مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

خرید لیزر دایود در تهران

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

خرید لیزر دایود در تهران

بسیاری از افراد برای مصارف شخصی نیاز به دستگاه لیزر موهای زائد دارند، حتی اکثر کلینیک‌های زیبایی پوست و مو نیز به تعداد بالا به چنین دستگاه‌هایی نیاز مبرم خواهند داشتاما مشکل اساسی که در این میان برای هر دو گروه وجود دارد، این است که نمی‌دانند این‌گونه دستگاه‌ها را از چه طریقی تهیه کنندطبیعتاً در هر شهری نمایندگی‌های مختلفی برای فروش دستگاه‌های لیزر وجود دارد، اما سوال اینجاست که کدامیک از آنها معتبر و دارای شرایط فروش مناسب‌تری هستند.

ما در این مقاله اختصاصاً در خصوص خرید دستگاه لیزر در تهران صحبت خواهیم کردبه هر حال هر چه باشد، تعداد کلینیک‌های پوست و مو در این شهر بیش از دیگر شهرهاستاما قبل از هر چیزی قصد داریم بهترین مدل لیزر را برای رفع موهای زائد معرفی کنیم که پیشنهاد ما استفاده از لیزر دایود استاین دستگاه با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است که می‌تواند برای مدت طولانی در مراکز پوست و مو بکارگیری شود.

دستگاه لیزر دایود مورد استفاده در اکثر کلینیک‌های معتبر دنیا

اگر چه دستگاه‌های لیزر زیادی وجود دارند که هر کدام‍‌‌ دارای تأییده‌ی سازمان‌های مختلف دنیا هستند، اما رویه‌ی کاری دستگاه لیزر دایود آن را مجزا از دیگر دستگاه‌های لیزر مو کرده استضمن اینکه اثربخشی فوق العاده لیزر دایود باعث شده است تا کمتر پزشک متخصصی به سراغ استفاده از دیگر وسایل پاک‌سازی پوست بروددر کنار این موارد تمامی متخصصان پوست علاقه به استفاده از دستگاهی دارند که عوارض کمتری را بر پوست بیمار ایجاد کنداین موضوع؛ هم می‌تواند به نفع متقاضی لیزر باشد و هم می‌تواند کسب و کار پزشکان زیبایی پوست و مو را رونق دهد.

با این تفاسیر توصیه می‌کنیم که اگر قصد تهیه یک دستگاه لیزر مو را دارید، حتماً برند دایود را بررسی کنیدطبق تجربه‌؛ پزشکانی که در رابطه با خرید دستگاه لیزر با ما در ارتباط بوده‌اند، بیشترین خرید این‌گونه از لیزرهای مو را به برند دایود اختصاص داده‌اند، چرا که در وهله‌ی اول هم از قیمت مناسبی برخوردار است و هم کیفیت مناسبی دارد و به خوبی می‌تواند عملکرد مورد انتظار از آن را برآورده کندحال سوال اینجاست، شرکت معتبری که بتوانید از آن چنین دستگاهی را بخرید را چگونه می‌توانید پیدا کنیدراه دوری نروید چرا که شرکت diodealex.ir خدمات ارزنده‌ای در این خصوص به آحاد مردم ارائه می‌دهد که در ادامه به بخش مهمی از آن خواهیم پرداخت.

معرفی فروشگاه معتبر جهت خرید دستگاه لیزر دایود در تهران

مسلماً برای همه‌ی افراد در درجه اول کارآیی دستگاه لیزر اهمیت داردحال سوال دیگری پیش می‌آید که آیا دستگاه لیزر دایود می‌تواند عملکرد مناسبی حتی در دراز مدت داشته باشد؟ جواب این سوال را می‌توانید از کلینیک‌هایی بخواهید که از این وسیله‌ی ارزشمند استفاده کرده‌اندبا این حال به صورت روزانه مراکز زیبای زیادی در تهران اقدام به خرید این دستگاه از شرکت diodealex.ir می‌کنند که این موضوع نشان‌دهنده‌ی رضایت حداکثری متخصصین و متقاضیان پاک‌سازی پوست از این دستگاه است.

از دیگر دلایلی که شرکت diodealex.ir را به یکی از مراکز فروش معتبر در شهر تهران تبدیل کرده است، مزایایی است که این شرکت برای خریداران در نظر گرفته است که یکی از این مزایا، خدمات پس از فروش 10 ساله‌ی محصولات، بخصوص دستگاه لیزر دایود استاین خدمات به کلیه افراد و مراکز زیبایی پوست و مو به یکسان داده شده است.

ضمن اینکه قیمت مناسب در نظر گرفته شده برای فروش لیزر دایود نیز مورد استقبال علاقمندان به این دستگاه قرار گرفته استهمانطور که می‌دانید نوسانات ارز به شدت زیاد شده است اما ثبات در قیمت دستگاه لیزر دایود خیال بسیاری از افراد را برای خرید این دستگاه راحت کرده است.

