مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

شورت زنانه بکلس+نکات مهم قاعدگی

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

شورت زنانه بکلس+نکات مهم قاعدگی

سلام در محتوای کاملا آموزشی میخواهیم مهم ترین نکات برای خرید لباس زیر زنانه از فروشگاه اینترنتی لباس زیر nilatan را به شما عزیزانم آموزش بدهیم.

حالا چرا نیلاتن؟ خب خیلی سادس تنها فروشگاه تخصصی لباس زیر در ایران نیلاتن! یعنی این تیم از سال 99 شروع به فعالیت کردند و متوجه دغدغه مردم شدن که خرید لباس زیر به صورت اینترنتی مسئله دارند و هیچ فروشگاه آنلاین تخصصی لباس زیر وجود نداره!

خب بریم سراغ آموزش ها و نکات اصلی.

تفاوت اساسی یا فرق شورت لامبادا با بکلس چیست؟

شورت بکلس یا Backless در واقع همان شورت لامبادا هست که مدل های فانتزی و جذاب خیلی زیاد و متنوعی ازش رو میشه تو بازار پیدا کنید و البته هم روز به روز طراحان مد، مدل های جدید تولید می کنند.

 

این شورت زنانه را می توان یک لباس زیر بسیار جذاب هم حساب کرد و عامل مهمی در بهبود روابط زناشویی به شمار می رود. در جهان هم مدل شورت لامبادا  یا backless معروف هستند و در بازار جهانی به یک صنعت پرفروش بین المللی تبدیل شده که خیلی هم پرسود است.

بکلس یا همان شورت بدون پشت است که مدل های توری، بندی، گیپور و مدل های متنوع دیکه هم وجود داره.

اینم از این بخش برای مطالعه بیشتر میتونید وارد سایت خرید لباس زیر نیلاتن بشید.

بریم سراغ آموزش بعدی و نکات جذابش.

نکات مهم دوران پریودی یا قاعدگی چیه؟

 

تجربه نویسنده از پریودی یا قاعدگی نامنظم:

سلام، من مدت زیادی پریودی نامنظمی داشتم و مدام دکتر می رفتم و این موضوع باعث میشد استرس و فشار زیادی رو تحمل کنم. تا اینکه به این نتیجه رسیدم که باید مسائلی رو رعایت کنم که بتونم این موضوع رو کنترل کنم، چون خود استرس باعث بی نظمی عملکرد تخمدان ها و در نتیجه پریودی نامنظم میشه. پس باید حالت روحی مناسب رو برای خودم ایجاد می کردم.

 

یکی از مواردی که باعث استرس و نگرانی من از دوران پریودی ام میشد شروع ناگهانی و کثیف شدن لباسم بود که با تحقیفاتی که انجام دادم فهمیدم می تونم این موضوع رو با استفاده از شورتکس در نزدیک شدن به زمان پریودم حل کنم. از موارد دیگه ای که به من کمک کرد ورزش کردن بود. ورزش مداوم و منظم باعث شد تا همیشه روحیه ای خوب و جسمی سالم داشته باشم و همچنین عملکرد تخمدان هام بهتر بشه و پریودی منظمی داشته باشم. 

من همیشه عادت داشتم شورت لامبادا استفاده کنم اما با جایگزین کردنش با شورتکس بهداشتی در دوران نزدیک پریودی خیالم راحت تر شد و دیگه نگرانیم برای این دوران کمتر و کمتر شد.

برای مطالعه بیشتر در مورد نکات مهم قاعدگی میتونید به مرجع اصلیش مراجعه کنید.

خب آموزش بعدی ما در مورد سایزبندی لباس زیر هست.

 

راهنمای سایز بندی شورت زنانه

سایزبندی شورت زنانه در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. چون انتخاب سایز نامناسب و اشتباه عوارض ناخوشایندی دارد. این عوارض از عفونت های زنانه و بروز حساسیت های پوستی تا افتادن باسن و کشیدگی آن و نافرم شدن باسن را شامل می شود.

 

تغییرات سایز شورت به سبب تغییرات وزنی هنگام بارداری و افزایش سن و موارد دیگر موجب می شود که در گذر زمان سایز شورت شما تغییر کند پس می بایست بدون توجه به سایز قبلی شورت خود و با در نظر گرفتن فاکتورهایی چون افزایش وزن، سایز فعلی خود را انتخاب کرده و بدون آن بسراغ خرید شورت نروید.

