.

سمسارچی، (سمساری فوری) خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران با بهترین قیمت در شهر بزرگ تهران

چطور به سمساری آنلاین اعتماد کنیم؟

در صورتی که قصد دارید درباره ویژگی های سمساری معتبر آنلاین بیشتر بدانید، در قدم نخست باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به عنوان مثال در صورتی که سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش دهد، بایستی مجوز های را برای این کار داشته باشد. در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی است و خرید اجناس به طور دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک می باشد. امروزه سمسارچی تهران با داشتن مجوز های لازم سبب آسودگی خاطر شما عزیزان شده است.

خریدار وسایل برقی و گازی در ونک

سمسارچی خریدار انواع لوازم برقی و گازی در ونک اعم از:

  • ماشین لباسشویی

  • ماشین ظرفشویی

  • یخچال

  • جاروبرقی

  • کولرگازی و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با سمساری ونک در تماس باشید.

بهترین سمساری در ونک تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 



تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 | 17:0 | نویسنده : mm |

انواع ژل های جنسی زناشویی که باید قبل از خرید راجب به آنها بدانید.

ژل لوبریکانت روان کننده جنسی:

استفاده از ژل های روان کننده یا لوبریکانت های مختلف یکی از راه‌های ساده برای افزایش لذت در روابط زناشویی است. همان طور که از اسم آنها پیداست، این ژل ها رابطه زناشویی را روان‌تر و لغزنده‌تر می‌کنند.

استفاده از روان‌کننده حین آمیزش، علاوه بر افزایش لذت دوطرفه، باعث افزایش یکپارچگی و پایداری کاندوم نیز می‌شود. این ژل به بافت بدن آسیب نمیرساند و باعث سقط جنین نمی شود. مسلما زنانی که در دوران بعد از یائسگی هستند، استروژن کمی دارند و نیاز به لوبریکانت بیشتری خواهند داشت.

ژل جنسی تاخیری:

ژل تاخیری یکی از محصولات جنسی است که برای بالا بردن کیفیت رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اولین کاربرد این محصول برای رفع مشکل زودانزالی در مردان است. بسیاری از مردان به دلایل مختلف از جمله استرس در حین برقراری رابطه جنسی به انزال زودرس می‌رسند و همین امر کیفیت رابطه جنسی را به چالش می‌کشد و باعث بروز مشکلات فراوانی در میان زوجین می‌شود.

ژل تاخیری با مواد بی حسی که دارد زمان انزال را به تعویق می‌اندازد و همین امر سبب می‌شود که طرفین از این رابطه لذت کافی را ببرند.

از طرفی دیگر بسیاری از زنان در زمان برقراری رابطه جنسی از خشکی واژن رنج می‌برند و همین امر رابطه جنسی را به رابطه‌ای سخت و دشوار برای آنها تبدیل می‌کند.

ژل تاخیری علاوه بر رفع مشکل زودانزالی در مردان به خشکی واژن در زنان را نیز از بین می‌برد. اما بهتر است بدانید این ژل تنها برای افرادی نیست که از مشکل زودانزالی رنج می‌برند یا مشکل خشکی واژن دارند. افرادی که قصد دارند زمان رابطه جنسی خود را افزایش دهند می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

ژل حجم دهنده جنسی:

ژل های حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شوند، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

سایز آلت تناسلی در آقایان از مهمترین عوالی است که در یک رابطه جنسی یه یک مرد اعتماد به نفس خاصی می دهد که میتواند از یک رابطه جنسی موفق بیرون آید.

ژل حجم دهنده فوری اندام تناسلی مردان دارای منابع ویتامینی تغذیه‌ای و برخی مواد تحریک کننده گردش خون و گرمابخش هستند که با استعمال و پس از جذب توسط پوست، باعث تغذیه بهتر بافت‌ها و سلول‌های آلت تناسلی می‌شوند.

از طرف دیگر با تحریک گردش خون در ناحیه و افزایش دما به خون رسانی بیشتر به آلات تناسلی مردان می‌انجامند که این امر به نوبه خود منجر به تغذیه و رشد و تکثیر هر چه بهتر و بیشتر بافت های ناحیه آلت تناسلی آقایان می‌شود و نهایتا می‌تواند به افزایش سایز و حجم آلت تناسلی کمک کند.

همچنین افزایش میزان خون رسانی به رگ‌های خونی موجود در مجرا‌های تناسلی باعث می‌شود خون بیشتری در ناحیه تناسلی حفظ شده و فرد حین برقراری رابطه جنسی نعوذ بهتری را نیز تجربه کند.

ژل جنسی تنگ کننده واژن:

ژل تنگ کننده واژن موجب بهبود و لذت بخش تر شدن رابطه جنسی در میان زوجین می گردد.

از جمله فواید و مزایای این ژل ها می توان به تاثیر بر جریان خون و در نتیجه تنگ شدن مجرای واژن و همچنین خوشبو شدن و تمیز شدن واژن اشاره کرد.

ژل های تنگ کننده‌ واژن،معمولا حاوی عصاره انار بوده که با خاصیت جمع‌کنندگی و منقبض کردن به بازگرداندن لذت جنسی به بانوان و همسرانشان کمک میکند. خانمهایی که دچار شل شدگی عضلات واژن و باز شدن بیش از حد لومن می باشند، میتوانند از این ژل استفاده کنند.

 انواع ژل های گالاردو

 ژل آمیزشی روان کننده گالاردو با عصاره طبیعی گل سرخ

ژل جنسی حجم دهنده کانفیدنس گالاردو

ژل آمیزشی تاخیری گالاردو

ژل جنسی روان کننده آنتی باکتریال گالاردو با عصاره طبیعی بابونه



تاريخ : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | 21:17 | نویسنده : mm |

شماره تماس سمساری اینترنتی در تهران

سمساری در شرق تهران

 

سمساری محلی به محلی می گویند که در آن کالاهای دست دوم خرید و فروش می شوند . همه ما حداقل یک بار به سمساری مراجعه کرده اند .هنگامی که نیاز است کالایی با قیمت مناسب خریداری کنند و یا زمانی که نیاز باشد وسایل منزل ومحل کارتان را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنتان می رسد سمساری است . با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران ان موضوع باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای تهران که هستید به محل مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری کنیم.

سمسار تهران آنلاین در تهران آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن لوازم خانگی دست دوم شما با با منصفانه ترین و بالاترین قیمت خریداری نمایید. شما می توانید برای ارتباط با ما از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید.

در صورتی که قصد دارید در مورد مشخصات یک سمساری معتبر در تهران بیش تر بدانید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به طور مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش بدهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد. در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در تهران در تماس باشید. سمسارچی خریدار لوازم خانگی شما با بیشترین قیمت در تمام تهران است.

سمساری در تهران

آدرس و شماره سمساری در تهران

سمسارچی در تهران خریدار لوازم خانگی شما با مناسب ترین قیمت می باشد. سوالات خود را از ما بپرسید.

جهت اطلاع از آدرس و شماره سمساری در تهران با ما در تماس باشید. سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در تمامی مناطق تهران بزرگ.

شماره تماس سمساری معتبر شبانه روزی در تهران

اگر قصد دارید در باره ویژگی های یک سمساری شبانه روزی معتبر در تهران بیشتر اطلاع داشته باشید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های ضروری از برخی از ارگان های دولتی مثل شهرداری و… را دارد. به صورت مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش دهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد. پس در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد می شود. 

سمساری شبانه روزی مبل تهران – خریدار خرده لوازم انباری در تهران – خریدار وسایل لوکس و لاکچری منزل

بزرگ ترین امانت فروشی در تهران – خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران

به راحتی می توانید برای کسب اطلاعات و خرید و فروش از سمساری آنلاین، با سمسارچی خریدار لوازم کارکرده منزل در تماس باشید.

شما می توانید همچنین در بخش بلاگ سمسارچی آخری مطالب روز خرید و فروش لوازم خانگی و آموزش آن را پیدا کنید.

سمسارچی، (سمساری فوری) خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران با بهترین قیمت در شهر بزرگ تهران

چطور به سمساری آنلاین اعتماد کنیم؟

در صورتی که قصد دارید درباره ویژگی های سمساری معتبر آنلاین بیشتر بدانید، در قدم نخست باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به عنوان مثال در صورتی که سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش دهد، بایستی مجوز های را برای این کار داشته باشد. در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی است و خرید اجناس به طور دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک می باشد. امروزه سمساری در ونک تهران با داشتن مجوز های لازم سبب آسودگی خاطر شما عزیزان شده است.

خریدار وسایل برقی و گازی در ونک

سمسارچی خریدار انواع لوازم برقی و گازی در ونک اعم از:

  • ماشین لباسشویی

  • ماشین ظرفشویی

  • یخچال

  • جاروبرقی

  • کولرگازی و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با سمساری ونک در تماس باشید.

بهترین سمساری در ونک تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.



تاريخ : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | 16:10 | نویسنده : mm |

نمیتوانید به این حساب پیام دهید اینستاگرتم و او دریافت پیام از همه را مجاز نمیکند

 

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام و حل مشکل 

 

او دریافت پیام از همه را مجاز نمی کند

چگونه در اینستاگرام دریافت پیام از همه را مجاز کنیم؟

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام-پیام دادن بدون فالو

 

پیام های اینستا نمیاد چیکار کنیم؟

 

در این آموزش قصد دارم نحوه رفع مشکل You can’t message this account uniess they follow you یا همان نمیتوانید به این حساب پیام دهید مگر اینکه شما را دنبال کند در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهم ،  خطای نمیتوانید به این حساب پیام دهید اینستاگرام برای پیج های کاری مساوی است با افت شدید فروش،چون دیگر هیچ مشتری جدیدی نمیتواند برای شما پیام ارسال کند و درخواست خدماتی کند و حتی پیام آن ها در قسمت ریکوئست یا درخواست های دایرکت اینستاگرام هم نمایش داده نمیشوند.حال چطور مشکل دایرکت اینستاگرام را حل کنیم؟ چرا تا کسی رو فالو نکنیم نمیتونه بهمون دایرکت بده؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به شما نحوه رفع مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام و روش پیام دادن در اینستاگرام بدون فالو کردن را آموزش دهیم.

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام-پیام دادن بدون فالو

 

رفع مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

 

•حافظه پنهان(حافظه کش) برنامه اینستاگرام را پاک کنید. به تنظیمات تلفن خود بروید،وارد قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه ها شوید، در بین برنامه های موجود اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید و حافظه پنهان آن را پاک کنید.

•اینستاگرام را به جدیدترین نسخه به روز رسانی کنید.

•یکبار از اکانت خود خارج و مجددا وارد شوید.

•گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید.

با انجام روش های گفته شده به راحتی مشکل نیامدن پیام دردایرکت اینستاگرام شما حل میشود.

 

علت نیامدن پیام جدید در دایرکت اینستاگرام

 

یکی از مشکلات جدید کاربران اینستاگرام به خصوص کسب و کار ها این است که مخاطبان یا دنبال کنندگان آنها نمیتوانند در دایرکت برای آنها پیامی ارسال کنند و زمانی که به دایرکت آنها مراجعه میکنند، با پیغام“نمیتوانید به این حساب پیام دهید مگر اینکه شما را دنبال کند” مواجه میشوند، که این واقعا یک فاجعه خیلی بزرگ برای کسب و کار های اینستاگرام به حساب می آید. اما اصلا نگران نباشید ما در این آموزش نحوه رفع این مشکل(You can not message this account unless it follows you ) را به شما آموزش میدهیم.

 

رفع مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام-پیام دادن بدون فالو

 

روش اول :

  1. برای حل مشکل دریافت نکردن پیام در دایرکت اینستاگرام وارد برنامه اینستاگرام شوید، به قسمت پروفایل خود بروید، روی سه خط بالای صفحه کلیک و گزینه setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.

2- بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات، گزینه privacy یا حریم خصوصی را انتخاب کنید.

3-وقتی وارد قسمت privacy یا حریم خصوصی شدید، کمی به پایین صفحه بروید و روی گزینه Messages یا پیام ها کلیک کنید.

4-بعد از وارد شدن به این قسمت، با صفحه ای مثل تصویر زیر روبه رو میشوید، که ما با دو گزینه ابتدایی این قسمت کار داریم،

Your followers on instagram
دنبال کنندگان شما در اینستاگرام

other on instagram
دیگران در اینستاگرام

باید وارد هر دو قسمت شوید، و تیک Message requests را انتخاب کنید.

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام-پیام دادن بدون فالو

 

روش دوم:

1-وارد تنظیمات موبایل خود شوید، به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه ها بروید.

3- برنامه اینستاگرام را پیدا و روی آن کلیک کنید.

4-قسمت اعلان ها را انتخاب کنید.

5-تیک نمایش همه اعلان ها را روشن کنید.

با انجام این روش ها به راحتی مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام شما حل میشود، و کاربران میتوانند بدون فالو کردن به راحتی برای شما در دایرکت پیام ارسال کنند.

چطور برای شخصی در اینستاگرام پیام ارسال کنیم؟

برای ارسال پیام به یک شخص، روی علامت موشک مانند در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، چت شخص مورد نظر را پیدا کرده روی آن کلیک کنید و برای او پیام ارسال کنید یا اینکه نام کاربری آن را در قسمت سرچ وارد کرده، بعد از بالا آمدن نمایه آن روی پیام کلیک کنید.

چطور برای پیج های خصوصی (پرایوت) پیام ارسال کنیم؟

برای اینکه بتوانید برای پیج های خصوصی در اینستاگرام پیام ارسال کنید، نام کاربری آن اکانت را در قسمت سرچ اینستاگرام وارد کنید، بعد روی پروفایل آن کلیک کنید و در بالای صفحه(پروفایل شخص مورد نظر) سه نقطه را انتخاب و روی پیام دادن کلیک کنید.

چطور یک عکس یا ویدیو را در دایرکت اینستاگرام برای یک شخص ارسال کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک عکس یا ویدیو در دایرکت اینستاگرام ارسال کنید طبق مرحله گفته شده وارد صفحه چت شخص مورد نظر شوید، با کلیک روی علامت دوربین میتوانید عکس یا ویدیو جدیدی ضبط کنید و ارسال کنید، یا با انتخاب علامت گالری میتوانید عکس و ویدیو های قدیمی را انتخاب و ارسال کنید. توجه کنید بعد از انتخاب عکس یا ویدیو مورد نظر، قبل از ارسال در دایرکت سه گزینه زیر آن عکس یا ویدیو نمایش داده میشود که میتوانید تعیین کنید، شخص گیرنده عکس فقط یکبار یا دو بار بتواند آن عکس را مشاهده کند یا برای همیشه در چت بماند و قابل مشاهده باشد.



تاريخ : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | 2:16 | نویسنده : mm |

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام و حل مشکل



او دریافت پیام از همه را مجاز نمی کند

چگونه در اینستاگرام دریافت پیام از همه را مجاز کنیم؟

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام-پیام دادن بدون فالو

 

پیام های اینستا نمیاد چیکار کنیم؟

 

در این آموزش قصد دارم نحوه رفع مشکل You can’t message this account uniess they follow you یا همان نمیتوانید به این حساب پیام دهید مگر اینکه شما را دنبال کند در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهم ،  خطای نمیتوانید به این حساب پیام دهید اینستاگرام برای پیج های کاری مساوی است با افت شدید فروش،چون دیگر هیچ مشتری جدیدی نمیتواند برای شما پیام ارسال کند و درخواست خدماتی کند و حتی پیام آن ها در قسمت ریکوئست یا درخواست های دایرکت اینستاگرام هم نمایش داده نمیشوند.حال چطور مشکل دایرکت اینستاگرام را حل کنیم؟ چرا تا کسی رو فالو نکنیم نمیتونه بهمون دایرکت بده؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به شما نحوه رفع مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام و روش پیام دادن در اینستاگرام بدون فالو کردن را آموزش دهیم.

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام-پیام دادن بدون فالو

 

رفع مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

 

•حافظه پنهان(حافظه کش) برنامه اینستاگرام را پاک کنید. به تنظیمات تلفن خود بروید،وارد قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه ها شوید، در بین برنامه های موجود اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید و حافظه پنهان آن را پاک کنید.

•اینستاگرام را به جدیدترین نسخه به روز رسانی کنید.

•یکبار از اکانت خود خارج و مجددا وارد شوید.

•گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید.

با انجام روش های گفته شده به راحتی مشکل نیامدن پیام دردایرکت اینستاگرام شما حل میشود.

 

علت نیامدن پیام جدید در دایرکت اینستاگرام

 

یکی از مشکلات جدید کاربران اینستاگرام به خصوص کسب و کار ها این است که مخاطبان یا دنبال کنندگان آنها نمیتوانند در دایرکت برای آنها پیامی ارسال کنند و زمانی که به دایرکت آنها مراجعه میکنند، با پیغام“نمیتوانید به این حساب پیام دهید مگر اینکه شما را دنبال کند” مواجه میشوند، که این واقعا یک فاجعه خیلی بزرگ برای کسب و کار های اینستاگرام به حساب می آید. اما اصلا نگران نباشید ما در این آموزش نحوه رفع این مشکل(You can not message this account unless it follows you ) را به شما آموزش میدهیم.

 

رفع مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام-پیام دادن بدون فالو

 

روش اول :

  1. برای حل مشکل دریافت نکردن پیام در دایرکت اینستاگرام وارد برنامه اینستاگرام شوید، به قسمت پروفایل خود بروید، روی سه خط بالای صفحه کلیک و گزینه setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.

2- بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات، گزینه privacy یا حریم خصوصی را انتخاب کنید.

3-وقتی وارد قسمت privacy یا حریم خصوصی شدید، کمی به پایین صفحه بروید و روی گزینه Messages یا پیام ها کلیک کنید.

4-بعد از وارد شدن به این قسمت، با صفحه ای مثل تصویر زیر روبه رو میشوید، که ما با دو گزینه ابتدایی این قسمت کار داریم،

Your followers on instagram
دنبال کنندگان شما در اینستاگرام

other on instagram
دیگران در اینستاگرام

باید وارد هر دو قسمت شوید، و تیک Message requests را انتخاب کنید.

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام-پیام دادن بدون فالو

 

روش دوم:

1-وارد تنظیمات موبایل خود شوید، به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه ها بروید.

3- برنامه اینستاگرام را پیدا و روی آن کلیک کنید.

4-قسمت اعلان ها را انتخاب کنید.

5-تیک نمایش همه اعلان ها را روشن کنید.

با انجام این روش ها به راحتی مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام شما حل میشود، و کاربران میتوانند بدون فالو کردن به راحتی برای شما در دایرکت پیام ارسال کنند.

چطور برای شخصی در اینستاگرام پیام ارسال کنیم؟

برای ارسال پیام به یک شخص، روی علامت موشک مانند در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، چت شخص مورد نظر را پیدا کرده روی آن کلیک کنید و برای او پیام ارسال کنید یا اینکه نام کاربری آن را در قسمت سرچ وارد کرده، بعد از بالا آمدن نمایه آن روی پیام کلیک کنید.

چطور برای پیج های خصوصی (پرایوت) پیام ارسال کنیم؟

برای اینکه بتوانید برای پیج های خصوصی در اینستاگرام پیام ارسال کنید، نام کاربری آن اکانت را در قسمت سرچ اینستاگرام وارد کنید، بعد روی پروفایل آن کلیک کنید و در بالای صفحه(پروفایل شخص مورد نظر) سه نقطه را انتخاب و روی پیام دادن کلیک کنید.

چطور یک عکس یا ویدیو را در دایرکت اینستاگرام برای یک شخص ارسال کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک عکس یا ویدیو در دایرکت اینستاگرام ارسال کنید طبق مرحله گفته شده وارد صفحه چت شخص مورد نظر شوید، با کلیک روی علامت دوربین میتوانید عکس یا ویدیو جدیدی ضبط کنید و ارسال کنید، یا با انتخاب علامت گالری میتوانید عکس و ویدیو های قدیمی را انتخاب و ارسال کنید. توجه کنید بعد از انتخاب عکس یا ویدیو مورد نظر، قبل از ارسال در دایرکت سه گزینه زیر آن عکس یا ویدیو نمایش داده میشود که میتوانید تعیین کنید، شخص گیرنده عکس فقط یکبار یا دو بار بتواند آن عکس را مشاهده کند یا برای همیشه در چت بماند و قابل مشاهده باشد.



تاريخ : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | 2:7 | نویسنده : mm |

رفع مشكل Confirm it’s You to Loginاينستاگرام


خطا Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مرگ و نابودي يك پيج در اينستاگرام : احتمالا شمايي كه در حال خواندن اين مقاله هستيد با مشكل ارور 30 روزه اينستاگرام يا خطاي confirm it’s you to login  روبه شده ايد كه واقعا خطاهاي بسيار آزار دهنده اي هستند.در ادامه به نحوه رفع اين خطاها و همچنين خطاي Help Us confirm it’s You  ميپردازيم.تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

وقتي كه شما با يكي از اين خطاها در اينستاگرام روبه رو شويد. حساب اينستاگرام شما به حالت كاربر اينستاگرام يا instagram user درمي آيدو اين سوال در ذهنتان هست كه چرا پيجم شده كاربر اينستاگرام و حتي وقتي با استفاده از اكانتي ديگر تلاش براي پيدا كردن اكانت خود در اينستاگرام كنيد آيدي يا نام كاربري شما در سرچ اينستاگرام پيدا نميشود يا به همان زبان خودموني پيج داخل سرچ بالا نمياد و با مشكل ورود به اينستاگرام خود روبه رو هستيد كه واقعا اتفاق بسيار نارحت كننده اي است .اما اصلا نياز نيست نگران باشيد در اين مقاله نحوه رفع مشكل من ربات نيستم اينستاگرام را به شما آموزش داده ايم.

ارور 30 روزه اينستاگرام يعني چه ؟

وقتي شما با خطاي Confirm it’s You to Login روبه رو ميشويد عبارت 30 روز را در متن اخطار مشاهده ميكنيد و شايد اين سوال در ذهنتان باشد كه ارور 30 روزه اينستاگرام يعني چه؟ اين ارور يعني شما فقط 30 روز مهلت داريد كه به اينستاگرام ثابت كنيد كه ربات نيستيد و اگر طي اين مدت نتوانيد مشكل من ربات نيستم اينستاگرام را حل كنيد پيج شما براي هميشه غيرفعال ميشود.حالا شايد بگوييد كه چگونه به اينستاگرام ثابت كنيم كه ربات نيستيم ؟ در ادامه و با خواندن كامل همين مقاله شما ميتوانيد خطاي I’m Not a Robot اينستاگرام را به راحتي حل كنيد.

رفع ارور Confirm it’s You to Login در اينستاگرام

كاربران زيادي به ما گزارش داده اند كه هنگام ورود به اكانت اينستاگرام خود با خطاي Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب اين يعني چه ؟ يعني : تأييد كنيد كه شما هستيد تا به سيستم وارد شويد ما متوجه فعاليت غيرعادي از حساب شما شديم بنابراين شما را از سيستم خارج كرديم. مراحل بعدي را ظرف 30 روز دنبال كنيد تا بتوانيم قبل از غيرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانيم.

اين پيغام يعني اينستاگرام فعاليت مشكوكي در اكانت شما ديده به همين خاطر پيج شما رو غيرفعال كرده.اين خطا معمولا زماني پيش مياد كه شما در مدت زماني كم تعداد زيادي فالو آنفالو انجام داده باشيد يا اينكه آيدي و پسورد خود را در برنامه يا سايتي به جز اينستاگرام وارد كرده باشيد . خوب ديگه بيشتر از اين وقت شما رو نميگيريم و به شيوه رفع خطاي Confirm it’s You to Login ميپردازيم.

رفع خطاي Confirm it’s You to Login

بهترين و ساده‌ترين روش موجود براي حل مشكل  Confirm it’s You to Login اينستاگرام شما اين است كه انجام اين پروسه را بر عهده كارشناسان واحد پشتيباني اينستا جوكار قرار دهيد. بدين منظور يك تماس كوتاه با شماره‌هاي ضميمه شده برقرار سازيد. كارشناسان ما با دريافت برخي مشخصات از سوي شما پروسه بازيابي اكانت را آغاز مي‌كنند و حتي اگر لازم باشد به طور مستقيم با پشتيباني اينستاگرام ارتباط برقرار خواهند كرد و نهايتا اكانت اينستاگرام‌تان را بازيابي مي‌كنند. پس بهترين و بي‌دردسرترين روشي كه مي‌توانيد از آن براي حل مشكل  Confirm it’s You to Login خود استفاده كنيد، مربوط به تماس گرفتن با كارشناسان اينستا جوكار  مي‌شود.

 

رفع خطاي Help Us confirm it’s You 

بسياري از افراد هم گزارش داده اند كه زماني كه قصد ورود به اكانت اينستاگرام خود را دارند با اين خطا روبه رو ميشوند.   Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

به ما كمك كنيد تأييد كنيم كه شما هستيد
ما متوجه فعاليت غيرمعمولي از حساب شما شده‌ايم، بنابراين شما را از سيستم خارج كرديم. مراحل بعدي را ظرف 30 روز دنبال كنيد تا بتوانيم قبل از غيرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانيم.

خطا Help Us confirm it’s Yo هم تقريبا شبيه همان ارور 30  روزه ي اينستاگرام يا Confirm it’s You to Login هست اما با اين تفاوت كه وقتي اين خطا برايتان رخ داده است احتمال فعال شدن اكانتتان به راحتي روش قبلي نيست .

 



تاريخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 | 15:37 | نویسنده : mm |

بازيابي پيج و رفع مشکلات ورود به اينستاگرام


رفع خطاي coulden’t refresh feed اينستاگرام

 

در صفحه هوم اينستاگرام، پست هاي منتشر شده،کساني را که فالو و دنبال کرديد به شما نمايش داده ميشود،وقتي شما وارد اپليکيشن اينستاگرام ميشويد براي اينکه بتوانيد پست هاي منتشر شده جديد را ببينيد، ميبايست صفحه اصلي خود را به روز(رفرش) کنيد.رفرش نشدن صفحه اصلي اينستاگرام به اين معني است که شما نمي‌توانيد به پست هايي که جديد منتشر شده است دسترسي داشته باشيد. و آنها را ببينيد ، خطاي coulden’t refresh feed اينستاگرام بدين صورت است که زماني که شما برنامه اينستاگرام را باز ميکنيد، با صفحه اي کاملا سفيد روبه رو ميشويد و نميتوانيد هيچ حرکتي در پيج اينستااگرام خود انجام دهيد. و حتي وقتي به قسمت دايرکت ميرويد هم هيچ پيامي نميتوانيد دريافت يا ارسال کنيد. و حتي گاهي اوقات هم گزارش شده که کاربران بعد از سفيد شدن صفحه اينستاگرام با ارور (از سيستم حساب خارج شده ايد ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغيير داده باشد)  روبه رو ميشوند و به صورت کامل دسترسي به اکانت اينستاگرام خود را از دست ميدهند.

حل مشکل coulden’t refresh feed 

پر بودن فضاي موبايل 

بيشتر مواقع به دليل پر شدن حافظه موبايل، رفرش شدن اينستاگرام و لود شدن پست و استوري هاي جديد به مشکلاتي بر ميخورد. به مديريت فايل موبايل خود برويد و فايل هاي غيرضروري را حذف کنيد، احتمالا با انجام اين کار مشکل coulden’t refresh feed شما حل ميشود.

حافظه کش يا حافظه پنهان اينستاگرام

حافظه کش يا حافظه پنهان به ديتاهايي گفته ميشود که پس از استفاده زياد از يک برنامه، در حافظه آن ذخيره ميشود.سعي کنيد هر چند روز يکبار حافظه پنهان برنامه هاي خود مثل اينستاگرام را پاک کنيد. براي پاک کردن حافظه پنهان اينستاگرام مراحل زير را انجام دهيد. تنظيمات موبايل/برنامه/اينستاگرام/محل ذخيره/پاک کردن حافظه پنهان. با انجام اين کار بسياري از مشکلات اينستاگرام مثل مشکل coulden’t refresh feed اينستاگرام شما حل ميشود.

به اجبار توقف کردن اينستاگرام

بعد از اينکه با استفاده از روش قبلي گفته شده حافظه پنهان برنامه اينستاگرام را به طور کامل حذف کرديد، اکنون بايد اقدام به توقف اجباري اينستاگرام کنيد، براي انجام دادن اين کار به تنظيمات موبايل خود برويد» به قسمت برنامه ها يا مديريت برنامه هاي برويد» اپليکيشن اينستاگرام را پيدا کرده و روي آن کليک کنيد» روي توقف اجباري کليک کنيد.

 

چک کردن گزينه دسترسي به داده ها 

بسياري از افراد که با مشکل پوشش خبري بازخواني نميشود در اينستاگرام روبه رو هستند،گزارش داده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data يا همان امنيت > دسترسي به داده ها مي باشد، و برسي کردن ارور هاي نمايش داده شده ، مشکل couldn’t refresh اينستاگرام خود را به راحتي رفع کرده اند. اما توجه داشته باشيد که اين راهکار  تنها وقتي به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانيد به بخش تنظيمات اينستاگرام خود دسترسي داشته باشيد، اگر با سفيد شدن صفحه اينستاگرام روبه رو هستيد و  نمي توانيد به تنظيمات برويد، اين روش کمکي به شما نخواهد کرد.

تعويض زبان موبايل

پيشنهاد ميکنم که حتما  از اين راهکار هم براي رفع مشکل بازخواني نشدن اينستاگرام انجام دهيد، اگر زبان گوشي شما فارسي است، به تنظيمات موبايل خود برويد و زبان را روي انگليسي قرار دهيد،بعد به اينستاگرام برويد و ببينيد مشکل حل شده است يا نه!!

 

رفع مشکل من ربات نيستم در اينستاگرام

 

اگر شما هم هنگام فعاليت در اکانت اينستاگرام خود با ارور من ربات نيستم اينستاگرام مواجه شديد و بسيار ناراحت و سردرگم شده ايد و به دنبال پاسخ سوال چطور تست من ربات نيستم اينستاگرام را انجام دهم؟ هستيد به مکان خوبي مراجعه کرديد. ما در اين قسمت از آموزشمان قصد داريم به روش حل مشکل i’m not a robot اينستاگرام بپردازيم.