حال اگر می‌خواهید یک دستگاه با کیفیت مانند لیزر دایود برای حذف موهای زائد داشته باشید، از شماره تماس‌های موجود در سایت شرکت diodealex.ir برای برقراری ارتباط با مشاوران سایت استفاده کنید.

 



تاريخ : شنبه 20 دی 1399 | 15:12 | نویسنده : mm |

هر آنچه باید درباره انواع دستکش پزشکی و موارد کاربرد آن‌ها بدانید

یکی از مهم‌ترین ابزارها برای انجام عمل‌های پزشکی دستکش است. دستکش پزشکی ابزاری است که باید کاملا تمیز بوده و برای هر بیمار به طور جداگانه استفاده شود. چرا که در غیر این صورت عفونت، ویروس، میکروب یا بیماری به راحتی از بیماری به بیمار دیگر منتقل شده و او را از پا خواهد انداخت. به همین دلیل یکی از اصلی‌ترین وظایفی که بر عهده پزشک قرار دارد، آشنایی با انواع دستکش‌های پزشکی و موارد کاربرد هر یک است. این دانش نه تنها به سلامت بیمار کمک خواهد کرد، بلکه نقش زیادی در افزایش بازدهی پزشک خواهد داشت. در این مقاله به معرفی انواع دستکش‌های پزشکی و بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

دستکش وینیل

دستکش وینیل یک دستکش پلاستیکی است که مقاومت بالایی در برابر انواع اسیدها، بازها و الکل‌ها دارد. ترکیبات استفاده شده در ساخت این دستکش‌ها عموما ضدحساسیت بوده و برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کنند. توجه کنید که اگر قصد خرید دستکشی را دارید که کاملا به دست چسبیده و امکان لمس دقیق بخش‌های ظریف دهان را برای شما فراهم کند، ما خرید دستکش وینیل را به شما توصیه نمی‌کنیم. چرا که کامل به دست نمیچسبند و کشسانی بسیار ضعیفی نسبت به نوع های دیگر دستکش دارند. به همین دلیل از این دستکش‌ها معمولا برای جلوگیری از پخش عفونت و تمیز نگه داشتن دست‌ها در هنگام کار با ابزارها یا تمیز کردن آن‌ها استفاده می‌شوند.

دستکش لاتکس پودری

 

دستکش‌های لاتکس دستکش‌های شیری‌رنگ و نسبتا نازکی هستند که به دست می‌چسبند. به همین دلیل برای استفاده راحت‌تر از آن‌ها از مواد پودری در داخل آن‌ها استفاده شده است. در ابتدا پودر مورد استفاده در این دستکش‌ها از کربنات کلسیم و پودر لیکا پدیم ساخته می‌شد. این مواد باعث بروز حساسیت در استفاده‌کنندگان شد. به‌خصوص که پزشکان و دندان‌پزشکان مدت طولانی از این دستکش‌ها استفاده می‌کردند و عرق دست آن‌ها باعث تشدید حساسیت می‌شد. به همین دلیل در مدل‌های جدید این دستکش از پودر مخصوصی که از آرد ذرت به دست می‌آمد استفاده شد. این پودر جذب پوست نشده و در مدت طولانی نیز سلول‌های آن را تحریک نمی‌کرد.

به‌طورکلی از دستکش لاتکس پودری برای کاربردهای ظریفی نظیر جراحی‌ها و معاینات ظریف استفاده می‌کنند. چرا که این دستکش‌ها کاملا به دست چسبیده و قدرت مانور انگشتان را بالا می‌برند. به علاوه برای انجام کارهای آزمایشگاهی نیز از دستکش لاتکس پودری استفاده می‌شود. البته باوجود استفاده از پودرهای ضدحساسیت در این دستکش‌ها هنوز هم برخی افراد نسبت به آن‌ها واکنش‌های آلرژیک نشان می‌دهند. به همین دلیل نوع بدون پودر آن‌ها نیز تولید و روانه بازار شده است.

دستکش لاتکس بدون پودر

به‌منظور جلوگیری از بروز حساسیت در افراد مختلف دستکش لاتکس بدون پودر تولید شد. این دستکش‌ها ازنظر کیفیت ساخت و مواد اولیه تفاوت چندانی با دستکش لاتکس پودری نداشته و کاربرد یکسانی با آن دارد. به دلیل اینکه پودر مورد استفاده در دستکش لاتکس پودری برای راحت‌تر شدن پوشیدن دستکش‌ها استفاده می‌شود، حذف آن در نوع بدون پودر ممکن است باعث سخت‌تر شدن این فرایند گردد. بااین‌حال استفاده از دستکش لاتکس بدون پودر به دلیل امکان ایجاد حساسیت‌های کمتر بیشتر از نوع پودری رواج دارد.