 

روش اندازه گیری سایز شورت زنانه

اکثر خانم ها سایز درستی از شورت و سوتین خود ندارند در حالی که در یک زمان کوتاه می توانند بسیار راحت به سایز درست و مناسب خود برسند. این اندازه گیری ها برای تعیین سایز را حداقل هر شش ماه یکبار باید تکرار کرد.

 

خب اینم از بخش اندازه گیری شورت شورت زنانه حالا اگر دوس دارید اطلاعات دقیق تری داشته باشید حتما به سراغ محتوای شورت زنانه سایزبندی + لامبادا + جدول سایز شورت برید.

 ویژگی های اصلی فروشگاه لباس زیر نیلاتن

پشتیبانی پس از خرید نیلاتن

بلافاصله بعد از اینکه خرید رو انجام میدید اس ام اسی  که حاوی شماره تراکنش و سفارشتون هست براتون ارسال میشه و یک نکته مثبت برای فروشگاه نیلاتن هست. حالا که خرید رو انجام دادید خیالتون راحت میشه که حواسشون هست و مسئله بعد اینکه بسته بندی محرمانه دارن و پست هم که پست پیشتاز.

 

داخل سایت به دلیل اینکه صحبت از لباس زیر هست و بهداشت بسیار مهمه خبری از مرجوع کردن کالا نیست اما قوانین زیر در سایت هست.

 

بازگشت کالا در نیلاتن

اگر کالایی که از سایت نیلاتن خریده ام با آنچه که در سایت دیده‌ام یا سفارش داده‌ام مغایرت داشت باید چکار کنم؟

 

اگر احیانا چنین موردی رخ دهد، نیلاتن همواره پاسخگوی اشتباه صورت گرفته خواهد بود و ضمن عذرخواهی از شما، خواهشمندیم برای بررسی موضوع با ما تماس بگیرید. تا در سریعترین زمان ممکن موضوع پیگیری شود.

 

آیا فروشگاه نیلاتن هزینه برگشت کالا را پرداخت می کند؟

 

در صورتی که احیانا محصول مورد نظر شما اشتباه ارسال شده باشد، نیلاتن تمام هزینه‌های مربوط به مرجوع کردن محصول را به عهده می‌گیرد. مشتریان عزیز نیلاتن حتما به اطلاعات درج شده در رابطه با محصول و جدول سایزبندی مربوط به آن توجه کافی داشته باشید، مرجوع کردن کالای اشتباهی فقط تا 5 روز بلامانع است اما اگر محصول را به دلایل سلیقه‌ای یا عدم توجه به سایز بندی می خواهید مرجوع کنید این امکان وجود ندارد.

 

کیفیت محصولات

تجربه نویسنده:

بخشی از کالاهایی که من از نیلاتن خریدم رو دیدید، توی سایت زده بود که محصولات باکیفیت فلاتن اما قیمتش خب همونطور که باهم مقایسه کردیم خیلی پایین تر بود من بعد از خرید شک کردم گفتم نکنه فیک باشه!!! خدایا سرم کلاه رفت اما خب وقتی سفارشاتم به دستم رسید ذوق زده شدم اولا دوباره یه کد تخفیف 10 درصدی داشت رو محصولات و اینکه استفاده کردم دیدم نه خداییش خوبه و با توجه به اینکه تخصصی در زمینه لباس زیر کار می کردن خیالم راحت شد که یه فروشگاه اینترنتی درست و درمون تو حوزه لباس زیر بالاخره وارد بازار شد و من در کل از خریدم راضیم و شما هم اگر خرید کردید تو بخش کامنت ها تجربه خریدتون رو بنویسید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پوشاک زیر برای خانم ها به خصوص لباس زیر، شورت و سوتین و شورت زنانه و شورت لامبادا می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن (nilatan.com) مراجعه نمایید و لیست محصولات متنوع را مشاهده نمایید.