رفع ارور من ربات نيستم اينستاگرام

وقتي با تست من ربات نيستم اينستاگرام روبه رو ميشويد، تست من ربات نيستم recaptcha حريم خصوصي اينستاگرام نصفه نمايش داده ميشود وشما قادر به رفع مشکل راستي آزمايي اينستاگرام نيستيد. اما حال سوال اينجاست چه راهي براي حل مشکل نصفه باز شدن من ربات نيستم اينستاگرام وجود دارد ؟ تا آخر اين آموزش همراه ما باشيد تا روش حل مشکل بازشدن صفحه من ربات نيستم اينستاگرام را بياموزيد.

ارور i’m not a robot يعني چه ؟

وقتي درحال فعاليت در اکانت خود هستيد و با ارور من ربات نيستم در اينستاگرام روبه رو ميشويد کلمه 30 روز را در متن اخطار من ربات نيستم اينستاگرام مشاهده ميکنيد و شايد اين سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اينستاگرام يعني چه؟ اين ارور يعني شما فقط 30 روز مهلت داريد که به اينستاگرام ثابت کنيد که ربات نيستيد و اگر طي اين مدت نتوانيد مشکل من ربات نيستم اينستاگرام را حل کنيد پيج شما براي هميشه غيرفعال ميشود. حالا شايد بگوييد که چگونه مشکل i’m not a robot در اينستاگرام را حل کنيم؟

مخاطبان زيادي به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به پيج اينستاگرام خود با خطاي Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب اين يعني چه ؟ يعني : تأييد کنيد که شما هستيد تا به سيستم وارد شويد ما متوجه فعاليت غيرعادي از حساب شما شديم بنابراين شما را از سيستم خارج کرديم. مراحل بعدي را ظرف 30 روز دنبال کنيد تا بتوانيم قبل از غيرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانيم. بهترين راه اين است که براي رفع اين مشکل به يک متخصص اينستاگرام مراجعه کنيد. 

رفع مشکل سن در اينستاگرام

 

اينستاگرام در آذرماه سال 98 اعلام کرد که شرط سني حداقل 13 سال در هنگام ثبت‌نام را به طور سخت‌گيرانه‌تري به اجرا خواهد گذاشت و بر اين اساس وارد کردن تاريخ تولد هنگام ثبت نام را اجباري کرد و هدف از اين موضوع را جلوگيري از ثبت نام افراد زير 13 سال در اين شبکه اجتماعي اعلام کرده است.

براي اينکه فعاليت‌هاي شما به ‌واسطه سن، در اينستاگرام محدود نشود، اول از همه چک کنيد که آيا سن خود را درست وارد کرديد يا نه. براي اين کار طبق روش زير عمل کنيد:

1- وارد پروفايل خود شويد.

2- گزينه Edit profile را انتخاب کنيد.

3- به انتهاي صفحه اسکرول کرده و گزينه Personal Information Setting را انتخاب کنيد.

4- گزينه Birthday را انتخاب کرده و از همانجا تاريخ تولد خود را تغيير دهيد.

بازيابي پيج زير 13 سال اينستاگرام

اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به ميلادي زير 13 سال وارد کنيد،يا در قسمت ويرايش نمايه سن خود را تغيير و به زير 13 سال ببريد، اينستاگرام حساب شما را غير فعال ميکند، و ديگر نميتوانيد وارد اکانت خود شويد،و با خطاي زير روبه رو ميشويد. سن شما براي استفاده از اينستاگرام کافي نيست. You are not old enough to use Instagram

براي رفع مشکل سن در اينستاگرام روش هاي بسياري وجود دارد ولي نکته اي که وجود دارد اين است که در صورتي که درست و به موقع انجام ندهيد ممکن است، حساب شما براي هميشه بسته و حذف شود،پيشنهاد ما اين است که بعد از اينکه اين مشکل براي اکانت شما پيش اومد، به هيچ وجه دستکاري نکنيد، و اين کار را به دست يک متخصص بسپاريد.

 

رفع مشکل Your Account was compromised

 

اگر شما هم در اينستاگرام با خطاي  حساب شما به خطرافتاده است روبه رو شده ايد يا همان اخطار به خطر افتادن حسابتان را دريافت کرده ايد و در حال حاظر به دنبال راهي براي رفع مشکل  Your Account was compromised هستيد بايد بگويم که به جاي خوبي مراجعه کرده ايد ما در آموزش قراره به نحوه رفع مشکل قفل شدن پيج اينستاگرام بپردازيم.تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.قبل از اينکه به سراغ ادامه مقاله برويم به يکي از سوالات پر تکرار يعني Change password در اينستاگرام يعني چه ؟ پاسخ ميدهيم.change pssword در اينستاگرام يعني رمز عبور را تغيير دهيد.

رفع مشکل Your Account was compromised 

-1 وقتي با پيغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شديد. روي change password کليک کنيد.

-2 بعد از اين که روي change password کليک کرديد.با صفحه تازه اي رو به رو ميشويد.

-3سه کادر وجود دارد در کادر اول يعني old password رمز حال حاظر پيج خود را وارد کنيد. old pssword يعني همان رمز قديمي اکانت شما

-4در کادر دوم و سوم يعني کادر هاي new password و new pssword again يک رمز عبور جديد وارد کنيد ( کادر دوم و سوم مشابه باشند ).

-5 و در آخر روي تاييد در پايين صفحه کليک کنيد. اگر تاييد نشد احتمالا رمزي که در کادر دوم و سوم وارد کرديد با هم متفاوت هستند.

خوب به همين راحتي و با استفاده از روش گفته شده ميتوانيد مشکل Your Account was compromised اينستاگرام يا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتي حل کنيد و به فعاليت در اکانت خود ادامه دهيد. فقط توجه کنيد بعد از اين که اين مشکل را رفع کرديد تا 72 ساعت هيچ نوع فعاليتي لايک.کامنت.فالو و آنفالو انجام ندهيد.

 



تاريخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 | 15:36 | نویسنده : mm |

آموزش ادیت و روش کار با اینشات کامل و حرفه ای

 

امروزه گوشی های  همراه به یکی از  ابزارهای خیلی قوی  برای ادیت و تولید محتوا تبدیل شده اند. حتما شما هم در اکثر شبکه های اجتماعی متوجه محتواهای جذاب و با کیفیت شده اید مثل کاور پست ها-لوگوها-لوگوموشن ها-کاور استوری ها-کاور هایلایت ها و …. و حتما این سوال در ذهنتون پیش اومده که این افراد چگونه همچین محتواهای جذاب و با کیفیت تولید کرده اند ؟ یا چگونه این تخصص را به دست آورده اند؟ و یا از چه نرم افزار ها و اپلیکیشن هایی برای تولید این محتواها استفاده کرده اند ؟ شما باید بدانید که ابزار های واقعا حرفه ای و تخصص خودشان  به کمک این افراد آمده تا توانسته اند همچین محتواهای حرفه ای و جذاب تولید کنند.

آموزش اینشات (inshot) صفر تا صد

اما این فکر را نکنید که شما نمیتوانید !!! شما هم میتوانید اپلیکیشن اینشات را روی تلفن خود نصب کرده و با استفادهآموزش کامل اینشاتکه میبینید و ابزار های خود برنامه inshot به ادیت عکس و فیلم ها و تولید محتواهای جذاب و با کیفیت بپردازید. یادگیری اپلیکیشن اینشات میتواند برای شما مقاصد شخصی و  تجاری داشته باشد.این کاملا بستگی به نظر خودتان دارد. موضوعی که این وسط مهم است این است که قابلیت و فوت وفن های گسترده این اپلیکیشن در آموزش ما جمع آوری شده . که شما با تهیه این آموزش میتوانید تمام این فوت وفن ها را یاد بگیرید و بر این برنامه تسلط کامل داشته باشید.

اینشات (inshot) چیست ؟

اینشات یا inshot یک اپلیکیشن موبایل می باشد که قابلیت نصب هم  بر روی گوشی های موبایل آیفون و  هم اندروید را دارد شما و می توانید از این اپلیکیشن (inshot) برای ادیت های حرفه ای فیلم و عکس استفاده کنید. اپلیکیشن اینشات به نظر من رابط کاربری خلاقانه و بسیار دلنشینی داره. و شما به سادگی میتونید نحوه کار با این اپلیکیشن رو یاد بگیرید. برنامه اینشات دو نسخه دارد یکی نسخه معمولی و رایگان و دیگری نسخه پرو برنامه اینشات که پولی هست ( بعد از تهیه آموزش ما نسخه پرو  و کامل را به شما میدهیم ) در نسخه معمولی اینشات شما به اکثر بخش ها دسترسی ندارید اما با داشتن نسخه پرو اپلیکیشن اینشات به تمام قسمت ها و ابزار های این اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. این را به خاطر داشته باشید که چه در حال استفاده تجاری و چه شخصی از برنامه اینشات هستید.نیاز دارید کهنحوه کار با اینشاترا به صورت کامل و جامع بیاموزید. هر کاری و هر نوع ادیتی و هر محتوایی که بخواهید میتوانید با یادگیری کامل این اپلیکیشن  (inshot)  به دست آورید.

آموزش inshot مناسب چه افرادی است؟

اگر شما هم  به ادیت عکس و فیلم و تولید محتوای تصویری علاقه مند هستید و این تصور را در ذهنتان دارید که برای ادیت و تولید محتوا حتما باید سراغ نرم افزار های پیشرفته بروید سخت در اشتباه هستید. چرا ؟؟؟ چون  اپلیکیشن اینشات inshot یکی از بهترین و پرقدرتمند ترین نرم افزار های ادیت فیلم و عکس به حساب می آید. و افراد خیلی زیادی یا شاید بگم همه افراد از این اپلیکیشن برای ادیت عکس و فیلم و تولید محتوا استفاده میکنند . چون که برنامه اینشات تمام نیاز های یک نفر برای ادیت و تولید محتوا را رفع میکند. به ظاهر ساده این برنامه نگاه نکنید بعد از تهیه این آموزش متوجه قابلیت های فراوان اپلیکیشن اینشات خواهید شد.

آموزش اینشات (inshot) صفر تا صد

چرا اینشات (INSHOT) ؟

سوال بعدی که شاید در ذهن شما باشد این است که چرا اینشات ؟در جواب باید بگویم  تفاوتی که اپلیکیشن اینشات با بقیه برنامه هایی که در این حوزه هستند، دارد، این است که ابزارهای موجود در این برنامه بسیار دقیق و کامل هستند و شما با داشتن این برنامه و یادگیری آن دیگر نیاز به هیچ چیز نخواهید داشت. در حالی که همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردم اینشات رابط کاربری ساده ای  دارد.

برخی از قابلیت های برنامه اینشات (inshot) :

کات و برش عکس و ویدیو + ادغام و تقسیم ویدیو + افزودن فیلتر به عکس و ویدیو + گذاشتن افکت روی عکس و ویدیو + افزودن متن و استیکر دلخواه به ویدیو و عکس + ساخت کلاژ یا مجموعه عکس + طراحی کاور پست و استوری + ساخت لوگوموشن_تیزر تبلیغاتی_بنر تبلیغاتی_کاور هایلایت_کارت ویزیت + گذاشت موسیقی روی کلیپ + ساخت تایم لاین حرفه ای + تغییر بکگراند عکس و ویدیو + برعکس کردن ویدیو + تغییر ابعاد عکس و فیلم + کم وزیاد کردن سرعت پخش ویدیو و … هزاران قابلیت دیگه که همه و همه در این آموزش به طور کامل توضیح داده شده اند.

 

آموزش حذف بکگراند عکس در اینشات

برای حذف بکگراند عکس با برنامه اینشات بعد از اینکه عکس مورد نظر رو انتخاب کردید. از نوار پایین صفحه روی آیکون برش کلیک کنید، در مرحله بعد با انتخاب آیکون آدمک پس زمینه عکس شما حذف میشه.

روش حذف بکگراند عکس با اینشات 

اگر بعد از حذف پس زمینه عکس با اینشات ، قسمت هایی اضاف موجود بود یا اینکه یکسری از قسمت های عکس به اشتباه پاک شد با انتخاب گزینه پاک کن در کنار آدمک میتونید اون قسمت ها رو اصلاح کنید. اگر پاک شود رو انتخاب کنید و بعد انگشت رو ببرید روی هر قسمتی پاک میشه و اگر قلمو رو انتخاب کنید با بردن انگشت روی قسمتی که اشتباه پاک شده رو میتونید بازیابی کنید. به همین راحتی و با طی کردن مراحل گفته شده میتوانید به راحتی  بکگراند عکس هاتون  رو با برنامه اینشات حذف کنید .هزارن قابلیت دیگر در اینشات وجود دارد که شما با تهیهدوره حرفه ای اینشاتمیتوانید، آنها را بیاموزید.

بالا بردن کیفیت ویدیو ها با اینشات 

_ برای افزایش کیفیت ویدیو ها در اینشات ابتدا برنامه اینشات را باز کرده و روی آیکون ویدیو کلیک کنید، بعد از اون گزینه اول یعنی جدید رو انتخاب میکنید تا وارد قسمت گالری گوشیتون بشید. ویدیویی که قصد بالا بردن کیفیتش رو دارید ، انتخاب و تیک پایین صفحه رو میزنید.

 بالا بردن کیفیت ویدیو ها با برنامه اینشات

– بعد از اجرای ویدیو خود کافیست از منوی ابزار پایین روی گزینه فیلتر کلیک کنید و بعد گزینه تنظیم کردن رو انتخاب کنید. بعد از اون گزینه های زیادی به شما نشون داده میشه که شما کمی به سمت چپ رفته و روی گزینه تیز کردن کلیک کنید. در آخر برای بالا بردن کیفیت ویدیو در برنامه اینشات کافیست نوار گزینه تیز کردن را به صد در صد ببرید.

 بالا بردن کیفیت ویدیو ها با برنامه اینشات

بعد از این که نوار تیز کردن رو روی صد درصد بردید ، تیک تایید رو بزنید تا تغییراتی که دادید اعمال و ذخیره بشه ، به همین راحتی و با طی کردن مراحل گفته شده میتوانید به راحتی کیفیت ویدیو هاتون رو با برنامه اینشات افزایش بدید.ما درآموزش کامل اینشاتتمام ترفند های کار با اینشات را به شما یاد میدهیم. اما اگر از نسخه رایگان اینشات استفاده کنید ،بعد از بالا بردن کیفیت ویدیو لوگو اینشات به ویدیو شما اضافه میشه که شاید ظاهر ویدیو شما رو خراب کنه، برای این مورد هم کافیه ابزار تغییر آیپی خودتون رو روشن کنید و بعد روی ضربه در کنار آیکون اینشات کلیک کنید. و حذف رایگان رو انتخاب و بعد از دیدن تبلیغ لوگو به صورت خودکار از ویدیو شما پاک میشه و میتونید ویدیو رو بدون لوگو اینشات و با بهترین کیفیت ذخیره کنید.



تاريخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 | 15:35 | نویسنده : mm |

آموزش ادیت با پیکس آرت کامل و رایگان

 

آموزش صفر تا صد پیکسارت (picsart)

 

 

امروزه گوشی های  همراه به یکی از  ابزارهای خیلی قوی  برای ادیت و تولید محتوا تبدیل شده اند. حتما شما هم در اکثر شبکه های اجتماعی متوجه محتواهای جذاب و با کیفیت شده اید مثل کاور پست ها-لوگوها-لوگوموشن ها-کاور استوری ها-کاور هایلایت ها و …. و حتما این سوال در ذهنتون پیش اومده که این افراد چگونه همچین محتواهای جذاب و با کیفیت تولید کرده اند ؟ یا چگونه این تخصص را به دست آورده اند؟ و یا از چه نرم افزار ها و اپلیکیشن هایی برای تولید این محتواها استفاده کرده اند ؟ شما باید بدانید که ابزار های واقعا حرفه ای و تخصص خودشان  به کمک این افراد آمده تا توانسته اند همچین محتواهای حرفه ای و جذاب تولید کنند.

 

آموزش صفر تا صد پیکس آرت (picsart)

اما این فکر را نکنید که شما نمیتوانید !!! شما هم میتوانید اپلیکیشن پیکسارت را روی تلفن خود نصب کرده و با استفاده آموزش کامل پیکس آرت که میبینید و ابزار های خود برنامه picsart به ادیت عکس و فیلم ها و تولید محتواهای جذاب و با کیفیت بپردازید. یادگیری اپلیکیشن پیکس آرت میتواند برای شما مقاصد شخصی و  تجاری داشته باشد.این کاملا بستگی به نظر خودتان دارد. موضوعی که این وسط مهم است این است که قابلیت و فوت وفن های گسترده این اپلیکیشن در آموزش ما جمع آوری شده . که شما با تهیه این آموزش میتوانید تمام این فوت وفن ها را یاد بگیرید و بر این برنامه تسلط کامل داشته باشید.

 

پیکسارت (picsart) چیست ؟

 

 

picsart یا پیکس آرت یک اپلیکیشن موبایل می باشد که قابلیت نصب هم  بر روی گوشی های موبایل آیفون و  هم اندروید را دارد شما و می توانید از این اپلیکیشن (پیکسارت) برای ادیت های حرفه ای فیلم و عکس استفاده کنید. اپلیکیشن پیکس آرت به نظر من رابط کاربری خلاقانه و بسیار دلنشینی داره. و شما به سادگی میتونید نحوه کار با این اپلیکیشن رو یاد بگیرید. برنامه پیکسارت دو نسخه دارد یکی نسخه معمولی و رایگان و دیگری نسخه پرو برنامه پیکس آرت که پولی هست ( بعد از تهیه آموزش ما نسخه پرو  و کامل را به شما میدهیم ) در نسخه معمولی picsart شما به اکثر بخش ها دسترسی ندارید اما با داشتن نسخه پرو اپلیکیشن پیکس ارت به تمام قسمت ها و ابزار های این اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. این را به خاطر داشته باشید که چه در حال استفاده تجاری و چه شخصی از برنامه پیکس ارت هستید.نیاز دارید که طریقه کار با آن را به صورت کامل و جامع بیاموزید. هر کاری و هر نوع ادیتی و هر محتوایی که بخواهید میتوانید با یادگیری کامل اپلیکیشن پیکس آرت به دست آورید.

 

آموزش پیکس آرت (picsart) مناسب چه افرادی است؟

اگر شما هم  به ادیت عکس و فیلم و تولید محتوای تصویری علاقه مند هستید و این تصور را در ذهنتان دارید که برای ادیت و تولید محتوا حتما باید سراغ نرم افزار های پیشرفته بروید سخت در اشتباه هستید. چرا ؟؟؟ چون  اپلیکیشن پیکسارت  یکی از بهترین و پرقدرتمند ترین نرم افزار های ادیت فیلم و عکس به حساب می آید. و افراد خیلی زیادی یا شاید بگم همه افراد از این اپلیکیشن برای ادیت عکس و فیلم و تولید محتوا استفاده میکنند . چون که برنامه picsart تمام نیاز های یک نفر برای ادیت و تولید محتوا را رفع میکند. به ظاهر ساده این برنامه نگاه نکنید بعد از تهیه دوره آموزش پیکس آرت متوجه قابلیت های فراوان اپلیکیشن پیکسارت خواهید شد.

 

چرا باید از پیکسارت (picsart) استفاده کنیم ؟

 

سوال بعدی که شاید در ذهن شما باشد این است که چرا پیکسارت ؟در جواب باید بگویم  تفاوتی که اپلیکیشن picsart با بقیه برنامه هایی که در این حوزه هستند، دارد، این است که ابزارهای موجود در این برنامه بسیار دقیق و کامل هستند و شما با داشتن این برنامه و یادگیری آن دیگر نیاز به هیچ چیز نخواهید داشت. در حالی که همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردم اپ پیکسارت رابط کاربری ساده ای  دارد. اگر شما هم  به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای ویرایش حرفه ای تصاویر خود هستید، برنامه PicsArt (پیکس آرت) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

برخی از قابلیت های برنامه پیکسارت (picsart) : 

طراحی، کلاژ و رنگ پس‌زمینه + اعمال افکت، ویرایش و روتوش + ترکیب کردن عکس ها + برش و کلاژ عکس + وجود استیکرهای متنوع+وجود افکت های گوناگون برای ویرایش عکس + تغییر اندازه Resize تصاویر + حذف بک گراند عکس + برش عکس ها به صورت اشکال هندسی + کشیدن نقاشی با پیکس آرت + ایجاد زاویه در تصاویر + همانند سازی یا همان کلون عکس ها + افزودن متن به تصاویر + تغییر پس زمینه ی عکس +  ویرایش تصاویر و ایجاد افکت های گوناگون + قرار دادن استیکر بر روی تصاویر + محو کردن قسمت های گوناگون تصاویر +  حذف پس‌زمینه سبز + ساخت کلاژ یا مجموعه عکس + طراحی کاور پست واستوری + تغییر رنگ های مختلف عکس با ابزار منحنی + خلق اسلاید شو +  حذف عناصر تصاویر و اشیا ناخواسته و … هزاران قابلیت دیگه که همه و همه در این آموزش به طور کامل توضیح داده شده اند.

 

آموزش کدر کردن پس زمینه عکس با پیکس آرت 

یکی از روش های ادیت با پیکس آرت تار کردن پس زمینه عکس ها است. برای تار کردن پس زمینه عکس با پیکس آرت ، ابتدا طبق مراحل در تصویر زیر عکسمون رو انتخاب میکنیم تا شروع به کدر کردن بکگراند عکس با پیکس آرت کنیم.

کدر کردن پس زمینه عکس با پیکس آرت 

برای تار کردن پس زمینه عکس در پیکس آرت کافیه از نوار ابزار پایین روی گزینه فیلتر ها کلیک کنید.

تار کردن پس زمینه عکس با پیکس آرت

بعد از وارد شدن به قسمت فیلتر ها ، روی گزینه کدری کلیک میکنید و بعد از بین سه گزینه ی کدری ، زوم کانونی و کدری دایره ای ، کدری رو انتخاب میکنید و بعد روی علامت پاک کن در بالای تصویر کلیک میکنید تا نوار ابزار بهتون نشون داده بشه. حالا کافیه آیکون آدمک رو انتخاب و بعد روی گزینه آخر یعنی Background کلیک کنید، تا بک گراند عکس شما تار بشه.

تار کردن پس زمینه عکس با پیکس آرت

 

حالا کافیه روی تیک بالای صفحه کلیک کنید تا تغییرات اعمال بشن و عکسی که پس زمینه ش رو کدر کردید رو در گالریتون ذخیره کنید.

نحوه  کدر کردن پس زمینه عکس با پیکس آرت

به همین راحتی و با طی کردن مراحل گفته شده میتوانید به راحتی  بکگراند عکس هاتون  رو با برنامه اینشات تار کنید، تا زیبایی عکس های شما چندین برابر بشه.



تاريخ : یک شنبه 13 شهريور 1401 | 15:34 | نویسنده : mm |

لوله و پروفیل مبلی اصفهان، بی نقص ترین مقطع برای تولید

پروفیل مبلی یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع مقاطع فولادی است که همیشه به نقاط قوت آن پرداخته شده و کمتر به ایراد و اشکالات احتمالی در مورد این مقطع توجه شده است. گرچه خوب یا بد بودن خواص یک محصول کاملا بستگی به کاربرد آن دارد. گاهی انعطاف پذیر بودن نقطه ضعف است و گاهی نقطه ی قوت. در ادامه اما با توجه به کاربرد های متداول لوله و پروفیل مبلی به بررسی خواص و ویژگی های مثبت و منفی این مقاطع خواهیم پرداخت. 

 

ویژگی های مثبت لوله و پروفیل مبلی: 

1.مناسب برای انجام انواع فرآیند ها:

لوله و پروفیل مبلی به دلیل آن که ماده اولیه ای برای تولید هستند و خود به شکل خام کاربرد ویژه ای ندارند با اشکال ساده تولید می شوند تا مصرف کننده با فرآیندهایی چون خم و کشش شکل مورد نظر خود را در آن ها ایجاد کند. مقاطع باید منعطف باشند تا حین انجام فرآِیند دچار مشکل نشوند. در ناحیه خم دیواره داخلی پروفیل ولوله مبلی اصفهان فشرده در مقابل، بخش خارجی کشیده می شود. اگر ورق منعطف نباشد پاره و یا شکسته میشود. یا در مورد کشش اگر ورق کیفیت مطلوبی نداشته باشد با کمترین نیرو دچار پارگی می شود. ورق روغنی به عنوان ماده اولیه تولید مقاطع سبک به قدری نرم و انعطاف پذیر است که مقطع، این فرآیند ها را با بروز کمترین ایراد و اشکال می تواند پشت سر بگذارد.  

2.دارای ابعاد درست و دقیق:

دقت ابعاد از دو جهت مورد بررسی قرار می گیرد. اول طول و عرض پروفیل یا قطر لوله و دوم ضخامت مقطع و یکسان بودن این ضخامت در تمام طول لوله و پروفیل. کم و زیاد شدن کنترل نشده ی این ابعاد علاوه بر این که با افزایش و کاهش وزن بر قیمت پروفیل مبلی و مقاومت آن اثر می گذارد، حین تولید هم، صنعتگر را دچار مشکل می کند چرا که عموما قطعات ساخته شده از این مقاطع باید به درستی در قطعات دیگر چفت بشوند تا محصول نهایی با کیفیت مطلوب تولید بشود. 

3.دارای سطح با کیفیت و مناسب برای آبکاری:

منظور از کیفیت سطح لوله و پروفیل کیفیت ورق مصرفی برای تولید آنها و کیفیت درز جوش است. زمانی مقطع برای آبکاری مناسب است که سطح آن نه به قدری زبر باشد که آبکاری ناصاف بشود و نه به قدری نرم که به صورت ورقی از روی سطح آن بلند شود. سطح لوله و پروفیل سبک یا به عبارت بهتر سطح ورق روغنی زبری کاملا مطلوبی دارد. اما در مورد کیفیت درز جوش، با جوشکاری درز لوله و پروفیل زائده هایی در این ناحیه ایجاد می شود که اگر برداشته نشود به شدت کیفیت سطح مقطع را پایین می آورد و در نتیجه از کیفیت مقطع برای انجام آبکاری هم می کاهد. 

4.سبک وزن با قیمت مناسب

همان طور که پیشتر هم توضیح دادیم قیمت پروفیل سبک اصفهان و تمامی انواع مقاطع فولادی در تمامی کارخانه ها بر اساس وزن اعلام می شود. لوله و پروفیل سبک به دلیل آن که ورق نازکی دارند امکان تولید آن ها در ابعاد و اندازه های بزرگ هم وجود ندارد این دو عامل در کنار هم باعث شده این مقاطع به نسبت سایر نمومه ها وزن کمی داشته باشند و به همین خاطر است که در صعت با نام لوله و پروفیل سبک شناخته می شوند. همین وزن کمتر باعث می شود صنعتگر هنگام خرید هزینه ی کمتری هم پرداخت کند.

 

ویژگی های منفی لوله و پروفیل مبلی: 

1.به سرعت زنگ می زند: 

آهن موجود در آلیاژ فولاد در معرض هوا به سرعت با اکسیژن واکنش میدهد و ماده ای قرمز یا قهوه ای رنگ به نام زنگ آهن تولید می کند که مقاومت بسیار کمی دارد. این فرآیند به تدریج باعث خوردگی و از بین رفتن مقطع می شود. این یکی از بزرگترین نقاط ضعف لوله و پروفیل های فولادی است که البته با آبکاری تا حد زیادی قابل کنترل است. 

2.حین جابجایی احتمال خرابی آن وجود دارد: 

با کم شدن ضخامت ورق از مقاومت آن در برابر فشار و ضربه هم کاسته می شود به همین خاطر حین جابجایی و انتقال مقاطع وقتی فشار وزن کل بندل به مقاطعی که زیرتر قرار گرفته اند وارد می شود به آن ها آسیب وارد می کند. انرژی و دقت بیشتری که صرف جابجایی و نگه داری با دقت آن ها می شود در نهایت باعث می شود قیمت این مقاطع کمی بیشتر از نمونه های ضخیم تر باشد. 

https://sabaprofile.com/

 

 



تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 | 17:53 | نویسنده : mm |

خرید تجهیزات فیزیوتراپی و نکاتی که باید در مورد آن بدانید

خرید تجهیزات فیزیوتراپی یکی از الزامات مهم در انواع کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مصارف خانگی است که به شدت برای درمان بیماران مخصوصا افرادی که بر اثر عوامل مختلفی دچار اختلالات حرکتی شده‌اند، نیاز است. اما تهیه و خرید آن نیاز به دقت بسیار بالایی دارد تا بتوان بهترین وسایل و تجهیزات فیزیوتراپی را برای درمان بیماران خریداری کرد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم نکاتی را بیان کنیم که قبل از خرید این تجهیزات باید به آن حتما دقت کنید تا با اطمینان تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه و از آن استفاده کنید. هر چقدر این دستگاه‌ها از کیفیت بهتری برخوردار باشند، نه تنها طول عمر بیشتری خواهند داشت، بلکه در روند بهبود سریع بیمار هم نقش مهمی را ایفا می‌کنند. 

چرا باید وسایل فیزیوتراپی بخریم؟

افراد به دلایل مختلفی دچار آسیب‌هایی در اندام‌های حرکتی خود می‌شوند و همین کافی است که اهمیت خرید تجهیزات فیزیوتراپی را برای شما اثبات کند. تصادف و سکته مغزی از جمله دلایلی هستند که در ایجاد تداخل در اندام‌های حرکتی افراد نقش مهمی دارند. در واقع بیماران می‌توانند با مراجعه به درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی از این وسایل برای بهبود بیماری خود استفاده کنند. اما مشکلی که هست این است که گاهی هزینه‌های درمانی فیزیوتراپی بسیار بالا است و شاید افراد تا چند جلسه بیشتر نتوانند درمان خود را با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ادامه دهند. با این حال یکی از بهترین راه‌حل‌هایی که وجود دارد این است که بتوانید با تهیه تجهیزات فیزیوتراپی خانگی نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بلکه روند بهبود خود را تسریع دهید.