 

دستکش نیتریل

نیتریل نوعی پلاستیک مصنوعی است که دارای بافت بسیار محکمی بوده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم هستند. همچنین این دستکش‌ها در برابر سرما و گرما نیز دچار تغییر شکل نمی‌شوند. مواد اصلی سازنده دستکش نیتریل پلی استر و کتان است. مقاومت بی‌نظیر این نوع دستکش‌ها در برابر انواع مواد شیمیایی باعث شده که آن‌ها به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کار در آزمایشگاه و سالن‌های زیبایی تبدیل شوند. به علاوه این نوع دستکش‌های پزشکی برای افراد دارای حساسیت پوستی بسیار مناسب هستند.

دستکش‌های نیتریل یا دستکش‌های پزشکی رنگی، دارای رنگ‌های مختلفی مانند سبز، صورتی، آبی، مشکی و بنفش هستند. به طور معمول رنگ آبی و مشکی این دستکش‌ها بیشتر استفاده شده و رنگ‌های روشن آن در پزشکی و معاینه کاربرد بیشتری نسبت به رنگ‌های تیره دارند. دستکش‌های نیتریل برای استفاده‌های طولانی مدت بسیار مناسب هستند. این دستکش‌ها در موقعیت‌های پرخطر مانند کار با مواد شیمیایی یا مواد عفونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

دستکش جراحی بدون پودر

یکی از مهم‌ترین عوامل در دستکش‌های جراحی استریل بودن و مقاومت آن‌ها است. چرا که محیط‌ها و ابزارهای جراحی باید کاملا استریل باشند تا امکان ورود میکروب و عفونت به بدن بیمار را به صفر برسانند. بنابراین دستکش جراحی بدون پودر استریل بوده و یک بار مصرف است. نکته دیگر درباره این دستکش‌ها این است که جراحان مجبورند مدت‌زمان زیادی از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل نوع بدون پودر آن‌ها مناسب‌تر است. چرا که پودر موجود در این دستکش‌ها نیز مثل دستکش لاتکس پودری ایجاد حساسیت خواهد کرد.

نکته مهم دیگر در خصوص این دستکش‌ها این است که سطح بیرونی آن‌ها نیز عاری از هرگونه پودری است. این موضوع باعث می‌شود استفاده از این دستکش‌ها در طی فرایند جراحی باعث بروز حساسیت در بدن بیمار نشده و سایر عوارض ناشی از پودرهای دستکش‌ها در بدن او بروز پیدا نکند.

دستکش جراحی پودری

دستکش جراحی یک نوع دستکش یک بار مصرف است که ماده اصلی سازنده آن پلیمرها هستند. ماده اصلی که برای ساخت این پودرها استفاده می‌شود، نشاسته ذرت است. اما ممکن است بعضی از افراد به مواد تشکیل‌دهنده پودر حساسیت داشته باشند. به طور معمول دستکش‌های پودری نسبتا به دستکش‌های بدون پودر ارزان‌تر هستند اما خاصیت ضدحساسیت درون آن‌ها دیده نمی‌شود. دستکش جراحی پودری یک طبقه‌بندی عمومی است که می‌تواند همه انواع دیگر دستکش پزشکی مانند دستکش لاتکس، نیتریل و وینیل را در بر بگیرد. دستکش‌های جراحی پودری آسان‌تر از دستکش‌های غیر پودری وارد دست می‌شوند. بااین‌حال در کاربردهای حساس مانند جراحی معمولا استفاده از دستکش جراحی پودری توصیه نمی‌شود.

سخن پایانی

شناخت انواع مختلف دستکش‌های پزشکی و موارد کاربرد هر یک از آن‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات برای تبدیل شدن به یک پزشک حرفه‌ای است. از این طریق شما می‌توانید به‌طور موثری بازدهی کار خود را بالا برده و در نتیجه رضایت بیماران را جلب کنید. در این مقاله تلاش شد تا انواع دستکش‌های پزشکی به صورت مختصر و مفید توضیح داده شده و موارد کاربرد هریک بررسی شود.


منبع: فروشگاه لوازم، مواد و تجهیزات دندانپزشکی طب تیک



تاريخ : جمعه 19 دی 1399 | 15:1 | نویسنده : mm |

لابیاپلاستی

 این روزها وقتی راجع به سلامت و زیبایی زنان در اینترنت یا فضاهای مجازی جستجو می کنیم به اصطلاحات زیادی برمی خوریم که شاید مفهوم خیلی از این اصطلاحات برای ما ناآشنا باشند.

مسائلی که نه تنها دانستن آن ها برای زنان لازم است بلکه به طورمستقیم با کیفیت زندگی شان پیوند خورده ومی تواند بخش عمده ای از دغدغه های نا گفته زنان را مرتفع کند.

یکی از این اصطلاحات "لابیاپلاستی" یا "جراحی زیبایی زنان" است.