 



تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 | 20:46 | نویسنده : mm |

درمان قطعی میگرن با تزریق بوتاکس توسط متخصص مغز و اعصاب

احتمالا تاکنون در طول زندگی خود بارها سردردهای مختلف را تجربه کرده‌اید اما میزان فشار و تندی سردرد میگرنی را تنها آن دسته از افرادی که به این بیماری دچار هستند، درک می‌کنند. سردرد از هر نوعی که باشد معمولا دردی تپنده است که آدمی را از انجام فعالیت‌های روزمره خود باز می‌دارد. این در حالی است که سردرد میگرنی نوعی درد عصبی ناتوان‌کننده است که شدت آن بسیار بیشتر از سردردهای معمول است. میگرن به‌عنوان سومین بیماری شایع در جهان شناخته می‌شود، بنابراین طبیعی است که افراد زیادی به دنبال راه‌های درمان آن باشند‌. آیا تاکنون چیزی راجع به تزریق بوتاکس میگرن در کلینیک سردرد تهران شنیده‌اید؟ طبیعتا تصور بیشتر افراد این است که بوتاکس در فرآیندهای زیبایی ترمیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین تزریق بوتاکس میگرن با جنبه درمانی، جالب و البته کمی عجیب به نظر می‌رسد.

داروی میگرن

 

قبل از این که راجع به درمان میگرن با روش تزریق بوتاکس میگرن صحبت کنیم، بهتر است کمی راجع به این نوع سردرد و درمان دارویی آن بدانید. میگرن نوعی بیماری شایع عصبی است که در شدیدی را به همراه حالت تپش در یک طرف سر ایجاد می‌کند و ممکن است از چندین ساعت تا چند روز طول بکشد. افراد مبتلا به میگرن در کنار سردرد شدید دچار حالت تهوع و استفراغ، بی‌حسی صورت و دست‌ و پا، اختلالات بینایی، حساسیت به نور، بو و صدا و غیره نیز می‌شوند. داروهای درمان میگرن که استفاده می‌شوند، تنها شدت حمله میگرنی را کاهش می‌دهند و درمان قطعی در پی ندارند‌. داروهای ضد میگرن در انواع پیشگیری‌کننده و داروهای مرحله حاد توسط پزشک مغز و اعصاب تجویز می‌شوند. در واقع متخصص مغز و اعصاب تشخیص می‌دهد که بیمار به داروی پیشگیری‌کننده نیاز دارد یا داروی نگه‌دارنده و کنترل‌کننده و بر اساس آن داروهای مناسبی را تجویز می‌کند. داروهای ضد میگرن معمولا شامل مسکن‌ها، داروهای ضد تهوع و ضد التهاب می‌شوند.

درمان میگرن با تزریق بوتاکس میگرن در کلینیک سردرد تهران

همان‌طور که گفتیم وقتی از درمان دارویی صحبت می‌کنیم، هدف تنها کنترل بیماری و کاهش شدت آن است و درمان قطعی میگرن با دارو امکان‌پذیر نیست اما جالب است بدانید که امروزه تزریق بوتاکس به‌عنوان جدیدترین و بهترین راه درمان میگرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته اینجاست که این نتیجه مثبت تنها زمانی حاصل می‌شود که متخصص مغز و اعصاب بر اساس معیارهای خاصی، بیمارانی را که کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس میگرن هستند، انتخاب کند. علاوه بر آن حتی محل تزریق بوتاکس تیز در نتیجه آن تأثیرگذار است. این تزریق کاملا با تزریق زیبایی بوتاکس متفاوت است و باید توسط متخصص مغز و اعصاب انجام شود. البته این نوع تزریق نیز به صورت سرپایی در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و آمادگی خاصی نیاز نیست. حتی بیمار می‌تواند پس از تزریق بوتاکس فعالیت‌های روزمره خود را دنبال کند.