5 نکته مهم در خرید تجهیزات فیزیوتراپی

به صورت کلی برای خرید هر نوع تجهیزات و وسایلی نکاتی است که اگر آن را بدانید، می‌توانید با خیال راحت بهترین وسایل را تهیه و از آن استفاده کنید. تجهیزات فیزیوتراپی هم از این قاعده استثنا نیستند. در ادامه این بخش ما 5 نکته‌ای را برای شما بیان می‌کنیم که اگر به آن‌ها توجه کنید، می‌توانید بهترین وسایل فیزیوتراپی را با بهترین کیفیت و قیمت از فروشندگانی معتبر تهیه کنید. 

 

  1. گارانتی دستگاه: شاید بهتر باشد توجه به خدمات پس از فروش در حین خرید دستگاه فیزیوتراپی برای شما در اولویت باشد. اگر تمامی پارامترها قبل از خرید تجهیزات فیزیوتراپی درست باشد، توجه به گارانتی و ضمانت نامه آن خیال شما را صد در صد راحت می‌کند که در صورت احتمال حتی یک در صد خرابی باز هم برای شما مشکلی پیش نمی‌آید. پس حتما قبل از خرید وسایل فیزیوتراپی حتما به دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش آن نهایت دقت را کنید.

 

  1. قدرت دستگاه: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید به آن حتما توجه کنید، توجه به توانایی و قدرت دستگاه در کارهای درمانی است. توجه کنید قدرت و توانایی دستگاه باید کاملا متناسب با نیاز شما باشد. نه آن‌قدر قوی باشد که خدایی نکرده آسیب بیشتری به اندام‌های حرکتی شما وارد کند و نه آن‌قدر ضعیف باشد که هیچ فایده‌ای برای درمان شما نداشته باشد.

 

  1. عمر مفید دستگاه: از آنجایی که هزینه خرید دستگاه‌های فیزیوتراپی کمی سنگین است. بنابراین معمولا افراد به دنبال خرید تجهیزاتی هستند که عمر بیشتری داشته باشند. بنابراین توجه به عمر دستگاه و کارآیی آن در بلند مدت یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که باید قبل از خرید این تجهیزات درمانی حتما به آن توجه کنید.

 

  1. قابلیت حمل آسان: تجهیزات فیزیوتراپی باید قابلیت حمل آسان داشته باشند که در صورت لزوم بتوان به راحتی آن‌ها را جا به جا کرد. مخصوصا اگر برای مصارف خانگی استفاده می‌شوند. حمل آسان نه تنها کار را برای شما آسان‌تر می‌کند، بلکه در افزایش طول عمر دستگاه نیز به شدت مفید است.

 

  1. خرید از فروشندگان معتبر: به نظر ما آخرین نکته‌ای که باید به آن قبل از خرید انواع وسایل فیزیوتراپی توجه کنید، خرید از فروشندگانی معتبر است که سالیان سال است در این حوزه فعالیت می‌کنند. این دسته از تولیدکنندگان و فروشندگان نه تنها آشنایی کافی با انواع تجهیزات فیزیوتراپی دارند و می‌توانند مشاوره مناسبی قبل از خرید به شما دهند، بلکه خرید مشتری به شدت برایشان مهم است که ناراضی از فروشگاه آن‌ها نرود. اما چگونه می‌توان فروشندگان معتبر را در این زمینه پیدا کرد؟ جویشگر به عنوان بانک اطلاعات صنایع و مشاغل لیستی از بهترین و معتبرترین فروشندگان را به شما معرفی می‌کند که شما می‌توانید کاملا تضمین شده وسایل مورد نیاز خود را از آن‌ها تهیه کنید. کافی است برای ثبت سفارشات خود با فروشندگانی که در نظر دارید، تماس بگیرید.

 

لیست بهترین و مهم‌ترین وسایل توانبخشی 

تجهیزات و وسایل فیزیوتراپی که با نام وسایل توانبخشی هم شناخته می‌شوند، نه تنها در کارهای درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه در بسیاری از باشگاه‌ها و ورزش‌های حرفه‌ای نیز مورد نیاز است. این نکته را گفتیم، چون در ادامه نام برخی از این وسایل را می‌بینید که در ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها دیده‌اید و شاید تاکنون به این فکر نکرده‌اید که همین وسایل نیز به عنوان تجهیزات فیزیوتراپی شناخته می‌شوند. 

  1. تردمیل

  2. توپ ورزشی

  3. دورچه ورزشی

  4. دستگاه استیمولاتور

  5. دستگاه شاک ویو

  6. دستگاه اولتراسوند

خرید بهترین وسایل فیزیوتراپی 

اگر به دنبال خرید بهترین وسایل فیزیوتراپی برای روند درمانی خود هستید و یا می‌خواهید آن را برای کلینیک‌های درمانی خریداری کنید، شاید آگاهی از قیمت آن بیش از هر چیزی برایتان مهم باشد. قیمت تجهیزات فیزیوتراپی تا حد زیادی به مدل، برند و کیفیت آن بستگی دارد. فروشگاه‌های بسیاری در کشور وجود دارند که حالا چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی تجهیزات خود را با بهترین قیمت و کیفیت به همراه خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. بهتر است در درجه اول برای آنکه خرید مطمئنی داشته باشید، بهترین تامین کنندگان را پیدا کنید و سپس با استفاده از نظر و مشاوره کارشناسان آن متناسب با نیاز خود بهترین نوع دستگاه را برای روند درمانی خود تهیه کنید.

کلام پایانی 

در این نوشته سعی کردیم به صورت مفصل در مورد خرید تجهیزات فیزیوتراپی و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید، صحبت کنیم. به عنوان کلام پایانی لازم میدانیم که این نکته را باز هم به شما یادآوری کنیم که از آنجایی که این دستگاه‌ها با جان و سلامتی افراد سروکار دارد، اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد که معمولا در دستگاه‌های ارزان قیمت شایع است، نه تنها موجب بهبود بیماران نمی‌شود بلکه ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به دلیل فشاری که به بدن بیمار وارد می‌کند، بر جای بگذارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان به خاطر قیمت تجهیزات به این مهمی را بی کیفیت نخرید. اگر فروشندگان و تامین کنندگان معتبری را پیدا کنید، تمامی این تجهیزات را می‌توانید با بهترین و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

 



تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 | 17:44 | نویسنده : mm |

وسایل مورد نیاز نوزاد؛ از بیمارستان تا 40 روزگی

C:\Users\zahra\Desktop\وسایل-مورد-نیاز-نوزاد-از-بیمارستان-تا-40-روزگی.jpg

انتخاب و خرید وسایل مورد نیاز نوزاد، همیشه خدا از دغدغه مادران باردار است و هر چقدر که به تاریخ زایمان نزدیک می‌شوند، اضطراب این موضوع بیشتر و بیشتر می‌شود. مادران و مادربزرگ‌ها، مدام از دوست و آشنا و در و همسایه و متخصص و مجرب سوال می‌کنند که برای خرید سیسمونی نوزاد، دقیقا باید کدام وسایل را تهیه کرد؟ اصلا از هر کدام چندتا باید خرید؟ یا از همه مهم‌تر، ساک بیمارستان نوزاد را چطور باید آماده کرد و چه وسایلی را باید داخلش گذاشت؟

از قضا، این افراد بسیار هم حق دارند و من هم جای آن‌ها بودم، استرس کل وجودم را می‌گرفت و نگرانی بر من غلبه می‌کرد. حل این مشکل اما، اصلا سخت نیست و تنها با یک سرچ ساده در اینترنت، می‌توان پاسخ‌های بسیاری را برای این مشکل پیدا کرد. یکیش خود ما! امروز در این گفتار کوتاه، در کنار هم، می‌خواهیم بررسی کنیم که وسایل ضروری نوزاد چیست؟ از بدو تولد و در همان بیمارستان، نوزاد به چه چیزی نیاز دارد و لوازم مورد نیاز نوزاد تا 40 روزگی کدام است؟

با ما همراه باشید، تا یک به یک این دغدغه‌ها را برایتان رفع کنیم و یک لیست وسایل مورد نیاز نوزاد به شکل جامع و کامل، در اختیارتان قرار دهیم…

نوشته های مشابه

وسایل مورد نیاز نوزاد

بستن ساک بیمارستانی نوزاد

ساک بیمارستان نوزاد و گرد آوردن وسایل مورد نیاز او برای اولین ساعات تولد، شاید لذت‌بخش‌ترین و البته پرچالش‌ترین قسمت ماجرای خرید سیسمونی باشد. همانطور که در مقدمه هم گفتیم، این مورد، موجب نگرانی بسیاری از مادران است و خیلی‌ها همیشه کنجکاوند که بدانند برای روز زایمان و در بیمارستان، چه وسایلی را باید همراه خودشان ببرند و لوازم ضروری نوزاد برای این روز کدامند.

ساک بیمارستانی نوزاد

فهرست زیر، مجموعه‌ای از وسایل مورد نیاز برای نوزاد در روز اول تولد است:

  • ست لباس بیمارستانی + یک دست اضافی

  • پوشک مخصوص بدو تولد و دستمال مرطوب

  • دستمال مخصوص خشک کردن

  • شیشه شیر یا قنداغ خوری

  • پتو دورپیچ و ملافه

  • کریر یا ساک حمل نوزاد

البته بد نیست این راه هم بدانید که مادر هم بعد از زایمان و در بیمارستان، بدون شک به چند وسیله ضروری احتیاج خواهد داشت؛

وسایل مورد نیاز مادر بعد از زایمان نیز به شرح زیر است:

  • شورت یکبار مصرف

  • سینه‌بند مخصوص شیردهی

  • لیاس و دمپایی راحتی + یک دست اضافه

  • وسایل بهداشتی و زیبایی

  • نوار بهداشتی

  • اسپری و لوازم مخصوص ضدعفونی

  • شیر دوش

و در آخر، مدارک لازم برای تولد نوزاد در بیمارستان را نیز، به هیچ وجه نباید از قلم انداخت:

  • شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر

  • برگه پذیرش بیمارستان

  • دفترچه بیمه

  • کارت بارداری

  • اولین و آخرین سونوگرافی

  • نتایج آزمایش‌های انجام شده

“انتخاب لباس بیمارستانی نوزاد، ممکن است اندکی چالش برانگیز باشد. بعضی از بیمارستان‌ها، خودشان لباس بیمارستانی مخصوص دارند، اما اگر لازم شد که شما خودتان لباس بیمارستانی تهیه کنید، توصیه می‌شود که به سراغ بهترین جنس‌ها نروید؛ زیرا که اکثر مادران دیگر هیچوقت لباس بیمارستانی را به تن فرزند خود نمی‌پوشانند.”

https://www.proomag.com/wp-content/uploads/2022/01/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF.jpg

لوازم ضروری نوزاد تا 40 روزگی 

رسیدیم سر اصل مطلب! در این قسمت، می‌خواهیم وسایل لازم برای نوزاد را تا 40 روزگی، یا به عبارت دیگر لوازم لازم برای 6 هفته ابتدایی بعد از تولد را بررسی کنیم. معمولا وسایل ذکر شده در این قسمت، قبل از زایمان مادر و به عنوان سیسمونی خریداری می‌شوند، اما خب خرید هر یک از آن‌ها در صورت نیاز، بعد از تولد نیز ممکن است و هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. گفتنی است که وسایل مورد نیاز نوزاد پسر و دختر در این مرحله، هیچ فرقی نمی‌کند و تنها دقت به رنگ البسه ممکن است مورد توجه قرار بگیرد.

از جمله وسایل ضروری نوزاد پسر و دختر را تا 40 روزگی، می‌توان در دسته‌بندی‌ها زیر، تقیسم نمود:

لوازم مخصوص خواب 

اولین بخش برای خرید وسایل لازم نوزاد، خرید کالای خواب اوست و از قضا، بسیار هم مهم است. در این مورد، سعی کنید به سراغ بهترین جنس‌ها و اعلاترین پارچه‌ها و متریال بروید، زیرا که نوزاد بعد از تولد، بیشر ساعات خود را خواب است؛ اگر کالای خواب او گرم و نرم و لطیف و مناسب نباشد و یا نوزاد به به آن حساسیت داشته باشد، می‌تواند حسابی تولید زحمت کند و باعث ناراحتی نوزاد شود.

کالای خواب، از وسایل اولیه نوزاد است و شامل موارد زیر است:

  • تشک و بالش و ملحفه (سرویس سه تکه) دم دستی و مسافرتی

  • قنداق فرنگی و قنداق چسبی

  • پتو تابستانی و زمستانی + پتو کلاهدار

“در سال‌های اخیر، رسم استفاده از قنداق، درست مثل قدیم‌ها، دوباره باب شده است. در این میان، خرید و استفاده از قنداق چسبی نوزاد نیز جایگاهی ویژه پیدا کرده است. قنداق، نه تنها کیفیت خواب نوزاد را بهبود می‌بخشد، بلکه بلند کردن و بغل کردن او را نیز ساده‌تر می‌کند.”

پوشاک و البسه نوزاد 

پوشاک و البسه نیز از جمله لوازم اولیه نوزاد است و  اتفاقا، یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید سیسمونی نیز به حساب می‌آید. خرید پوشاک و البسه مناسب و شیک، نشان از سلیقه مادر دارد. پوشاک و لباس از مهم‌ترین وسایل لازم برای نوزاد پسر و دختر است؛ شاید به جز رنگ، نتوان تفاوت دیگری در این مورد قائل شد. از جمله البسه لازم برای  نوزاد تا 40 روزگی، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ست بیمارستانی

  • لباس زیردکمه برای بدو تولد تا 3 ماهگی (حداقل 3 دست)

  • لباس سرهمی برای بدو تولد تا 3 ماهگی (حداقل 3 دست)

  • چند دست ست مخصوص خانه و میهمانی

  • کلاه و دستکش و جوراب

  • ست تابستانه و زمستانه

“از مهم‌ترین مسائل مربوط به سیسمونی، خرید لباس نوزاد است. صرفا شیک بودن لباس ملاک نیست و لباس نوزاد، علاوه بر زیبایی، باید از بهترین متریال نیز تهیه شده باشد که در طولانی مدت، به پوست حساس نوزاد، آسیب وارد نکند.”برای خرید لباس نوزادتان می توانید روی لینک بالا کلیک کنید و به فروشگاه اینترنتی سیسمونی و لوازم نوزاد کارینوکیدز (carinokids.com) مراجعه کنید.

لوازم بهداشتی و مخصوص حمام 

از دیگر وسایل های نوزاد که باید قبل از تولد خریداری شوند، لوازم بهداشتی و لوازم مخصوص حمام هستند. در این مورد همیشه بر سر علما بحث است! عده‌ای می‌گویند که فقط باید از برندهای خارجی خرید کرد و دیگری نیز اعتقاد دارند که برندهای ایرانی از کیفیت کافی، برخوردار هستند. اما خب تجربه ثابت کرده که در آخر، اکثر والدین فقط برای سیسمونی برندهای خارجی تهیه می‌کنند و برای دفعات بعدی، برندهای ایرانی را ترجیح می‌دهند!

از جمله وسایل برای نوزاد که در حمام  و بعد از آن به کار می‌آیند، می‌توان این موارد را نام برد:

  • لیف یا اسفنج حمام

  • وان حمام و طاس مخصوص نوزاد

  • شامپوی مخصوص بدن، یا صابون مخصوص بدن

  • شامپوی مخصوص سر

  • حوله و دستمال خشک کن

  • لوسیون‌های نرم کننده و آب رسان

  • پوآر بینی، برای تمیز کردن بینی بعد از حمام

لوازم مخصوص شیردهی و تعویض

لوازم مخصوص تعویض پوشک و یا شیردهی نیز، از دیگر وسایل ضروری برای نوزاد هستند که باید قبل از تولد نوزاد، تهیه و حاضر شوند. شاید بتوان گفت، این دسته از لوازم از جمله مهم‌تری لوازم نوزاد هستند و باید به صورت کامل تهیه شوند؛ زیرا که استفاده و کاربردشان بسیار زیاد است.

از جمله وسایل نیاز نوزاد برای تعویض پوشک، باید این موارد را معرفی کرد:

  • پوشک، به مقدار فراوان!

  • دستمال مرطوب برای مواقعی که به آب دستری ندارید

  • پارچه خشک کن برای بعد از شستشو

  • زیرانداز تعویض و کیف پوشک

  • کرم سوختگی پای نوزاد

از جمله لوازم مخصوص شیردهی به نوزاد نیز، می‌توان این موارد را نام برد:

  • لباس زیر شیردهی، مخصوص مادر

  • پد سینه

  • شیردوش

  • پارچه مخصوص آروغ گرفتن

  • پیشبند مخصوص شیردهی

  • شیشه شیر، شیشه شور، فلاسک

خرید لوازم مورد نیاز نوزاد؛ از کجا؟ 

دغدغه انتخاب وسایل یک طرف؛ دغدغه اینکه اصلا این همه وسیله را از کجا بخریم هم یک طرف! اصلا فرزندآوری تماما دغدغه است؛ اما چه دغدغه شیرینی است! 

ما در این مقاله کوتاه امروز، برایتان از لوازم ضروری نوزاد حرف زدیم و تمام وسایل مورد نیاز برای نوزاد تازه متولد شده را یک به یک برایتان نام بردیم. اما سوالی که اکنون پیش می‌آید، این است که اصلا این وسایل را از کجا می‌توان با کمترین دردسر تهیه نمود؟

https://www.proomag.com/wp-content/uploads/2022/01/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF.jpg

پیشنهاد ما برای شما، خرید آنلاین است. از قضا یک وبسایت بسیار خوب هم سراغ داریم!

فروشگاه آنلاین سیسمونی، «کارینو کیدز» در خدمت شماست! این فروشگاه آنلاین، از پرسابقه‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین سیسمونی است، که با تنوع فراوان محصولاتش، می‌تواند بهترین انتخاب‌ها را برای خرید سیسمونی، در اختیار شما بگذارد. 

 

و از همه مهم‌تر، در مقایسه با کیفیتی که ارائه می‌دهد، قیمتی دارد بس منصفانه! اگر نزدیک زایمان خود هستید و هنوز کاسه چه کنم چه کنم به دست دارید؛ همین امروز سری به وبسایت کارینو کیدز بزنید، کل سیسمونی و لوازم ضروری نوزاد را یکجا تهیه کنید و یکجا هم دم در منزل، تحویل بگیرید!

وسایل مورد نیاز نوزاد





تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 | 16:18 | نویسنده : mm |

چطور باد سرد و گرم کولر گازی را تنظیم کنیم؟

تنظیم دمای کولر گازی با استفاده از ریموت کنترل انجام می‌شود و کارکرد این وسیله غالبا در همه مدل‌های کولر گازی مشابه هم خواهد بود. برخی افراد ممکن است در تنظیم باد سرد کولر گازی در تابستان و تنظیم باد گرم کولر گازی در زمستان با مشکل روبرو شوند یا با نحوه کار ریموت کولر گازی آشنایی نداشته باشند.

کولرهای گازی با دارا بودن عملکرد سرمایشی و گرمایشی به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. کولرهای گازی دارای ظرفیت های مختلفی هستند و مصرف کنندگان می‌توانند با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید کولر گازی نمایند.

آموزش تنطیمات باد سرد و باد گرم کولر گازی و نحوه کار با ریموت کنترل در ادامه ارائه شده است.

تنظیم باد سرد کولر گلزی در تابستان و باد گرم در زمستان

کولر گازی از جمله وسایلی است که در فصل تابستان از وضعیت سرمایش آن و در فصل زمستان از وضعیت گرمایش آن استفاده می‌شود. برای تشخیص حالت گرمایش، کافیست برچسب فنی یا دفترچه راهنمای کولر گازی را بررسی کنید.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تنظیم باد کولر گازی در حالت گرمایش یا سرمایش چگونه است؟ آیا نیاز به تنظیمات خاصی دارد یا با استفاده از ریموت کنترل قابل انجام است؟

در کولر گازی‌های اینورتر، با استفاده از ریموت کنترل می‌توانید به راحتی باد کولر گازی را تنظیم کنید. برای تنظیم باد سرد کولر گازی پس از انتخاب گزینه Mood می‌بایست دکمه Cool و برای تنظیم باد گرم دستگاه در زمستان، دکمه Heat را انتخاب کنید.

در غیراینصورت باید از تکنسین متخصص کمک بگیرید تا باد کولر گازی شما را تنظیم نماید.

نحوه استفاده از کنترل کولر گازی

کارکرد کنترل در اکثر مد‌ل‌های کولر گازی به هم شبیه است و عملکرد یکسانی دارد. با تنظیم صحیح دمای کولر گازی در فصل تابستان و زمستان، علاوه بر فشار کمتر به کمپرسور، باعث افزایش طول عمر دستگاه و کاهش مصرف برق خواهید شد.

در صورتی که ریموت کنترل شما عملکرد درستی ندارد یا به خوبی کار نمی‌کند، ابتدا باتری‌های آن را تعویض کنید. چنانچه مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین تعمیر کولر گازی (نصب-سرویس-تعمیر-کولر-گازی/karabama.com) کمک بگیرید.

 نحوه استفاده از کنترل کولر گازی و کارکرد هریک از دکمه‌های اسپلیت:

  • دکمه START/STOP کولر گازی:

برای روشن و خاموش کردن دستگاه از دکمه روشن / خاموش یا START/STOP استفاده می‌شود.

  • دکمه Mode کولر گازی

با انتخاب دکمه Mode می‌توانید نوع عملکرد کولر گازی را انتخاب کنید:

  1. Fan: با انتخاب کلید فن، سرعت باد خروجی را کم، متوسط و زیاد کنید.

  2. Cool: دکمه Cool که به شکل دانه برف است و وظیفه تولید سرما دارد.

  3. Heat: این کلید به شکل خورشید است و باعث تولید گرما خواهد شد.

  4. Auto: با انتخاب این کلید، کولر گازی در حالت اتوماتیک قرار می‌گیرد. اگر برای مدت طولانی در اتاق حضور ندارید، می‌توانید این حالت را فعال کنید. با فعال کردن حالت Auto کولر گازی، دمای محیط را تنظیم می‌کند.

  5. Dry: این دکمه به شکل قطره آب است و رطوبت هوا را کاهش می‌دهد.

  • دکمه Temp کولر گازی

کاربرد دکمه Temp، تنظیم درجه حرارت اتاق (کم و زیاد کردن درجه هوا) است.

  • دکمه Fan Speed کولر گازی

با فشردن این دکمه می‌توانید نوع سرعت فن کولر را که دارای چهار حالت کم، متوسط، زیاد و اتوماتیک است، تغییر دهید.

  • دکمه Turbo کولر گازی

با فعال کردن این گزینه، کولر گازی با حداکثر توان خود کار می‌کند.

  • دکمه Swing کولر گازی

کاربرد دکمه Swing بالا و پایین شدن پره‌های کولر گازی و تعیین جهت باد است. در واقع این کلید جریان هوا را به طور متوالی به طرف بالا و پایین هدایت می‌کند.

نکته: در حالت سرمایش باید پره‌های هدایت کننده هوا را به سمت بالا و در حالت گرمایش پره‌ها را به سمت پایین تنظیم کنید.

  • دکمه Timer کولر گازی

برای روشن یا خاموش کردن خودگار کولر گازی در زمان مشخص، از این دکمه استفاده کنید.

  • دکمه Sleep / Time up کولر گازی

برای خاموش کردن خودکار کولر گازی، از دکمه Sleep / Time up استفاده کنید.

  • دکمه Reset کولر گازی

در صورت بهم ریختن تنظیمات کولر گازی می‌توانید از این دکمه استفاده و دستگاه را  مجدد راه‌اندازی کنید.

  • دکمه Clock کولر گازی

دکمه Clock برای تنظیم ساعت کولر گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • دکمه Room Temperature Checking کولر گازی

برای آگاهی از دمای فعلی اتاق، از این کلید استفاده شده و عملکردی مشابه دماسنج دارد.

  • دکمه Eco کولر گازی

کلید Eco معمولا در ریموت کنترل‌های جدید وجود دارد. با فشردن آن، حالت بهینه (صرفه جویی) فعال می‌شود که در کاهش مصرف انرژی موثر خواهد بود.

  • دکمه Plasma کولر گازی

برای فعال سازی فیلتر پلاسما که برای تصفیه هوا کاربرد دارد، از این دکمه استفاده می‌شود.

نحوه تنظیم باد سرد کولر گازی در تابستان

دکمه Mood یکی از اصلی‌ترین کلیدهای ریموت کولر گازی است که با فشردن آن می‌توانید حالت دستگاه را تغییر دهید. پس از انتخاب این دکمه، با توجه به نوع کولر گازی، 4 حالت روی پنل داخلی نمایش داده می‌شود.

با فعال کردن گزینه Cool که به شکل دانه برف است، حالت سرمایش کولر گازی فعال می‌شود.

نحوه تنظیم باد گرم کولر گازی در زمستان

تنظیم باد گرم کولر گازی در زمستان با استفاده از ریموت کنترل دستگاه به راحتی امکان‌پذیر است. برای تنظیم باد گرم کولر گازی بعد از روشن کردن دستگاه، دکمه Mode را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه به حالت‌های عملکرد کولر گازی دسترسی دارید. برای فعال کردن حالت گرمایشی، گزینه Heat را انتخاب نمایید.

بهترین دمای کولر گازی در تابستان

بهترین دما برای کولر گازی در تابستان، بین 22 تا 25 درجه سانتی گراد است. در شب‌های تابستان نیز بهتر است دما بین 30 تا 32 درجه باشد. با توجه به مصرف بالای برق کولر گازی، در صورتی که دمای آن به درستی تنظیم نشود، شاهد افزایش هزینه قبض برق خواهید بود.

بهترین دمای کولر گازی در زمستان

بهترین دمای کولر گازی در زمستان، دمای بین 26 تا 28 درجه سانتی گراد است. با تنظیم دمای درست در زمستان علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه برق، فشار کمتری به کمپرسور وارد شده و موجب افزایش طول عمر کولر گازی شما خواهد شد.

کلام پایانی

اکثر کولر های گازی دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی هستند. در صورتی که دستگاه حالت گرمایش داشته باشد، روی برچسب آن عبارت HEATING درج شده است.

برای فعال کردن حالت سرما، کافیست دکمه Mode را تا زمانی که علامت دانه برف نمایش داده شود، فشار دهید.

برای فعال کردن عملکرد گرمایشی، دکمه Mode را تا زمانی که علامت خورشید روی صفحه نمایش داده شود، فشار دهید سپس دمای دلخواه خود را تنظیم نمایید.

در کولر گازی‌های اینورتر، تنظیم دما و تبدیل حالت گرمایش به سرمایش و بالعکس، به راحتی با استفاده از کنترل قابل انجام است.

در برخی از مدل‌ها لازم است تنظیم دمای کولر گازی توسط تکنسین متخصص انجام شود. مرکز کاراباما (karabama.com) دارای سال‌ها تجربه در زمینه نصب و تعمیر کولر گازی در تهران (تعمیر-کولرگازی-تهران/karabama.com) و سایر شهرستان‌های این استان بوده است و دستگاه شما را در کم‌ترین زمان و باکیفیتی بالا تعمیر خواهد کرد. همچنین کاراباما، امکان ارائه خدمات فوری نصب و تعمیر کولر گازی در کرج (تعمیر-کولر-گازی-در-کرج/karabama.com)، اصفهان، گیلان را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

مقایسه کولر گازی های ایرانی و خارجی

به دلیل تنوع بسیار زیاد برندهای ایرانی و خارجی، انتخاب بهترین نوع کولر گازی از نظر کیفیت و قیمت اندکی مشکل به نظر می‌رسد و ممکن است خریداران کولر گازی را دچار سردرگمی کند. از مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست هنگام خرید کولر گازی – چه برندهای ایرانی و چه برندهای خارجی در نظر داشته باشید، می‌توان به ظرفیت دستگاه، شرایط آب و هوایی منطقه، نوع کمپرسور، مساحت محل مورد نظر، برچسب انرژی و میزان مصرف برق اشاره کرد.

چه برندهای ایرانی و چه برندهای خارجی دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند و لازم است با توجه به امکانات آنها و قیمت مورد نظر،  اقدام به خرید بهترین کولر گازی نمایید. برندهای ایرانی کولر گازی نیز علاوه بر قیمت مناسب، دارای کیفیت بالایی بوده و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشد. 

هریک از برندهای ایرانی و خارجی کولر گازی ممکن است پس از مدتی با مشکل روبرو شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه حتما برای تعمیر کولر گازی سامسونگ، هایسنس، تهویه و ... از تکنسین‌های متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

https://vazeh.com/

تعمیر-کولر-گازی-ال-جی/karabama.com

تعمیر-کولر-گازی-سامسونگ/karabama.com

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1255609

 

 



تاريخ : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | 17:9 | نویسنده : mm |

طب سوزنی چیست

 

طب سوزنی جزء طب سنتی چینی است. این شامل قرار دادن سوزن های بسیار نازک در نقاط فشار روی بدن شما است.

 

تحقیقات و نظر جامعه پزشکی در مورد طب سوزنی متفاوت است. برخی از مطالعات منبع معتبر اشاره می کنند که طب سوزنی ساختگی (که به آن شبیه سازی شده نیز گفته می شود) به همان اندازه طب سوزنی واقعی کار می کند. سایر مطالعات منبع معتبر تأیید می کند که طب سوزنی می تواند به افرادی که سردرد مزمن را تجربه می کنند تسکین دهد. سازمان بهداشت جهانی (WHO) طب سوزنی را به عنوان یک درمان امیدوارکننده برای درد از سال 1979 تایید کرده است.

 

فواید طب سوزنی برای سردرد

طب سوزنی به دنبال بازگرداندن جریان انرژی مثبت در سراسر بدن شماست.

 

همچنین ادعا می کند که انرژی منفی را که باعث درد شما می شود از بین می برد. از دیدگاه پزشکی مدرن، طب سوزنی سیستم های مختلف بدن شما را تحریک می کند. این ممکن است باعث پاسخ درمانی شود.

 

طب سوزنی بدن شما را به یک سری مناطق و نقاط فشار تقسیم می کند. سوزن های طب سوزنی بسته به علائم شما در نقاط مختلف فشار وارد می شوند. این نقاط سوزنی معمولاً نزدیک اعصاب بدن شما هستند. سوزن اعصاب را تحریک می کند تا هورمون هایی مانند اندورفین ترشح کنند که باعث واکنش بدن شما می شود. این تحریک سیستم ایمنی و گردش خون همان چیزی است که طرفداران طب سوزنی ادعا می کنند میگرن و سردردهای تنشی را تسکین می دهد.