موضوع مهمی که علی رغم زنانه بودنش ، بسیاری از خانم ها از آن اطلاعی ندارند و یا با این ذهنیت که تنها جزء جراحی های های زیبایی محسوب می شود از کسب اطلاع راجع به آن چشم پوشی می کنند.حال آنکه تنها یکی از وجوه لابیاپلاستی، زیباسازی اندام تناسلی است.

اینکه اندام تناسلی شما با آنچه که دردنیای مجازی و آنلاین یا حتی در بدن پارتنرخود می بینید کاملا متفاوت باشد امری طبیعی است و متاسفانه یکی از مهمترین آسیب های مشاهده این نوع  تصاویر کاهش اعتماد به نفس طرفین و ترغیب برای یک مقایسه دائمی و کاملا اشتباه می باشد.

از این رو هر روز به تعداد افرادی که از پزشک متخصص زنان خود راجع به این موضوع سوال می کنند افزوده می شود. نکته قابل تأملی که در مورد لابیاپلاستی وجود دارد این است که طیف بسیار وسیعی از شکل و اندازه لابیاها وجود دارد که همگی طبیعی هستند و از نظر علمی هیچ گونه استانداردی برای اندازه و شکل ظاهری لابیاها تعریف نشده است.انواع لابیاها، بزرگ، تیره، برجسته و ... همگی در بازه وسیعی از شکل های اندام تناسلی جای دارند و هیچ درمانگر یا پزشکی از نظر اخلاقی و حرفه ای حق استفاده ازعبارات یا صفات نادرست مبنی بر نازیبایی اندام تناسلی شما را ندارد. از نظر ژنتیکی ظاهر اندام تناسلی هر فرد مختص خود اوست و همین امر سبب می شود علاوه بر اینکه جایی برای نگرانی و مقایسه خودتان با دیگران وجود نداشته باشد، امکان و اختیار این را داشته باشید که تغییری را که دوست دارید در بدن خود ایجاد کنید.در نهایت این شما هستید که  در مورد جراحی  زیبایی تصمیم گیرنده خواهید بود.

برطبق آمارهای انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، جراحی لابیاپلاستی39% بین سالهای 2018-2017 افزایش پیدا کرده است و مشخصا این آمار نشان دهنده توجه هرچه بیشتر زنان به زیبایی و سلامت خود و هم چنین زندگی جنسی است.

 

 

در تعریف کلی، لابیاپلاستی به تغییر اندازه، شکل و ظاهر لابیاهای کوچک که در واقع داخل لابیاهای بزرگ قرار گرفته اند اطلاق می شود.

این جراحی می تواند همرا ه با جراحی های دیگر انجام شود. و می توان به موارد زیر اشاره نمود:

                   ·پرینورافی

                   ·کوچک کردن کلاهک کلیتوریس

                   ·تزریق ژل و چربی به لابیاها

                   ·روشن سازی ناحیه تناسلی

                   ·تنگ کردن واژن توسط جراحی یا به وسیله دستگاه لیزر مونالیزا

   -   عمل جراحی لبیاهای بزرگ (لیفت لبیا ماژور) 

شیوه های جراحی لابیا

شیوه های متفاوتی برای انجام جراحی لابیاپلاستی وجود دارد. اما معمولا دو روش   trim  و  wedge بین جراحان ارجحیت دارد:

 

- روش trim

 

در این روش، لابیا مینور (لبه داخلی واژن) بریده شده و دو لبه با بخیه به هم دوخته می شوند. مزیت این روش، سریع بودن عمل جراحی است.

 

-روش wedge

 

در این روش، یک برش V شکل در مرکز لبه اضافی ایجاد می کنند. مزیت این روش نسبت به روش trim  این است که مرز طبیعی لبه واژن را حفظ می کند.

پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی می تواند از

                   ·تیغ جراحی

                   ·لیزر مونالیزا

                   ·آراِف سرجری

استفاده کند. تشخیص اینکه برای هر فرد بسته به شکل و آناتومی  بدن ، چه روشی مناسب و رضایت بخش است با پزشک خواهد بود .

مواردی که شما از نظر پزشکی کاندیدای جراحی لابیاپلاستی هستید!!!

مواردی وجود دارد که از نظر پزشکی علاوه بر زندگی جنسی، زندگی روزمره شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و در واقع اولویت جراحی برای شما تنها زیبایی و تقارن لابیاها نیست.

با توجه به اندازه لابیاهای کوچک، ممکن است شما درهنگام نزدیکی احساس درد ، گیر کردن یا کشیدگی داشته باشید یا احساس ناراحتی و سوزش هنگام پوشیدن لباس زیر و حتی هنگام انجام فعالیت های ورزشی و خوب به طبع  این موضوع روند عادی زندگی روزمره شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

یکی دیگر از مواردی که مراجع را ملزوم به  جراحی لابیا پلاستی می کند احساس ناراحتی به دلیل انشعاب مسیر ادرار هنگام دفع است. یکی از علل این مشکل ناخوشایند، بزرگ بودن لابیا هاست که با جراحی لابیاپلاستی قابل درمان است.