در مورد نحوه تأثیر گذاری تزریق بوتاکس میگرن جالب است بدانید که تزریق بوتاکس باعث فلج کردن عضلات و شل شدن آن‌ها می‌شود؛ در نتیجه عضلات دیگر توانایی انقباض نخواهند داشت. به این ترتیب شدت درد در بیمارانی که از سردرد مزمن رنج می‌برند، کاهش می‌یابد. به عبارتی استفاده از مکانیسم فلج کردن عضلات هدفی است که در تزریق بوتاکس دنبال می‌شود اما تحقیقات نشان داده که تزریق بوتاکس مکانیسم دیگری را دنبال می‌کند؛ به این صورت که از آزاد شدن سیگنال‌‌های درد در پایانه‌های عصبی سر و گردن جلوگیری می‌کند. به این ترتیب می‌توان گفت کاهش سر درد میگرنی بیشتر از این که حاصل شل شدن عضلات باشد، نتیجه کاهش انتقال سیگنال درد به نخاع است. این روش می‌تواند به‌عنوان درمان قطعی میگرن عملکرد قابل قبولی داشته باشد اما همان طور که گفتیم برای رسیدن به نتیجه مثبت باید کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس باشید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس میگرن هستند؟

 

بیمارانی که از درد در قسمت پس سر، سردرد همراه با درد گردن و سردرهای تنشی رنج می‌برند، کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستند اما افرادی که در دوران قاعدگی دچار سردرد می‌شوند، افرادی که سردرد سینوزیت دارند و بیماران دارای فشار خون بالا نمی‌توانند از تزریق بوتاکس میگرن استفاده کنند. در نهایت آن‌چه مسلم است تشخیص متخصص مغز و اعصاب بر اساس معاینات پزشکی و شواهد و مدارک بیمار برای تزریق بوتاکس می‌باشد. تزریق بوتاکس برای درمان میگرن به‌عنوان پرطرفدارترین شیوه درمانی شناخته می‌شود چون گزارشات پزشکی حاکی از آن است که آمار قابل توجهی از بیماران مبتلا به میگرن نسبت به استفاده از این روش درمانی رضایت کامل دارند. مدت زمان اثر بوتاکس میگرن در بیماران مختلف از دو تا پنج ماه متغیر است. پس از گذشت این دوره باید مجدد تزریق بوتاکس را انجام دهید.

در تزریق‌های بعدی مدت زمان ماندگاری اثر بوتاکس افزایش می‌یابد. در برخی از افراد پس از پنج بار تزریق متوالی درمان حاصل شده و نیاز به تزریق دائمی نیست. در ضمن بیمار می‌تواند حدود چهار الی پنج روز پس از تزریق بوتاکس اثر آن را در کاهش سر درد احساس کند‌. تأثیر این عمل در درمان میگرن نهایتا دو هفته پس از تزریق به پیک یا اوج اثر خود می‌رسد.

هزینه تزریق بوتاکس میگرن

با توجه به این که علائم میگرن و محل درد در بیماران مختلف یکسان نیست، آمپول بوتاکسی که برای هر بیمار استفاده می‌شود، متفاوت است، این آمپول باید بر اساس پروتکل‌های پزشکی و با توجه به محل درد در بیمار در نقاط مختلف سر، گردن و شانه‌ها تزریق می‌شود. به این ترتیب هزینه تزریق با توجه به میزان داروی مصرفی و تعداد تزریق در هر بیمار تعیین می‌شود.‌

بهترین متخصص مغز و اعصاب برای درمان میگرن

 

کلینیک سردرد در تهران اولین کلینیک تخصصی سردرد در ایران است که بیماران بسیاری از داخل کشور و حتی کشورهای همسایه برای درمان انواع سردرد به آن مراجعه می‌کنند. در این کلینیک پزشکان متخصص و حاذق مغز و اعصاب فعالیت می‌کنند و تلاش‌های آن در درمان قطعی سردرد و و در برخی موارد کنترل بیماری موفقیت‌آمیز بوده و قابل ستایش می‌باشد. شما می‌توانید برای درمان قطعی میگرن به این کلینیک مراجعه کنید و اگر متخصص سردرد تشخیص دهد که شما کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید، می‌توانید در همین کلینیک تزریق خود را انجام دهید. متخصص سردرد شما را در جریان مراقبت‌های پس از تزریق بوتاکس میگرن و نکات مهم مربوط به آن قرار می‌دهد. بر روی لینک زیر کلیک کرده و برای رزرو نوبت وارد سایت شوید.