خطرات و کاستی های طب سوزنی برای سردرد

زمانی که طب سوزنی توسط یک پزشک مجاز انجام شود، خطر کمی دارد. گاهی اوقات کبودی، خستگی و درد به دنبال یک قرار ملاقات با طب سوزنی، به خصوص بعد از اولین بار شما ایجاد می شود.

 

طبق گفته‌های مرکز ملی سلامت مکمل و یکپارچه، طب سوزنی که با تجهیزات نامرغوب یا کثیف انجام می‌شود، می‌تواند یک خطر بسیار جدی برای سلامتی ایجاد کند. سوزن های طب سوزنی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تنظیم می شود و قرار است فقط یک بار مصرف باشد.

 

قبل از رزرو اولین نوبت، حتما تکالیف خود را با پزشک طب سوزنی انجام دهید و اگر احساس راحتی نمی کنید، قرار را ترک کنید. مراقب پزشک خود باشید تا مطمئن شوید که سوزن های مورد استفاده استریل و نو هستند. از پرسیدن سوال در مورد آنچه در حال وقوع است نترسید. یک متخصص طب سوزنی خوب شما را از طریق این روش راهنمایی می کند و مطمئن می شود که این یک تجربه آرام و ایمن برای شما است.

 

طب سوزنی به خودی خود ممکن است برای درمان سردرد مزمن کافی نباشد. میگرن، سردردهای تنشی و سردردهای خوشه‌ای که زندگی روزمره شما را مختل می‌کنند باید با داروهای مسکن برطرف شوند.

 

دستورالعمل های عمومی برای طب سوزنی

هیچ آمادگی خاصی قبل از قرار ملاقات درمان طب سوزنی وجود ندارد. اگر اولین بار است که می‌خواهید، فهرستی از سؤالات را ارائه کنید. پزشک شما می‌تواند به شما توصیه کند که چه تعداد درمان باید انتظار داشته باشید، و هر چند وقت یک‌بار ممکن است برای تسکین علائم خود نیاز به مراجعه داشته باشید.

 

یک مطالعه بالینی در مورد طب سوزنی برای سردردهای خوشه ای درمان را دو بار در هفته به مدت دو هفته، پس از آن یک درمان در هفته به مدت هشت هفته، و درمان های نگهدارنده هر هفته یک بار در میان پس از آن توصیه کرد.

 

برخی از افراد وقتی سوزن‌ها را برای درمان طب سوزنی وارد می‌کنند، سوزن‌های کوچکی را احساس می‌کنند. برخی افراد اصلاً چیزی را احساس نمی کنند. اگر با پزشک خود در مورد نگرانی هایی که در مورد ناراحتی دارید صحبت کنید، ممکن است در هنگام انجام عمل احساس آرامش کنید.

 

باید توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت های بیمه، روش های طب سوزنی را پوشش نمی دهند. قبل از اینکه طب سوزنی را برای تسکین سردرد خود امتحان کنید، هزینه ای را که باید از جیب خود بپردازید، بیابید.

 

سایر درمان های جایگزین

اگر علاقه مند به مکمل یا حمایت از درمان سردرد خود با طب جامع هستید، گزینه هایی به جز طب سوزنی وجود دارد.

 

روغن‌های ضروری و ورزش ممکن است باعث تسکین درد شما شود. روغن اسطوخودوس مورد مطالعه قرار گرفته است و مشخص شده است که یک درمان موثر و ایمن برای سردرد حاد است.

 

مطالعات نشان می دهد که استفاده از یک رژیم ورزشی هوازی ممکن است گزینه دیگری باشد. ورزش ممکن است گردش خون را بهبود بخشد، استرس را از بین ببرد و ظرفیت ریه را افزایش دهد. افراد مبتلا به میگرن اغلب تشویق می شوند تا از یک برنامه ورزشی هوازی به عنوان راهی برای مقابله با علت علائم خود استفاده کنند.

 

چه زمانی به پزشک مراجعه کنید

طب سوزنی نمی تواند جای طب سنتی را بگیرد. برخی از سردردها نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارند و شما نباید سعی کنید آنها را با طب سوزنی درمان کنید. اگر از دست دادن بینایی، سرگیجه یا حالت تهوع را تجربه می کنید، با پزشک خود صحبت کنید.

 

سردردهای پس از ضربه به سر، سردردهایی که مدام بدتر می شوند و سردردهای غیرمعمول شدید همگی می توانند نشان دهند که شما نیاز به مراقبت فوری فوری دارید. گاهی اوقات سردرد می تواند ناشی از عوامل زمینه ای مانند افزایش فشار خون یا یک واکنش آلرژیک باشد که نیاز به تشخیص دارند. همیشه به خاطر داشته باشید که به پزشک خود در مورد درمان های پزشکی جایگزینی که برای تشخیص قطعی دریافت می کنید بگویید.

منبع : irsoozan.ir

 



تاريخ : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | 20:58 | نویسنده : mm |

طرز تهیه فرنی برای نوزاد با آرد برنج خانگی

لازم است که تا قبل از شش ماهگی نوزادان فقط از طریق شیر مادر و یا شیر خشک تغذیه شوند؛

از شش ماهگی  می‌توانید در کنار تغذیه اصلی نوزاد ) شیر مادر یا شیر خشک(، دادن غذای کمکی به نوزاد را نیز  شروع کنید.

اولین غذای نوزاد باید  بافت کاملاً یکنواخت کرمی شکل داشته باشد و رقت آن تنها کمی غلیظ‌تر از شیر مادر باشد، درست مثل فرنی آرد برنج یا انواع سرلاک نوزادان.

فرنی نوزاد را می‌توانید با آب، شیر مادر و یا شیر پاستوریزه تهیه کنید. بعضی ها هم  هم ممکن است به جای آرد برنج از شیر خشک استفاده ‌کنند.

در ادامه طرز تهیه فرنی نوزاد شش ماهه را با دستورالعملهای متنوع به شما آموزش می دهیم.

طرز تهیه فرنی برای نوزاد با آرد برنج خانگی

آرد برنج های موجود در بازار ممکن است از برنج نامرغوب تهیه شده و یا ناخالصی داشته باشند. بهترکار است که خودتان آرد برنج در خانه  تهیه کنید.

اگر این کار برای شما  وقتگیر است، یکبار مقدار زیادی از آن را تهیه کرده و در یخچال درون ظرف شیشه ای تا شش ماه نگه داری کنید.

مراحل تهیه آرد برنج در خانه

  • برنج مرغوب که بهتر است برنج ایرانی باشد را شسته و درون سینی پهن کنید تا خشک شود. می توانید از برنج نیم دانه مرغوب یا خرده برنج هم استفاده کنید. 

  • بعد از خشک شدن، برنج ها را با آسیاب خرد کرده و سپس الک کنید.

  •  آرد برنج الک شده را درون ظروف شیشه ای بریزید و در یخچال نگه دارید.(تا 6 ماه قابل نگهداری است)

  •   برنج ها قبل از آسیاب شدن خوب خشک شده  باشند، وگرنه احتمال دارد برنج کپک بزند.

در طرز تهیه فرنی برای نوزاد می توانم کمی شکر به فرنی بزنم؟

بهتر است به فرنی شکر نزنید یا خیلی کم بزنید در حد نصف قاشق مرباخوری. به این فکر نکنید که بدون شکر بی مزه است و بچه نمی خورد!!

شیرخوار شما تاکنون فقط شیر می خورده که طعم آن تفاوت چندانی با این فرنی ندارد بنابراین هرگز ذائقه فرزندتان را به غذاهای شیرین سوق ندهید.

آیا می توانیم باقی مانده فرنی نوزاد را نگه داریم؟

توجه داشته باشید که اگر فرنی را با شیر گاو تهیه کنید، می توانید آن را یک روز در یخچال نگه داری کنید اما اگر از شیر خشک برای تهیه فرنی استفاده می کنید، باقی مانده غذای شیرخوار قابل نگه داری نیست و باید آن را دور بریزید.

طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر مادر

مواد لازم برای تهیه فرنی با شیر مادر

  • یک قاشق مرباخوری سر صاف آرد برنج

  • نصف قاشق مرباخوری سر صاف شکر یا خرده نبات

  • پنج قاشق مرباخوری شیر (ترجیحاً شیر مادر باشد)

روش پخت فرنی با شیر مادر

1- آرد برنج و شکر را باهم مخلوط کنید و با کمی آب بپزید.

2- 5 قاشق غذاخوری شیر خود را اضافه کنید.

3- بلافاصله بعد از آنکه قوام آن کمی بیشتر از شیر مادر شد، زیر گاز را خاموش کنید.

نکته: شیر شما نباید مدت زیادی حرارت ببیند.

شیر شما نباید مدت زیادی حرارت ببیند. بعد از خنک شدن تا حدی که پشت دستتان را نسوزاند، می‌توانید نوزادتان را با این غذای مقوی تغذیه کنید.  

روش پخت فرنی با شیر مادر

طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر پاستوریزه

مهم‌ترین تفاوت طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر پاستوریزه با طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر مادر در این است در اینجا باید از قبل از مصرف شیر را بجوشانید، ولی برای شیر مادر نیازی به این کار نیست.

بعضی  از والدین نگران این هستند که فرزندانشان نسبت به شیر پاستوریزه آلرژی داشته باشد؛ جوشاندن شیر باعث کاهش مواد حساسیت‌زای آن می‌شود و معمولاً نوزادان با خوردن فرنی‌هایی که با شیر پاستوریزه درست شده‌اند، دچار حساسیت نمی‌شوند.

 بااین‌وجود بای  نسبت به هرگونه علائم حساسیت در کودکتان هشیار باشید و دقیقا بدانید که کودک از چه سنی می تواند شیر گاو بخورد.

مواد لازم برای فرنی نوزاد با شیر پاستوریزه

  • یک قاشق مرباخوری سر صاف آرد برنج

  • نصف قاشق مرباخوری سر صاف شکر یا خرده نبات

  • 211 میلی‌لیتر شیر پاستوریزه (معادل نصف لیوان معمولی)

طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر پاستوریزه

  • ابتدا به مدت 11 دقیقه شیر پاستوریزه را در ظرفی بجوشانید.

  • کمک آب جوشیده سرد شده،اضافه کنید تا حجم شیر و آب همان نصف لیوان شود

  • سپس آرد برج و شکر را به شیر اضافه کنید و تا با حرارت قوام پیدا کند.

  • به‌محض اینکه قوام آن کمی بیشتر از شیر مادر شد، زیر گاز را خاموش کنید.

طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر پاستوریزه

 طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر خشک

معمولا این فرنی برای نوزادانی مناسب است که به دلایلی نمی‌توانند از شیر مادر تغذیه شوند و به شیر گاو نیز حساسیت دارند.

تهیه فرنی نوزاد با شیر خشک تفاوت چندانی با فرنی آرد برنج ندارد.

مواد لازم برای تهیه فرنی نوزاد با شیر خشک

  • 2 قاشق مرباخوری سر صاف آرد برنج

  • یک فنجان آب

  • یک پیمانه شیر خشک

  • نصف قاشق مرباخوری سر صاف شکر یا خرده نبات

روش تهیه فرنی نوزاد با شیر خشک

  • آب را با شیرخشک در ظرف کوچکی (ترجیحا لعابی) بریزید؛

  • سپس آرد برنج را به آن اضافه کنید.

  • آرد برنج را با کمک پشت قاشق، کاملا در آب حل کنید.

  • شکر یا خرده نبات را هم اضافه کنید.

  • حدود 15 تا 20 دقیقه ظرف را روی حرارت ملایم قرار دهید و مرتب هم بزنید.

  • منتظر بمانید تا غلظت فرنی نوزاد کمی بیشتر از شیر مادر شود؛ سپس شعله را خاموش کنید .

  •  اجازه دهید تا در دمای اتاق کاملا سرد شود.

 

طرز تهیه فرنی نوزاد بدون شیر (طرز تهیه فرنی نوزاد با آب)

ما  طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر پاستوریزه شیر مادر و حتی شیر خشک را گفتیم؛

اگر نوزادتان به شیر گاو حساسیت دارد یا به هر دلیلی نمی‌خواهید شیر خود را به او بدهید می‌توانید از شیر خشک برای تهیه فرنی نوزاد استفاده کنید. یا ‌می‌توانید تنها از آرد برنج و آب استفاده کنید.

مواد لازم درست کردن فرنی بدون شیر

  • یک قاشق غذاخوری آرد برنج

  • مقدار کمی شکر

  • آب

روش تهیه فرنی بدون شیر و با آب

ابتدا شکر و آرد برنج را در یک فنجان آب حل کنید؛

  • ابتدا شکر و آرد برنج را در یک فنجان آب حل کنید؛

  • روی گاز به مدت 15 تا 20 دقیقه حرارت دهید تا به قوام یک ماست شل برسد. سپس حرارت را خاموش کنید.

روش تهیه فرنی بدون شیر و با آب

البته اگر امکان استفاده از شیر را در فرنی دارید، بهتر است بدون شیر فرنی درست نکنید. چراکه قطعا فرنی با  شیر پاستوریزه یا شیر مادر مقوی‌تر است.

طرز تهیه فرنی برای نوزاد رفلاکسی

رفلاکس در نوزادان بسیار شایع است؛ غذا دادن به نوزاد رفلاکسی اصول و قواعد خودش را دارد که اگر آنها را رعایت کنید کمک بسیاری به کودک خود خواهید کرد.

لعاب برنج به دلیل آنکه باعث تشدید رفلاکس می‌شود توصیه نمی‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال طرز تهیه فرنی برای نوزاد رفلاکسی هستید باید بدانید که فرنی آرد برنج به هیچ وجه انتخاب خوبی نیست.

معمولا متخصصین کودکان توصیه می‌کنند که شروع غذای کمکی در این کودکان با پوره غلات و سبزیجات و سوپ های میکس شده خانگی باشد.

حتی حریره بادام نیز بهتر است برای این کودکان مصرف نشود.

منبع



تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1401 | 15:49 | نویسنده : mm |

شورت زنانه بکلس+نکات مهم قاعدگی

سلام در محتوای کاملا آموزشی میخواهیم مهم ترین نکات برای خرید لباس زیر زنانه از فروشگاه اینترنتی لباس زیر nilatan را به شما عزیزانم آموزش بدهیم.

حالا چرا نیلاتن؟ خب خیلی سادس تنها فروشگاه تخصصی لباس زیر در ایران نیلاتن! یعنی این تیم از سال 99 شروع به فعالیت کردند و متوجه دغدغه مردم شدن که خرید لباس زیر به صورت اینترنتی مسئله دارند و هیچ فروشگاه آنلاین تخصصی لباس زیر وجود نداره!

خب بریم سراغ آموزش ها و نکات اصلی.

تفاوت اساسی یا فرق شورت لامبادا با بکلس چیست؟

شورت بکلس یا Backless در واقع همان شورت لامبادا هست که مدل های فانتزی و جذاب خیلی زیاد و متنوعی ازش رو میشه تو بازار پیدا کنید و البته هم روز به روز طراحان مد، مدل های جدید تولید می کنند.

 

این شورت زنانه را می توان یک لباس زیر بسیار جذاب هم حساب کرد و عامل مهمی در بهبود روابط زناشویی به شمار می رود. در جهان هم مدل شورت لامبادا  یا backless معروف هستند و در بازار جهانی به یک صنعت پرفروش بین المللی تبدیل شده که خیلی هم پرسود است.

بکلس یا همان شورت بدون پشت است که مدل های توری، بندی، گیپور و مدل های متنوع دیکه هم وجود داره.

اینم از این بخش برای مطالعه بیشتر میتونید وارد سایت خرید لباس زیر نیلاتن بشید.

بریم سراغ آموزش بعدی و نکات جذابش.

نکات مهم دوران پریودی یا قاعدگی چیه؟

 

تجربه نویسنده از پریودی یا قاعدگی نامنظم:

سلام، من مدت زیادی پریودی نامنظمی داشتم و مدام دکتر می رفتم و این موضوع باعث میشد استرس و فشار زیادی رو تحمل کنم. تا اینکه به این نتیجه رسیدم که باید مسائلی رو رعایت کنم که بتونم این موضوع رو کنترل کنم، چون خود استرس باعث بی نظمی عملکرد تخمدان ها و در نتیجه پریودی نامنظم میشه. پس باید حالت روحی مناسب رو برای خودم ایجاد می کردم.

 

یکی از مواردی که باعث استرس و نگرانی من از دوران پریودی ام میشد شروع ناگهانی و کثیف شدن لباسم بود که با تحقیفاتی که انجام دادم فهمیدم می تونم این موضوع رو با استفاده از شورتکس در نزدیک شدن به زمان پریودم حل کنم. از موارد دیگه ای که به من کمک کرد ورزش کردن بود. ورزش مداوم و منظم باعث شد تا همیشه روحیه ای خوب و جسمی سالم داشته باشم و همچنین عملکرد تخمدان هام بهتر بشه و پریودی منظمی داشته باشم. 

من همیشه عادت داشتم شورت لامبادا استفاده کنم اما با جایگزین کردنش با شورتکس بهداشتی در دوران نزدیک پریودی خیالم راحت تر شد و دیگه نگرانیم برای این دوران کمتر و کمتر شد.

برای مطالعه بیشتر در مورد نکات مهم قاعدگی میتونید به مرجع اصلیش مراجعه کنید.

خب آموزش بعدی ما در مورد سایزبندی لباس زیر هست.

 

راهنمای سایز بندی شورت زنانه

سایزبندی شورت زنانه در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. چون انتخاب سایز نامناسب و اشتباه عوارض ناخوشایندی دارد. این عوارض از عفونت های زنانه و بروز حساسیت های پوستی تا افتادن باسن و کشیدگی آن و نافرم شدن باسن را شامل می شود.

 

تغییرات سایز شورت به سبب تغییرات وزنی هنگام بارداری و افزایش سن و موارد دیگر موجب می شود که در گذر زمان سایز شورت شما تغییر کند پس می بایست بدون توجه به سایز قبلی شورت خود و با در نظر گرفتن فاکتورهایی چون افزایش وزن، سایز فعلی خود را انتخاب کرده و بدون آن بسراغ خرید شورت نروید.

 

روش اندازه گیری سایز شورت زنانه

اکثر خانم ها سایز درستی از شورت و سوتین خود ندارند در حالی که در یک زمان کوتاه می توانند بسیار راحت به سایز درست و مناسب خود برسند. این اندازه گیری ها برای تعیین سایز را حداقل هر شش ماه یکبار باید تکرار کرد.

 

خب اینم از بخش اندازه گیری شورت شورت زنانه حالا اگر دوس دارید اطلاعات دقیق تری داشته باشید حتما به سراغ محتوای شورت زنانه سایزبندی + لامبادا + جدول سایز شورت برید.

 ویژگی های اصلی فروشگاه لباس زیر نیلاتن

پشتیبانی پس از خرید نیلاتن

بلافاصله بعد از اینکه خرید رو انجام میدید اس ام اسی  که حاوی شماره تراکنش و سفارشتون هست براتون ارسال میشه و یک نکته مثبت برای فروشگاه نیلاتن هست. حالا که خرید رو انجام دادید خیالتون راحت میشه که حواسشون هست و مسئله بعد اینکه بسته بندی محرمانه دارن و پست هم که پست پیشتاز.

 

داخل سایت به دلیل اینکه صحبت از لباس زیر هست و بهداشت بسیار مهمه خبری از مرجوع کردن کالا نیست اما قوانین زیر در سایت هست.

 

بازگشت کالا در نیلاتن

اگر کالایی که از سایت نیلاتن خریده ام با آنچه که در سایت دیده‌ام یا سفارش داده‌ام مغایرت داشت باید چکار کنم؟

 

اگر احیانا چنین موردی رخ دهد، نیلاتن همواره پاسخگوی اشتباه صورت گرفته خواهد بود و ضمن عذرخواهی از شما، خواهشمندیم برای بررسی موضوع با ما تماس بگیرید. تا در سریعترین زمان ممکن موضوع پیگیری شود.

 

آیا فروشگاه نیلاتن هزینه برگشت کالا را پرداخت می کند؟

 

در صورتی که احیانا محصول مورد نظر شما اشتباه ارسال شده باشد، نیلاتن تمام هزینه‌های مربوط به مرجوع کردن محصول را به عهده می‌گیرد. مشتریان عزیز نیلاتن حتما به اطلاعات درج شده در رابطه با محصول و جدول سایزبندی مربوط به آن توجه کافی داشته باشید، مرجوع کردن کالای اشتباهی فقط تا 5 روز بلامانع است اما اگر محصول را به دلایل سلیقه‌ای یا عدم توجه به سایز بندی می خواهید مرجوع کنید این امکان وجود ندارد.

 

کیفیت محصولات

تجربه نویسنده:

بخشی از کالاهایی که من از نیلاتن خریدم رو دیدید، توی سایت زده بود که محصولات باکیفیت فلاتن اما قیمتش خب همونطور که باهم مقایسه کردیم خیلی پایین تر بود من بعد از خرید شک کردم گفتم نکنه فیک باشه!!! خدایا سرم کلاه رفت اما خب وقتی سفارشاتم به دستم رسید ذوق زده شدم اولا دوباره یه کد تخفیف 10 درصدی داشت رو محصولات و اینکه استفاده کردم دیدم نه خداییش خوبه و با توجه به اینکه تخصصی در زمینه لباس زیر کار می کردن خیالم راحت شد که یه فروشگاه اینترنتی درست و درمون تو حوزه لباس زیر بالاخره وارد بازار شد و من در کل از خریدم راضیم و شما هم اگر خرید کردید تو بخش کامنت ها تجربه خریدتون رو بنویسید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پوشاک زیر برای خانم ها به خصوص لباس زیر، شورت و سوتین و شورت زنانه و شورت لامبادا می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن (nilatan.com) مراجعه نمایید و لیست محصولات متنوع را مشاهده نمایید.

 



تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 | 20:46 | نویسنده : mm |

درمان قطعی میگرن با تزریق بوتاکس توسط متخصص مغز و اعصاب

احتمالا تاکنون در طول زندگی خود بارها سردردهای مختلف را تجربه کرده‌اید اما میزان فشار و تندی سردرد میگرنی را تنها آن دسته از افرادی که به این بیماری دچار هستند، درک می‌کنند. سردرد از هر نوعی که باشد معمولا دردی تپنده است که آدمی را از انجام فعالیت‌های روزمره خود باز می‌دارد. این در حالی است که سردرد میگرنی نوعی درد عصبی ناتوان‌کننده است که شدت آن بسیار بیشتر از سردردهای معمول است. میگرن به‌عنوان سومین بیماری شایع در جهان شناخته می‌شود، بنابراین طبیعی است که افراد زیادی به دنبال راه‌های درمان آن باشند‌. آیا تاکنون چیزی راجع به تزریق بوتاکس میگرن در کلینیک سردرد تهران شنیده‌اید؟ طبیعتا تصور بیشتر افراد این است که بوتاکس در فرآیندهای زیبایی ترمیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین تزریق بوتاکس میگرن با جنبه درمانی، جالب و البته کمی عجیب به نظر می‌رسد.

داروی میگرن

 

قبل از این که راجع به درمان میگرن با روش تزریق بوتاکس میگرن صحبت کنیم، بهتر است کمی راجع به این نوع سردرد و درمان دارویی آن بدانید. میگرن نوعی بیماری شایع عصبی است که در شدیدی را به همراه حالت تپش در یک طرف سر ایجاد می‌کند و ممکن است از چندین ساعت تا چند روز طول بکشد. افراد مبتلا به میگرن در کنار سردرد شدید دچار حالت تهوع و استفراغ، بی‌حسی صورت و دست‌ و پا، اختلالات بینایی، حساسیت به نور، بو و صدا و غیره نیز می‌شوند. داروهای درمان میگرن که استفاده می‌شوند، تنها شدت حمله میگرنی را کاهش می‌دهند و درمان قطعی در پی ندارند‌. داروهای ضد میگرن در انواع پیشگیری‌کننده و داروهای مرحله حاد توسط پزشک مغز و اعصاب تجویز می‌شوند. در واقع متخصص مغز و اعصاب تشخیص می‌دهد که بیمار به داروی پیشگیری‌کننده نیاز دارد یا داروی نگه‌دارنده و کنترل‌کننده و بر اساس آن داروهای مناسبی را تجویز می‌کند. داروهای ضد میگرن معمولا شامل مسکن‌ها، داروهای ضد تهوع و ضد التهاب می‌شوند.

درمان میگرن با تزریق بوتاکس میگرن در کلینیک سردرد تهران

همان‌طور که گفتیم وقتی از درمان دارویی صحبت می‌کنیم، هدف تنها کنترل بیماری و کاهش شدت آن است و درمان قطعی میگرن با دارو امکان‌پذیر نیست اما جالب است بدانید که امروزه تزریق بوتاکس به‌عنوان جدیدترین و بهترین راه درمان میگرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته اینجاست که این نتیجه مثبت تنها زمانی حاصل می‌شود که متخصص مغز و اعصاب بر اساس معیارهای خاصی، بیمارانی را که کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس میگرن هستند، انتخاب کند. علاوه بر آن حتی محل تزریق بوتاکس تیز در نتیجه آن تأثیرگذار است. این تزریق کاملا با تزریق زیبایی بوتاکس متفاوت است و باید توسط متخصص مغز و اعصاب انجام شود. البته این نوع تزریق نیز به صورت سرپایی در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و آمادگی خاصی نیاز نیست. حتی بیمار می‌تواند پس از تزریق بوتاکس فعالیت‌های روزمره خود را دنبال کند.

در مورد نحوه تأثیر گذاری تزریق بوتاکس میگرن جالب است بدانید که تزریق بوتاکس باعث فلج کردن عضلات و شل شدن آن‌ها می‌شود؛ در نتیجه عضلات دیگر توانایی انقباض نخواهند داشت. به این ترتیب شدت درد در بیمارانی که از سردرد مزمن رنج می‌برند، کاهش می‌یابد. به عبارتی استفاده از مکانیسم فلج کردن عضلات هدفی است که در تزریق بوتاکس دنبال می‌شود اما تحقیقات نشان داده که تزریق بوتاکس مکانیسم دیگری را دنبال می‌کند؛ به این صورت که از آزاد شدن سیگنال‌‌های درد در پایانه‌های عصبی سر و گردن جلوگیری می‌کند. به این ترتیب می‌توان گفت کاهش سر درد میگرنی بیشتر از این که حاصل شل شدن عضلات باشد، نتیجه کاهش انتقال سیگنال درد به نخاع است. این روش می‌تواند به‌عنوان درمان قطعی میگرن عملکرد قابل قبولی داشته باشد اما همان طور که گفتیم برای رسیدن به نتیجه مثبت باید کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس باشید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس میگرن هستند؟

 

بیمارانی که از درد در قسمت پس سر، سردرد همراه با درد گردن و سردرهای تنشی رنج می‌برند، کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستند اما افرادی که در دوران قاعدگی دچار سردرد می‌شوند، افرادی که سردرد سینوزیت دارند و بیماران دارای فشار خون بالا نمی‌توانند از تزریق بوتاکس میگرن استفاده کنند. در نهایت آن‌چه مسلم است تشخیص متخصص مغز و اعصاب بر اساس معاینات پزشکی و شواهد و مدارک بیمار برای تزریق بوتاکس می‌باشد. تزریق بوتاکس برای درمان میگرن به‌عنوان پرطرفدارترین شیوه درمانی شناخته می‌شود چون گزارشات پزشکی حاکی از آن است که آمار قابل توجهی از بیماران مبتلا به میگرن نسبت به استفاده از این روش درمانی رضایت کامل دارند. مدت زمان اثر بوتاکس میگرن در بیماران مختلف از دو تا پنج ماه متغیر است. پس از گذشت این دوره باید مجدد تزریق بوتاکس را انجام دهید.

در تزریق‌های بعدی مدت زمان ماندگاری اثر بوتاکس افزایش می‌یابد. در برخی از افراد پس از پنج بار تزریق متوالی درمان حاصل شده و نیاز به تزریق دائمی نیست. در ضمن بیمار می‌تواند حدود چهار الی پنج روز پس از تزریق بوتاکس اثر آن را در کاهش سر درد احساس کند‌. تأثیر این عمل در درمان میگرن نهایتا دو هفته پس از تزریق به پیک یا اوج اثر خود می‌رسد.

هزینه تزریق بوتاکس میگرن

با توجه به این که علائم میگرن و محل درد در بیماران مختلف یکسان نیست، آمپول بوتاکسی که برای هر بیمار استفاده می‌شود، متفاوت است، این آمپول باید بر اساس پروتکل‌های پزشکی و با توجه به محل درد در بیمار در نقاط مختلف سر، گردن و شانه‌ها تزریق می‌شود. به این ترتیب هزینه تزریق با توجه به میزان داروی مصرفی و تعداد تزریق در هر بیمار تعیین می‌شود.‌

بهترین متخصص مغز و اعصاب برای درمان میگرن

 

کلینیک سردرد در تهران اولین کلینیک تخصصی سردرد در ایران است که بیماران بسیاری از داخل کشور و حتی کشورهای همسایه برای درمان انواع سردرد به آن مراجعه می‌کنند. در این کلینیک پزشکان متخصص و حاذق مغز و اعصاب فعالیت می‌کنند و تلاش‌های آن در درمان قطعی سردرد و و در برخی موارد کنترل بیماری موفقیت‌آمیز بوده و قابل ستایش می‌باشد. شما می‌توانید برای درمان قطعی میگرن به این کلینیک مراجعه کنید و اگر متخصص سردرد تشخیص دهد که شما کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید، می‌توانید در همین کلینیک تزریق خود را انجام دهید. متخصص سردرد شما را در جریان مراقبت‌های پس از تزریق بوتاکس میگرن و نکات مهم مربوط به آن قرار می‌دهد. بر روی لینک زیر کلیک کرده و برای رزرو نوبت وارد سایت شوید.

 

https://headacheclinic.ir/



تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 | 20:44 | نویسنده : mm |

معرفی بهترین مکمل‌ها برای پوست و مو و ناخن

استفاده از مکمل های پوست و مو و ناخن، برای کسانی که می‌خواهند سلامت این سه را حفظ کنند، بسیار ضروری است. تنها استفاده از کرم و ماسک و سرم کافی نیست، گاهی باید با مصرف انواع مکمل و ویتامین‌های موجود در آن، به رشد و سلامت هرچه بیشتر مو و ناخن کمک کرد. به بیان ساده‌تر، نه فقط در ظاهر، بلکه از باطن نیز باید به فکر سلامت خود بود.