لابیاپلاستی از تصمیم تا نتیجه

درست از زمانی که شما تصمیم به جراحی لابیاپلاستی می گیرید من دکتر نازنین صفائی به همراه تیم درمانی کارآزموده و با تجربه خودم، شما را همراهی خواهیم کرد.

توضیح و توجیه چگونگی انجام جراحی و مراقبت های بعد از عمل لبیاپلاستی از اهمیت به سزایی برخوردار است و تمامی این روند در روز مراجعه شما به مطب برای معاینه و مشاوره اولیه توضیح داده خواهد شد.

همانطور که پیش تر گفتیم ایجاد آمادگی روحی و مشورت با شما مبنی بر انجام یا عدم انجام این جراحی به عهده ماست.

سؤال متداول بسیاری از مراجعین مطب، این است که آیا حضور یک همراه در روز جراحی لازم است یا خیر؟

باید بدانیم که آمادگی جسمی و روحی هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است. از نظر پزشکی لابیاپلاستی یک جراحی سرپایی (بدون بیهوشی)محسوب می شود، درنتیجه فرد پس از انجام جراحی قادر است مطب را به تنهایی ترک کند.

دراکثر موارد حال عمومی بیمار کاملا خوب و طبیعی است و حتی در صورت وجود درد و اندکی خونریزی، درست مانند زمان قاعدگی است و می تواند به راحتی راه برود حتی  بسیاری از مراجعینی که از شهرستان به مطب مراجعه می کنند همان روز به شهر خود بر می گردند.

اما گاهی به دلیل استرس و نگرانی مراجعه کننده یا ترس از درد توصیه می کنم ترجیحا یک نفربه عنوان همراه در مطب حضور داشته باشد.

اقدامات قبل از جراحی لابیاپلاستی

  · هنگام مراجعه به مطب برای معاینه و جراحی نباید در دوران پریود خود باشید.

  ·در صورت وجود عفونت، ترشح غیرطبیعی یا هرگونه عارضه و ضایعه، مانند تبخال، زگیل تناسلی، زخم دهانه رحم باید ابتدا مراحل درمان را طی کنید، سپس اقدام به جراحی نمایید.

  ·در صورتی که قصد بارداری دارید بهتر است که بعد از زایمان برای انجام جراحی مراجعه کنید زیرا به دلیل تغییرات هورمونی امکان تغییر اندازه لابیاها در طول دوران بارداری وجود دارد.

  ·بنا شرایط جسمی شما، ممکن است نیاز باشد یک هفته قبل از جراحی از قرص آهن یا داروهای تقویت سیستم ایمنی برای جلوگیری از کبودی و ترمیم سریعتر زخم ها و برش ها استفاده کنید.

  ·در صورت امکان 1 الی 3 روز از فعالیت های روزمره خود کم کنید و در صورت شاغل بودن، مرخصی بگیرید.

نکته مهم بعد از جراحی این است که باید 4 تا 6 هفته از رابطه جنسی اجتناب کنید. هم چنین فعالیت های ورزشی سنگین، دوچرخه سواری، سوارکاری و شنا ممنوع!!!

رعایت تمامی موارد بالا شرط لازم برای نتیجه گیری بهتر از جراحی لابیاپلاستی است.

 

روز جراحی لابیاپلاستی

  ·لباس راحت بپوشید و از پوشیدن شلوارهای جذب و تنگ اجتناب کنید.

  ·استرس نداشته باشید و وعده غذایی خود را قبل از جراحی با اشتها و کامل میل کنید.

  ·به حمام بروید و ناحیه تناسلی خود را تمیز و عاری از موهای زائد کنید.

  ·اگر حس کردید که نگرانی و استرس بر شما غلبه کرده، می توانید از دمنوش های آرام بخش استفاده کنید یا در روز مشاوره این موضوع را مطرح کنید تا در صورت صلاحدید برای قبل از شروع جراحی قرص آرام بخش برایتان تجویز شود.

  ·موزیک یا فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی خود داشته باشید تا در حین جراحی سرگرم باشید.

تمامی آنچه که باید انجام دهید همین است.

جراحی حدود یک تا دو ساعت به طول می انجامد و پس از آن شما مطب را به مقصد خانه ترک خواهید کرد.

از این به بعد، مراقبت های بعد از جراحی به عهده شما خواهد بود. دقت و تداوم در مراقبت های بعد از عمل، در بهبود نتیجه بسیار موثر است.

پس از جراحی لابیاپلاستی، برای شما نسخه ای تجویز می شود که شامل موارد زیر است:

  ·آنتی بیوتیک های خوراکی

  ·کرم ترمیم کننده

  ·محلول ضد عفونی کننده

  ·مسکن و گاز استریل برای محافظت از ناحیه جراحی

توجه ! مراقبت های بعد از جراحی مانند تمیز نگه داشتن ناحیه و رعایت بهداشت و ضد عفونی کردن ناحیه تناسلی و هم چنین مصرف صحیح و به موقع آنتی بیوتیک ها بسیار حائز اهمیت است.