 

https://headacheclinic.ir/



تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 | 20:44 | نویسنده : mm |

معرفی بهترین مکمل‌ها برای پوست و مو و ناخن

استفاده از مکمل های پوست و مو و ناخن، برای کسانی که می‌خواهند سلامت این سه را حفظ کنند، بسیار ضروری است. تنها استفاده از کرم و ماسک و سرم کافی نیست، گاهی باید با مصرف انواع مکمل و ویتامین‌های موجود در آن، به رشد و سلامت هرچه بیشتر مو و ناخن کمک کرد. به بیان ساده‌تر، نه فقط در ظاهر، بلکه از باطن نیز باید به فکر سلامت خود بود.

شما می‌توانید با مصرف انواع مکمل های پوست و مو و ناخن، ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود را تامین کنید. امروزه در بازار لوازم آرایشی و بهداشت دنیا، مکمل‌های مخصوص برای سلامت پوست و مو، به وفور یافت می‌شوند. اما اینکه کدام یک بهتر از دیگری است، سوالی است که شاید جواب دادن به آن برای عده زیادی دشوار باشد. ما در این مطلب، قصد داریم تا تعدادی از بهترین مکمل پوست و مو ناخن را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید...

 

کپسول هیالورونیک اسید مای ویتامینز

هیالورونیک اسید، یکی از موثرترین مواد در ترکیبات بسیاری از محصولات پوستی است. این ماده، به طور طبیعی و به میزان بسیار کم، در پوست نیز موجود است و وظیفه آن، آبرسانی به پوست استو تحقیقات نشان داده‌اند که این اسید، می‌تواند تا 1000 برابر حجم خود، آب جذب کند! به همین دلیل از آن در بسیاری از سرم‌های پوستی استفاده می‌شود.

حال برند مای ویتامینز (MY Vitamins) این ماده را به صورت خوراکی و در قالب کپسول برای متقاضیان، فراهم آورده است. مصرف این ماده به صورت خوراکی، می‌تواند حتی تاثیر بیشتری نیز روی سلامت و زیبایی پوست شما بگذارید. زمانی که به شکل خوراکی مصرف می‌شود، نه فقط برای پوست، که برای مو و ناخن نیز مفید است.

این محصول نه فقط رطوبت و آب مورد نیاز پوست را تامین می‌کند، که کلاژن و الاستین پوست را نیز تحریک کرده، از افتادگی، پیری و چین و چروک پوست نیز جلوگیری می‌کند. این محصول انعطاف پوست را نیز زیاد می‌کند و حجم پوست را نیز افزایش می‌کند. به قول معروف، حسابی آب زیر پوستتان می‌فرستند!

 

کپسول کوکنات کلاژن مای ویتامینز

این یکی مکمل را باید تکمیل‌کننده محصول قبلی در نظر گرفت. بنا بر ادعای شرکت سازنده یعنی «مای ویتامینز» تاثیر این مکمل پوست و مو و ناخن، به هنگام مصرف با مکمل هیالورونیک اسید، چند برابر خواهد شد. پس اگر به دنبال آن هستید که سلامت و زیبایی پوست و مو خود را هر چه بیشتر ارتقا دهید، استفاده از این دو محصول به شدت پیشنهاد می‌شود.

مهم‌ترین ماده در ترکیبات این محصول، کلاژن است و مصرف آن، فقر این ماده در بدن را برطرف می‌کند. این محصول حاوی کلاژن هیدرولیز شده و ویتامین ث است؛ با مصرف آن، پوستی جوان‌تر، صاف‌تر، بی‌چین و چروک‌تر و شاداب‌تری خواهید داشت.

 

مکمل پاستیل گُلی

استفاده از پاستیل برای تقویت پوست و مو و ناخن شاید کمی عجیب باشد، اما به کمک علم نوین پزشکی، کاملا میسر شده است! پاستیل برند GOLI یکی از جالب‌ترین مکمل های پوست و مو و ناخن به حساب می‌آید و خبر خوش اینکه کاملا گیاهی است و بجز ویتامین‌های موجود در آن، هیچ ماده شیمیایی اضافی و مضری در خود ندارد.

این پاستیل که محصول آمریکاست و به عنوان بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن در دنیا شناخته شده، در ترکیبات خود، دارای موادی همچون سرکه سیب، چغندر، انار، ویتامین ب9، ویتامین ب12، فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین ث می‌باشد. برای تمام افراد قابل استفاده است و حتی برای مادران باردار هم هیچ منعی ندارد.