شما می‌توانید با مصرف انواع مکمل های پوست و مو و ناخن، ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود را تامین کنید. امروزه در بازار لوازم آرایشی و بهداشت دنیا، مکمل‌های مخصوص برای سلامت پوست و مو، به وفور یافت می‌شوند. اما اینکه کدام یک بهتر از دیگری است، سوالی است که شاید جواب دادن به آن برای عده زیادی دشوار باشد. ما در این مطلب، قصد داریم تا تعدادی از بهترین مکمل پوست و مو ناخن را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید...

 

کپسول هیالورونیک اسید مای ویتامینز

هیالورونیک اسید، یکی از موثرترین مواد در ترکیبات بسیاری از محصولات پوستی است. این ماده، به طور طبیعی و به میزان بسیار کم، در پوست نیز موجود است و وظیفه آن، آبرسانی به پوست استو تحقیقات نشان داده‌اند که این اسید، می‌تواند تا 1000 برابر حجم خود، آب جذب کند! به همین دلیل از آن در بسیاری از سرم‌های پوستی استفاده می‌شود.

حال برند مای ویتامینز (MY Vitamins) این ماده را به صورت خوراکی و در قالب کپسول برای متقاضیان، فراهم آورده است. مصرف این ماده به صورت خوراکی، می‌تواند حتی تاثیر بیشتری نیز روی سلامت و زیبایی پوست شما بگذارید. زمانی که به شکل خوراکی مصرف می‌شود، نه فقط برای پوست، که برای مو و ناخن نیز مفید است.

این محصول نه فقط رطوبت و آب مورد نیاز پوست را تامین می‌کند، که کلاژن و الاستین پوست را نیز تحریک کرده، از افتادگی، پیری و چین و چروک پوست نیز جلوگیری می‌کند. این محصول انعطاف پوست را نیز زیاد می‌کند و حجم پوست را نیز افزایش می‌کند. به قول معروف، حسابی آب زیر پوستتان می‌فرستند!

 

کپسول کوکنات کلاژن مای ویتامینز

این یکی مکمل را باید تکمیل‌کننده محصول قبلی در نظر گرفت. بنا بر ادعای شرکت سازنده یعنی «مای ویتامینز» تاثیر این مکمل پوست و مو و ناخن، به هنگام مصرف با مکمل هیالورونیک اسید، چند برابر خواهد شد. پس اگر به دنبال آن هستید که سلامت و زیبایی پوست و مو خود را هر چه بیشتر ارتقا دهید، استفاده از این دو محصول به شدت پیشنهاد می‌شود.

مهم‌ترین ماده در ترکیبات این محصول، کلاژن است و مصرف آن، فقر این ماده در بدن را برطرف می‌کند. این محصول حاوی کلاژن هیدرولیز شده و ویتامین ث است؛ با مصرف آن، پوستی جوان‌تر، صاف‌تر، بی‌چین و چروک‌تر و شاداب‌تری خواهید داشت.

 

مکمل پاستیل گُلی

استفاده از پاستیل برای تقویت پوست و مو و ناخن شاید کمی عجیب باشد، اما به کمک علم نوین پزشکی، کاملا میسر شده است! پاستیل برند GOLI یکی از جالب‌ترین مکمل های پوست و مو و ناخن به حساب می‌آید و خبر خوش اینکه کاملا گیاهی است و بجز ویتامین‌های موجود در آن، هیچ ماده شیمیایی اضافی و مضری در خود ندارد.

این پاستیل که محصول آمریکاست و به عنوان بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن در دنیا شناخته شده، در ترکیبات خود، دارای موادی همچون سرکه سیب، چغندر، انار، ویتامین ب9، ویتامین ب12، فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین ث می‌باشد. برای تمام افراد قابل استفاده است و حتی برای مادران باردار هم هیچ منعی ندارد.

 

مکمل تقویت مو و پوست هِیر برست

تولید شده در کشور انگلستان، بدون شک یکی از بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن به شمار می‌رود. برند هیر برست (HAIR BURST) همانطور که از نامش پیداست، به طور ویژه برای سلامت و زیبایی مو کاربرد دارد. اما خب مصرف آن یک تیر و دو نشان است و می‌تواند برای سلامت پوست و ناخن هم مفید باشد.

اگر ریزش مو دارید، یا اینکه موهای ظریف و شکننده‌ای دارید، استفاده از این محصول می‌توان علاج مشکلات شما باشد. این محصول، نه تنها ریزش مو را کنترل می‌کند، بلکه در طول دوره استفاده، به رشد مجدد مو نیز کمک می‌کند. از جمله ترکیبات فعال در این محصول، می‌توان به بیوتین، کلاژن، زینک، ویتامین آ، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ث و ای، اشاره کرد.

 

مکمل تقویت‌کننده مو هیرتامین

دیگر مکمل پوست و مو و ناخن که در این فهرست جمع‌آوری شده، محصولی از کشور آمریکاست. برند هیرتامین (HAIRtamin) یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده مکمل خوراکی برای سلامتی مو و پوست است و در اکثر کشورهای دنیا، شناخته شده است.

این مکمل به طور ویژه برای سلامت موی شما موثر خواهد بود. اگر به دلیل فقر ویتامین‌های مورد نیاز در بدن، دچار ریزش مو هستید، این محصول می‌تواند برای شما مفید باشد. به علاوه، اگر نیاز دارید که موی خود را تقویت کنید، باز هم این محصول به کارتان خواهد آمد.

در ترکیبات این محصول، می‌توانید انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین آ، ب، ث، د را پیدا کنید که همگی در کنار هم، ریزش مو را کاهش و رشد مو را افزایش می‌دهند. گفتنی است که این مکمل تماما گیاهی بوده و کاملا ارگانیک است.

 

مکمل تقویت‌کننده مو هیرتامین مام

خیلی از مکمل های پوست و مو و ناخن موجود در بازار، برای مادران باردار یا شیرده، منع مصرف دارند.اما خب بدون شک، این دسته از افراد نیز به استفاده از مکمل‌ها نیاز دارند. به خصوص مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند، معمولا با ریزش مو مواجه می‌شوند.

این محصول از برند هیرتامین، به طور تخصصی بر رفع نیاز مادران تمرکز دارد و این موضوع، حتی از روی نامش نیز پیداست. این مکمل پوست و مو و ناخن، با وجود ویتامین‌هایی همچون آ، ث، د، ای، ک، ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی همچون زینک و آهن و مس و... به رشد مو کمک کرده، جلوی ریزش را می‌گیرد و ریشه مو را تقویت می‌کند.

 

مکمل بلوتامین هیرتامین

جالب است بدانید که دلیل خیلی از مشکلات پوست، مثل جوش و لک و حتی خشکی، به دلیل مشکلات داخلی بدن است. مشکلات گوارشی، نفخ، تغییرات هورمونی، احتباس آب در بدن و... همه و همه می‌توانند بر سلامت پوست نیز تاثیر بگذارند. حال مکمل بلوتامین از برند هیرتامین، با ترکیباتی که دارد، کمک می‌کند تا مشکلات پوستی شما، از ریشه حل و فصل شوند.

مکمل پوست و مو و ناخن بلوتامین، از یازده نوع گیاه و آنزیم دارویی تشکل شده است. این مکمل گیاهی، بیشتر مشکلات داخلی را که به نوعی به پوست و مو نیز مربوط می‌شوند، حل می‌کند و در نتیجه، پوستی شاداب و شفاف و بدون جوش و لک، برای شما به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید که این محصول، در کاهش وزن نیز موثر است.

 

کلام آخر

خب. حال که با بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن آشنا شده‌اید، حتما از خود می‌پرسید که از کجا باید این محصولات را تهیه کنیم. خرید از یک فروشگاه اینترنتی، می‌تواند بهترین ایده باشد؛ به همین دلیل است که ما گاندی شاپ را به شما معرفی می‌کنیم. تمامی محصولاتی که در این مقاله معرفی شدند را، می‌توانید با ضمانت صد در صدی اصل بودن و با بهترین قیمت، از این فروشگاه خریداری نمایید.

علاوه بر مکمل های خوراکی پوست و مو و زیبایی، شما می‌توانید محصولات آرایشی و مراقبتی خود را نیز از همین فروشگاه تهیه فرمایید. این فروشگاه، مرجع خرید اینترنتی لوازم آرایش بندرعباس به شمار می‌رود. شما نه تنها می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید، بلکه می‌توانید با مراجعه حضوری به این فروشگاه، وسایل مورد نیاز خود را با نازل‌ترین قیمت، تهیه فرمایید.

در نهایت، می‌توانید از خدمات مشاوره پوست و مو گاندی شاپ نیز بهره بگیرید. برای استفاده از مشاوره رایگان، می‌توانید به وبسایت «www.gandishop.com» مراجعه کنید، و یا با شماره واتسپ «09173166471» تماس حاصل فرمایید.

منبع: بهترین قرص مکمل برای رشد مو



تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 | 15:51 | نویسنده : mm |

چیکو یا اونت؟ مسئله این است!

برند چیکو و اونت (فیلیپس اونت) دوتا از معروف‌ترین برندهای حال حاضر، در بازار سیسمونی ایران هستند و هر دو هم به خوبی شناخته شده هستند و هر دو هم بسیار پرفروش و پرطرفدارند. اما همانطور که همیشه گفته‌ایم، مادران برای انتخاب شیشه شیر نوزاد خود، حساسیت ویژه‌ای دارند و همیشه به دنبال بهترینِ بهترین‌ها هستند.

حال سوالی که پیش می‌آید این است، از بین دو شیشه شیر اونت و یا شیشه شیر چیکو، کدام یک بهتر است؟ جواب این سوال، اندکی چالش برانگیز است و کار هر کسی نیست! اما امروز اینجاییم تا تجربه چندساله خود را در این زمینه، با شما نیز در میان بگذاریم.

بگذارید یک راست برویم سر اصل مطلب! ما بی برو برگرد،  شیشه شیر اونت  را پیشهاد می‌کنیم؛ آن هم به چند دلیل. اول از همه، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد این برند، دوم تجربه صدها مادر و آماری که خودمان آن را تهیه کرده‌ایم.

ما بدون شک، شیشه شیر اونت را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا:

  • مهم‌تر از همه، خاصیت ضد نفخ و آنتی کولیک دارد؛ در صورتی که چنین خاصیتی برای برند چیکو، گزارش نشده است.

  • سرشیشه اونت، درست بر اساس آناتومی سینه مادر طراحی شده است و درصد نوزادانی که آن را قبول می‌کنند، بسیار بسیار زیاد است.

  • سرشیشه آن به راحتی در بازار پیدا می‌شود و سرشیشه‌های مختلف را می‌توان روی یک شیشه مشترک به کار برد.

  • طراحی بدنه آن ارگونومیک، سبک و البته با دوام است،

  • و در پایان، قیمت آن نسبت به سایر برندهای خارجی، معقول‌تر است.

تشخیص اصل بودن شیشه شیر اونت

 اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا که به طور مستقیم، با سلامت نوزاد شما در ارتباط است و در صورت تقلبی بودن، ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

به عنوان یک راهکار ساده، باید بدانید که نحوه تشخیص شیشه شیر اونت اصل، آن است که بعد از خرید، حجم داخل آن را اندازه بگیرد.

 

برای این کار، ابتدا یک ظرف مدرج از داروخانه خریداری کنید و بعد به میزان دلخواه، آن را پر کنید. سپس آن میزان را به شیشه شیر انتقال دهید و اگر حجم هر دو ظرف یکی بود، شیشه شیر اونت اصل است.

 

همیشه سعی کنید که شیشه شیر اونت را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. در ادامه همین مطلب، می‌توانید آخرین قیمت شیشه شیر اونت اصل را مشاهده کرده و برای خرید، اقدام نمایید.

از سایت کارینو کیدز می توانید انواع شیشه شیر را تهیه کنید.

 



تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 | 16:36 | نویسنده : mm |

راهنماي خريد كارواش خانگي

 

يكي از امكانات كارآمدي كه در بين تمام امكانات ذكر شده در بخش قبل به آن اشاره شد، كارواش خانگي مي باشد. براي برخي از ما شستشوي وسيله نقليه و ماشين كاري بسيار زمان بر است يا براي برخي ديگر اين يك كار يك فعاليت دشوار و ترسناك است كه حتي ممكن است به شكستن كمر آنها منجر شود.

 

 از طرفي شستشوي ماشين در كارواش هاي صنعتي در واقع دومين عامل آلودگي آب هاي سطحي در ايالات متحده و ساير كشورها است كه به خودي خود يك مشكل بسيار بزرگ مي باشد. بنابراين در چنين شرايطي استفاده از يك كارواش خانگي مي تواند گزينه بسيار مناسبي براي افراد و محيط زيست باشد.

 

البته استفاده از كارواش هاي خانگي تنها براي شستشوي اتومبيل و خودرو استفاده نمي شوند؛ از اين دستگاه هاي كارواش مي توان براي شستشوي حياط، محوطه حيات و باغ، نماي ساختمان ها و … نيز بهره برد.

 

امروزه شركت ها و برندهاي متعددي در جهان وجود دارند كه به كار طراحي و توليد كارواش هاي خانگي مشغول هستند كه در اين ميان شركت هيونداي نيز از نام و كيفيت معتبر و قابل قبولي برخوردار مي باشد. از جمله كارواش هيونداي.

 

شركت كارواش هيونداي يا همان شركت هيوندا يك شركت كره اي مي باشد و با توجه به اين مطلب كه شركت هيونداي ساخت كجاست مي توان گفت كه در واقع كارواش هاي خانگي هيونداي يكي از شناخته شده ترين انواع كارواش خانگي در جهان مي باشند كه طرفداران بسياري نيز دارد.

 

به طور كلي براي مصارف خانگي و نيمه صنعتي كارواش هاي برقي از كارواش هاي بنزيني مناسب تر هستند؛ تميز تر و كم سر و صدا تر هستند، خيلي ساده و تنها با فشردن يك دكمه روشن مي شوند، سبك تر هستند و به راحتي از پس انجام وظايف مورد نياز يك كارواش خانگي و نيمه صنعتي بر مي آيند.

 

كارواش هاي بنزيني براي كاربردهاي سنگين ساخته مي شوند. معمولا قدرت بيشتري از كارواش برقي دارند و براي انجام كار پيوسته و طولاني مدت و يا پروژه هاي بزرگ مناسب هستند. كارواش بنزيني از آن جا كه به برق نياز ندارد قابليت جابه جايي بيشتر دارد و در جاهايي كه دسترسي به برق آسان نيست هم كاربرد دارد. اما بايد توجه داشت كه به علت مصارف كاملا صنعتي و قيمت بسيار بالاتر نسبت به كارواش هاي برقي ،اين دسته از كارواشها زياد مرسوم نيستند.

نكات مهم هنگام خريد كارواش خانگي

وزن مناسب: نخستين نكته اي كه بايستي به هنگام خريد كارواش خانگي به آن توجه نماييد، قيمت و ابعاد دستگاه مورد نظر شما مي باشد. فراموش نكنيد كه كارواش مد نظر شما قرار است در محيط هاي غير صنعتي و بزرگ مورد استفاده شما قرار بگيرد، پس بايد هم از وزن مناسبي برخوردار باشد و هم داراي ابعاد و طراحي قابل قبولي جهت سهولت در امر جا به جايي باشد.

 

طول كابل منبع تغذيه: تقريبا تمام دستگاه هاي پمپاژ كننده دنيا با برق مستقيم شهري به كار مي افتند و در اين بين، برخورداري از كابل بلند متصل كننده اين نوع از دستگاه به منبع تغذيه مورد نيازشان، مي تواند هم سبب راحتي بيشتر شما در هنگام استفاده از كارواش هاي خانگي گردد و هم دغدغه نبود پريز برق در برخي از مكان ها را برايتان تا حد قابل قبولي كاهش دهد.

 

موتور قدرتمند: دقت كنيد اگر قرار باشد شما براي شستشوي هر نقطه اي در محيط شخصي خود، چندين و چند مرتبه از كارواش خانگي تان استفاده نماييد، زمان زيادي را صرف خواهيد نمود و انرژي بسياري را تلف خواهيد كرد! پس بهتر است به هنگام خريد يك كدام از اين دستگاه پاكسازي كننده خانگي حتما به توان موتور به كار رفته در ساخت آن و همچنين قدرت پاشش آب از درون دستگاه به بيرون را مد نظر خود قرار دهيد.

 

از ديگر نكاتي كه در هنگام انتخاب كارواش خانگي بايد درنظر داشته باشيد مدت زمان استفاده از اين دستگاه است. چنانچه قرار باشد كارواش خانگي به صورت محدود به كار گرفته شود انتخاب دستگاه هايي كه داراي direct drive هستند بهترين گزينه به شمار مي رود. متقاضياني كه تمايل دارند دستگاه قدرتمند اما كم وزن و كم هزينه اي را خريداري كنند اين مدل از كارواش هاي خانگي بهترين گزينه خواهند بود. البته بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه پمپ دستگاه با سرعت بسيار زيادي خواهد چرخيد و اين مسئله مي تواند استهلاك دستگاه را تسريع كند اما در كاربرد محدود مشكلي را به وجود نمي آورد.

اگر مدت زمان استفاده از كارواش خانگي بسيار زياد باشد بهترين گزينه استفاده از دستگاه هايي است كه از پمپ هاي تسمه اي در آن ها استفاده شده است. چرا كه سرعت چرخش كمتري داشته و استهلاك آن نيز به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كرده و مدت زمان بيشتري كارايي خواهد داشت.

 

انواع كارواش هيونداي

بطور كلي تنوع در اين حوزه از محصولات هيوندا نيز به چشم مي خورد. انواع مختلف كارواش هاي هيونداي مانند كارواش چند كاره هيونداي يا كارواش چهار كاره هيونداي و كارواش سيار هيوندا از جمله مدل هاي پرطرفدار كارواش هاي هيوندا مي باشند.

 

 به عنوان مثال كارواش چهار كاره هيونداي با قدرت موتور 800 وات و تواني معادل با1500 وات كه داراي 2 نازل جاروبرقي، تفنگي و لنس مي باشد كه وزني معادل با 8 كيلوگرم دارد و با گارانتي 1 ساله به مشتري تحويل داده مي شود. قدرت مكش اين كارواش معادل 16 كيلو پاسكال و توان مكش آن برابر با 220 وات مي باشد.

 



تاريخ : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | 15:40 | نویسنده : mm |

همکاری در فروش تجهیزات پزشکی

سامانه آنلاین زیمانو در سال 1399 با مشارکت چندین نفر از متخصصین مجرب و متعهد در حوزه تجهیزات پزشکی ، بهداشتی و فناوری اطلاعات تـأسیس شده است.

زیمانو با استفاده از تجربیات گذشته خود و پس از تحقیقات میدانی و شناسایی خلا ها و مشکلات موجود در زنجیره تامین کالا مصمم شد فعالیت خود را به طور تخصصی و متمرکز بر تامین و توزیع تجهیزات پزشکی و بهداشتی با کیفیت و اصیل از طریق استفاده از بستر های فناوری اطلاعات، توسعه دهد.

ویژگی‌های عمده فروشگاه تجهیزات پزشکی زیمانو چیست؟

تجهیزات پزشکی و بهداشتی ( مثلا خرید کاندوم ) با سلامت مردم سر و کار دارد و فروش این محصولات مسئولیت سنگینی دارد. بنابراین اولین و مهم‌ترین اصل در خصوص تهیه تجهیزات پزشکی، اصالت و کیفیت کالای مورد نظر است.

فردی که قصد تهیه لوازم پزشکی و بهداشتی را مثلا قصد خرید یک دستگاه فشارسنج دارد، به دنبال شفافیت است و حتما باید از مشخصات محصول مورد نظر خود اطلاع کامل داشته باشد.

رسالت اصلی این سامانه ایجاد جامعیت، شفافیت، اصالت و کیفیت در تامین کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم با روش حذف کلیه واسطه ها و بر هم زنندگان نظام طبیعی بازار می‌باشد.

خریداران تجهیزات پزشکی نیاز به بستری دارند که ابتدا با مشخصات دقیق محصول مورد نظر و طرز استفاده آن آشنا شوند و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران دسترسی، کیفیت و نحوه دریافت محصول نباشند.

در روزگار فعلی با پیشرفت علم و استفاده روزافزون از اینترنت، خرید سریع، بدون معطلی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خواسته تمام افراد است.

ما در زیمانو سعی می‌کنیم با فراهم آوردن بستری امن، شفاف و راحت که موجب دسترسی همه افراد شود، کلیه موانع فوق را از سر راه مصرف کنندگان بر داریم ، تا بتوانند تجربه خوب و لذت بخشی از خرید خود داشته باشند.

مزیت رقابتی زیمانو چیست؟

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده مانند شفافیت، سرعت و امنیت، مزیت بزرگ و قابل توجه زیمانو حساب کاربری ویژه مراکز و بیماران در منزل است.ما برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد و واسطه‌ها روی سایت شرایطی فراهم نموده ایم تا کلیه مراکز درمانی، خانه‌های سالمندان، خیریه‌ها، سالن‌های زیبایی، شرکت‌ها و سازمان‌ها، رستوران‌ها، مراکز آموزشی و پزشکی، همکاران حوزه پزشکی و سلامت بتوانند با قیمت‌ها وشرایط ویژه خرید کنند (مثلا خرید نوار تست قند خون)

همچنین ما به عنوان مسئولیت اجتماعی خود برای بیماران در منزل نیز این امکان را فراهم نموده ایم تا از قیمت‌های ویژه مراکز بهره‌مند گردند. زیرا افرادی که بیمار در منزل دارند، صرف نظر از پرداخت هزینه‌های گزاف دارو و تحمل سختی مراقبت از بیمار، به دنبال یک بستر برای تهیه لوازم مصرفی ای هستند که همواره به آن نیاز دارند و باید هر چند وقت یک بار آن را دوباره تهیه کنند.

 

نحوه گرفتن نمایندگی تجهیزات پزشکی از زیمانو

برندها و تامین کنندگان محترم به راحتی می‌توانند در سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، اقدام به اخذ نمایندگی فروش کنند. برای انجام این کار می‌توانید در قسمت " همکاری با ما" درخواست خود را اعلام کنید. به جز این روش، می‌توانید از طریق هر کدام از راه‌های ارتباطی ما ( قابل مشاهده در سایت) با ما در ارتباط باشید. تماس تلفنی، ارتباط با واتس اپ و همچنین ایمیل زیمانو از آسان ترین این روش‌ها است.

در حال حاضر زیمانو افتخاری همکاری و داشتن نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر، با کیفیت و مطرح تجهیزات پزشکی را داراست و همواره می‌کوشد یک بستر معتبر، امن و قابل اعتماد برای مشتریان عزیز فراهم کند.

مزیتهای همکاری در فروش زیمانو

برای همکاری در فروش تجهیزات پزشکی و بهداشتی، دو راه متداول وجود دارد.

یک: پر کردن فرم همکاری با ما. پس از بررسی فرم همکاری بر روی سایت، با شما تماس خواهیم گرفت و می‌توانید به عنوان یکی از همکاران فروش ما در زیمانو فعالیت کنید.

دو : بازاریابی از طریق affiliate marketing : . کافیست با ایجاد حساب کاربری روی سایت و کلیک کردن بخش "بازاریاب" در حساب کاربری خود، به عنوان یکی از بازاریابان زیمانو فعالیت کنید و بر اساس فروش، پورسانت دریافت نمایید. با این روش شما یک لینک اختصاصی از سایت را به مشتریان داده و از هر بار خرید آن‌ها، پورسانت فروش در حساب کاربری شما شارژ خواهد شد.

از جمله مزایای همکاری در فروش زیمانو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • می‌توانید در هر زمان و مکانی در زمینه فروش فعالیت کنید و این فعالیت برای شما محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

  • با ارائه لینک اختصاصی خود به مشتریان ( مربوط به روش دوم ) به طور خودکار از هر فروش، پورسانت در پنل بازاریابی شما قرار خواهد گرفت.

  • قابلیت دسترسی به تاریخچه ارجاعات، کلیک ها و درآمدهای کسب شده از طریق لینک اختصاصی خود را دارید.

  • نحوه دریافت پورسانت بسیار آسان بوده و نیاز به طی کردن مراحل خاصی ندارد.

  • این همکاری فرصت خوبی برای ارتباط با اقشار و مراکز مختلف همچون مراکز درمانی، شرکت‌ها و خیریه‌ها را فراهم می‌کند.

سخن پایانی: همانطور که در این مطلب اشاره شد، خرید تجهیزات پزشکی و همینطور فروش آن، حساسیت بالایی داشته و نیاز به نظارت و شفافیت دارد. بنابراین، سعی فروشندگان تجهیزات پزشکی می‌بایست در به وجود آوردن هرچه بیشتر این شفافیت و امنیت باشد. فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی زیمانو، مفتخر است که توانسته علاوه بر ایجاد بستری امن، با کیفیت و به دور از آشفتگی بازار، سهولت خرید اینترنتی در حوزه تجهیزات پزشکی و بهداشتی را نیز به مخاطب ثابت کند.

منبع:

https://zeemano.com/





تاريخ : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | 16:7 | نویسنده : mm |

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو اگر شما در دسته افرادی هستید که دچار طاسی و کم پشتی مو شده‌اید میتوانید با مراجعه به پزشک متخصص مو و همچنین مشورت با مشاوران کلینیک‌های کاشت مو ، از این روش استفاده کنید.

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد از جمله عوامل ژنتیکی و موروثی . این موارد از اصلی‌ترین دلایل ریزش مو به حساب می‌آید. از دیگر دلایل ریزش مو در  افراد میتوان به استفاده مداوم از لوازم گرمایی، اتوی مو، عوامل هورمونی، انتخاب نادرست شامپوی مو و استفاده مداوم از رنگ‌های شیمیایی اشاره کرد.

عمل کاشت مو روش‌های زیادی دارد که پزشک بعد از انجام معاینات با توجه به سن و وضعیت بدن شما تصمیم میگیرد که از چه روشی برای شما استفاده کند. حال اگر شما تصمیم گرفته‌اید که کاشت مو را انجام دهید و دنبال اطلاعات در مورد آن هستید بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین عمل‌ها به حساب می‌آید. در این روش فولیکول‌های پرتراکم سر را جدا می‌کنند و در بخش فولیکول‌های کم تراکم قرار می‌دهند. یعنی به طور عامیانه، کاشت مو یک عمل جراحی است که در این عمل، موها را به نقاط طاس، نازک یا کم موی پوست سر منتقل می‌کند.

در این روش فولیکول‌های آسیب دیده ترمیم می‌شوند. بر اساس پژوهش‌های انجام شده از هر پیاز مو یک الی چهار تار مو رشد می‌کند که در روش کاشت مو به دلیل استفاده از روش‌های جدید از تغییر و یا دستکاری ریشه مو را انتقال می‌دهند.

در یک جلسه از کاشت مو که معمولا یک روز طول می‌کشد، ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ گرافت مو را بهم پیوند میز‌نند. این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود. البته مانند هر عمل زیبایی برای نتیجه بهتر باید کارهایی قبل و بعد از عمل انجام دهید.

در زمان شروع عمل به کف سر شما بی حسی زده می‌شود. به همین دلیل درحین عمل افراد هیچ دردی را حس نمی‌کنند. اما ممکن است بد از گذشت زمانی از عمل، مقدار کمی از درد را حس کنند که امری طبیعی است. مقدار درد طوری نیست که نتوانید کارهای روزانه خود را انجام ندهید. بلکه نیاز به کمی استراحت دارید و به راحتی میتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. در نهایت بعد از گذشت ۳ تا ۵ روز می‌توانید نتیجه کار را ببینید. با توجه به مهارتی که پزشک شما دارد کاشت مو تا ۹۸ درصد میتواند با موفقیت به نتیجه برسد.

کاشت مو و بهترین روش کاشت مو

انواع روش‌ کاشت مو

کاشت مو روش‌های زیادی دارد که میتوانید یکی از این روش‌ها را با مشورت پزشک خود انتخاب کنید.

  • کاشت مو به روش FUT یا FUSS

این روش یکی از قدیمی ترین روش‌های کاشت مو به حساب می‌آید. به همین دلیل زمان استفاده از این روش بیمار را بیهوش می‌کردند و با استفاده از روش جراحی فلپی از بانک مو را برای استفاده از این روش برمی‌دارند. این روش عوارض زیادی را با خود همراه داشت. عوارضی چون دردهای بعد از عمل، باقی ماندن جای بخیه، احتمال نگرفتن کاشت‌های انجام شده و در نهایت بیهوشی. بعد از گذشت مدتی روش‌های جدیدی پدید آمد به همن دلیل استفاده از این روش کاهش یافت. از مزایای این روش میتوان به شانس برداشتن گرافت مو از بان مو بسیار زیاد است.

برای انجام عمل کاشت مو به روش FUT ، جراح شما مراحل زیر را دنبال می کند:

  1. جراح با استفاده از چاقوی جراحی، تکه‌ای از پوست سر شما را برمی‌دارد. این قسمت معمولاً از پشت سر شما برداشته می‌شود. اندازه نوار معمولاً حدود ۶ تا ۱۰ اینچ طول دارد. اما می‌تواند از گوش به گوش دیگر کشیده شود.
  2. ناحیه‌ای که پوست سر برداشته شده را با بخیه می‌بندند.
  3. جراح شما و دستیارانش نوار پوست سر را با چاقوی جراحی به قطعات کوچکتر جدا می‌کنند. آنها ممکن است قطعه را به ۲۰۰۰ قطعه کوچکتر تقسیم کنند که گرافت نامیده می شود. برخی از این گرافت‌ها ممکن است هر کدام فقط یک تار مو داشته باشند.
  4. جراح با استفاده از یک سوزن یا تیغ، سوراخ‌های کوچکی در پوست سر شما ایجاد می‌کند که در آن مو کاشته می‌شود.
  5. جراح موهای قسمت برداشته شده از پوست سر را وارد سوراخ‌های ایجاد شده سر می‌کند. که این مرحله در عمل کاشت مو پیوند نامیده می‌شود.
  6. سپس محل‌ جراحی را با بانداژ یا گاز می‌پوشانند.