عدم رعایت این نکات موجب عفونت بعد از جراحی و به تعویق افتادن سیر بهبودی شما می شود.

نکته! محلولی تهیه کنید حاوی یک لیتر آب و 3 قاشق غذاخوری بتادین .

سپس آنرا داخل یک ظرف اسپری بریزید و پس از هر بار دستشویی رفتن به ناحیه تناسلی اسپری کنید و سپس با گاز استریل ناحیه را به آرامی خشک کنید.

تا یک هفته این کار را ادامه دهید.

 

 

روزپس از جراحی

امروز شما ممکن است با موارد زیر روبرو شوید.

1. درد در ناحیه تناسلی

2.تورم لابیا

3.لکه بینی و خونریزی با درجات کم

4.کمی احساسی ناراحتی و سوزش

5.کبودی در ناحیه تناسلی و اطراف

همگی این موارد طبیعی است و با مراقبت های صحیح  و استفاده درست از داروها این موارد ظرف مدت چند روز برطرف می شود.

پس نگران نباشید و در صورت بروز موارد زیر با ازاطلاع دهید

وب سایت اینستا تلگرام

 

1.درد و خونریزی زیاد

2.ترشحات غیر عادی

3.تب ولرز و احساس کوفتگی و درد شدید در ناحیه تناسلی

هفته دوم پس از جراحی

از این هفته شما شروع به استفاده از کرم ترمیم کننده خود می کنید.دیگر زخم ها بهبود یافته و نیازی به استفاده از اسپری آب و بتادین نیست.

تنها با اجتناب از فعالیت های سنگین و رابطه جنسی و پوشیدن لباس های راحت و لطیف هفته دوم تا چهارم جراحی را سپری خواهید کرد.

توجه! داروهای خوراکی خود را تا اتمام آخرین قرص ادامه دهید!

 

هفته پنجم جراحی

این هفته شما با ظاهر جدید و نهایی اندام تناسلی خود روبرو می شوید.

روند بهبود، کامل شده است و دوران نقاهت پس از جراحی پایان یافته، شما قادر خواهید بود در پایان هفته پنجم، رابطه جنسی خود را از سر بگیرید.

در پایان هفته پنجم برای معاینه نهایی و مقایسه اندام تناسلی خود قبل و بعد از عمل به ما مراجعه کنید.

اگر در پایان، نتیجه جراحی مطابق آنچه که انتظار داشتید نبود؛ نگران نباشید.

در معدود موارد جراحی لابیا پلاستی ترمیم یا جراحی ثانویه لازم است.

پس صبور باشید و تا رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود، منتظر بمانید.



تاريخ : یک شنبه 14 دی 1399 | 14:56 | نویسنده : mm |

اخذ اقامت اوکراین با خرید کسب و کار فعال (خرید بیزینس آماده در اوکراین)

تاسیس رستوران در اروپا در صورتی که با اصول و قواعد کشور مربوطه، داشتن مهارت کافی و سرمایه لازم همراه شود می تواند منافع ارزشمندی برای متقاضی به همراه داشته باشد.

qln6_photo_2020-12-29_02-14-44.jpg

 

شما میتوانید یک رستوران جدید یا در حال فعالیت و حتی یک فرانچایز یا به اصطلاح عامیانه فرانشیز داشته باشید

غذا خوردن یکی از محبوب ترین فعالیت های اوقات فراغت در بین اروپایی ها است که منجر به رونق رستوران و صنعت خدمات غذایی می شود. خدمات غذایی که به عنوان خدمات پذیرایی نیز شناخته می شوند، به کلیه خدمات مربوط به مصرف مواد غذایی و نوشیدنی خارج از خانه، از جمله رستوران ها، کافه ها، غذای آماده، تحویل غذا، کافه تریا و سایر فروشندگان مواد غذایی اشاره دارد.

سرمایه گذاری در صنعت غذا و کافه رستوران

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر فضای کسب و کار که تغییرات گسترده ای در نوع سرمایه گذاری به وجود آورده است

از قبیل رکود در بخش صنعت

رقابت شدید در فضای مشاغل خدماتی

و نیاز به سرمایه بالا برای راه اندازی کسب و کار در قسمت تولید

یکی از جذاب ترین کسب و کارها در این فضا صنعت کافه رستوران می باشد

امروزه شاهد فعالیت کافه رستوارنها یا فست فودها و یا کافی شاپ هایی هستیم که به نسبت سرمایه گذاری صورت گرفته از بازده خوبی نسبت به سایر حوزه ها برخوردار هستند

uwa6_photo_2020-12-29_02-15-32.jpg

در این میان به پاره ای از مزایای و دغدغه های این کسب و کار اشاره می کنیم:

سرمایه گذاری در فیلد غذا یا نوشیدنی (کافه، رستوران، کافی شاپ)

مزایا:

نقد بودن این کسب وکار نسبت به سایر کسب وکارها

جذابیت

حاشیه سود مناسب

قابلیت تبدیل شدن به یک فرانچایز موفق

مهاجرت، سرمایه گذاری، مسافرت و تحصیل در خارج از کشور موضوعاتی هستند که این روزها به شنیدنشان عادت کرده ایم، اما متاسفانه کمتر مجموعه ای تخصص لازم و کافی، جهت ارائه خدمات شایان در این زمینه را دارد. بهترین مشاوران مهاجرتی و وکیل مهاجرت آماده هستند تا راهنمایی‌های لازم را در زمینه راه اندازی بیزینس و پروسه اخذ ویزا و مهاجرت به کشور مقصد ارایه دهند. تجربه‌ای که در اختیارتان قرار خواهیم داد، باعث افزایش سرعت فرآیند مهاجرتی و کاهش هزینه‌های شما خواهد شد

برای افراد فعال یا علاقه مند به صنف آشپزی و شیرینی پزی

اقامت اوکراین با خرید بیزینس

کافه رستوران ایرانی و اروپایی کینکی کافه در کی یف

اعطاء نمایندگی کینکی کافه در اوکراین 

یک خانواده سه نفره یا دو نفر مجرد فقط بیست و شش هزار دلار 

(پکیج کامل)

شماره تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر

00380631900523

آدرس کینکی کافه در فضای مجازی

https://www.instagram.com/kinkycafe.fun/

 

اوکراین از معدود کشورهای اروپایی است که علاوه بر رستوران ها با غذاهای اکراینی دارای چندین رستوران و فست فود بین المللی اعم از رستوران ایرانی، چینی، ایتالیایی،عربی، هندی، فرانسوی و فست فود های زنجیره ای آمریکایی مانند کی اف سی و مک دونالد می باشد.

کافه رستوران کینکی کافه واقع در بلوار چکولوفسکی پایتخت اوکراین یعنی شهر کییف می باشد

هر جمعه شب در کینکی کافه بازی مافیا بین تیمهای ایرانی و اوکراینی برگزار میشود

 

 


تاريخ : یک شنبه 14 دی 1399 | 14:46 | نویسنده : mm |

خرید تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم

خرید تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم برای بیمارانی که هزینه های هنگفتی را برای درمان بیماری خود پرداخت کرده اند، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. تجهیزات پزشکی استوک قطعا هزینه های مناسب تری نسبت به تجهیزات نو دارند و در مواردی که فرد مصرف کننده دیگر نیازی به لوازم مصرفی پزشکی استفاده شده ی خود ندارد، گزینه ی خوبی برای خرید شما می باشد.

حراجی های لوازم پزشکی یا مکان هایی که در آن جا اقدام به مزایده ی اجناس دست دوم می کنند نیز از دیگر مواردی است که می توانید برای خرید تجهیزات پزشکی دست دوم از آن استفاده کنید.

همچنین خرید و فروش تجهیزات پزشکی را می توانید از فروشگاه های آنلاین تجهیزات پزشکی که به طور خاص اقدام به خرید و نیز فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم می نمایند، انجام دهید. از آن جایی که این فروشگاه ها معمولا به صورت تخصصی اقدام به خرید و فروش وسایل و تجهیزات پزشکی می کنند، می توانند گزینه ی مناسبی برای خرید تجهیزات پزشکی کار کرده باشند. توجه کنید که برای خرید تجهیزات پزشکی دست دوم بهتر است بیش از یک سایت را بگردید تا بتوانید قیمت های مختلف یک کالا را در سایت های مختلف با هم مقایسه کرده و از میان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و خرید کنید.

همچنین می توانید به مطب پزشکان و یا مراکز درمانی که در اطراف شما قرار دارند نیز مراجعه کرده و از ایشان در خصوص وسایل کار کرده ای که قصد فروش آن را دارند سوال بپرسید.

نکات خرید تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم

در هنگام خرید لوازم پزشکی دست دوم بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید که از جمله این نکات می توان موارد زیر را نام برد:

                    ·اطمینان از ایمنی کالا

                    ·مناسب بودن کالای مصرفی پزشکی برای محیط مورد نظر شما

                    ·طول عمر آن وسیله ی پزشکی

                    ·مناسب بودن کالا برای نیاز های شما

                    ·قیمت کالای دست دوم و مقایسه ی آن با قیمت همان کالا در حالت دست اول و نو

همچنین از آن جایی که خرید لوازم پزشکی دست دوم راه حل بسیار مناسبی برای افراد و ارگان های با بودجه های محدود است، توجه کنید که در هنگام خرید دستگاه پزشکی دست دوم توجه لازم را برای خرید کالای مصرفی خود مبذول دارید و حتما از تاریخ انقضای کالا و یا دستگاه مطمئن شوید. چرا که برخی از دستگاه هایی که بایستی از آن ها خروجی داده دریافت نمود، پس از گذشت مدت زمانی از رده خارج شده و توسط تکنولوژی های امروزی پشتیبانی نمی شوند و برای ایجاد خروجی داده قدیمی در دستگاه نیز، هزینه های بالایی بر شما تحمیل شود.