 

مکمل تقویت مو و پوست هِیر برست

تولید شده در کشور انگلستان، بدون شک یکی از بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن به شمار می‌رود. برند هیر برست (HAIR BURST) همانطور که از نامش پیداست، به طور ویژه برای سلامت و زیبایی مو کاربرد دارد. اما خب مصرف آن یک تیر و دو نشان است و می‌تواند برای سلامت پوست و ناخن هم مفید باشد.

اگر ریزش مو دارید، یا اینکه موهای ظریف و شکننده‌ای دارید، استفاده از این محصول می‌توان علاج مشکلات شما باشد. این محصول، نه تنها ریزش مو را کنترل می‌کند، بلکه در طول دوره استفاده، به رشد مجدد مو نیز کمک می‌کند. از جمله ترکیبات فعال در این محصول، می‌توان به بیوتین، کلاژن، زینک، ویتامین آ، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ث و ای، اشاره کرد.

 

مکمل تقویت‌کننده مو هیرتامین

دیگر مکمل پوست و مو و ناخن که در این فهرست جمع‌آوری شده، محصولی از کشور آمریکاست. برند هیرتامین (HAIRtamin) یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده مکمل خوراکی برای سلامتی مو و پوست است و در اکثر کشورهای دنیا، شناخته شده است.

این مکمل به طور ویژه برای سلامت موی شما موثر خواهد بود. اگر به دلیل فقر ویتامین‌های مورد نیاز در بدن، دچار ریزش مو هستید، این محصول می‌تواند برای شما مفید باشد. به علاوه، اگر نیاز دارید که موی خود را تقویت کنید، باز هم این محصول به کارتان خواهد آمد.

در ترکیبات این محصول، می‌توانید انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین آ، ب، ث، د را پیدا کنید که همگی در کنار هم، ریزش مو را کاهش و رشد مو را افزایش می‌دهند. گفتنی است که این مکمل تماما گیاهی بوده و کاملا ارگانیک است.

 

مکمل تقویت‌کننده مو هیرتامین مام

خیلی از مکمل های پوست و مو و ناخن موجود در بازار، برای مادران باردار یا شیرده، منع مصرف دارند.اما خب بدون شک، این دسته از افراد نیز به استفاده از مکمل‌ها نیاز دارند. به خصوص مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند، معمولا با ریزش مو مواجه می‌شوند.

این محصول از برند هیرتامین، به طور تخصصی بر رفع نیاز مادران تمرکز دارد و این موضوع، حتی از روی نامش نیز پیداست. این مکمل پوست و مو و ناخن، با وجود ویتامین‌هایی همچون آ، ث، د، ای، ک، ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی همچون زینک و آهن و مس و... به رشد مو کمک کرده، جلوی ریزش را می‌گیرد و ریشه مو را تقویت می‌کند.

 

مکمل بلوتامین هیرتامین

جالب است بدانید که دلیل خیلی از مشکلات پوست، مثل جوش و لک و حتی خشکی، به دلیل مشکلات داخلی بدن است. مشکلات گوارشی، نفخ، تغییرات هورمونی، احتباس آب در بدن و... همه و همه می‌توانند بر سلامت پوست نیز تاثیر بگذارند. حال مکمل بلوتامین از برند هیرتامین، با ترکیباتی که دارد، کمک می‌کند تا مشکلات پوستی شما، از ریشه حل و فصل شوند.

مکمل پوست و مو و ناخن بلوتامین، از یازده نوع گیاه و آنزیم دارویی تشکل شده است. این مکمل گیاهی، بیشتر مشکلات داخلی را که به نوعی به پوست و مو نیز مربوط می‌شوند، حل می‌کند و در نتیجه، پوستی شاداب و شفاف و بدون جوش و لک، برای شما به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید که این محصول، در کاهش وزن نیز موثر است.

 

کلام آخر

خب. حال که با بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن آشنا شده‌اید، حتما از خود می‌پرسید که از کجا باید این محصولات را تهیه کنیم. خرید از یک فروشگاه اینترنتی، می‌تواند بهترین ایده باشد؛ به همین دلیل است که ما گاندی شاپ را به شما معرفی می‌کنیم. تمامی محصولاتی که در این مقاله معرفی شدند را، می‌توانید با ضمانت صد در صدی اصل بودن و با بهترین قیمت، از این فروشگاه خریداری نمایید.