تعداد خاصی از پیوندهایی که دریافت می‌کنید به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع موی شما
  • اندازه محل پیوند
  • کیفیت (از جمله ضخامت) مو
  • رنگ مو

 



تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | 20:38 | نویسنده : mm |

عناصر تشکیل دهنده قرص هیرتامین (HAIRTAMIN)

قرص تقویت کننده مو هیرتامین Hairtamin را می‌توان یکی از قوی‌ترین مکمل‌های برای رشد بیشتر مو نامید. این محصول که در بازار جهانی در زمره طبیعی‌ترین داروهای تقویت ریشه مو قرار دارد، تاثیر به‌سزایی در خوش حالت‌تر شدن موهای سر و جلوگیری از ریزش آن‌ها دارد.

 این قرص با بهره گرفتن از انواع ویتامین‌های مفید برای ریشه مو، افزایش ضخامت، استحکام و همچنین کاهش ریزش مو و نازک شدگی آن را در پی دارد. به بیانی ساده‌تر، می‌توان ادعا کرد قرص هیرتامین حاوی هرآن‌چیزی است که مو به طور طبیعی به آن نیازمند است.
با تغییراتی که طی سال‌های گذشته در سبک زندگی، عادات غذایی و همچنین تغییرات اقلیمی به وجود آمده، رشد مو یکی از مواردی است که با معضلات و مشکلات عمده‌ای روبه‌رو شده است. از همین رو، این موضوع به یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های ایرانی تبدیل شده تا با کنکاش در میان روش‌ها و راه‌های مختلف مقابله با ریزش مو و یا بهبود و تقویت رشد آن، خود را از گزند چنین معضلاتی در امان نگاه دارند.

عناصر تشکیل دهنده قرص هیرتامین (HAIRTAMIN)

مکمل هیرتامین بسیار اثر بخش است و تقریبا برای هر تیپ ریزش مو تاثیر مثبت دارد
بین تقریبا ۲۰-۳۰ تا ترکیب در مکمل هیرتامین وجود دارد که مهم ترین ها را در ادامه معرفی می کنیم.

قرص تقویت کننده مو هیرتامین ؛ قابل استفاده برای انواع مو

هیرتامین محدود به نوع مو، سن و حتی نژاد شما نیست؛ بنابراین، موی شما از هر نوعی که باشد، این قرص با تامین نیازهای ضروری از کاهش و ضعف آن جلوگیری می‌نماید. شرکت تولیدکننده این محصول در توضیحات خود ادعا می‌کند: «کمبودهای تغذیه‌ای رابطه مستقیمی با ریزش مو دارد. 

در نتیجه با بهبود وضعیت داخلی بدن می‌توانید ظاهر و سلامتی مو را بهبود دهید. مهم نیست که علت اصلی ریزش موتان استرس باشد یا عوامل هورمونی یا رژیم غذایی یا عوامل محیطی یا هر عامل دیگری. این مکمل ریزش مو شما را درمان می‌کند.»

موارد استفاده قرص هیرتامین ؛ از مو تا ناخن

شاید با نگاه به نام این محصول، تصور کنید که مورد استفاده آن فقط برای تقویت مو است، اما سخت در اشتباهید؛ چراکه این محصول نه‌تنها با تامین مواد مغزی، موهایی زیباتر، شاداب‌تر و محکم‌تر را برای انواع موی کوتاه و بلند به ارمغان می‌آورد، بلکه به سلامت پوست و ناخن شما نیز کمک می‌کند.
این دارو با بهره‌گیری از فرمولاسیون علمی، انواع ویتامین‌ها و مواد مکمل را با چیدمانی استاندارد و بهینه در کنار هم قرار می‌دهد. هرتامین را می‌توان معجونی متشکل از ویتامین‌ها ، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی دانست که با تقویت فولیکول‌های مو، دوام و شادابی هر چه بیشتر آن‌ها و همچنین جلوگیری از ریزش را در پی دارد.

هیرتامین ، فاقد هرگونه مواد شیمیایی

بر کسی پوشیده نیست که داروهای شیمیایی، علاوه بر بهبود بیماری یا مشکل، عوارض جانبی منفی و گاها مخربی را بر بدن دارند. این در حالی است که طراحی هیرتامین به گونه‌ای است که با عاری بودن از هرگونه مواد شیمیایی، مکانیزم متفاوتی را روی بدن مصرف‌کننده داشته باشد. کارکرد این قرص به شکلی است که همانند غذا، صرفا مواد طبیعی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و هیچ‌گونه عوارض منفی از خود برجای نمی‌گذارد. تولیدکنندگان این محصول معتقدند که نباید سلامت بدن را به قیمت رشد موی سالم به خطر انداخت؛ بنابراین، به جای اینکه سیستم بدن را با مواد شیمیایی تحت تاثیر قرار دهیم، با ارائه مواد مغذی و حیاتی رشد مو را تحریک می‌کنیم.
مکانیزم بدن به‌گونه‌ای است که مواد غذایی مصرفی را وارد جریان خون کرده و از طریق آن به نقاط مختلف بدن می‌رساند. با این حال، متاسفانه مو کمترین سهم را از این سیستم توزیع داشته و همواره نیازمند سهمی بیشتر است. محصولی که هم‌اکنون پیش روی شما قرار دارد، ترکیبی مناسب از ویتامین‌ها و تقویتی‌هایی است که به رشد مو، ضخیم‌تر و قوی‌تر شدن آن کمک می‌کنند. هیرتامین نه‌تنها این ترکیب را به موی شما می‌رساند، بلکه ترکیب گیاهی منحصربه‌فرد درون خود را در جهت رشد سریع‌تر موها به کار می‌گیرد.

عناصر تشکیل دهنده قرص هیرتامین

براساس آنچه در وبسایت این محصول آمده، هیرتامین شامل ۲۳ ماده زیست‌فعال است که رشد سالم مو و تقویت و ابقاء فولیکول آن را در پی دارند. ویتامین‌ها و مواد مغزی که در ترکیب این محصول به کار رفته‌اند، عبارتند از:
ویتامین A: سلامت سلول‌های شما و بهبود آسیب‌های پوست سر که از عمده دلایل ریزش مو است را در پی دارد.
ویتامین‌های B: این گروه از ویتامین‌ها را می‌توان یکی از مهم‌ترین مواد که نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد مو دارند، نامید. این گروه مسئول متابولیسم مواد مغذی پر مصرف است و استخراج بیشترین مواد مغذی از آنچه در طول روز می‌خوریم را بر عهده دارد. به عقیده بسیاری از کارشناسان، تغذیه مناسب بهترین راه برای جذب ویتامین‌ها و مکمل‌هاست اما با تغییر سبک زندگی، بسیاری از ویتامین‌ها به سادگی به بدن ما نمی‌رسند. Hairtamin با گردهم آوردن این گروه از ویتامین‌ها، سعی کرده نتایج بهتری را برای مصرف‌کننده رقم بزند.
ویتامین C: حتما در مورد کلاژن شنیده‌اید اما لازم است بدانید که تولید آن در بدن، نیازمند وجود سطح خاصی از این ویتامین است. این ماده به بافت ریشه‌های مو در کیسه‌های ترشحی کمک می‌کند.
ویتامین D: این ویتامین علاوه بر این که بیداری کیسه‌های ترشحی مو را در پی دارد، بستر رشد مجدد مو از طریق آن‌ها را فراهم می‌کند.
بیوتین: به ماده‌ای اطلاق می‌شود که که متابولیسم چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌هایی که رشد بهتر و سلامت و مورد نیاز هستند را بر عهده دارد. این ماده در میان دانشمندان با نام ویتامین H نیز شناخته می‌شود؛ ویتامینی که به حفاظت از مو و کیسه‌های ترشحی مو کمک می‌کند. کمبود بیوتین در بدن موجب جلوگیری از رشد مو می‌شود. از دیگر مزایای آن نیز می‌توان به افزایش کیسه‌های ترشحی مو برای جلوگیری از شکنندگی اشاره کرد.
رزماری: رز ماری به عنوان یکی از موثرترین مواد در تقویت ریشه مو شناخته شده است. این گیاه به تقسیم سلولی در کیسه‌های ترشحی مو کمک می‌کند و رشد و کیفیت مو را افزایش می‌دهد. این ماده در تولید قرص Hairtamin نیز سهیم است.
گیاه گزنه: آزمایشات انجام شده حاکی از اثرات ضد التهابی گیاه گزینه و تاثیر آن در به تعادل هورمون‌ها است که هر دوی این موارد رشد مو را بهبود می‌دهد.
عصاره دم اسب (Horsetail): این ماده مفید که حاوی حاوی سیلیس و سلنیوم است، مقادیر خوبی مواد معدنی دارد که رشد مو را بهبود می‌بخشد و برای تقویت مو و افزایش درخشش مو مفید است. همچنین، سلنیوم موجود در این ماده با تنظیم ید در بدن، به رشد متعادل مو کمک می‌کند.
عصاره ریشه ژاپنی (Knotweed): این ریشه از یک گیاه ژاپنی که فواید بسیار زیادی برای بهبود ریشه مو به همراه دارد، تهیه می‌شود. از خواص متعدد این گیاه می‌توان به خاصیت ضد سرطانی، ضد التهابی و ضد میکروبی آن اشاره کرد که به درمان بیماری‌های پوستی نیز کمک می‌کند.
روی: همواره از این ماده به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مواد برای حفظ مو و همچنین سلامت پوست و ناخن‌ها نام برده می‌شود. نقش روی در بسیاری از فرآیندهای بدن حیاتی است و این کار به صورت تولید سلول‌های مفید انجام می‌شود. تعادل هورمونی، عملکرد سیستم ایمنی نرمال و جذب مناسب ویتامین‌ها را می‌توان از مزایای شاخص این ماده مفید معرفی کرد. ترکیب روی به‌گونه‌ای است که مواد تشکیل‌دهنده آن برای رشد موثر مو ضروری هستند. از دیگر ویژگی‌های روی برای سلامت موی سر می‌توان به جلوگیری کردن از نازک شدن و ریزش مو و همچنین تمیز کردن پوست و جلوگیری از بروز آکنه اشاره کرد. استفاده از اندازه کافی روی و مواد معدنی دیگر برای رشد مو ضروری است، چراکه نقش آن در حفظ سلامت مو کلیدی و قدرتمند است.
عصاره ریشه زردچوبه: عصاره Turmeric یا زردچوبه به صورت عصاره‌ای می‌تواند برای موهای شما به چند روش مفید باشد. یکی از موادی که در زردچوبه وجود دارد، کورکومین است. کورکومین جزئی از زردچوبه است که می‌تواند فعالیت رشد کیسه‌های ترشحی مو را مهار کند که منجر به نابودی کیسه‌های ترشحی مو می‌شود و اگر از آن به درستی استفاده نشود، ریزش بیش از حد مو را موجب می‌شود. درمقابل، زردچوبه می‌تواند در درمان بیماری‌های مختلف پوست مثل درماتیت، شوره سر و اگزما که عوارضی مانند خارش، پوسته‌پوسته شدن، التهاب و نازک شدن موها را به دنبال دارد، مفید باشد. curcumin یک جزء فعال در زردچوبه است که به دلیل خواص ضد التهابی، ضد عفونی‌کننده و ضد باکتری که دارد، موثر است.
از دیگر مواد مهم و تعیین‌کننده Hairtamin می‌توان به ترکیباتی چون عصاره برهمی، آلوئه ورا، لوتین، سدیم و عصاره چای سبز اشاره کرد که خواص آن‌ها برای مو بر کسی پوشیده نیست.

راه های تشخیص هیرتامین اصل و تقلبی (فیک)

طریقه مصرف قرص هیرتامین

یکی از مهم‌ترین موارد در مصرف یک دارو، نحوه مصرف آن است. براساس‌ آنچه روی برگه راهنمای این قرص درج شده، بهترین نوع مصرف آن به شرح زیر است:
جهت کسب بهترین نتیجه، هر روز در یک ساعت مشخص مصرف شود.
همراه با یک وعده غذایی (ترجیحا با صبحانه) میل شود.
بهترین و کامل‌ترین عملکرد با مصرف دو بسته قرص در طول ۲ ماه حاصل خواهد شد.
نکته: مصرف آن برای خانم‌های باردار و افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

منبع : قرص هیرتامین



تاريخ : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | 16:52 | نویسنده : mm |

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی یک عفونت شایع مقاربتی است که از طریق رابطه جنسی واژینال و مقعدی،

وسایل جنسی مشترک و به ندرت از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل می شود.

زگیل تناسلی زائده های نرمی هستند که روی اندام تناسلی ظاهر می شوند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)، 

زگیل تناسلی یا همان اچ پی وی یا ویروس پاپیلومای انسانی

شایع ترین بیماری در بین همه بیماری های مقاربتی است.

همه افرادی که از نظر جنسی فعال هستند در برابر عوارض HPV از جمله زگیل تناسلی آسیب پذیر هستند.

 

علائم شایع زگیل تناسلی :

- یک یا تعدادی توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلی یا مقعد

- خارش یا خونریزی از ناحیه تناسلی یا مقعد

- شریک جنسی که زگیل تناسلی دارد، حتی اگر علائمی نداشته باشید

زگیل تناسلی می‌تواند روی دیواره‌های واژن، ناحیه بین دستگاه تناسلی خارجی و مقعد رشد کند.

 در مردان، ممکن است در نوک یا ساقه آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد ایجاد شوند.

 تورم های کوچک، گوشتی، قهوه ای یا صورتی در ناحیه تناسلی شما شکلی شبیه گل کلم که

 به دلیل نزدیکی چند زگیل به هم ایجاد می شود خارش یا ناراحتی در ناحیه تناسلی .

نحوه انتقال زگیل تناسلی

ویروس زگیل تناسلی می تواند حتی زمانی که هیچ زگیل قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد منتقل شود.

بسیاری از افراد مبتلا به این ویروس علائمی ندارند اما همچنان می توانند آن را منتقل کنند.

پس از ابتلا به عفونت، ممکن است هفته ها تا چندین ماه طول بکشد تا علائم ظاهر شوند.

ممکن است از راه های زیر به زگیل تناسلی مبتلا شوید :

تماس پوست به پوست، از جمله رابطه جنسی واژینال و مقعدی

 به اشتراک گذاشتن وسایل جنسی

 رابطه جنسی دهانی، اما این مورد نادر است.

 ویروس همچنین می‌تواند از مادر در هنگام تولد به نوزاد منتقل شود، اما نادر است.

بوسیدن و وسایل مشترک مانند حوله، کارد و چنگال، فنجان یا صندلی توالت عموما باعث اتتقال زگیل تناسلی نمیشوند.

 

 

رفع قطعی زگیل تناسلی با لیزر در مشهد

لیزر یکی از روش های پرکاربرد برای درمان زگیل تناسلی است که اخیرا مورد استقبال بسیاری قرار گرفته .

به عنوان روشی نوین درمان قطعی زگیل تناسلی در مشهد توانسته رضایت بالایی را جلب کند.

در این روش با اشعه لیزر co2 بافت زگیل تناسلی را از بین می‌برند. 

درمان قطعی زگیل تناسلی با لیزر به دلیل سهولت در مقایسه با روش‌های دیگر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان انتخاب کرد.

برداشتن زگیل تناسلی با لیزر

درمان زگیل تناسلی با لیزر شامل تاباندن مستقیم پرتوهای لیزر بر روی زگیل ها می باشد،

که برداشتن زگیل تناسلی و درمان آن به سرعت انجام می شود.

لیزر به علت سهولت نسبت به سایر روش ها، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

لیزر CO2 قادر است ضایعات بزرگ و قطور را نیز به سرعت از بین ببرد.

آیا لیزر موجب پخش شدن زگیل می شود ؟

خیر، امروزه دستگاه های لیزر مجهز به دستگاه های مکشی وکیوم است

که دود حاصل از تابش لیزر بر روی زگیل را به سرعت به خود جذب کرده و به بیرون از محیط میفرستد.

ما در کلینیک فوق تخصصی دکتر دیانا حسینی به دلیل اهمیت بالا به سلامت مراجعین عزیز و کادر درمان خود 

با تهیه دستگاه هود و فیلتر هوای تصفیه کننده در محیط کلینیک و همچنین در نزدیکی سر مراجعه کنندگان گرامی 

در هنگام لیزر احتمال ایجاد مشکل را به صفر میرساند.

آیا لیزر زگیل تناسلی کل ویروس را از بدن از بین برده و نوعی درمان قطعی خواهد بود؟

این نکته حائز اهمیت است که این ويروس وقتى وارد بدن شود براى هميشه در بدن باقى ميماند

و هرگاه ايمنى يا مقاومت بدن كاهش یابد ويروس فعال ميشود كه در اين زمينه با مصرف داروى ضد ويروس

و از بين بردن زگيل هاى حاوى ويروس و كمك به قوى شدن بدن و سركوب ويروس ميشود.

يكى از راههاى انتقال ویروس زگیل تناسلی از طريق تماس مستقيم با بدن فرد دچار زگيل است 

و اين نكته را ما اكثرا در زنان و شوهران ميبينيم که وقتى يكى از آنها گرفتار ميشود ديگرى هم 

از طريق تماس دچار زگيل و ويروس ميشود.

و اينجاست كه برداشتن زگيل حاوى ويروس كمك به جلوگيرى از انتشار آن نموده و در اين زمينه 

برداشتن زگيل با ليزر بهترين روش و مانع از گسترش بيمارى به ديگرى ميشود.

فواید لیزر زگیل تناسلی

قابلیت نفوذ لیزر در عمق، امکان تهاجم کامل تری را به ویروس پاپیلومای انسانی فراهم می کند 

و موجب شده تا لیزر درمانی، روش مورد انتخاب برای درمان افراد دارای ضعف ایمنی باشد.

میزان عود زگیل تناسلی در افرادی که لیزر می کنند کمتر از کسانی است که که کرایو می کنند.

به عبارت ساده تر اکثرا برای پاکسازی یک زگیل نیاز به دو یا تعداد بیشتری جلسات کرایوتراپی است

و گاهی اصلا پاسخگو نبوده و نیاز به تغییر روش درمان هست در حالی که در درمان با لیزر 

در همان جلسه اول زگیل از بین خواهد رفت.

هزینه لیزر زگیل تناسلی 

هزينه ليزر زگيل تناسلي براساس تعداد، مساحت، برجستگي و محل زگيل مي تواند متفاوت باشد.

همواره میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لیزر زگیل تناسلی در مشهد 

از طریق پیج اینستاگرام دکتر دیانا حسینی اقدام فرمایید.

درمان زگیل تناسلی با لیزر بطور معمول در مطب انجام مي شود.

ليزر بويژه براي زگيل هاي ابتداي مجراي ادراري روشي موثر ، سريع و بي خطر هست

ولي در مواردي كه داخل مجراي ادراري مبتلا شده باشد بايستي در بيمارستان و توسط سيستوسكوپ و زير ديد مونيتور ليزر شود.

جهت پیشگیری و جلوگیری از ابتلا به زگیل تناسلی چه کنیم؟

بعضی از اقدامات پیشگیرانه عبارتند است از:

اجتناب از مقاربت بدون حفاظت جنسی با شرکای جنسی متعدد.

در صورت مقاربت، از روش های فیزیکی جلوگیری از بارداری استفاده نمایید.

منطقه تناسلی را خشک و تمیز نگه دارید.

برای جلوگیری از تعرق بیش از حد و افزایش گردش هوا در ناحیه تناسلی از لباس زیر پنبه ای استفاده کنید.

زگیل را لمس یا زخم نکنید و حتی آن را فشار ندهید.

از خارش محل زگیل اجتناب نمایید.

 



تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 | 15:2 | نویسنده : mm |

بررسي دوره تخصصي فيشيال

دوره تخصصي فيشيال

پاكسازي عميق پوست يا دوره تخصصي فيشيال نياز به تكنيك هاي يك متخصص در بهترين آموزشگاه اسكين كر در تهران داره.  تميز كردن عميق پوست در كلينيك هاي زيبايي صورت، هر دو ماه يكبار براي پوست خشك يا پوست معمولي و ماهانه براي پوست چرب يا مختلط توصيه مي شه. اين روش نبايد روي پوست هايي با آكنه شديد، پوست هايي كه پوسته پوسته مي شند، پوست حساس، پوست برنزه يا پوستي كه تحت درمان هاي ديگر است انجام بشه. توصيه مي شه قبل از انجام عمل با يك متخصص پوست مشورت كنيد.

آكادمي آموزشي مانيا آكادمي، كامل ترين دوره هاي مراقبت از پوست (اسكين كر) و جوانسازي و پاكسازي پوست (فشيال) را براي علاقه مندان به اين حرفه برگزار مي كنه كه مي تونيد در اين دوره ها شركت كنيد.

C:UsersAsre AsiaDesktopcomo-cuidar-da-pele-do-rosto.jpg

فيشيال از بهترين روش هاي مراقبت پوست است

معرفي دوره تخصصي فيشيال

اگر در كلينيك هاي زيبايي كار مي كنيد يا مي خواهيد در زمينه زيبايي شناسي كار كنيد، دوره پاكسازي پوست و دبررسي وره تخصصي فيشيال ما مي تونه  يك مقدمه عالي باشه. پاكسازي پوست براي هميشه زيبا نگه داشتن پوست، بدون جوش هاي سرسياه و بدون جوش بسيار مهمه، به همين دليل بسيار مورد توجه مشتريان قرار مي گيره. دوره آموزشي پاكسازي پوست ما نكات ويژه اي را براي شما به ارمغان مياره تا شما را با اين حرفه آشنا كنه.   شما به عنوان يك فرد حرفه اي مستقيماً با پوست سر و كار خواهيد داشت، به همين دليل بايد آن را بشناسيد تا بدانيد چه كاري براي چه پوستي نيازه. در دوره تخصصي فيشيال شما همه چيز را در مورد پوست ياد خواهيد گرفت و خواهيد ديد كه پوست شما چه ويژگي هايي داره و چه مراقبت هايي براي اون لازمه.

دوره تخصصي فيشيال چگونه انجام مي شه؟

يكي از درمان هايي كه در زمينه زيبايي شناسي صورت بسيار مورد توجه قرار مي گيره، دوره تخصصي فيشيال است. اين درمان با هدف بازسازي سلول هاي پوست، از بين بردن جوش هاي سر سياه و آبرساني پوست و هم چنين كمك به جلوگيري از آكنه انجام مي شه.  دوره تخصصي فيشيال ما به هنرجويان اجازه مي‌دهه تا مهارت‌هايي را براي انجام يك پاك‌سازي عميق پوست فرا گيرند.

C:UsersAsre AsiaDesktoplimpezadepele.jpg

پاكسازي پوست توسط يك متخصص بايد انجام گيرد

لوسيون پاك كننده

لوسيون پاك كننده براي از بين بردن آلودگي هاي جمع شده و چربي بر روي پوست استفاده مي شه. اعمال آن با حركات دايره اي انجام مي شه و  از محصولات مبتني بر آلوئه ورا براي سم زدايي پوست نيز استفاده مي شه.

بخار ازن

براي باز كردن منافذ، بخار آب به مدت 10 دقيقه در دوره تخصصي فيشيال استفاده مي شه كه پاك كردن آلودگي  ها را از روي پوست آسان مي كنه. در اين روش، متخصص زيبايي پوست را به آرامي ماساژ مي دهه كه فوق العاده آرامش بخشه.

استفاده از كرم لايه بردار

مرحله بعدي استفاده از كرم لايه برداره كه محصول را روي صورت، با فشار ملايم و حركات دايره اي ماساژ مي دهند.

رفع جوش هاي سر سياه 

جوش هاي سرسياه كه به سختي از بين ميرند به صورت دستي در روش فيشيال خارج مي شوند و متخصص پوست،  ضربه هاي آرامي را با انگشتان در جهت مخالف به پوست مي زنه.

استفاده از ماسك 

در دوره تخصصي فيشيال، ماسك به مدت 10 دقيقه روي پوست قرار مي گيره كه ماسك ها قرمزي پوست را كم مي كنند و در نهايت از يك لوسيون مرطوب كننده و ضد آفتاب با فاكتور حفاظتي بيش تر از 30 SPF استفاده مي شه.

C:UsersAsre AsiaDesktopdarsonval_1.jpg

فيشيال پوست داراي مراحل مختلفي است

هدف از دوره تخصصي فيشيال

دوره تخصصي فيشيال دانشي را در مورد روش انجام پاكسازي و مراحل انجام آن و موارد ديگر را به شركت‌كنندگان ارائه مي‌دهه. پاكسازي تخصصي پوست عمدتاً براي حذف جوش هاي سياه يا آكنه استفاده مي شه. هم چنين سلول هاي مرده را از بين مي بره و پوست را سالم نگه مي داره.  نكته اي كه وجود دارد اين است كه تمامي افراد با هر نوع پوستي مي تونند فيشيال را انجام دهند.  فيشيال تخصصي به متعادل كردن چربي پوست هاي خشك، معمولي، چرب و مختلط كمك مي كنه.

مزاياي استفاده از دوره تخصصي فيشيال

  • حذف آلودگي هاي پوست، جوش هاي سر سياه و آكنه

  • كوچك كردن منافذ پوست

  • حذف سلول هاي مرده 

  • جلوگيري از پيري

C:UsersLenovo G50Desktopعنوانن.jpg

يكي از مراحل پاكسازي تخصصي پوست

دوره تخصصي فيشيال ضروري

براي كساني كه مي خواهند وارد بازار كار بشوند و از اين راه درآمدي كسب كنند، اين دوره تمام نيازهاي هنرجو را براي يك دوره آموزشي سطح بالا برآورده مي كنه. براي هر درمان زيبايي صورت، ضروريه كه ابتدا يك پاكسازي خوب پوست انجام بشه.  در دوره تخصصي فيشيال شما با مباني آناتومي و بافت شناسي پوست آشنا مي شويد تا نيازهاي مشتري خود را به درستي تجزيه و تحليل كنيد، محصولات مناسب را اعمال كنيد و پاكسازي حرفه اي را مرحله به مرحله انجام دهيد. با تئوري لازم و تمرين زياد در اين دوره قادر خواهيد بود به مشتري خود خدمات رساني فوري انجام دهيد.

مراقبت هاي دوره تخصصي فيشيال

افرادي كه به تازگي پوست خود را پاكسازي كردند نيز بايد برخي اقدامات احتياطي را رعايت كنند. پس از انجام دوره تخصصي فيشيال حداقل 48 ساعت بعد از جلسه،  قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده از كرم ها ممنوعه. تحت هيچ شرايطي نميشه از محصولات اسيدي تا زماني كه از نظر پزشكي تاييد شده استفاده كرد. 

معرفي انواع پوست در دوره تخصصي فيشيال

نوع پوست با ميزان چربي روي آن تعيين مي شه.  بسته به ميزان چربي پوست، متخصصان 4 نوع اصلي پوست را تشخيص ميدند: نرمال، خشك، مختلط و چرب. نوع پوست به صورت ژنتيكي تعيين مي شه، يعني ارثيه، مانند شكل بيني، رنگ يا شكل چشم. با اين حال نوع پوست در نوجواني تعيين مي شه، زيرا در اين دوره است كه تحت تأثير تغييرات هورموني در بدن ،  چربي پوست تغيير كرده و يك يا نوع ديگري از پوست تشكيل مي شه. پوست مستعد چربي بيش تر مي شه و باعث براق شدن پوست، ايجاد جوش هاي سياه و... مي شه.

C:UsersLenovo G50Desktopskin_care_slide_2.jpg

مي توانيد فيشيال تخصصي پوست را آموزش ببينيد

در دوره تخصصي فيشيال مي آموزيد كه پوست خشك، نازك است، عملا هيچ منافذي روي آن وجود نداره و جوش هاي سرسياه و قرمزي به ندرت ظاهر مي شوند. پوست معمولي چربي كم تري داره و پوست نرمال اغلب در كودكان مشاهده مي شه كه در بزرگسالي، به ندرت وجود داره و به عنوان يك قاعده،  پوست صورت آماده خشك يا چرب شدن است كه پوست مختلط تركيبي از دو نوع پوست چرب و خشكه.

نكات پاياني

اين ها بخشي از مطالبي است كه در دوره تخصصي فيشيال آموزش داده مي شه، از اين نكات استفاده كنيد و با ثبت نام در دوره تخصصي فيشيال قدم بزرگي در زندگي حرفه اي خود برداريد و در صورت تمايل پس از گذراندن دوره و ارزيابي نهايي، مي تونيد گواهي پايان دوره معتبر را دريافت كنيد.

 

منبع: فيشيال



تاريخ : جمعه 12 فروردين 1401 | 21:29 | نویسنده : mm |

دوره آموزشی اسکین کر

 

اسکین کر در حقیقت یک تخصص پیچیده است که روز به روز هم با پیشرفت های بیشتری همراه میشه. برای همین هر فردی که در این حرفه فعالیت داره باید مدام به فکر به روز کردن اطلاعات خودش باشد تا بتونه بهترین خدمات رو به مراجعهکنندگان ارائه بده. در این رابطه شرکت در دوره آموزشی اسکین کر بهترین راه برای بالا بردن دانش اسکین کر هست. 

علاوه بر اون، اگه شما فردی هستین که تا به حال اطلاعات چندانی در مورد اسکین کر نداشتین اما به دنبال شغلی جذاب و پردرآمد هستین و البته به اسکین کر هم علاقمندید دوره آموزشی اسکین کر میتونه برای شما شروع یک موفقیت بزرگ باشه. 