نحوه ی استفاده از تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم

در نهایت پس از دقت و توجه، چنانچه دستگاه و ابزار پزشکی دست دوم خود را خریداری نمودید، بهتر است در نهایت دقت تمام قسمت های آن را وارسی کنید تا مشکلی در دستگاه وجود نداشته باشد و خطری جان بیمار و نیز اوپراتور دستگاه را تهدید نکند. پس از بررسی تمام قسمت های دستگاه نیز بهتر است به صورت دوره ای دستگاه را بررسی کنید تا از آسیب های احتمالی وارد شده بر دستگاه مطلع شده و نسبت به رفع هر چه سریعتر آن ها اقدام نمایید.

آزمون های تعیین عملکرد نیز در بازدهی دستگاه موثر بوده و می تواند دقت عمل را در تجهیزات تضمین نماید. این آزمون های تعیین عملکرد به صورت هفتگی انجام می شوند و این اطمینان را به شما می دهند که تجهیزات شما به طور مطلوبی کار می کنند.

توجه کنید که هزینه های تجهیزات پزشکی یک مرکز درمانی حدود 30 تا 40 درصد هزینه ها را شامل می شود، بنابراین نگهداری مناسب از آن ها می تواند تاثیر به سزایی در کاهش هزینه ها داشته باشد. علاوه بر این تجهیزات پزشکی نیازمند مراقبت های دوره ای هستند تا هم در مواقع لزوم به آسانی قابل استفاده باشند و هم  طول عمر و دوام آن ها افزایش پیدا کند. علاوه بر این مراقبت های منظم و پیوسته، بازدهی وسایل را نیز افزایش داده و به این طریق نیز بازگشت سرمایه را برای شما ممکن می نمایند.

تمیز کردن تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم

همانطور که گفتیم نگهداری از تجهیزات پزشکی بسیار با اهمیت بوده و هزینه های شما را در طولانی مدت جبران می نماید. یکی از مراحل نگهداری مناسب از تجهیزات پزشکی، تمیز کردن پیوسته دستگاه ها و لوازم می باشد که بایستی به شیوه ای اصولی و با رعایت نکاتی صورت گیرد. توجه کنید که نگهداری و نیز تمیز کردن لوازم مصرفی پزشکی تنها مختص تجهیزات پزشکی دست دوم نبوده و تجهیزات پزشکی نو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

پس از انجام بازرسی دستگاه ها و تجهیزات، بایستی تمیز کردن قطعات و قسمت های مختلف تجهیزات پرشکی مصرفی را آغاز نمود. دقت کنید که برای تمیز کردن این دستگاه ها بایستی از محلول هایی استفاده کنید که شرکت تولید کننده آن را مجاز دانسته است. همچنین روغن ها یا محلول هایی که به منظور پاکسازی قسمت های بیرونی دستگاه ها استفاده می شوند، نباید بر روی تجهیزات باقی بمانند و بایستی در انتهای کار، آن ها را کاملا از سطح دستگاه پاک نمود.

برای تمیز کردن قسمت های داخلی دستگاه های مهم پزشکی نیز بایستی از دستگاه ها مکنده ی مخصوص و یا هوای فشرده استفاده نمود تا اجزای الکتریکی و یا الکترونیکی این دستگاه ها آسیب نبینند. چنانچه دستگاه فیلتر داشته باشد نیز، فیلتر ها بایستی به طور مداوم تعویض شده و یا تمیز گردند. علاوه بر این ها چنانچه دستگاه شما با مواد آلوده کننده و یا خون و دیگر بقایا در ارتباط است، بایستی آن را مرتب تمیز کرده و قسمت های رابط را نیز به درستی پاکسازی نمود.

 

تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم را از کجا بخریم؟

توجه کنید که در هنگام خرید دستگاه های پزشکی بهتر است از فروشگاه های مجاز خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم استفاده کنید تا بتوانید از ضمانت کالا و نیز خدمات پس از فروش آن ها نیز بهره مند باشید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد مرجع معتبر فروش لوازم پزشکی در تهران می باشد که در تمام شاخه های پزشکی همچون تجهیزات امداد و نجات، لوازم مراقبت بیمار در منزل، لوازم مصرفی پزشکی عمومی و تخصصی و نیز تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی، کلینیکی و درمانگاهی سابقه ی فعالیت 15 ساله دارد.

 



تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1399 | 1:43 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.