علاوه بر مکمل های خوراکی پوست و مو و زیبایی، شما می‌توانید محصولات آرایشی و مراقبتی خود را نیز از همین فروشگاه تهیه فرمایید. این فروشگاه، مرجع خرید اینترنتی لوازم آرایش بندرعباس به شمار می‌رود. شما نه تنها می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید، بلکه می‌توانید با مراجعه حضوری به این فروشگاه، وسایل مورد نیاز خود را با نازل‌ترین قیمت، تهیه فرمایید.

در نهایت، می‌توانید از خدمات مشاوره پوست و مو گاندی شاپ نیز بهره بگیرید. برای استفاده از مشاوره رایگان، می‌توانید به وبسایت «www.gandishop.com» مراجعه کنید، و یا با شماره واتسپ «09173166471» تماس حاصل فرمایید.

منبع: بهترین قرص مکمل برای رشد مو



تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 | 15:51 | نویسنده : mm |

چیکو یا اونت؟ مسئله این است!

برند چیکو و اونت (فیلیپس اونت) دوتا از معروف‌ترین برندهای حال حاضر، در بازار سیسمونی ایران هستند و هر دو هم به خوبی شناخته شده هستند و هر دو هم بسیار پرفروش و پرطرفدارند. اما همانطور که همیشه گفته‌ایم، مادران برای انتخاب شیشه شیر نوزاد خود، حساسیت ویژه‌ای دارند و همیشه به دنبال بهترینِ بهترین‌ها هستند.

حال سوالی که پیش می‌آید این است، از بین دو شیشه شیر اونت و یا شیشه شیر چیکو، کدام یک بهتر است؟ جواب این سوال، اندکی چالش برانگیز است و کار هر کسی نیست! اما امروز اینجاییم تا تجربه چندساله خود را در این زمینه، با شما نیز در میان بگذاریم.

بگذارید یک راست برویم سر اصل مطلب! ما بی برو برگرد،  شیشه شیر اونت  را پیشهاد می‌کنیم؛ آن هم به چند دلیل. اول از همه، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد این برند، دوم تجربه صدها مادر و آماری که خودمان آن را تهیه کرده‌ایم.

ما بدون شک، شیشه شیر اونت را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا:

  • مهم‌تر از همه، خاصیت ضد نفخ و آنتی کولیک دارد؛ در صورتی که چنین خاصیتی برای برند چیکو، گزارش نشده است.

  • سرشیشه اونت، درست بر اساس آناتومی سینه مادر طراحی شده است و درصد نوزادانی که آن را قبول می‌کنند، بسیار بسیار زیاد است.

  • سرشیشه آن به راحتی در بازار پیدا می‌شود و سرشیشه‌های مختلف را می‌توان روی یک شیشه مشترک به کار برد.

  • طراحی بدنه آن ارگونومیک، سبک و البته با دوام است،

  • و در پایان، قیمت آن نسبت به سایر برندهای خارجی، معقول‌تر است.

تشخیص اصل بودن شیشه شیر اونت

 اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا که به طور مستقیم، با سلامت نوزاد شما در ارتباط است و در صورت تقلبی بودن، ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

به عنوان یک راهکار ساده، باید بدانید که نحوه تشخیص شیشه شیر اونت اصل، آن است که بعد از خرید، حجم داخل آن را اندازه بگیرد.

 

برای این کار، ابتدا یک ظرف مدرج از داروخانه خریداری کنید و بعد به میزان دلخواه، آن را پر کنید. سپس آن میزان را به شیشه شیر انتقال دهید و اگر حجم هر دو ظرف یکی بود، شیشه شیر اونت اصل است.

 

همیشه سعی کنید که شیشه شیر اونت را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. در ادامه همین مطلب، می‌توانید آخرین قیمت شیشه شیر اونت اصل را مشاهده کرده و برای خرید، اقدام نمایید.

از سایت کارینو کیدز می توانید انواع شیشه شیر را تهیه کنید.

 



تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 | 16:36 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.