این روزها در کشور، دوره های مختلفی تحت عنوان دوره آموزشی اسکین کر برگزار میشه که البته نمیشه کیفیت تمام اونها رو یکی دونست. برای همین در این زمینه نیازه که کمی دقت به خرج داده و بودجه خودتون رو صرف شرکت در یک دوره تخصصی و حرفه ای کنید. در این زمینه مانیا آکادمی یکی از بهترین گزینه ها برای برخورداری از یک آموزش کامل و جامع به همراه مدرکی معتبر است. شما بعد از دریافت این آموزشها میتونید به صورت حرفهای وارد بازار کار بشین و شغلی پردرآمد و جذاب داشته باشین. در این مطلب بیشتر با دوره های آموزشی اسکین کر، بازار کار شغل اسکین کر، درآمد اسکین کر و... آشنا میشیم:

 

شغل اسکین کر 

 

این روزها پیشرفت تکنولوژی باعث شده که شغلهای جدیدی وارد بازار کار بشن که خیلی زود از سمت مردم با استقبال مواجه میشن. اسکین کر یکی از همین شغلهاست. در واقع اگه به این شغل علاقه داشته باشید و برای کارتون تلاش کنید مطمئن باشین که نتیجه فوقالعادهای از این شغل میگیرین. این روزها خیلیها به پوست صورت و شادابی اون اهمیت میدن برای همین استقبال خیلی خوبی از اسکینکر تراپیستهای خوب میشه. 

پس اگه در شغل اسکین کر مهارت خوبی داشته باشین قطعاً یک شغل خیلی خوب، جذاب و بادرآمد خیلی عالی در انتظار شماست. البته در این حرفه شما باید مدام در حال یادگیری باشین، تلاش کنین و روز به روز تجربه بیشتری به دست بیارین. از طرفی پوست مدام نیاز به رسیدگی داره برای همین شما خیلی راحت میتونید همیشه مراجعهکنندههای خاص خودتون رو داشته باشین. کافیه بتونین به کمک دانش و مهارتی که دارین در اولین جلسه نظر اونها را به خودتون جلب کنین. بعد از اون هر ماه میتونید برای اونها خدمات اسکین کر رو ارائه بدین. 

بازار کار اسکین کر

 

همونطور که گفتیم این روزها همه دوست دارن یک پوست سالم، شاداب و شفاف داشته باشن. برای همین این روزها پیدا کردن یک اسکین کر خوب دغدغه خیلی از آدمها شده. از طرفی تعداد کسایی که در این حرفه، مهارت خیلی بالایی داشته باشن هنوز به خاطر جدید بودن این شغل، زیاد نیست. برای همین اونهایی که از همون اول به صورت اصولی آموزش ببینن و مدام در حال یادگیری متدهای جدید و به روز باشن خیلی زود میتونن در این حرفه به یک جایگاه خیلی خوب برسن. 

شما میتونین خیلی راحت بعد از دوره آموزشی اسکین کر با سرمایهای خیلی مناسب وارد بازار کار بشین. برای مثال میتونید یک صندلی یا یک اتاق از یک سالن زیبایی خوب رو اجازه کنید و کارتون رو با حداقل مواد شروع کنین. خیلی زود در صورتی که توانایی و مهارت خوبی داشته باشین در کارتون شناخته میشین و با کمی تلاش میتونین بعد از مدتی کوتاه کسب و کار مستقل خودتون رو راه بندازین. 

 

چرا شغل اسکین کر؟

 

شغل اسکین کر میتونه برای هر کسی یک شغل ایدهآل و خیلی هیجان انگیز باشه. به شرط اونکه به این شغل علاقه داشته باشید و با عشق کار کنین. قطعاً مراجعهکنندهها هم این تعهد شما رو احساس میکنن و برای خدمات اسکین کر فقط به سراغ شما میان. شغل اسکین کر میتونه مزایای زیر رو برای شما به همراه داشته باشه:

1. شما میتونین در این شغل به صورت مستقل و شخصی به کارتون مشغول بشین؛

2. این شغل اعتبار خیلی خوبی برای شما به ارمغان میاره؛

3. شما هر روز میتونین با آدمای جدید در ارتباط باشین و معاشرتهای لذت بخشی رو تجربه کنین؛

4. میتونید یک شغل با درآمد خیلی خوب داشته باشین؛

5. روز به روز پیشرفت کنین و در شغل خودتون به جایگاه بالاتری برسین.

 

راهکارهایی برای موفقیت در شغل اسکین کر

 

گفتیم که در این حرفه هنوز دست زیاد نیست و این کار شما رو برای تبدیل شدن به یک اسکین کر تراپیست موفق راحتتر میکنه. موارد زیر هم به شما کمک میکنن تا بتونید در این شغل خودتون رو به جایگاهی که میخواید برسونید:

1. باید اول از هر چیزی یک آموزشگاه اسکین کر در تهران که بتونه بهترین دوره آموزشی اسکین کر رو برای شما در نظر بگیره انتخاب کنید. هیچ چیز نمیتونه به اندازه آموزش خوب، شما رو در این کار جلو بندازه. برای همین مهمترین چیز در مورد موفقیت در شغل اسکین کر، آموزشه. 

2. بعد از طی کردن دوره این که شما چه اندازه پشت کار داشته باشین خیلی مهمه. باید برای هدفتون تلاش کنین و از همون روز اول انتظار نداشته باشین همه چیز بر وفق مراد شما باشه. باید صبوری کنین و اجازه بدین کم کم در شغل خودتون جا بیفتین و مردم شما رو به مهارت و تواناییهاتون بشناسن. 

3. یکی دیگه از چیزهایی که باعث موفقتر شدن شما میشه خلاقیته. این حرفه هم مثل هر شغل دیگهای با داشتن خلاقیت بهتر دیده میشه و شانس موفقیت شما بالاتر میره. پس سعی کنین به شکلهای مختلف خودتون رو از بقیه اسکین کر تراپیستها متمایز کنید. 

 

درآمد اسکین کر

 

این کار میتونه برای شما یک شغل با درآمد عالی باشه اگه شما با علاقه به سراغ این کار اومده باشین. نمیشه درآمد ثابتی رو برای این شغل در نظر گرفت. همه چیز به این بستگی داره که شما چقدر مهارت داشته باشین و تا چه اندازه برای جلب مراجعهکنندهها از خودتون خلاقیت و پشتکار نشون بدین. 

شاید در روزهای اول درآمد این کار خیلی عالی نباشه اما قطعاً روز به روز میتونید درآمد بیشتری از این کار داشته باشین. 

 

بعد از دوره آموزشی اسکین کر چه چیزهایی را میدانید؟

 

اسکین کر در واقع به معنای پاکسازی پوست و روشهای مختلف برای حذف لایههای مرده پوسته. بعد از اسکین کر پوست زیباتر و شفافتر دیده میشه. در دورههای آموزشی اسکین کر یاد میگیرین که چطور با پاکسازی، پوست رو از پیری نجات داده و مشکلات آن رو رفع کنین. 

در این دورهها به شما یاد داده میشه که چطور چروکهای ریز روی پوست را از بین ببرید و لک، جای جوش و جوش را درمان کنید. از بین سرفصلهای آموزش داده شده در دوره آموزش اسکین کر میشه موارد زیر رو نام برد:

1. پاکسازی حرفهای و تخصصی پوست

2. روش درمانی اسیدتراپی و درماپلینگ

3. روش میکرونیدلینگ غیرتهاجمی

4. شناخت انواع پوست و نحوه مراقبت از آنها

5. روش کلاژن تراپی و حلزون تراپی

6. نحوه درمان پوستهای دمیج و آسیب دیده

7. آشنایی با روش آراف و نحوه اجرای آن 

8. روش پلاژن تراپی 

9. روش هایفر کوئنسی

10. دوره درمان چروک و صورت و دور چشم 

11. روشن سازی و آبرسانی دور چشم

ویژگی های یک دوره آموزش اسکین کر حرفهای 

 

به نظر شما یک دوره آموزشی اسکین کر باید چطور باشه؟ برای انتخاب یک دوره خوب باید چه ویژگیهایی رو در نظر داشته باشیم؟ در ادامه ما لیستی از ویژگیهای مهم یک دوره آموزشی اسکین کر حرفهای رو آوردیم که قطعاً به شما برای انتخاب یک دوره خوب خیلی کمک میکنن:

1. استفاده از تجربه چندین ساله مدرس

 

در یک دوره تخصصی و حرفهای شما میتونید از تجربه چندین ساله مدرس که خودش در زمینه اسکین کر مشغول به فعالیته بهره ببرید. این موضوع میتونه به شما کمک زیادی کنه تا به شکل حرفهایتری پا به این حرفه بگذارید. 

برای همین باید به دنبال آموزشگاهی باشین که آموزشها در اون توسط یک مربی کاربلد و باتجربه انجام میشه و امکان استفاده از تجربیات اون برای شما فراهم باشه.

2. آموزش عملی و حضوری

 

یکی دیگر از ویژگیهای یک دوره تخصصی آموزش اسکین کر، برگزاری این دورهها به صورت عملی و حضوری هست. در واقع جنبه کارگاهی این دورهها باعث میشه که شما به عنوان هنرجو، مستقیماً پوستهای مختلف رو بشناسین و یاد بگیرین که بهترین راهکارها برای مراقبت از آنها به چه صورته. 

قطعاً آموزشهای عملی خیلی میتونن مهارت شما رو بیشتر کنن تا اینکه صرفاً به صورت تئوری چیزهایی گفته بشه. 

3. آشنایی با دستگاههای اسکین کر

 

در دوره آموزشی اسکین کر شما میتونید از نزدیک کار با دستگاههای مورد استفاده در اسکین کر رو یاد بگیرین و به خوبی با این دستگاهها آشنا بشین. این که به صورت عملی با این دستگاهها آشنایی داشته باشین باعث میشه بعدها خیلی راحتتر بتونین در کلینیک یا اتاق پوست خودتون با اونها کار کنین و در این رابطه مشکلی نداشته باشین. 

4. دریافت کاملترین جزوه اسکین کر

 

یک آموزشگاه حرفهای برای دورههای آموزشی خودش بهترین و کاملترین جزوه اسکین کر را در نظر میگیره. برای همین شما می تونین تمام حواس خودتون رو به توضیحات مدرس و آموزشهای عملی اون جلب کنید و نگران فراموش کردن مطالب نباشید. چون که جزوه کامل این دورهها در اختیار شما قرار داده میشه که میتونید اون رو برای همیشه پیش خودتون داشته باشید و حتی در زمان فعالیت خودتون هم در صورت نیاز از اون استفاده کنید. 

یک جزوه خوب میتونه روزهای اول کاری خیلی به کارتون بیاد و در واقع باعث بشه با تسلط بیشتری کار رو شروع کنین. 

5. دریافت مدرک معتبر

 

پس از طی کردن دوره آموزشی اسکین کر شما موفق به کسب مدرکی معتبر میشید که به واسطه اون امکان راه اندازی کسب و کار خودتون رو دارین. در این زمینه باید توجه داشته باشین که برای آموزش، آموزشگاهی را انتخاب کنید که ارائه دهنده مدرکی معتبر باشه تا بعدها به مشکل برنخورین. 

6. امکان شروع فعالیت در زمینه اسکین کر

 

در صورتی که در این زمینه به سراغ یک مرکز حرفه ای در زمینه آموزش اسکین کر رفته باشین قطعاً با تموم شدن دوره آموزشی اسکین کر و دریافت مدرک، این امکان رو دارین که فعالیت خودتون رو شروع کنین و صاحب کسب و کار جدید خودتون باشید. خیلی از هنرجویان مانیا آکادمی الآن کسب و کار مستقل خودشون رو دارن و به درآمد خوبی رسیدن. 

نحوه شرکت در دوره آموزشی اسکین کر مانیا آکادمی

 

مانیا آکادمی یکی از حرفهترین آموزشگاههای ارائه دهنده دوره آموزشی اسکین کر در ایران هست. شما عزیزان این امکان رو دارین تا قبل از اقدام به شرکت در دورهها با شماره تلفن این مرکز تماس گرفته و سوالات خودتون رو مطرح بپرسید. 

علاوه بر اون برای اطلاع از شرایط شرکت در این دورهها هم تنها کافیه به صورت تلفنی اقدام کنین. مشاوران تیم مانیا آکادمی تمامی اطلاعاتی که باید در مورد دوره های آموزشی فوق حرفهای اسکین کر بدونید در اختیار شما عزیزان قرار میده. 

در این دورهها ضمن آموزش کامل اسکین کر شما به خوبی یاد میگیرین که چطور با مراجعهکنندهها برخورد داشته باشین و روی خدمات خودتون قیمتگذاری کنین. به طوری که خیلی زود میتونین در این حرفه به موفقیت برسین و روز به روز بیشتر دیده بشین.  

آیا برای شروع فعالیت، صرفاً شرکت در دوره آموزشی اسکین کر کافی است؟

 

اگر چه برای موفقیت در این راه، سختیهای بسیاری پیش روی شما وجود داره اما با شرکت در دورههای تخصصی مانیا آکادمی و همچنین داشتن علاقه، شما نیمی از راه رو طی کردید. پس از اون پشتکار و تلاش شماست که تعیین میکنه تا چه اندازه در کارتون موفق باشین. 

با توجه به اهمیت و حساسیت پوست، برای آن که افراد به شما اعتماد کنند باید به اندازه کافی حرفهای باشین. برای همین باید تمام تلاش خودتون رو به کار بگیرید تا اعتماد مراجعه کنندگان رو جلب کرده و آنها را به مشتریان دائمی خودتون تبدیل کنید. در این زمینه داشتن مدرک معتبر از آموزشگاهی حرفهای می تونه در جذب اولیه مشتریان بسیار موفق عمل کند. اما پس از آن تخصص شماست که مشتریان را پایبند میکنه. برای همین تا میتونین باید تلاش کنین تا به یک اسکین کر تراپیست حرفهای و کاربلد تبدیل بشین. 

از تجربه نترسید و مطمئن باشین که نتیجه تلاشهای خودتون رو خیلی زود میبینید. در این راه بزرگ مانیا آکادمی هم در کنار شماست. قطعاً با تجربه و تخصصی که مانیا آکادمی برای شما به ارمغان میاره میتونین یک اسکین کر تراپیست محبوب بشین. 



منبع: آموزش اسکین کر



تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 | 16:4 | نویسنده : mm |

آیا میشود رنگ کامپوزیت را تغییر داد ، بهترین رنگ کامپوزیت ونیر کدام است ؟

ایا میشود رنگ کامپوزیت را تغییر داد ، بهترین رنگ کامپوزیت ونیر کدام است ؟

 

 در این مقاله قصد داریم درباره ی کامپوزیت ونیر و رنگ های آن و اینکه چه رنگی مناسب شماست صحبت کنیم.آیا هر رنگی مناسب هر دندان و چهره ای هست؟ یا باید در انتخاب رنگ کامپوزیت دندان فاکتورهایی را در نظر بگیریم؟آیا می توان برای کامپوزیت ونیر رنگ دلخواه خود را انتخاب کنیم؟

 

بیماری های بسیاری برای دهان و دندان وجود دارند و افراد زیادی دچار این ناهنجاری ها برای دندان های خود هستند.بسیاری از این مسایل با مراجعه به پزشک وانجام درمان های دندان پزشکی حل میشود.ولی گاهی هم که اساسا دندانی دیگر قابل تعمییر نباشد می توان آن دندان را کشید و دندان مصنویی را جایگزین آن کرد.

 

باید گفت در خیلی موارد ممکن است به دلیل بیماری های دندانی و یا در اثر حادثه مثلا شکاندن شئ سفت با دندان باعث آسیب دیدگی و یا شکستن و لب پر شدن دندانی شویم و یا در اثر دید به دیر مسواک زدن و یا خوردن غذاها و نوشیدنی های رنگی مثل آب هویج و زعفران و... و یا مصرف سیگار و دخانیات دندان دچار آسیب و بد رنگی شود.

در چنین مواردی  ابتدا اگر دندان دچار آسیب اساسی باشد مشکل آن را حل می کنند و عملیات تعمییر دندانپزشکی روی دندان آسیب دیده انجام می شود.و سپس می توان برای رفع عیب ظاهری مثل شکستگی یا رنگ بد دندان آن را با روکش کامپوزیت و یا لمینیت پوشاند.

در واقع کامپوزیت یا لمینیت دندان جزو گزینه های زیبایی دندان هستند که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.تعداد دندان هایی که آسیب دیده مهم نیست و با کامپوزیت هر دندانی را می توان زیبا کرد.

 

آیا کامپوزیت دندان رنگ خاصی دارد؟

 

در لمینت و کامپوزیت محدودیت رنگ خاصی نداریم، زیرا طیف رنگی گسترده ای وجود دارد و دست ما برای انتخاب رنگ دلخواه باز است.اما باید به این نکته توجه کرد که هر رنگی هم که انتخاب می کنیم باید توسط پزشک تایید شود.

ای نکته را باید افزود که هر نگی که انتخاب می شود باید یک درجه روشن تر از آن  برای کامپوزیت استفاده شود. چون جنس کامپوزیت به شکلی است که جذب اب بسیار بالایی دارد و این عمل باعث می شود که در نهایت شما بتوانید رنگ دلخواه خود را بدست بیاورید.

 

جزئیاتی که باید برای انتخاب رنگ کامپوزیت دندان در نظر بگیریم؟

 

شما برای انتخاب کامپوزیت یا لمینیت باید رنگ دندان های دیگر خود را هم در نظر داشته باشید و متناسب با آن انتخاب کنید.یعنی انتخاب رنگ کامپوزیت به گونه ای باشد که تضاد رنگ آن با دندان های خودتان قابلتشخیص نباشد که در نهایت بتوانید لبخند زیبا و بی نقصی داشته باشید.البته تا حدودی می توان این مسأله را حل کرد.زیرا دندانپزشک ما سایر دندان های شما را با روش های مختلف مثل بلچینگ ویا روش جرم گیری سفید میکند تا جایی که شبیه به رنگ کامپوزیت شما شود.         

 

شفاف بودن و مات بودن رنگ کامپوزیت

 

کامپوزیت ها علاوه بر رنگ های مختلف از دو ویژگی شفاف و مات بودن هم برخوردار هستند.خیلی از افراد به کامپوزیت های شفاف علاقه دارند زیرا این کامپوزیت ها زمانی که نور به آنها می تابد طیف های نوری را از خود عبور می دهند و این خود باعث زیبایی و درخشش میشود. اما بعضی هم رنگ های مات را انتخاب میکنند که آن هم در سفی و مرواریدی نشان دادن دندان ها تاثیر دارد

البته باید گفت کامپوزیت ها نسبت به لمینیت شفافیت کمتری دارند و بین برند های کامپوزیت هم تفاوت وجود دارد مثلا یرند آی پی اس شفافیتی نزدیک به لمینیت دارد.

اما نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد که شما به راحتی نتوانید تصمیم به شفاف بودن ایمپلنت خود بگیرید مشکلات دندان هایتان است.اگر دندان های زردی دارید و یا اینکه مینای دندان شما تیره است ممکن است دندان پزشک به شما دندانی سفیدتر و یا مات پیشنهاد دهد و این بخاطر پوشاندن زردی وتیرگی دندان های شماست.پس این افراد با این ویژگی بهتر است از دندان های شفاف استفاده نکنند.

 

آیا رنگ خیلی سفید برای هر کسی مناسب است؟         

 

به طور طبیعی این حس وجود دارد که شما بخواهید سفیدترین رنگ را برای دندان های خود انتخاب کنید.اما لزوما این تصمیم درست نیست.زیرا عوامل زیادی هستند که میتوانند بر روی چهره ی شما و لبخندتان با دندان های بسیار سفید عمل معکوس داشته باشند.

مثلا رنگ پوست شما خیلی مهم است اگر رنگ پوست خیلی سفیدی داشته باشید میتوانید از کامپوزیت خیلی سفید هم استفاده کنید اما خیلی از افراد هم معتقدند که با پوست سفید نباید ایمپلنت خیلی سفید هم انتخاب کرد زیرا باعث می شود صورت آنها بی روح به نظر برسد.

همچنین اگر پوست سبزه ای دارید دندان های بسیار سفید تضادی با چهره ی شما ایجاد می کنند که نه تنها به شما زیبایی نمیبخشد بلکه کاملا صورت و دندانهایتان را مصنویی جلوه میدهد.و از حالت طبیعی خود خارج میشوید.پس باید در انتخاب رنگ دندان هایتان دقت کنید.

حتی عواملی مثل شکل صورت،زاویه ی فک،شکل لبخند وحتی سفیدی چشم های شما و همه و همه میتواند بر تضاد دندن با چهره ی شما اثر بگذارد.مثلا رنگ دندان نباید از رنگ سفیدی چشم سفیدتر باشد.

معمولا سن افراد هم در انتخاب رنگ تاثیر دارد و افراد جوان تر رنگ های سفید تری انتخاب می کنند.

پس رنگی را انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشویم. زیرا کامپوزیت بعد از قالب گیری و نصب دیگر راه برگشت ندارد مگر اینکه مجددا کامپوزیت دیگری بخواهید که این هزینه ها را سنگینتر میکند.

سعی کنید برای انتخاب رنگ حتما نظر دندان پزشک خود را در الویت قرار دهید.زیرا پزشک شما با تجربه ای که دارد می تواند بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند.

در مطب دندانپزشکی دکتر عطیه تقوایی بهترین مشاوره برای سوالات شما ارائه میشود تا شما را از هر گونه نگرانی برهاند.و بهترین خدمات را متناسب با بودجه ی شما ارائه میدهیم.

شما فقط با انتخاب رنگ مناسب تمرکز کنید تا بتوانید بهترین طرح لبخند را از ما هدیه بگیرید.

 

***امیدواریم این مطلب بتواند به انتخاب بهتر شما کمک کند.***

 


تاريخ : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | 15:51 | نویسنده : mm |

شرکت پژوهشهای صنعتی پیروز نماینده انحصاری

شرکت پژوهشهای صنعتی پیروز نماینده انحصاری و دفتر رسمی کمپانی سوئیسی Swiss MediTec در ایران و خاورمیانه میباشد که در شاخه دندانپزشکی، در حوزه واردات ،توزیع ،تولید و صادرات مواد دندانپزشکی فعالیت میکند.

که میتوان به مواردی چون کامپوزیت، گلاس آینومر ، بلیچینگ ،باندینگ، خمیر پالیش، گلیز و… اشاره نمود که با بالاترین کیفیت و با پشتوانه و بکارگیری علم و فناوری و تجهیزات و ماشین آلات بروز و پیشرفته دنیا تولیدات خود را در بازار جهانی عرضه نموده است.

این شرکت از سال 1373 تاسیس و در زمینه تولید،واردات و صادرات فعالیت خود را آغاز نموده و میتوان به همکاری با بسیاری از سازمانها ، نهاد ها و مراکز و همچنین دریافت گواهی های اعتباری اشاره نمود .

این مجموعه متشکل از کادری مجرب ،متخصص و متعهد است که در جهت رفع نیاز ها و ارائه خدمات با بهترین و بالاترین سطح کیفیت به جامعه دندانپزشکان فعالیت میکند.

 

 
 
 


تاريخ : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | 18:46 | نویسنده : mm |

لیست غذای دیابتی ها و آموزش 20 غذای دیابتی

با یک مقاله آموزشی حرفه ای با عنوان  لیست غذای دیابتی ها و آموزش 20 غذای دیابتی در خدمت شما عزیزان هستیم. یکی از موارد مهم در بیماری دیابت، مساله غذای دیابتی ها می باشد که نقش بسیار مهمی در بهبود شرایط فیزیکی بیماران دارد.

با شناخت مواد غذایی مناسب و مفید برای این بیماری می توان رژیم های غذایی مخصوصی برای بیماران دیابتی در نظر گرفت. با پیروی از این رژیم های غذایی و بهبود کیفیت غذای دیابتی ها این افراد قادر خواهند بود امور روزمره زندگی خود را با مشکلات کمتری انجام دهند.

بسیاری از افراد درخواست های بسیاری در خصوص دستور غذایی های خاص برای بیماری های مختلف داشتند. در اینجا تغذیه بیماران دیابتی و غذای دیابتی ها را در دستور کار قرار دادیم تا بهترین رسپی ها را برایتان ترجمه کنیم.

چگونگی غذای دیابتی ها یکی از دغدغه های اصلی این بیماران بوده است. در اینجا می توانید اطلاعات کاملی را در خصوص رژیم غذای دیابتی ها داشته باشید.

قبل از اینکه مطالبی را در خصوص رژیم غذای دیابتی ها داشته باشیم ابتدا باید بدانیم بیماری دیابت چگونه شروع می شود؟

فهرست مطالب

بیماری دیابت

هنگامیکه بدن یک فرد نتواند به اندازه نیازش انسولین تولید کند یا انسولین تولیده شده توسط خود بدن فرد را نتواند درست استفاده کند این شخص به بیماری دیابت مبتلا شده است.

در ایران بالغ بر 8 میلیون بیمار دیابتی وجود دارد که خیلی از این افراد از بیماری خود مطلع نیستند. که این یک خطر محسوب می شود.

راههای تشخیص بیماری دیابت

در زیر راههای تشخیص این بیماری را برایتان آورده ایم. بسیار مهم است که هر چه سریعتر این بیماری تشخیص داده شود تا از مشکلات دیگر جلوگیری شود.

  • کاهش وزن
  • مشکلات بینایی
  • تکرر ادرار
  • پرخوری
  • عدم بهبود زخم و عفونت ها

چه افرادی به دیابت مبتلا می شوند؟

معمولا افرادی که علایم زیر را دارند به مبتلا دچار می شوند. این افراد باید هر چه سریعتر درمان را در دستور کار خود قرار دهند.

  • سابقه داشتن بیماری دیابت در خانواده
  • زنان با سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • افراد کم تحرک
  • سابقه بیماری های قلبی و عروقی
  • افراد دارای فشار خون بالا
  • افراد دارای چربی خون بالا
  • بیماری چاقی شدید
  • داشتن سابقه دیابت بارداری
  • تولد نوزاد با وزن بالا

تا اینجا مروری بر این بیماری داشتیم و نمی خواهیم از بحث اصلی که تغذیه و غذای دیابتی ها است دور شویم. یکی از مشکلات جدی بیماران دیابتی رژیم غذایی مناسب است.

رژیم غذایی مناسب و غذای دیابتی ها

دستورغذایی مناسب بیماران دیابتی چیست ؟  دیابتی ها چه بخورند و چه نخورند ؟

20 دستورغذایی از متخصصین تغذیه که می توانید برای بیماران دیابتی تهیه کنید. دستورهای مناسب غذای دیابتی ها به شما کمک می کند از انسولینی که بدنتان تولید می کند یا همراه با دارو مصرف می کنید بهتر استفاده کنید.

این غذاها دقیقا با مواد مغذی مانند کربوهیدراتهای سالم، غذاهای غنی از فیبر، ماهی، آووکادو، آجیل و روغن زیتون کالری لازم برای شما را فراهم می کنند. غذای دیابتی ها همچنین احتمال خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و انواع بیماری های سرطانی را کاهش میدهند.

کربوهیدراتهای سالم در میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، محصولات لبنی کم چرب وجود دارند. غذاهای غنی از فیبر شامل سبزیجات، انواع توت ها، آجیل، حبوبات و غلات کامل می باشد.

مصرف لبنیات کم چرب خطر کاهش تراکم استخوانی را در آینده در بدن کاهش می دهد. غذاهای سالم و رسپی ها، کنترل وعده غذایی و برنامه غذایی منظم باید بطور مداوم برای تنظیم قند خون انجام شود.

اگر شما هم بیمار دیابتی هستید باید سعی کنید از غذاهایی که قند خون را به سرعت افزایش می دهد مانند : شکر، عسل، مربا، ملاس، ملاس، مارمالاد، آب میوه های صنعتی، کیک، شکلات، برنج ، سیب زمینی اکیداً خودداری نمایید.

الان دقیقاً هوس چه غذایی را کردید ؟ پیتزا ؟ چیپس؟ شیرینی جات ؟ ..

در این جا ما دستورالعمل های غذایی مختلف و ویژه ای برای شما بیماران دیابتی تهیه نمودیم. اگر علاقمند هستید مقاله آموزشی آشپزی و 30 اصل طلایی بهمراه طرز تهیه غذاهای پایه را حتما مطالعه کنید.

ساندویچ تخم مرغ با نان چاودار در لیست غذای دیابتی ها

این دستور غذایی را بیماران مبتلا به دیابت می توانند برای صبحانه مصرف کنند. این ساندویچ با نان چاودار و تخم مرغ همزده در عرض 10 دقیقه آماده می شود.

ساندویچ تخم مرغ با نان چاودار در لیست غذای دیابتی ها

ساندویچ تخم مرغ با نان چاودار در لیست غذای دیابتی ها

این غذا بسیار آسان است و طرز تهیه این غذای خوشمزه را برایتان قرار داده ایم. مواد لازم برای تهیه این غذا عبارتند از تخم مرغ 2 عدد  – شیر نیم چرب 1.5 قاشق غذاخوری  – نمک – فلفل سیاه – نان چاودار برشته شده

این ساندویچ یکی از غذاهای مفید در رژیم و لیست غذای دیابتی ها می باشد. اگر علاقمند هستید مقاله انواع غذاهای ایرانی و مقاله آنالیز غذا های ایرانی بیش از 100 آنالیز غذا را مطالعه کنید.

 

 


تاريخ : دو شنبه 2 اسفند 1400 | 20:54 | نویسنده : mm |

اهمیت و نقش آن در کاهش اختلاف و طلاق با «مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی»

 

انتخاب همسر و شریک زندگی، یکی از حساس‌ترین انتخاب‌های پیش روی افراد است که اهمیت فراوانی دارد. گاهی نادیده گرفتن یک مسئله‌ی ساده و مهارت‌های زندگی می‌تواند دلیلی بر پایان تلخ یک زندگی باشد. به همین دلیل، مشاوره پیش از ازدواج و آگاهی از مهارت‌های زندگی، برای جلوگیری از یک سری اتفاق‌ها توصیه می‌شود. البته توجه داشته باشید که این مشاوره تنها برای پیش از ازدواج نیست و زوج‌ها برای حل اختلاف‌های خود می‌توانند در جلسه‌های زوج درمانی شرکت کنند.

در این مقاله می‌خواهیم «اهمیت و نقش مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی را در کاهش اختلاف و طلاق» را توضیح دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

 

مشاوره پیش از ازدواج چیست؟

مشاوره آنلاین پیش از ازدواج، روشی است که به وسیله‌ی آن، زوج‌ها برای شروع زندگی مشترک خود آماده می‌شوند. این جلسات به شما و همسرتان کمک می‌کند، متوجه شوید که رابطه‌ی شما تا چه اندازه سالم و صمیمانه است. با مراجعه به مشاوره پیش از ازدواج، می‌توانید شانس بیشتری برای یک زندگی پایدارتر داشته باشید.

دلایل مهم برای مشاوره قبل از ازدواج چیست؟

ازدواج بدون شناخت، کاری اشتباه است. شاید زوج‌هایی را دیده باشید که اوایل زندگی، بسیار بی‌نقص‌اند اما به مرور زندگیشان تغییر کرده است و رنگ ‌و بوی محبت ندارد. زوج‌ها قبل از آن که به مرحله‌ی ازدواج برسند باید شناخت کافی و دقیق از یکدیگر داشته باشند. پس چه بهتر است که از یک مشاور کمک بگیرند. 

در جلسات مشاوره‌ قبل از ازدواج، سوال‌های روان‌شناسی مطرح می‌شود. مشاور با روش‌های روان‌شناسانه، پاسخ‌های زوج‌ها را بررسی می‌کند. این بررسی‌ها، به آن‌ها کمک می‌کند تا در آینده، جلوی مشکلات احتمالی را بگیرند و در صورت بروز مشکل، به خوبی آن را مدیریت کنند.

ممکن است شما در میان اطرافیان خودتان، افرادی را دیده باشید که در معرض ازدواج پرخطرند یا یک ازدواج تحمیلی آن‌ها را تهدید می‌کند. گاهی ازدواج‌های فامیلی هم نوعی از ازدواج تحمیلی به حساب می‌آید که بر اساس رسوم خانواده، دختر و پسر باید به این ازدواج تن دهند که در بیشتر مواقع با مشکلاتی مثل سختی ابراز محبت روبه‌رو می‌شوند. این افراد بهتر است پیش از ازدواج، به مشاوره قبل از ازدواج بروند تا مشاور مشکلات پیش روی آن‌ها را برایشان توضیح دهد. 

قبل از ازدواج به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از ازدواج باید به شناخت کافی از همسر خود برسید و این موضوع را جدی بگیرید. برای این کار بهتر است مدتی صبر کنید و بعد از این که به شناخت کافی رسیدید ازدواج کنید. یکی دیگر از موارد قابل توجه، داشتن معیار مناسب است. سعی کنید تا معیارهای شما سطحی نباشد و در کنار مسائل دیگر به رشد و پیشرفت فکر کنید. توجه داشته باشید که فرد مناسبی را انتخاب کنید. اگر رفتاری در طرف مقابل خود می‌بینید که با معیارهای شما یکی نیست، مطمئن باشید که بعد از ازدواج هم معجزه نمی‌شود. در این موارد بهتر است از یک مشاور ازدواج کمک بگیرید. 

سعی کنید در این دوران، ارتباط درستی با او برقرار کنید. چیزهایی را که در ذهن شما می‌گذرد به او بگویید و از او انتظار نداشته باشید تا حدس بزند. شفاف‌سازی مسائل، یکی از موارد بسیار مهم قبل از ازدواج است که به رابطه‌ی بعد از ازدواج زوج‌‌ها کمک می‌کند.

قبل از ازدواج چه سوال‌هایی پرسیده می‌شود؟

سوال‌هایی که از زوج‌ها پرسیده می‌شود، یکسان نیست. مشاوران با توجه به سطح فرهنگ و سواد افراد، سوال می‌پرسند، اما همه‌ی این سوال‌ها در نهایت هدف مشخصی را دنبال می‌کنند. در این قسمت چند نمونه از این سوال‌ها را مرور می‌کنیم.

  1. بزرگ‌ترین مشکل ازدواج از نظر شما چیست؟

  2. آیا می‌توانید به هم اعتماد کنید؟ به چه اندازه؟

  3. چرا می‌خواهید ازدواج کنید؟

  4. حاضرید به خاطر زندگی‌تان در صورت نیاز، تغییر کنید؟

  5. آیا تفریحات و علایق شما یکسان است؟

  6. آیا مشکل حل نشده‌ای میان شما باقی مانده است؟

  7. در صورت وجود مشکل، چگونه آن را حل می‌کنید؟

  8. بزرگ‌ترین دلیل دوست داشتن یکدیگر چیست؟

مشاوره به صورت انفرادی برگزار می‌شود یا دو ‌نفره؟

یکی از سوال‌هایی که ممکن است برای زوج‌ها پیش بیاید، مسئله‌ی برگزاری جسله به شکل انفرادی یا دو نفره است. اگر می‌خواهید جلسه‌های مشاوره‌ی شما به خوبی پیش برود، بهتر است هر دو نفر با هم شرکت کنید. اما گاهی هم پیش می‌آید که یکی از زوج‌ها به هر دلیلی شرکت نمی‌کند. توجه داشته باشید که اگر فردی از روی عمد به مشاوره نرود، تا حدودی نگرش فکری و شخصیتی او مشخص می‌شود. توصیه می‌شود که دو نفر باهم شرکت کنند تا در روند تصمیم‌گیری مشکلی پیش نیاید.

آیا مشاوران قابل اعتماداند؟

بله، مشاوران افراد قابل اعتمادی‌اند. بهتر است به خاطر این مسئله، مشاوره پیش از ازدواج را عقب نیندازید. مشاوران هیچ وقت حرف‌های خصوصی شما را به پارتنر شما نمی‌گویند و تنها سعی می‌کنند با پرسش و پاسخ اهداف خود را پیش ببرند و مسائل مهم را برای او روشن کنند. 

البته یادتان باشد که باید مراکز مشاوره‌ی مطمئنی انتخاب کنید و از یک مشاور کاربلد و قابل اعتماد کمک بگیرید. یک مشاوره قبل از ازدواج خوب، می‌تواند به بهترین شکل شما را راهنمایی کند و در کیفیت رابطه‌ی شما تاثیر مثبتی بگذارد.

چه زمانی باید به مرکز زوج درمانی مشاوره کنیم؟

مراجعه به مشاور، فقط مختص قبل از ازدواج نیست. در تمام مراحل زندگی می‌توانید از یک مشاور ماهر در زمینه موردنظر کمک بگیرید. می‌دانیم که برقراری رابطه‌ عاطفی سالم و حفظ آن کار آسانی نیست. این روابط به رسیدگی نیاز دارند. 

در زوج درمانی (Couple Therapy) مشاور به زوج‌ها کمک می‌کند تا مشکلات خود را بدون هیچ تنشی حل کنند. در حقیقت زوج درمانی باعث بهبود کیفیت روابط زوج‌ها می‌شود پس این جلسات را دست کم نگیرید. در این جلسات با کمک مشاور، زوج‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که به زندگی ادامه بدهند یا بهتر است جدا شوند. 

به عنوان مثال گاهی پیش می‌آید که زوج‌ها با وجود این که در کنار هم زندگی می‌کنند، نسبت به هم حس عاطفی ندارند و یک سری عوامل باعث می‌شود که به شکل رسمی از هم جدا نشوند. به اصطلاح می‌گویند دو نفر از هم طلاق عاطفی گرفته‌اند. در این زمان بهتر است که در جلسه‌های زوج درمانی شرکت کنند تا مشاور به آن‌ها کمک کند.

به یاد داشته باشید که قبل از مراجعه به زوج درمانی و خانواده درمانی، باید درک درستی از وظایف آن‌ها داشته باشید؛ چون قرار نیست درمانگر به شما بگوید چکار کنید، او بدون آن که شما را قضاوت کند و در قالب حرفه‌ای، روش درست را به شما یاد می‌دهد.

یکی از سوالات زوج‌ها این است که با دیدن چه نشانه‌هایی می‌توانیم بفهمیم که به زوج درمانی و خانواده درمانی نیاز داریم؟ 

  1. عبور نکردن از مشکلات تکراری

  2. ماندن بر سر دوراهی جدایی یا ادامه‌ی زندگی

  3. ایجاد مشکلات بحرانی مثل خیانت، اعتیاد و بیماری

  4. تصمیم برای طلاق

  5. مشکل با فرزندان مثل اعتیاد و پرخاشگری

  6. احساس خشم و کینه

  7. عدم سازگای با شخص سوم رابطه مثل خانواده‌ی همسر، دوستان، همکاران و همسایه‌ها

اگر این نشانه‌ها را در رابطه‌ی خود دیدید بهتر است به مرکز زوج درمانی و خانواده درمانی مراجعه کنید.

اما یکی از مشکلات بزرگی که متاسفانه بسیاری از زوج‌ها درگیر آن می‌شوند و همیشه از آن گله و شکایت دارند، مسئله‌ی شکاکیت همسر است. این مشکل نه چندان کوچک باعث شده است که مراجعه به زوج درمان بیشتر از قبل احساس شود. اگر شما هم با این مشکل را دارید، جلسات مشاوره زوج درمانی را فراموش نکنید. 

درست است که زندگی با فرد شکاک بسیار سخت است اما درمانگر می‌تواند به شما راه‌کارهایی نشان دهد که تا حدود زیادی به شک طرف مقابل خود دامن نزنید. 

  • در این روابط دور دروغ را برای همیشه خط بکشید، چه دروغ بزرگی باشد چه کوچک. البته به یاد داشته باشید که در روابط عادی هم دروغ، پایه‌های زندگی شما را سست می‌کند.

  • حساسیت‌های او را تحریک نکنید و کمک کنید تا از حساسیت‌های بی‌موردش دور شود.

  • نیازی نیست تا همه‌ گذشته‌ی خود را بگویید و حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

  • در مقابلش از جنس مخالف تعریف نکنید.

با کمک گرفتن از مشاور زوج درمانی و راه‌کارهای ساده شما می‌توانید تا حدودی آرامش خود را به دست آورید. اگر شما به هر دلیلی نمی‌توانید به مرکز مشاوره بروید می‌توانید زوج درمانی آنلاین را تجربه کنید. در زوج درمانی آنلاین، متخصص زوج درمانی کاربلد به شما مشاوره می‌دهد.

امروزه به دلیل مشغله‌ها و همچنین بروز بیماری کرونا، زوج درمانی آنلاین و مشاوره تلفنی زوج درمانی، با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. شما هم می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده بهترین زوج درمانگر در شرق تهران را پیدا کنید و به صورت حضوری و غیرحضوری از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

 

توسعه فردی و مهارت های زندگی

 

توسعه فردی یعنی تلاش کنیم تا به فرد بهتری تبدیل شویم. در توسعه فردی مهارت‌هایی مطرح می‌شود که احساسات، رفتار و افکار ما را پرورش می‌دهد:

  • شناخت نیازهای خود برای رشد

  • درک خود

  • توجه به پیشرفت

  • تاب‌آوری در برابر مشکلات

  • تعیین ارزش‌های شخصی

  • برنامه‌ریزی

  • خودآگاهی

  • توجه به سرگرمی و شادی

  • توجه به سلامتی و زیبایی

  • مهارت شنیدن

مهارت‌های زندگی مجموعه‎‌ای از مهارت‌ها است که باعث می‌شود بهتر زندگی کنیم و به افراد آموزش داده می‌شود. با برگزاری دوره‌ تربیت مربی مهارت‌های زندگی، مهارت‌های زیر آموزش داده می‌شود:

  • خودآگاهی

  • اعتماد به نفس

  • ارتباط موثر و همدلی

  • جرات ورزی

  • حل تعارض

  • کنترل خشم

  • مدیریت استرس

  • کنترل افسردگی

  • حل مسئله

  • تفکر خلاق و نقاد

پیشگیری از آسیب های اجتماعی

آسیب‌های اجتماعی مجموعه‌ای از ناهنجاری‌های جامعه است که به جسم و روان افراد آسیب می‌زند. یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی، آسیب به کانون خانواده است که اعتیاد و طلاق شدیدترین نوع آن محسوب می‌شوند.

 

با توجه به دلایل طلاق در سال‌های پرخطر ازدواج و آمار آن می‌توانیم متوجه شویم که بیشترین اتفاق‌ها که به طلاق و آسیب‌های اجتماعی ختم می‌شوند، ریشه در مشکلات زمان عقد دارند. اگر خانواده مشکلات اولیه‌ی خود را حل کرده باشد و افراد با همدلی در کنار هم زندگی کنند، می‌توانند زمینه‌ی رشد و پیشرفت را برای هم به وجود بیاورند و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند.

 

 
 


تاريخ : یک شنبه 26 دی 1400 | 15:38 | نویسنده : mm |

سینی کابل.

سینی کابل.

به طور کلی  در پنج نوع  رنگی، استیل، پلاستیکی، گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید شده به فروش میرسد.

برای اینکه به دو  اتصال قرار گیرد از رابط استفاده می‌شود.

در تبدیل کردن یک مسیر در  به دو مسیر می توان از سه راهی  نیز استفاده کرد.

برای این که یک مسیر را به سه مسیر تبدیل کنیم می‌توانیم از چهار راهی سینی کابل  هم استفاده کنیم.

جهت پوشش دادن از  در کابل مورد نظر باید استفاده شود. برای تغییر مسیر در  کشی از زانوی  نیز میتوان استفاده کرد.

برای این که بتوانید  روی سقف، دیوار یا ارتفاع از روی زمین نصب کنید حتما باید از این محصول  استفاده کنید.

جهت نصب اجزای مختلف این کابل به یکدیگر نیز از پیچ کله قارچی با واشر و مهره مخصوص  استفاده میشود

خرید سینی کابل.

این محصول لوازم جانبی مختلفی دارد که برای نمونه می‌توان به رابط ، زانویی سینی کابل، سه راهی، ساپورت و درب آن اشاره کرد.

همچنین می‌توان گفت که زانویی تنوع زیادی در جهت و زاویه دارد و به صورت عمودی و افقی ساخته می شود

قیمت سینی کابل.

البته می توان گفت که در هر دو نوع عمودی و افقی زانویی سینی کابل به صورت ثابت و متحرک وجود دارد که در نوع زاویه به دو مدل زانویی ۴۵ درجه و زانویی ۹۰ درجه تقسیم می شود

 

کرکره اتوماتیک

کرکره برقی که به آن کرکره اتوماتیک نیز میگویند نوعی از کرکره ها بوده که توسط یک قدرت برق و موتور کار می‌کند.

همچنین این کرکره با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن درب را فراهم می کند.

کرکره برقی با موتور کوچکی کار کرده که با فشار دکمه می‌توان آن را باز و بسته کرد.

موتور این محصول میتواند به کمک منبع برق شهری یا با کمک انرژی های طبیعی مثل انرژی خورشیدی کار کند.

کرکره برقی با کمک کنترل از راه دور و یا یک پانل کار می کند و در جای دیگر آن را اداره می کنند.

خرید کرکره اتوماتیک

وضعیت اصلی کرکره اتوماتیک ایجاد راحتی برای افراد در برقراری نیروی فیزیکی و امنیت است.

شما عزیزان می توانید باز و بسته شدن درب را همان طور که میخواهید انجام داده و فقط با فشردن یک دکمه این کار را انجام دهید.

در گذشته از کرکره دستی استفاده می‌شد اما امروزه کرکره های اتوماتیک جای آن را گرفته اند.

و موجب افزایش سهولت در کارها شده اند.

قیمت کرکره اتوماتیک

این کرکره علاوه بر اینکه از حفاظت بیشتری برخوردار است.

کارکرد راحتی هم دارد. به همین علت این محصول فروش زیادی داشته و طرفداران بسیاری دارد.

از این کرکره می توان جهت درب ورودی پارکینگ استفاده کرد.

و رنگ آن نیز می‌تواند با توجه به سفارش مشتری تعیین شود.

کرکره های اتوماتیک انواع مختلفی مانند امنیتی، تجاری، صنعتی و غیره دارند.

کرکره های اتوماتیک برقی در واقع همان کرکره های قدیمی مغازه ها است..

که با چند تغیر به کرکره های مدرن تبدیل شده است..

.فلاش تانک

در دنیای امروزی با توجه به کمبود آب در کشور خودمان باید با هر روش که می توانیم از هدر رفت بیش از حد آب جلوگیری کرد که یکی از این روش ها برای صرفه جویی در مصرف آب فلاش تانک می باشد که این وسیله به دلیل استفاده زیاد آب در سرویس های بهداشتی بسیار پرکاربرد می باشد

فلاش تانک محفظه ای پلاستیکی یا فلزی می باشد که قبلیت ذخیره سازی آب را دارد که در مواقع ضروری می توان از آن برای شستن توالت استفاده کرد.

انواع فلاش تانک 

فلاش تانک ها در دو مدل توکار و روکار تولید و به بازار عرضه می گردند  که در ادامه در مورد هر کدام صحبت خواهیم کرد.

فلاش تانک توکار 

یکی از جدید ترین مدل ها فلاش تانک توکار می باشد که با نام استراکچر وال هنگ نیز شناخته می شود. تمام محتویات و قطعات این فلاش تانک داخل دیوار قرار می گیرد و فقط دکمه تخلیه آن قابل مشاهده می باشد. اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک می باشد این گزینه برای شما مناسب خواهد بود.

بر روی فلاش تانک وال هنگ یا استراکچر دو دکمه برای کارهای مختلف تعبیه شده است که یکی برای حجم ورودی با آب بالا می باشد و دیگری با حجم کمتر که با توجه به نیاز خود می توانید از هر کدام استفاده نمایید.

مزایای فلاش تانک توکار 

استفاده بهینه از فضا بدلیل توکار بودن

ایجاد صدای کمتر

تاثیر زیاد بر زیبایی محیط سرویس بهداشتی به دلیل توکار بودن

صرفه جویی بیشتر در آب

ماندگاری بیشتر به دلیل ضربه ندیدن

بهداشتی بودن و آلودگی کمتر

ضخامت کم در ساختار فلاش تانک

فلاش تانک روکار

اولین فلاش تانکی که تولید شد نوع روکار بود که نوع دیگری ازفلاش تانک می باشد و بسیار پر استفاده است

این مدل در برابر نوع توکار از محفظه ی بزرگتری برخوردار می باشد.

تمام محتویات آن بر رو دیوار قرار می گیرد و قابل مشاهده خواهد بود، تخلیه آب در آن به وسیله ی یک طناب و اهرم انجام می شود. اگر سرویس بهداشتی شما دارای فضای کمی می باشد این مورد مناسب شما نخواهد بود 

از مزایای فلاش تانک روکار می توان به این مورد اشاره نمود که اگر نیازی به تعمیر باشد دیگر نیازی نیست تا دیوار را تخریب کرد در نتیجه به مراتب هزینه کمتری به همراه خواهد داشت و از طرفی قیمت آن نسبت به نوع توکار کمتر می باشد. 

برندهای فلاش تانک

در زمینه فلاش تانک برندهای معروفی وجود دارند که محصولات با کیفیتی را تولید می نمایند که فلاش تانک راسان و فلاش تانک ایران از معروف ترین آنها می باشند .

فلاش تانک ایران با سابقه و فعالیت چندین ساله در زمینه تولید فلاش تانک یکی از بهترین ها در بازار می باشد که می توانید محصولات این برند را از فروشگاه راسان ایران که نمایندگی معتبر این برند می باشد تهیه نمایید.

قیمت و خرید فلاش تانک 

به دلیل نوسانات قیمتی که در بازار وجود دارد شاید نتوانید قیمت واقعی انواع فلاش تانک را در مدل های مختلف پیدا کنید به همین جهت پیشنهاد ما به شما فروشگاه راسان ایران به عنوان نمایندگی انواع فلاش تانک یک مرجع خوب می باشد تا از قیمت دقیق این محصولات مطلع شوید و در صورت نیاز خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید.

 

 


تاريخ : یک شنبه 19 دی 1400 | 19:33 | نویسنده : mm |

خرید لباس خواب شیک زنانه

برای انتخاب لباس خواب زنانه گزینه های بی شماری پیش روی شما می باشد. برای خرید لباس خواب شیک زنانه بهتر است با انواع جنس و مدل های لباس خواب آشنا شوید. لباس خواب در حین زیبا بودن، باید بسیار راحت و آزاد باشد تا خوابی آرام و دلنشین را برای شما به ارمغان بیاورد. برای آشنایی با نکته هایی در خصوص انتخاب لباس خواب شیک و راحت با ما همراه باشید.

انواع لباس خواب زنانه 

لباس خواب های زنانه به چند بخش اصلی تقسیم می‌گردند که شامل لباس خواب پیراهنی، لباس خواب زنانه روبدوشامبر، سرهمی، بلوز و شلوار، تاپ و شلوارک، لباس خواب عروسکی لباس خواب زنانه فانتزی و ... می باشند. شما می توانید از هر کدام از این دسته ها یک لباس خواب شیک برای خود انتخاب کنید به شرطی که در انتخاب جنس، رنگ و طرح آن حساسیت بیشتری به خرج دهید. 

جنس لباس خواب زنانه 

برای طراحی و دوخت لباس خواب زنانه پارچه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. لباس خواب نخی و تریکو تقریبا پر مصرف ترین جنس لباس خواب می باشند. لباس خواب های نخی بسیار راحت هستند و احتمال ایجاد حساسیت در آن ها بسیار کم است. اما برای تهیه یک لباس خواب شیک بهتر است به سراغ پارچه های ساتن، حریر، گیپور و ابریشم بروید. اکثرا برای دوخت لباس خواب های شیک و فانتزی از این نوع پارچه ها استفاده می شود. این نوع پارچه ها علاوه بر اینکه جلوه‌ای مجلسی و شکیل به ظاهر شما می بخشند، برای داشتن خوابی راحت و لذت بخش نیز مناسب می باشند.

لباس خواب های گیپور یا دانتل بسیار جذاب و اغواکننده می باشند. اگر قصد دارید زیبا تر از همیشه به نظر برسید بهتر است از این نوع پارچه برای لباس خواب خود استفاده کنید.

لباس های ساتن و حریر بر روی بدن بسیار راحت و آزاد می ایستند. این نوع پارچه ها زیبایی فرم بدن را چندین برابر می کنند. اگر به دنبال تهیه یک لباس خواب شیک می باشید، لباس خواب حریر و ساتن بهترین انتخاب برای شما است.

لباس خواب هایی با پارچه ابریشمی نیز از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند و یک لباس خواب لوکس محسوب می شود.

اهمیت انتخاب رنگ لباس خواب

رنگ لباس خواب نشان دهنده شخصیت شما می باشد. اگر به دنبال رنگ های جذاب و فریبنده هستید، بهتر است از رنگ هایی مثل قرمز یا مشکی استفاده کنید. اگر خجالتی و آرام هستید، بهترین انتخاب برای شما رنگ های روشنی نظیر صورتی، کرم و سفید است. 

رنگ هایی مثل رنگ شیری، قرمز و سبز برای افرادی با پوست تیره و گندم گون انتخاب مناسبی است. رنگ قرمز عنابی، بنفش، آبی و صورتی نیز برای افرادی که پوست روشنی دارند بهترین گزینه می باشد.

لازم به ذکر است که افرادی که می خواهند بدن آن ها لاغر تر و خوش فرم تر به نظر برسد، بهتر است از رنگ های تیره مانند سرمه‌ای، زرشکی و مشکی استفاده کنند.

برندهای محبوب لباس خواب زنانه 

از برند های برتری که عرضه کننده انواع لباس خواب شیک زنانه می باشند می توان به برند های ناربن، پنتی، ینیچی، ان بی بی، مون، پنتی و... اشاره کرد. این برند های ایرانی و خارجی با تنوع گسترده محصولات پاسخگوی نیاز های خانم های سخت پسند ایرانی با هر نوع سلیقه‌ای می باشند. شما می توانید انواع لباس خواب ساده، فانتزی و شیک را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی سیلک فکتوری تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 


تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1400 | 17:34 | نویسنده : mm |

دستگاه زغال فشرده سازه ابتکار ارشد

 برای استفاده از ضایعات زمینه کاربردی دستگاه ذغال فشرده  سازه ابتکار ارشد زغال بیومس به طور عمده در بسیاری از زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این خاطر است که بیشترین فروش را داشته است. علاوه بر این، محصولات مربوط به آن در زمینه‌های مختلفی وجود دارد: و باقی مانده‌های گیاهان کشاورزی و جنگلی، فشرده‌سازی آن‌ها و اعمال فرآیندهای دیگر به منظور ساخت زغال فشرده می‌باشد.

برخی از شرکت ها دارای خدمات پس از فروش هستند و برخی این خدمات را به خوبی ارائه نمیدهند پس متقاضیان باید درباره ی سوابق این شرکت اطلاعاتی را کسب نمایند. و بعد اقدام به خرید آن دستگاه از آن شرکت نمایند.

سوخت این دستگاه داخل یک محفظه استوانه‌ای شکل کم‌حجم فشرده و متراکم می‌شود. برخی از دستگاه ها دارای گارانتی معتبر نمیباشد و در هنگام خرید اگر خریداران بدان توجهی نداشته باشند بعدها با مشکلات هزینه بری رو به رو خواهند شد.

 

نحوه تولید زغال توسط دستگاه زغال‌ساز فشرده 

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دستگاه زغال‌ساز فشرده به چه نحوی زغال تولید می‌کند و طریقه‌ی کار آن به چه صورت می‌باشد. این را باید بدانید که زغال مانند سُفال نمی‌باشد. قیمت روزانه ی آب، برق، گاز = ۲۶ روز ÷ ۲۶/۰۰۰/۰۰۰ = ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 زغال ماده‌ای بدون حالت پلاستیکی است و بدون افزودن مواد اضافی نمی‌توان آن را به شکل‌های مختلف تغییر داد. برای تبدیل پودر زغال به زغال فشرده، ماده چسبنده‌ای به پودر زغال اضافه می‌شود و سپس به ترکیب حاصل شده، فشار اعمال می‌شود تا زغال فشرده تولید گردد.

 

با توجه به قیمت دستگاه زغال دست ساز دست دوم باید به گارانتی آن و این که آن را از چه شرکتی تهیه مینمایید داشته باشید.

فرآیند تولید ذغال با دستگاه

مواد سازنده زغال‌ساز فشرده عبارتند از:

فرآیند تولید ذغال با دستگاه

مواد و ترکیبات سازنده زغال فشرده

 

باید توجه داشت که تهیه ی  هر دستگاه میتواند برایمان سود آوری و همینطور ضرر هم داشته باشد.

(سوخت): زغال چوب، زغال معدنی، کربن معدنی، بیومس(سوخت گیاهی) و سایر موارد

(خاکستر سفید رنگ): کلسیم کربنات، آهک یا سنگ آهک

بارگیری دستگاه اِکسترودر (تیرماه – ۱۴۰۰)

(افزایش‌ دهنده‌های سرعت سوختن زغال): سدیم نیترات و واکس‌ها. همچنین از خرده چوب و خاک اره هم می‌توان استفاده کرد.

(مواد چسبنده): نشاسته. همچنین می‌توان از بتن و کاولین هم نیز استفاده کرد.

 

جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با سازه ابتکار تماس بگیرید. واما در آخر سرمایه ی در گردش برای راه اندازی این کار به شرح زیر میباشد:

 

کاربرد دستگاه زغال‌ساز فشرده

بنابراین دستگاه تولید زغال فشرده با قیمتی مناسب میتواند در اختیار کارگزار قرار گیرد و برای ایشان درآمد  و سود بالایی را در برداشته باشد.

دستگاه زغال‌ساز فشرده دارای پیشرفته‌ترین فناوری کربونیزاسیون می‌باشد؛ جمع کل مبلغ مواد اولیه جهت تولید روزانه ی شیفت کاری = ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ ریال است.

 که مواد زباله‌های فاضلابی و زباله‌های شهری را به زغال مرغوب تبدیل می‌کند. زغال تولید شده نهایی جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با ما تماس بگیرید.ترکیبی از مواد بیومس می‌باشد و در نهایت هزینه های سرمایه ی در گردش = ۳۰/۹۶۰/۰۰۰ ریال میباشد. که می‌تواند جایگزین زغال در نیروگاه‌های تولید برق شود.

 

دستگاه زغال‌ساز اساساً براساس اصول آتشکافت (تغییر شیمیایی بر اثر حرارت) با دمای بسیار زیاد می‌باشد، که می‌تواند باعث شود مواد خام جدید، مجموعه‌ای از واکنش‌ها در کوره کربونیزاسیون انجام دهند تا بتوانند انرژی تولید نمایند. تعداد کارتن مورد نیاز در شیفت کاری روزانه = ۴۰/۰۰۰ ریال × ۶۳ عدد = ۲/۵۲۰/۰۰۰ ریال

 در حال حاضر، تجهیزات دستگاه زغال‌ساز دارای فناوری پیشرفته، ساختار اصولی، کارآیی بی‌نظیر و هم چنین خروجی زغال با کیفیت می‌باشد.

کاربرد دستگاه ذغال ساز فشرده سود حاصله از فروش در یک شیفت کاری روزانه = ۲۹/۵۸۰/۰۰۰ ریال (جمع کل هزینه ها) – ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال = ۱۰/۴۲۰/۰۰۰ ریال میباشد.

کاربرد دستگاه ذغال ساز فشرده و در آخر زمان سوخت بالا از دیگر مزایای محصول زغال فشرده میباشد.دستگاه‌های زغال‌ساز مختلفی به بازار عرضه شده است که از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه‌های زغال‌ساز از سبوس برنج یا دستگاه زغال‌ساز از پوست نارگیل می‌توان نام برد. در مقایسه با فرآیند کربونیزاسیون سنتی زغال، تجهیزات دستگاه زغال‌ساز بیشتر بخوانید:   فرآیند تولید زغال توسط دستگاه‌ زغال‌ساز با خاک اره ما نه تنها به محیط زندگی انسان‌ها آسیب نمی‌رساند، بلکه بازیافت منابع با کارآیی بالا، مقدار خروجی زیاد و کیفیت خوب را نیز امکان‌پذیر می‌سازد.

فروش روزانه ی زغال فشرده ۵۰۰ کیلوگرم زغال خالص × ۸۰/۰۰۰ ریال = ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

(کشاورزی): زغال دارای ویژگی‌های بهبود کیفیت خاک، یکپارچه‌کردن خاک و حذف میکروب‌های مُضر خاک می‌باشد. علاوه بر این، قادر خواهد بود عناصر فلزی سنگین خاک را کاهش دهد.

(در زندگی روزمره): زغال همیشه انتخاب اول برای پختن کباب‌ها بوده است.

(صنعت): زغال می‌تواند بعنوان سوخت یا مواد افزودنی برای تولید فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با ما تماس بگیرید.

بارگیری دستگاه اِکسترودر (مرداد ۱۴۰۰)

تماس : 09125931997








تاريخ : یک شنبه 7 آذر 1400 | 15:55 | نویسنده : mm |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Slide Skin:.